- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Napkollektor - csak úgy
- hdanesz: Hyundai Ioniq 28kWh - Első benyomások - második felvonás
- sto1911: Pinball FX3 PH! verseny
- Gurulunk, WAZE?!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- vrob: Az IBM PC és a játékok a 80-as években
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
namaste #24195 üzenetére
Semmi köze a számítási teljesítménynek ehhez, hiszen a DX11 ugyanazokat a shadereket használja, amiket a DX12. Ahol ez számítani fog az.a Shader model 6.0, és az ebben érkező DXIL
A skalár egység nem lenne lényeges, ha a Microsoft nem erre építette volna fel a DX12 bekötésig modelljét. De mivel ez az API már támogatja azt, ha egy erőforrás direkten a multiprocesszorba kerül bekötésre, így az előny annyi, hogy semmilyen bekötés nem jár processzorterheléssel. Ezért ment el az Intel is öszvér megoldás felé, mert számít az, hogy a processzoridő 15-20% ezáltal felszabadul.
A Microsoft nem írja elő, hogy miképp kell használni az RS-t. A fejlesztőknek ajánlásokat tesznek elsősorban a fejlesztők érdekében.
Félreérted, az NV támogat mindent, ami kell a base funkcionalitáshoz. Az RS-nek magának vannak limitációi, ha egy buffer view direkten van kapcsolva, vagy egy leíróra mutató pointeren keresztül. Ez teljesen hardverfüggetlen, magában az API-ban van limitálva.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Egyre csak fejlődik az AI, emberek tízezreit rúgja majd ki a BT
- Gyúrósok ide!
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Linux kezdőknek
- Interactive Brokers társalgó
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Ilyen lesz a Fairphone 6
- Spórolós topik
- További aktív témák...
- Csere-Beszámítás! Sapphire Nitro+ RX 7800 XT 16GB GDDR6 Videokártya! Bemutató Darab!
- 3 hónapos Sapphire NITRO+ AMD Radeon RX 7900 XTX Vapor-X 24GB
- ASRock Radeon Challenger Pro RX 6700 XT 12GB OC Videokártya
- Csere-Beszámítás! Asus Rog Strix GTX 1080Ti 11GB GDDR5X Videokártya!
- ASUS TUF Gaming GeForce GTX 1660 Ti OC 6GB GDDR6 192bit
- AKCIÓ! Apple MacBook Pro 16 M4 Pro - M4 Pro 24GB 512GB SSD garanciával hibátlan működéssel
- QNAP TS-870U-RP 8 lemezes Rack NAS
- Csere-Beszámítás! AMD Ryzen 7 9800X3D Processzor!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i3 10105F 8/16/32GB RAM RX 6500 XT 4GB GAMER PC termékbeszámítással
- Beszámítás! Apple Watch SE 2024 44mm Cellular okosóra garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest