Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Milka 78
nagyúr
válasz Milka 78 #59611 üzenetére
Üdv Urak!
A fent linkelt cuccal van egy kis gond.
Ugye alapból lejárt volna az idő, pénz vissza, end off story.
Ehhez képest 02.22-én hirtelen beindultak és most azt írják, hogy sikeresen átvettem.
Én egy nagyobb csomagot átvettem amit egy másik boltból rendeltem (UH832703020BE) és volt még egy csomag ( tehát nagy szatyor amiben 2db kisebb csomag volt) amiben volt egy kb 800ft-s tok amiről azt hittem, hogy ajándék mert volt galiba a kézbesítéssel.
Erre most olvasom, hogy a UH838179583BE is sikeresen kézbesítve lett...ami 10 dodó értékben 2db flip tok lenne és aminek nyoma sincs...vagy küldtek helyett egy 1db 800ft-s tokot???
Átvertek?[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
-
-
Topikgazda
válasz Milka 78 #59939 üzenetére
Nem egészen, ha lejár ez az idő azután van 15 nap a vásárlói védelemre, ez amit nézel a szállítási, kézbesítési védelmi idő számláló. Lezárul vagy azért mert lejárt az idő vagy azért mert te leigazoltad a megérkezést és azután van 15 nap a dispute-ra: open a dispute within 15 days of confirming receipt.
Amíg szállítási, megérkezhet állapotban lehet addig nem sok értelme lenne a meg nem érkezésre dispute-t indítani.
Awaiting delivery
If you do not receive the order within 76 days , you can open a dispute. If there's something wrong with your item, you can open a dispute within 15 days of confirming receipt.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz Milka 78 #59960 üzenetére
Persze hogy van másik címke, hiszen az EO számot később kapja. ezért szokott lenni egy eredeti is.
Ezeknél a rácímkézetteknél úgy kell reklamálni hogy lehetőleg mindkettő látszódjon.
Te leellenőrizted ahogy kérte , de továbbra sem az volt a csomagban amit te kifizettél, ennyi a válasz neki és a képek. -
Topikgazda
válasz Milka 78 #59962 üzenetére
De van a már megérkezett részt kell választani.
Összefoglalós leírásból:
Jelöljük, hogy megkaptuk Did you receive the item? Yes
Ezután kiválasztjuk, hogy mi a probléma vele. Reason for refund request
Az alábbiak a fő okok:
Product not as described, Nem felel meg a leírásnak
Quality problems, Minőségi probléma
Damaged goods, Tönkrement, törött
Quantity shortage Mennyiségi probléma
Received counterfeit goods, A kapott termék hamisítvány
Problems with the accessories, Hiányzó tartozék vagy azzal probléma
Product not as described, Nem felel meg a leírásnak
Terméktől függően több vagy kevesebb specifikus opció jelenik meg.
Nem azonos termék -
Milka 78
nagyúr
válasz Milka 78 #59996 üzenetére
Üdv újra!
A szállítási disputot elutasították egy ilyen emailben.
Én benyújtottam további fotókat, irományt:
Most itt tartok, de semmi reakció több mint egy napja:
Töröljem az egészet és új dispute, de most a hibás/nem megfelelő termék oldaláról és írjam oda, hogy a darabszám se jó (fenti iromány újra küldése)?
A két tok helyett kaptam egy nem megfelelő tokot. Ez nálam egy nem megfelelő termék+ egy amit meg sem kaptam...vagy írjam, mindkettőre a nem megfelelő terméket?
Nem is értem az egészet az eladóval le van beszélve az egész, erre az Ali kezd akadékoskodni... -
Topikgazda
válasz Milka 78 #60027 üzenetére
Miért az lett választva indoknak hogy a vásárlási védelmi idő lejárt (Purchase protection......., de még folyamatban a szállítása, ez van pirossal írva, ezt jelen esetben el kell hogy utasítsák mert nem igaz.
Nem igazoltad le hogy megérkezett? Hiszen csak akkor lehet olyan indok hogy nem azt a kaptad amit kifizettél. Amíg szállítva van addig nem tudhatod hogy nem azt kapod meg amit kifizettél. -
fairi
addikt
válasz Milka 78 #60027 üzenetére
Mennyiségi probléma, vagy minőségi probléma. Minőségi mert nem jó a telefonra, használhatatlan.
Kereskedő meg simán palira vett. Normál esetben elfogadja ezt és visszakapod, de nem tette mert tudta, ilyen okkal veszítesz. Bírálatot automatikusan algoritmus végezte így logikusan elutasította mert a csomagot megkaptad.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Posta, csomagküldés
- Call of Duty: Black Ops 6
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Azonnali játékos kérdések órája
- Két MSI alaplapban is leégett az AMD új Ryzenje
- Milyen légkondit a lakásba?
- OTP Bank topic
- Házimozi belépő szinten
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest