Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Enclave

    aktív tag

    válasz gbors #15101 üzenetére

    Egyelőre csak Skyrim alatt néztem, majd megnézek mást is. "HD texture pack"-et valamint további halom "HD texture" javító cuccot továbbá ahol lehet Parallax map-eket, sokkal részletesebb modelleket, több tucat grafikai mod-ot, SMAA-t ultra fokozaton és ENB-t használok testre szabott enbseries.ini-vel (a paraméterezését még tanulgatom mert nem mindenhol van részletesen dokumentálva). 1920x1200-as felbontáson. (a Skyrim ugyan DX9-es de az ENB mod sokat gpu erőforrást meg tud enni, persze a látvány kárpótolja az embert, a halom mod és "texture pack" valamint az ENB nélkül a játék alig 40-50%-on vagy alatta dolgoztatja a gpu-t, ezekkel már végig szinte 100%-on)

    Úgy mértem, hogy futott a fraps és betöltöttem 5 különböző mentett állást különböző helyszíneken statikus tartalommal (tájat bámulja a karakter, épületekre néz, ránéz a városra külső nézetben stb-stb.) és úgy fél percig figyeltem a fraps által kijelzett értékeket és felírtam a legjobb, legrosszabb számot (ahol persze ugrált, nem mindenhol). Egyébként kb.10%-ot figyeltem meg de volt ahol kevesebb lett a megfigyelésem szerint a különbség:

    Ram órajel: 1500 / 1800 szerinti fps; gpu 1150-en mind a kettő esetben:

    1. mentés: 46 / 50
    2. mentés: 50-52 / 53-55
    3. mentés: 51-52 / 54-55
    4. mentés: 47-49 / 49-50
    5. mentés: 44-47 / 48

  • Foxmulder89

    senior tag

    válasz gbors #15101 üzenetére

    Már nincs fent, de ha jól csal az emlékezetem, nálam pl Hitman gyorsult sokat memória tuningtól.
    7950, 1250->1600 közt látványos fps különbség volt, pedig csak 1680-as a monitorom.
    AA nem tudom volt e rajta, ha igen, akkor is csak max 2-4x.
    Más játéknál én nem nagyon tapasztaltam ~semmi javulást.

Új hozzászólás Aktív témák