Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • T.Peter

    őstag

    válasz PuMbA #49655 üzenetére

    Rockstar-tol sem kell csodat varni, nem volt olyan jatekuk ami flawless lett volna konzolokon megjeleneskor. Plusz teljesen felesleges a Rockstar-t osszehasonlitani masokkal, teljesen mas szinten mozognak, a vilag osszes penzebol.

  • AsakuraDave

    őstag

    válasz PuMbA #49655 üzenetére

    Dehogynem prioritás, látják az eladásokon hogy mennyire elégedett a játékos közeg.
    Ha Mi CONSUMER vesszük ezt a sok rákot és nyálcsorgatva tapsikálunk hozzá, akkor EZT FOGJUK KAPNI.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz PuMbA #49655 üzenetére

    Ez így is van, de ugye itt alapvetően az a gond, hogy a DirectX 12-re és a Vulkan API-ra a fejlesztők nem tudnak önállóan optimális memóriamenedzsmentet írni. Ez most így persze nem akkora tragédia, mert az AMD-nek van mindkettőre általános menedzsmentre D3D12MA és VMA néven. Több száz játékban hibátlanul működik már. Viszont ez általános menedzsment, vagyis van némi követelmény az egyes erőforrások elérését tekintve, és az AMD a szabványos formát követi mindegyik API-n. Például követelmény, hogy erőforrás a root signature-be ne legyen bekötve. Ez egy hivatalos Microsoft ajánlás. Eközben az NV a saját modernebb eljárásaiban az erőforrásokat mindig a root signature-be köti. Na most a D3D12MA-nak ez nem jó, tehát le kell cseréni egy másik memóriamenedzsmentre. Viszont a Microsoft jó okkal mondja, hogy közvetlenül ne legyen erőforrás kötve a root signature-be, mert nem úgy tervezték az API-t, hogy ezt kezelni tudja, és problémákat okozhat, például akadozást. És ez egy nagyon régi vita az NV-vel, de az NVIDIA hajthatatlan évek óta, és akkor is úgy akarják használni az API-t, ahogy nem ajánlott a különböző problémák miatt. Volt már egyébként a háttérben arról szó, hogy egy új Agility verzió megszünteti a root signature-be kötés lehetőségét, de az meg kompatibilitási problémákat okozna, mert rengeteg szoftver dolgozik így. Emiatt a Microsoft még mindig csak szépen kéri az NVIDIA-t és a többi céget, akik ezt csinálják, hogy ha egy mód van rá, akkor ne legyenek hülyék, és kövessék azt az előírást, amire az API-t tervezték, úgy szép vajsimán, akadásmentesen fog működni a programkód.

Új hozzászólás Aktív témák