Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gbors

    nagyúr

    válasz Malibutomi #15088 üzenetére

    Hát, erre több válasz is van.

    Ha rendes by design DX12 játékról van szó, akkor az gyakorlatilag egy másik motor, tehát túl sok értelme nincs a DX11-et baseline-ként használni.

    Ha egy DX11 port néhány extrával, mint amilyen a Hitman is, akkor attól függ, miért nem fekszik. A Fury X-nek pl. nem ideális a Hitman, és kevesebbet is gyorsul, mint a 390X. Általában, ha valamelyik nem-shader kapacitással van baj, akkor az a-c sem fog sokat segíteni, mert optimalizálja az ALU-terhelést, és elmélyíti a szűk keresztmetszetet. Olyan esetben lehet jó a dolog, amikor maga az ALU-tömb felépítése nem jó a játékhoz, mert ott ALU-limit van, de nem kapacitás, hanem kihasználtság - ezen segíthet az a-c.

    Ami izgalmas lehet még, az az, amikor úgy ültetnek át compute shaderbe effektet, hogy csökkenteni tudják az igényelt pixeműveletek számát. Ez ütne biztosan a Fijin, viszont nem tudom, mennyire van realitása. És ez is inkább a "másik motor" kategória.

Új hozzászólás Aktív témák