Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz gbors #467 üzenetére

    A PowerTune profil driverenként változtatható. Ezt tölti be a hardver a Windows indításakor, és a profil leírása alapján dolgozik a továbbiakban. A profil változását nem jelzik, mert a normál módban eleve nincs hatása ezeknek a módosításoknak, hiszen ott nem skálázódhat az órajel, de az overdriver modul az elmúlt évben folyamatosan frissült. Még a 13.3-as driverben is változott. Ezért zseniális ez a rendszer, mert hardveresen működik, de ez szoftveresen paraméterezhető. Nem véletlenül nincs publikusan specifikálva, mert ma mindenki ezt akarja másolni.

    A FRAPS méréseknél lehet ezzel probléma, de az NVIDIA is a FRAPS latency mérések értelmetlenségét próbálja magyarázni a tesztelőknek. Ebből a szempontból az AMD-vel egyetértenek. A GPUView az erre való eszköz (vagy valami hasonló), a FRAPS túl általánosan kezeli a dolgokat.
    Igazából ahol ez tényleg gondot jelent, azok a Sleeping Dogs-féle igen szélsőséges terhelést kifejtő játékok. Ennél sokkal nagyobb gond például a Tomb Raider, ami agyonterheli a hardvert, és ez szoftveres védelmekkel necces. Gondolom olvastad, hogy az NV a fórumán a gyárilag tuningolt kártyák órajelének csökkentését javasolja, mert egyszerűen túlságosan terhel a játék. Erre be lehetne vetni egy Furmarkos lefojtó profilt, csak itt fps-ekért megy a harc.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés