- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Imilenni: Egy kis depi (szösszenet inkább), remélem elfér itt :) 3#
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- aquark: A ló túloldalán (Intel-AMD szivatás)
- sellerbuyer: Milyen laptopot vegyek? Segítek: semmilyet!
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 5 – Edények és konyhai eszközök
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- GoodSpeed: Perplexity Pro AI képszerkesztési limit -egy képgenerátor függő tapasztalatai
Aktív témák
-
Dottore
addikt
válasz
spiritex #43372 üzenetére
Az Extreme Digital lehet, hogy csupán forgalmazó és a javítás márkaszervizben történik (ez az esetek nagy részében így van), de neked mint vásárlónak ehhez semmi közöd. A jelenlegi fogyasztóvédelmi törvények alapján az érvényes jótállással rendelkező termék garanciáját kötelesek a vásárlás helyén érvényesíteni és ezután az ED lezongorázza a szervizzel. Ellenben javasolhatják neked (ahogy az meg is történt), hogy egyenesen fordulj a márkaszervizhez, de ezt nem vagy köteles elfogadni.
Összefoglalva tehát ami a kérdésed illeti, a garanciás feltételekkel kapcsolatban nem követtek el semmiféle hibát. A ködösítést és a hiányos tájékoztatást egyenlőre nem büntetik.
Cserekészüléket kötelesek biztosítani számodra, ha az szerepel a jótállás feltételei között, semmiféle indokot nem kell meghallgatod arról, hogy miért nem tudják ezt megtenni. Ami nagyon fontos. Minden panasz esetén jegyzőkönyvet kell írni, vagy panaszkönyv, de ha nincs írásos nyoma a problémának akkor az kezelhetetlen.
Ami az aláírásodban lévő kérdésre illeti.
Elsőre ötletes szójáték de másodikra már logikailag hibás. -
mr.nagy
tag
válasz
spiritex #43372 üzenetére
Sajnos nem lesz egyszerű a történet!
1. Ha személyesen vetted át az üzletben, akkor 3 napon belül lettek volna kötelesek cserélni a hibás készüléket. Mivel ezt jóval meghaladta a reklamáció időpontja így csak javításra kötelesek átvenni a készüléket.
2. A forgalmazónak nem kötelessége cserekészüléket biztosítan ebben az esetben és a jogszabály is csak azt írja elő, hogy törekedni kell a 15 napon belűli javításra. Tehát a javítás időtartama akár több hónap is lehet, ha indokolt az ilyen hosszú idő akkor senki nem szeg vele jogszabályt. (Sajnos én magam is jártam így laptoppal, 3 hónap után kaptam vissza, pedig az munkaeszköz volt.)
3. A készüléket csak akkor kell cserélni, ha nem tudják megjavítani. Az adott tényleges esetben lényeges dolog, hogy a műszaki specifikációban leírtakat kell tudnia a készüléknek, csak akkor mondható hibásnak ha azt nem tudja. Ugyanis senki nem írta azt le, hogy a készülékkel milyen játékokat lehet biztosan futtatni.
-
-HajTömeg-
őstag
válasz
spiritex #43372 üzenetére
Nekem ugyan ez volt anno az alaplapommal.
Szerencsére 2hét alatt megoldódott, nem kicsit voltam ideges,mert munkára is használom a gépet, két hetem kiesett.
Sajnos valószínűleg ez a módja a cserének és hiába fogsz fogyasztóvédelemhez fordulni.
Esetleg kérdezd meg itt: [link]
Aktív témák
Hirdetés
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I9 9900K / RTX 3070Ti / 64GB DDR4
- DELL PowerEdge R740 rack szerver - 2xGold 6130 (16c/32t, 2.1/3.7GHz), 64GB RAM, 10Gbit HBA330, áfás
- 15,6" Dell Latitude laptopok: E6540, E5550, E5570, 5580, 5590, 5500, 5501, 5510/ SZÁMLA + GARANCIA
- HIBÁTLAN iPhone 14 256GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3533
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 3600 / GTX 1080 8GB / 32GB DDR4 / 512 SSD!
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest