Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 7 – Még egy megosztó – de gyors – étel: resztelt máj
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Gurulunk, WAZE?!
- sh4d0w: Én és a számítógép
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- koxx: Amikor a prófécia testet ölt – Finalmouse ULX Prophecy 'Scream' Classic
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez így is van, de ugye itt alapvetően az a gond, hogy a DirectX 12-re és a Vulkan API-ra a fejlesztők nem tudnak önállóan optimális memóriamenedzsmentet írni. Ez most így persze nem akkora tragédia, mert az AMD-nek van mindkettőre általános menedzsmentre D3D12MA és VMA néven. Több száz játékban hibátlanul működik már. Viszont ez általános menedzsment, vagyis van némi követelmény az egyes erőforrások elérését tekintve, és az AMD a szabványos formát követi mindegyik API-n. Például követelmény, hogy erőforrás a root signature-be ne legyen bekötve. Ez egy hivatalos Microsoft ajánlás. Eközben az NV a saját modernebb eljárásaiban az erőforrásokat mindig a root signature-be köti. Na most a D3D12MA-nak ez nem jó, tehát le kell cseréni egy másik memóriamenedzsmentre. Viszont a Microsoft jó okkal mondja, hogy közvetlenül ne legyen erőforrás kötve a root signature-be, mert nem úgy tervezték az API-t, hogy ezt kezelni tudja, és problémákat okozhat, például akadozást. És ez egy nagyon régi vita az NV-vel, de az NVIDIA hajthatatlan évek óta, és akkor is úgy akarják használni az API-t, ahogy nem ajánlott a különböző problémák miatt. Volt már egyébként a háttérben arról szó, hogy egy új Agility verzió megszünteti a root signature-be kötés lehetőségét, de az meg kompatibilitási problémákat okozna, mert rengeteg szoftver dolgozik így. Emiatt a Microsoft még mindig csak szépen kéri az NVIDIA-t és a többi céget, akik ezt csinálják, hogy ha egy mód van rá, akkor ne legyenek hülyék, és kövessék azt az előírást, amire az API-t tervezték, úgy szép vajsimán, akadásmentesen fog működni a programkód.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÚJ OMEN Transcend 14 - 14"2.8K OLED 120Hz - Ultra 7 155H - 16GB - 1TB - RTX 4060 - Win11 - 3 év gari
- Lenovo Thunderbolt 3 kábel (4X90U90617)
- Dell Optiplex 7050 SFF + Quadro K620
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest