Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- Meggyi001: A kérdés...
- oriic: A TOP 10 legtöbb hozzászólással rendelkező PH! felhasználó
- Trewerr: Analóg-digitális jelátalakítás (zenefájlok leegyszerűsítésével magyarázva)
- Lalikiraly: Astra kalandok @ Negyedik rész
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Lalikiraly: Kaáli Autó-Motor Múzeum
Aktív témák
-
Dottore
addikt
válasz
spiritex
#43372
üzenetére
Az Extreme Digital lehet, hogy csupán forgalmazó és a javítás márkaszervizben történik (ez az esetek nagy részében így van), de neked mint vásárlónak ehhez semmi közöd. A jelenlegi fogyasztóvédelmi törvények alapján az érvényes jótállással rendelkező termék garanciáját kötelesek a vásárlás helyén érvényesíteni és ezután az ED lezongorázza a szervizzel. Ellenben javasolhatják neked (ahogy az meg is történt), hogy egyenesen fordulj a márkaszervizhez, de ezt nem vagy köteles elfogadni.
Összefoglalva tehát ami a kérdésed illeti, a garanciás feltételekkel kapcsolatban nem követtek el semmiféle hibát. A ködösítést és a hiányos tájékoztatást egyenlőre nem büntetik.
Cserekészüléket kötelesek biztosítani számodra, ha az szerepel a jótállás feltételei között, semmiféle indokot nem kell meghallgatod arról, hogy miért nem tudják ezt megtenni. Ami nagyon fontos. Minden panasz esetén jegyzőkönyvet kell írni, vagy panaszkönyv, de ha nincs írásos nyoma a problémának akkor az kezelhetetlen.
Ami az aláírásodban lévő kérdésre illeti.
Elsőre ötletes szójáték de másodikra már logikailag hibás. -
mr.nagy
tag
válasz
spiritex
#43372
üzenetére
Sajnos nem lesz egyszerű a történet!
1. Ha személyesen vetted át az üzletben, akkor 3 napon belül lettek volna kötelesek cserélni a hibás készüléket. Mivel ezt jóval meghaladta a reklamáció időpontja így csak javításra kötelesek átvenni a készüléket.
2. A forgalmazónak nem kötelessége cserekészüléket biztosítan ebben az esetben és a jogszabály is csak azt írja elő, hogy törekedni kell a 15 napon belűli javításra. Tehát a javítás időtartama akár több hónap is lehet, ha indokolt az ilyen hosszú idő akkor senki nem szeg vele jogszabályt. (Sajnos én magam is jártam így laptoppal, 3 hónap után kaptam vissza, pedig az munkaeszköz volt.)
3. A készüléket csak akkor kell cserélni, ha nem tudják megjavítani. Az adott tényleges esetben lényeges dolog, hogy a műszaki specifikációban leírtakat kell tudnia a készüléknek, csak akkor mondható hibásnak ha azt nem tudja. Ugyanis senki nem írta azt le, hogy a készülékkel milyen játékokat lehet biztosan futtatni.
-
-HajTömeg-
őstag
válasz
spiritex
#43372
üzenetére
Nekem ugyan ez volt anno az alaplapommal.
Szerencsére 2hét alatt megoldódott, nem kicsit voltam ideges,mert munkára is használom a gépet, két hetem kiesett.
Sajnos valószínűleg ez a módja a cserének és hiába fogsz fogyasztóvédelemhez fordulni.
Esetleg kérdezd meg itt: [link]
Aktív témák
- Lenovo ThinkPad P1 Gen 4 i7 32GB RAM 512GB SSD NVIDIA T1200 16 2560 1600 Garancia
- Dell Precision 7550 i7 32GB RAM 512GB SSD NVIDIA Quadro T1000 FHD
- Dell Precision 5560 i7 32GB RAM 512GB SSD NVIDIA RTX A2000 FHD+
- BOMBA áron eladó új Microsoft Surface Laptop 4 garanciával! AMD Ryzen 5 /16GB /256 SSD/TOUCH/13.5"/
- Dell Latitude 7420 i7 / 32GB /1TB SSD / FHD IPS
- Jabra Speak2 75 MS Teams USB-bluetooth hangszóró
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B450 R5 5500 16GB DDR4 250GB SSD 1TB HDD GTX 1050Ti 4GB GameMax STORM ADATA 600W
- Eladó szép állapotban levő Samsung Galaxy A12 4/64GB kék / 12 hónap jótállás
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10400F 16/32/64GB RAM RTX 3050 6GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


