Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz mcwolf79 #5117 üzenetére

    Mivel kapcsolatban van ez a kérdés? A hardverről már nem beszélhetek, de szoftveres változások vannak már ma is. Ha megnézed, akkor mindenkinél hamarabb vezettek be low-level API-t, és most mindenkinél hamarabb bevezettek egy olyan LiquidVR csomagot, amely kipótolja a szabvány API-knak (DX12/Vulkan) a VR-re vonatkozó hiányosságait. Az persze igaz, hogy ezek nem szabványosak, de az első működő rendszerek az adott problémára. A Mantle-nek és a LiquidVR-nek is lassan kész vannak a frissítései. Előbbinél már nem a többletterhelés a fókusz, míg utóbbinál elérhető lesz a mid-wave preempció, hogy az async timewarp ne késse le a szinkronizációt. Ezek 2017-ben válhatnak szabványossá. Hozzávetőleg másfél évvel gyorsabban dolgoznak mindenkinél. Nekik azt mondani, hogy mire várnak eléggé érdekes.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés