- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Gurulunk, WAZE?!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- vrob: Az IBM PC és a játékok a 80-as években
- zebra_hun: Hűthető e kulturáltan a Raptor Lake léghűtővel a kánikulában?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ragnar_
addikt
válasz
#48613632 #36836 üzenetére
Ha jól emlékszem csak valami mókolt physx driver kellett hozzá.
Íme a legújabb video HybridPhysx témában. Hybrid Physx Tutorial - Windows 10 - AMD NVIDIA A Witcher 3-at én már egy kártyás rendszerben Gameworksel játszottam úgyhogy arról nem tudok nyilatkozni. Arkham sorozatban van még Physx Borderlands-ban, AC Black Flag, mikor én próbáltam még nem gameworks volt hanem physx. (Én is úgy voltam vele, hogy ha megy társkártyás rendszerben egy próbát megér. Nekem ha jól emlékszem még 6870+GTX270 setupom volt, aztán következő VGA váltásnál meg már Nvidiát vettem, ahol nem kellett mókolni.) -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
#48613632 #36836 üzenetére
Igazából a Witcher 3 csak a legelső verzióban tartalmazott GPU-s PhysX-et. Egy elején kiadott patch-ben kivették, amivel gyorsultak is a GeForce-ok 10-15%-ot. Azóta CPU-n megy.
Egyébként tök hasztalan ma már a társkártyás PhysX. Eleve az új PhysX környezetek nem is támogatják, még akkor sem, ha GeForce mellé rakod. Ezért sem fejlődik a hibrid PhysX csomag, hiszen már maga az API nem támogatja a tárkártyás megoldást. A legújabb verziókban pedig a CPU-s kód annyira gyors, hogy a GPU-s kódot játszva lehagyja, illetve ezek a verziók már nem is CUDA-t használnak, hanem DirectCompute-ot. Viszont a fejlesztők nem építik be őket a játékokba, mivel nagyon rövid lett a PhysX életciklusa. Az NVIDIA rendre lövi le a supportot a nemrég megjelent verziók mögül, ami miatt például a Warframe is arra kényszerült, hogy dobja a PhysX-et. Nyilván az NV láthatóan nem akar erre költeni, egy játékfejlesztőnek pedig baj, ha van egy bug a rendszerben és nem tudja hova jelenteni, így le is váltották a rendszert. Több fejlesztő megragadt egy elég régi verziónál, ahol még volt lehetőség a forráskód megszerzésére. Azt nem valószínű, hogy frissítik, mivel az újabb verziókhoz más licenc tartozik, ami kisebb kontrollt ad. Ennek az egésznek úgy lenne értelme, ha az NV fejlesztené és támogatná is.
Az egyik jó megoldás az lenne, ha az NV kihúzza a supportot egy verzió mögül, akkor hozza nyilvánosságra a forráskódját. Az sokat segítene, de igazából az NV-nek különösebben nem számít, hogy csak korlátozott ideig működnek az effektek a játékokban, főleg úgy, hogy a működésük nekik folyamatos költség.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max/
- Ikea Eilif Paraván - Asztali elválasztó
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X270 - i5-6G I 8GB I 256GB SSD I 12,5" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- TELJES KÖRŰ IT BESZERZÉS
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged