- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Gurulunk, WAZE?!
- Luck Dragon: MárkaLánc
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bambano: Bambanő háza tája
- Candy: Okosvilágítás konyhai módon Shelly Plus 1 relével
- V.Milán: 04.15. Ki mit csinál ma?
-
LOGOUT
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
burenda0828
újonc
Én azt értem, hogy egy tökéletes világban a bankok vagy a szolgáltatók nem hibáznak, de ez nem az. Február 10-től március 31-ig számoltam át az összegeket a számlámon (többször is). Valószínűleg abban igazad van, hogy el sem ment, mert az Alitól nem kaptam fizetést megerősítő email, (ahogyan azt beszéltük is), de jött a zárolásról az üzenet. Le is vette / zárolta a pénzt (konkrétan 8119 Ft, ami feltűnő, ha nincs meg) és mikor átszámoltam az összegeket (levonásokat, vásárlásokat stb. beleértve), pont ennyi is hiányzott. Ali-s vásárlás nem történt, legalábbis a fizetést megerősítő e-mail hiány erről árulkodik, de a számlámon biztos nincsen a pénz.
-
burenda0828
újonc
02.24-én adtam le a rendelést, majd abban a percben be is zártam az aliexpress.com-ot. Legközelebb 03.10-én nyitottam meg, hogy megnézzem, hogyan áll a szállítás. Ekkora vettem észre, hogy "We had to close this order due to account security concerns. Please place an order again later, or remove the coupon and try again." indoklással törölték a rendelést. 03.11-én leadtam újra azt a rendelést, mert szükségem volt / van azon eszközre, amit rendeltem (erről már viszont kaptam is fizetést megerősítő emailt). Azt a kérdésedre írtam, hogy mikor lett törölve a rendelésem csak valószínűsítettem, hogy még ugyan azon a napon törölhették (02.24), mert nem kaptam fizetést megerősítő e-mail-t, mint a másik rendelésemről.
Az utóbbi üzenetemben meg azt a dolgot próbáltam taglalni, hogy volt a sikertelen rendelésem 02.24-én, aztán ugyan azt a rendelést leadtam 03.11-én miután kiderült, hogy sz*r van a palacsintában bár még ezen időszak között nem érkezett vissza a pénzem. (Csak ahogy jó pár oldallal ezelőtt is írtad, ilyen esetben vissza kapja a pénzt az ember általában 1-5 munkanap alatt). DE mivel ugyan azt a rendelést adtam le ugyan azzal a bankkártyával nem-e az zavart be, hogy amíg a sikeres rendelésért (03.11.) átutalta az otp a pénzt ugyanaddig a sikertelen rendelést (02.24.) nem utalták még addig vissza, nem-e egy kalap alá vette ezzel és emiatt vagy nem jött vissza a pénz vagy a zárolást nem oldották fel. Gondolok itt 2 fizet 1-et kap.
Az eladóval meg privát üzenetet váltottam (ezzel kezdtem az egész "nyomozást"). Beillesztettem neki, hogy miért lett törölve a rendelés, amire annyit írt, hogy legyek türelemmel, mert 3-20 nap, amíg az ali visszautal. -
burenda0828
újonc
A levonás az meg van. Azt az összeget már a fizetésre rányomva levonta / zárolta. Két hét elteltével, miután észrevettem, hogy a rendelést lezárták, másnapra rá sikerült probléma nélkül leadni ugyan azt a rendelést. Zárójelben kérdezem csak, hogy ne tűnjek idiótának, de nem lehet, hogy az zavart be? Bár így is eltelt 10 munkanap a sikeres és a sikertelen rendelés között, ami idő alatt jóváírásra kellett volna kerülnie a pénznek.
-
burenda0828
újonc
Üdv! Az igazság az, hogy 02.24-én rendeltem be és azután nem is néztem rá egészen 03.10-ig. Szóval, hogy menny idő telhetett el a fizetés és a rendelés lezárása között, azt így nem fogom tudni megmondani. A bankszámlámat már tételesen is átnéztem többször is, de semmi. Annyira nem vagyok jártas az Ali-n, a rendeléseknél ott van a tétel meg az, hogy "finished", de az email-ok között erről a tételről nem találtam fizetést megerősítő üzenet, mint a másik dologról, amit rendeltem. Azért is írtam ide, mert eddig sehol nem találkoztam olyan üzenettel, ahol nem kapták vissza hasonló helyzetben a pénzt. Egyébként köszönöm, hogy figyelmet fordítasz a problémámra.
-
burenda0828
újonc
Üdv! Sziasztok!
"We had to close this order due to account security concerns. Please place an order again later, or remove the coupon and try again."
Olvastam ezen fórumon, hogy 24 óra átfutási ideje van a történetnek és a saját számlámon van az összeg zárolt formában majd 1-5 munkanapon belül jóváírásra kerül. DE még mindig nem kaptam vissza a pénzemet. A szóban forgó rendelés 02.24-én lett leadva és törölve. Tudna valaki segíteni abban, hogy hol vagy kinél kéne keresnem a pénzemet?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Óvodások homokozója
- Milyen egeret válasszak?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Sorozatok
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Horgász topik
- Milyen autót vegyek?
- 500 milliárd dollárnyi AI-szervert gyárt le az USA-ban az NVIDIA
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- iKing.Hu - Apple Macbook Pro 13 Touchbar M2 -2022 - Használt, karcmentes
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Azonnali készpénzes Microsoft XBOX Series S és Series X felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- Huawei MediaPad T5 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest