Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • belinho

    senior tag

    válasz katt777 #53474 üzenetére

    Hagyjuk, mert ha nem érted, meg nem látod,akkor felesleges vitázni!

    Pontosan lassul,beakad-laggol,később kirajzolt- hiányos textúrák, de ha nem látod, akkor hiába beszélünk róla.
    Nálam pontosan ez van a legtöbb új játék esetén, és ez a kevés VRAM miatt van, csak én látom is!
    Nem is csodálkozom rajta, mikor a VRAM használat ilyen 1900MB körül van, és állandóan cserélgetni kell a textúrákat. A program szerint pedig ugye csak 1900MB körül van a használat :W
    Persze ezek a 4GB-os 290-en megszűntek ugye milyen érdekes!!!
    Arról már nem is beszélek, hogy sok új játéknál olyan beállítások vannak, amiket be sem kapcsolhatsz 2GB VRAM-os kártya esetén, de a 2GB mindenre elég :C
    Rohadt egyszerű a megoldás, nem kell mindent maxra rakni és egyből játszható lesz, vagy nagyobb VRAM-os kártyát kell venni.
    Ha a 2GB mindenre elég lenne, akkor egy darab 3-4-6GB-os kártyát sem adnának el, de ebben partnerek a játékgyártók is a különféle grafikai opciókkal.

  • #00137984

    törölt tag

    válasz katt777 #53474 üzenetére

    Far Cry 4 (update 1.6) magas textura minőségen, High beállitáson és 2x élsimitással 1960 MB VRAM használat... és néhol akadozott kissé, ezért az élsimitást teljesen kikapcsoltam (Off) az R9 270X videókátyán. Igy most jól megy 1820 MB VRAM használat mellett. Battlefield 4 viszont jobban ment élsimitással MANTLE-val mint DX11-ben, annak ellenére hogy DX11-ben alacsonyabb volt a VRAM használat. Az hogy mennyire terhelhető a VRAM egyeseknél, annak sok változója van. Példának megemlitenék néhányat. Beállitások ésszerű kiválasztása a játékokban. Hardverek teljesitménye és kihasználása is megfelelő mértékű. Ezeket mérlegelve ne válasszunk a hardver képességét meghaladó beállitást, mert még a 4GB VRAM is kevés lehet. :)

Új hozzászólás Aktív témák