Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- GoodSpeed: Kell e manapság egérpad vagy sem?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- Meggyi001: Eldugott helyek Párizsban, amiket jó eséllyel még nem láttál... 2. rész.
- droidic: Windows 11 önállóság nélküli világ: a kontroll új korszaka
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- bambano: Bambanő háza tája
- btz: Internet fejlesztés országosan!
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
rooland
#34062
üzenetére
a jogszabály 15 (naptári) napot irányoz elő a garanciális javításra. ennél lehet több, de azt a kötelesek megfelelő indokokkal alátámasztani.
ha túlszaladtak a 15 napon, akkor kérjél tőlük egy vállalt határidőt, és ha
a) ilyet nem kapsz
b) kapsz, de nem elfogadható
c) kapsz, de nem tartják beakkor teljes joggal követelheted a termék cseréjét (vagy, ha ez sem akar menni, akkor a vételár visszafizetését). ami fontos, hogy a lépéseket dokumentáld, tehát legalább e-mailben legyen nyoma, hogy rájuk kérdeztél.
-
katt777
félisten
válasz
rooland
#34062
üzenetére
Írhatsz a szerviznek, a gyártónak, természetesen termékmegjelöléssel, sorozatszámmal. Mo-on nincs már határideje a gar. ügyintézésnek, de ha sokáig húzzák (30+ nap), fordulhatsz békéltető testülethez, fogyasztóvédelemhez, legalábbis, ha a SZERVIZ nem ad elfogadható magyarázatot a késlekedésre. Jó esetben a gyártó esetleg utánaérdeklődik a szerviznél, na, az gyorsíthatja a folyamatot, de a gyártóhoz való kiküldés ált. gyorsabb és korrektebb ügyintézést eredményez.
juve600: Lásd fent és lent. Ha a szerviz az Expert, akkor semmin nem csodálkozom, az egy ritka szemét cég, de nyilván nincs egyedül.
Azért azon sem ártana elgondolkodni, hogy ha 3 kártya egymás után hibás, akkor esetleg valami más okozza a meghibásodást, pl. egy rossz alaplap. Persze, nem feltétlenül, anno a Glaciatoros HD4870-imen sorra döglöttek be a motorok.
PandaMonium: Ők nem szerviz, ezért őket hiába b.sztatod, ami persze nem vigasztaló.
-
juve600
nagyúr
válasz
rooland
#34062
üzenetére
üdv
nem akarlak elkeseriteni de rokonomnak a hd 7950-ne MÁRCIUS óta utazik a nagyker és a vásárló között,eddig 3 kártyája volt és mindhárom hibás volt,magyarán március óta nem tudja használni a gépét,most a sokadik 6 hetes várakozási időt böjtöli éppen,nincs hivatalos határidő a szerviznek törekednie kell hogy minnél elöbb megjavitsa a készüléket,de ha fogyasztóvédelmet felhivod őt tutira tudnak segiteni
Új hozzászólás Aktív témák
- Cudy routerek
- Spórolós topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Filmgyűjtés
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- A nagy Szóda, Szódakészítés topic - legyen egy kis fröccs is! :-)
- Meghalt a Windows 10, éljen a Windows 10!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...
- GYÖNYÖRŰ iPhone 15 Pro Max 256GB Black Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3067
- Samsung Galaxy Z Fold6 ,Navy ,120 Hz AMOLED dupla kijelző, Snapdragon 8 Gen 3,12/512 GB,2027. 07. 11
- BESZÁMÍTÁS! LG UltraGear 32GR93U-B 32 144Hz IPS UHD 1ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- Xiaomi 14T Pro 5G 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- 122 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (ELKELT)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő


