Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#3951) inf3rno válasza Sidorovich (#3948) üzenetére


inf3rno
nagyúr

Alza még elmegy, a típushibás egeremet egyszer cserélték, másodikra már nem. A PCX-ről nem nagyon tudok semmit. Aquanál nem létezik garancia, ennyi erővel apróról is vehetnéd valakitől, és talán még jobban járnál. Én már egy ideje így csinálom.

[ Szerkesztve ]

Buliban hasznos! =]

(#3952) Livius válasza Lalikiraly (#3947) üzenetére


Livius
őstag

Az Aqua-ánál rengeteg szürke import terméket árulnak. Egy ismerős onnan vett telefonját a gyártónak az oldalán beregisztrálva leinformáltuk, kiderült hogy Spanyolországban vett/forgalmazott készülék volt, amit az ő megvétele előtt már 2 hónappal a rendszer szerint eladtak. Tehát ez azt jelenti, hogy az Aqua-ánál csak bolti garanciák vannak, mert nekik kellene minden garanciázandó cuccot vissza vinni az eredeti külföldi EU-s nagykerekhez javíttatni. Nyilván ez nem éri meg, túl melós, és ezért megy a trükközés ezerrel, mert gyártói garik sincsenek ilyenre általában, mert nem abban az országban vetted ahova ezt piacra dobták.

Gigabyte GA-Z170-D3H, Intel Core i7-7700K, Corsair Vengeance 2x8GB DDR4-3600MHz, Intel 545s 256GB SSD, EVGA GeForce GTX 1060 GAMING 6GB

(#3953) Lalikiraly válasza inf3rno (#3950) üzenetére


Lalikiraly
addikt
LOGOUT blog (1)

Kb így látom én is.

Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!

(#3954) inf3rno válasza Livius (#3952) üzenetére


inf3rno
nagyúr

Nálam az a kérdés, hogy a Fogyasztóvédelem miért nem száll rá soha ezekre a cégekre. A piacon lévő nagy cégek szinte mind szarnak a magyar törvényekre, és semmi szankció sincsen.

[ Szerkesztve ]

Buliban hasznos! =]

(#3955) abdulka1 válasza inf3rno (#3954) üzenetére


abdulka1
őstag

Nem csak a nagy cégek. A helyi kínai boltban, be akartam írni a vásárlók könyvébe, erre azt mondta az eladó, hogy beírhatok, de úgyse lesz belőle semmi, mert a ferdeszemű főnök kicseréli egy üresre és kész.

Nem az számít, hogy veszítesz vagy győzöl, az számít hogy ÉN veszítek-e vagy győzök.

(#3956) koby11h válasza abdulka1 (#3955) üzenetére


koby11h
aktív tag

Második lapot ki kell tépni, lefotózni vagy beszkennelni és a területileg illetékes jegyzőnek beküldeni.
Sok lúd disznót győz! Kivéve ha a boltos apukája a jegyző, mert ugye nálunk ilyen is van... :)

Ha volna sonkánk, akkor csinálhatnánk sonkás tojást, ha lenne tojásunk!

(#3957) abdulka1 válasza koby11h (#3956) üzenetére


abdulka1
őstag

Végül sikerült megoldani a problémát, mert nem hagytam az igazamat, de utolsó alkalom volt, hogy bementem oda. Szerencsére, többen szem és fültanui voltak a dolognak, hátha levonják belőle a tanulságot.

Nem az számít, hogy veszítesz vagy győzöl, az számít hogy ÉN veszítek-e vagy győzök.

(#3958) Hi!King válasza inf3rno (#3944) üzenetére


Hi!King
őstag

Nekem pont ezzel a hárommal nem volt sosem gondom, ellenben Emag minősíthetetlen volt mindig is, ha bármi problémám volt, az ügyfélszolgálat lassú volt és nem volt segítőkész, emellett a nagyok közül náluk volt mindig a legtöbb szürkeimportos (értsd: webshop garis) termék). Az összeolvadás óta ennek megfelelően az egykori Edigital üzleteket is kerülöm.

Aquanál eddig csak gyári garis terméket vettem, mert olyat árultak, így fel sem merül, hogy gond esetén oda vigyem.

[ Szerkesztve ]

(#3959) CriticalHit válasza Lalikiraly (#3945) üzenetére


CriticalHit
őstag

Az Alza-val mi volt a gond?

Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.

(#3960) Lalikiraly válasza CriticalHit (#3959) üzenetére


Lalikiraly
addikt
LOGOUT blog (1)

Hali. Hát több esetben gariztatás. Jó nagy tortúra mire a pénzt visszaadták. Ők is zug szervizekkel dolgoznak...

Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!

(#3961) xtremist válasza CriticalHit (#3959) üzenetére


xtremist
senior tag

Nekem legutóbbi alzás gariztatásom így nézett ki: alaplapot visszaküldtem, 20 nap után hívtam őket hogy mizu, elnézést, egy két nap és jelentkeznek. Amikor lejárt a 30 nap, megint hívtam őket hogy mizu, válasz; -milyen alaplap? Egy napig keresgélték hogy hová küldték tovább, semmi nyomát nem találták, visszautalták a pénzt. Olyan volt a helyzet mint a Top secretben, amikor a kémmel beszélgetnek -Miféle műkutyakaka?-

[ Szerkesztve ]

(#3962) blp85 válasza xtremist (#3961) üzenetére


blp85
aktív tag

Nekem az ASUS-nak kiküldték, szerintük hibátlan a lap és vissza is küldték, annyit sem csináltak vele, hogy a hátlapján lévő flux maradványokat letisztítsák, szerintem hozzá sem nyúltak, ami nem az Alza, hanem az Asus szégyene (RMA alapján az Asusnál volt).

[ Szerkesztve ]

Soha nem lesz olyan, amilyen volt, de úgy sem marad, ahogy éppen van. Már a jövő sem a régi. (Eginald Schlattner)

(#3963) Infernalxx


Infernalxx
újonc

Sziasztok,

Telefonpont.hu oldallal mik a tapasztalataitok?

(#3964) lafaty80 válasza Biznisz Elek (#3946) üzenetére


lafaty80
őstag

off: Egyrészt érdekelne mire jutottál velük.

on: Most vettem náluk egy m.2 ssd-t, már 0percesen hibás a termék. Gondoltam élek a 72órás belüli hibás termék opcióval. Panaszbejelentés atom részletes, minden kért adatot megadok nekik, egyetlen egyre írtam, hogy bármikor jó a héten, de ha lehet minél előbb, az elvitelre tőlem. (Mert ugye nem tudtam mikor dolgozzák fel a levelet). Másnap válasz, hogy adjak meg minden adatot, és hogy mikorra küldjék a futárt (wtf...). Ok, leírom, hogy az előzményben minden adat ott van, és mivel péntek volt, mai napot adtam meg (hétfő) futárhoz. Szerintetek? Se válasz, se futár, se semmi. Rá kérdeztem, hogy szitu? És semmi. Értem én a viccet, csak ezen nem tudok röhögni.
Mondjuk az sem tiszta, hogy a 72óra mikor hol jár le esetemben. Bejelentettem ugyan, de el sem vitték még, hozzájuk sem fog 72 órán belül beérni....
Meglátjuk.
(És igen, eddig is vásároltam tőlük, de még nem volt gariztatós dolgom velük... az első nem éppen jól kezdődik)

Cuccaim: https://kit.co/lafaty

(#3965) Biznisz Elek válasza lafaty80 (#3964) üzenetére


Biznisz Elek
aktív tag

Egyelőre még nincs vége. A legutóbb én szerdán (23-án) írtam nekik, de még arra sem válaszóltak. Ha vége a történetnek leírom...

▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂

(#3966) blp85 válasza lafaty80 (#3964) üzenetére


blp85
aktív tag

Az, hogy mikor viszik el, az egy dolog, a lényeg az, hogy te mikor jelentetted be.

Soha nem lesz olyan, amilyen volt, de úgy sem marad, ahogy éppen van. Már a jövő sem a régi. (Eginald Schlattner)

(#3967) lafaty80 válasza lafaty80 (#3964) üzenetére


lafaty80
őstag

Egy kis update... AQUA...

1 hét kellett hogy érdemben történjen valami, és persze 3-4 email és 2-3 telefon.
Az ügyintézés egy káosz és gázos. Múlt hét pénteken (7.nap) kaptam tőlük (garancia részlegtől) 4 email, egymás után 1 órán belül. Ezekben egymásnak ellentmondó infókat közöltek. Kaptam postai mpl csomaghoz kitöltött nyomtatványt is, de 2 is, eltérő érték öszeggel (egyik sem fedezné a termék árát).
A végén azzal zárult nap részükről, hogy technikai gondok miatt nem tudnak futárt küldeni, adjam fel én saját ktg-re a csomagot.
Hétfőn meg derült égből jön a hívás, hogy itt a futár vinné a csomagot...
De ami még ennél is zavaróbb, hogy kérnek mindent is a termék mellé. Ami alapból nem gond, ha annak van is értelme. A munkalap megjött kedden, hibaleírásom töredéke van csak benne (mellékelt doksi és a benne szereplő részletes leírás nincs), a 72 órás ügyintézés fel sincs tüntetve, munka határideje: 2023.10.13.
Na innen folytatódik... remélem pozitív végkifejlettel, de a biztalom megrendeült.
A részlegek egymással nem beszélnek, gáz hogy egyetlen mail címen lehet kommunikálni a garancia részleggel, ha lehet...

Cuccaim: https://kit.co/lafaty

(#3968) Lalikiraly válasza lafaty80 (#3967) üzenetére


Lalikiraly
addikt
LOGOUT blog (1)

Az Aquával vannak érdekes tapasztalataim.
Példul még tavaj karácsony előtt rendeltem egy Edifier hangfalpárt.
Meg is jött időre, a Váci úti boltba.
Mentem is érte, erre a boltban a villany nem ég, a srácok ott szívták az ecigit az üzlettérben.
Mondom szép kis fogadtatás...

Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!

(#3969) lafaty80 válasza lafaty80 (#3967) üzenetére


lafaty80
őstag

Esetleg ha van valaki, akinek garanciális ügyintézése volt aqua-val és 2023.09.05 után adta le a terméket és már visszakapta, írjon rám pü-t. :R

Cuccaim: https://kit.co/lafaty

(#3970) konci79 válasza lafaty80 (#3969) üzenetére


konci79
őstag

Nekem augusztus 10-én vették át egy fülhallgatót, utoljára 5 napja írtam nekik, semmi válasz.
Alapból szeptember 17-e volt a jegyzőkönyvben, már ezt sem értem, kapásból 37 nap?
Ma fogok bejelentést tenni a békéltető testületnek.

Aki valaha garanciáztatni is akarna, az AQUA-ból ne vegyen semmit. Meg amúgy se.

(#3971) rasotamas


rasotamas
veterán

Tudom, hogy ez épp a topik témájának az ellentettje, de egyébként melyik boltok megbízhatóak?

https://tinyurl.com/rasoapro

(#3972) blp85 válasza rasotamas (#3971) üzenetére


blp85
aktív tag

Nekem az Alzával és a Foramaxal eddig nem volt gondom.

Soha nem lesz olyan, amilyen volt, de úgy sem marad, ahogy éppen van. Már a jövő sem a régi. (Eginald Schlattner)

(#3973) Zsolt,72 válasza rasotamas (#3971) üzenetére


Zsolt,72
aktív tag

Az Alza nálam eddig jól teljesített, a kiszállítás normál időben történt, amikor pedig volt egy szerződéstől elállásos esetem, gyorsan es korrektül ment az ügyintézés.

Jótállásos ügyem nem volt velük.

(#3974) blp85 válasza Zsolt,72 (#3973) üzenetére


blp85
aktív tag

Nekem egy adott napon nem tudták a terméket kiszállítani, így a szállítási díjat visszakaptam egy bocsi levél kíséretében, ami számomra szimpatikus volt. Ami még jó, hogy a honlapjukon leírhatod, hogy mi a reklamáció tárgya, így az szerepel a jegyzőkönyvben, nem pedig az, amit az ügyfélszolgálatos le tudott/ akart írni.

Egyszer egy rádiós magnó volt reklamálva, azt cserélték.
Egy alaplap, amin megfolyás (VRM hűtő alatti folyás), de azt az ASUS szerviz utasította el (nem az Alzán múlt).

Soha nem lesz olyan, amilyen volt, de úgy sem marad, ahogy éppen van. Már a jövő sem a régi. (Eginald Schlattner)

(#3975) , válasza rasotamas (#3971) üzenetére


,
addikt

Bárhol is vásárolsz, ha szerencséd van, akkor nem lesz gond, ha nincs szerencséd, akkor lesz. Gond alatt nem azt értem, hogy tönkremegy egy alkatrész, mert az természetes a mai világban, hanem ami utána következik.
Nekem eddig egyetlen hely volt, ahol mindig minden rendben volt, az a Rufusz.

(#3976) Lalikiraly


Lalikiraly
addikt
LOGOUT blog (1)

Ha azt nézzük, hogy akkoriban pl a híres Mistral computernél majd mindenkit átb@sztak. Ahhoz képest sokat javult szerintem a gariztatás.

Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!

(#3977) Angie™ válasza Lalikiraly (#3976) üzenetére


Angie™
addikt

Miért, mi volt náluk? nem emlékszem

⏺︎ Bankot váltanál? Segítek! Küldök meghívót! ⏺︎ Gránit Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz: 10+40e ⏺︎ K&H Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz 10+40e ⏺︎ Részletekért keress priviben! ⏺︎

(#3978) Piloss válasza rasotamas (#3971) üzenetére


Piloss
senior tag

Alzával eddig nekem is nagyrészt pozitív a tapasztalatom, elállás és gariztatás tekintetében is.
Mondjuk a legutóbb bénáztak a visszatérítéssel, csak azután tudták visszautalni a pénzt hogy IBAN formátumban adtam meg a számlaszámot.

We exploited "We spread hate. We raised hate. We thought hate to be our savior. We put all our problems we created on the "Island of Devils". As a result that devil was born, to return the hate we gave it"

(#3979) Lalikiraly válasza Angie™ (#3977) üzenetére


Lalikiraly
addikt
LOGOUT blog (1)

Azok kb mindenkit átvertek :D A Mistra? Huhúúú ott voltak érdekes storyk. De egyébként még amior a Bluefish ből lett az Aqua ott is próbálkoztak. Nekem egyszer vissza kellett vinnem egy videókártyát azt egy sokkal gyengébbre akarták kicserélni... Bepróbálkoztak.

Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!

(#3980) Angie™ válasza Lalikiraly (#3979) üzenetére


Angie™
addikt

Régen én is vásároltam náluk, talán még PIII procit, de nem emlékszem rossz dolgokra..

[ Szerkesztve ]

⏺︎ Bankot váltanál? Segítek! Küldök meghívót! ⏺︎ Gránit Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz: 10+40e ⏺︎ K&H Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz 10+40e ⏺︎ Részletekért keress priviben! ⏺︎

(#3981) rasotamas


rasotamas
veterán

Mistral az hol volt?
Nem a Karinthyn? Vagy az a bluefish volt?

https://tinyurl.com/rasoapro

(#3982) Angie™ válasza rasotamas (#3981) üzenetére


Angie™
addikt

Egy volt Budán, nem messze a Móricztól a másik a Váci úton volt, vhol a Lehel tér után.
Bluefish a nyugatinál volt, úgy emlékszem.

⏺︎ Bankot váltanál? Segítek! Küldök meghívót! ⏺︎ Gránit Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz: 10+40e ⏺︎ K&H Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz 10+40e ⏺︎ Részletekért keress priviben! ⏺︎

(#3983) Zsolt,72 válasza rasotamas (#3981) üzenetére


Zsolt,72
aktív tag

De igen, a Karinthy Frigyes úton volt.

(#3984) Lalikiraly válasza Angie™ (#3982) üzenetére


Lalikiraly
addikt
LOGOUT blog (1)

Bluefis bent volt az Örsön is a régi BKv házban.

Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!

(#3985) Angie™ válasza Lalikiraly (#3984) üzenetére


Angie™
addikt

Én a mai napig keverem a Bluechip-el :DDD

⏺︎ Bankot váltanál? Segítek! Küldök meghívót! ⏺︎ Gránit Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz: 10+40e ⏺︎ K&H Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz 10+40e ⏺︎ Részletekért keress priviben! ⏺︎

(#3986) Lalikiraly válasza Angie™ (#3985) üzenetére


Lalikiraly
addikt
LOGOUT blog (1)

:D

Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!

(#3987) rasotamas


rasotamas
veterán

Meg volt olyan is hogy A4Team (ez mindig olyan fénymásolósan hangzitt nekem :DDD ) a borárosnál.

https://tinyurl.com/rasoapro

(#3988) Lalikiraly válasza rasotamas (#3987) üzenetére


Lalikiraly
addikt
LOGOUT blog (1)

TZ Team meg a XVI kerben volt, vagy talán még van is.
Meg a Vision Computers még talán megvan itt Újpesten...
Meg mennyi PC bontó volt még. Rengeteg.

Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!

(#3989) konci79 válasza konci79 (#3970) üzenetére


konci79
őstag

Beírom ide is :
Vége a történetnek.
40 nappal az átvétel után felhívtak, felolvastak egy jegyzőkönyvet, hogy nem rendeltetésszerűen használtam, meg nem kitakarítva, ilyesmiket mondtak, mert látni nem láttam leírva.
A hívás végén mondtam hogy ez nevetséges, küldjék vissza akkor.
Hétvégén kaptam egy emailt, hogy ennek ellenére visszaadják az árát...
Amit megköszöntem, de egyébként ez a normális amúgy, mivel ugye 30 napon túl zajlott le a dolog, de azért úgy lett beállítva, hogy ők a jó fejek...
Lényeg hogy happy end a vége.

(#3990) rardodric válasza gordonfreemN (#3905) üzenetére


rardodric
lelkes újonc

Nem köteles, mert az apróbetűs résznél megtalàljàk a kiskaput..

First look at yourself, before you blame anyone else.

(#3991) rardodric válasza rasotamas (#3971) üzenetére


rardodric
lelkes újonc

Nekem személyes tapasztalat a Mediaval volt/van, mindig korrekten jàrtak el mindenben!
Persze nem egy olcsó hely sem, mivel a szürkeimportosokkal nem rúgnak labdàba.. Én most a coolmobilet nézegetek, onnan tervezek rendelni..

First look at yourself, before you blame anyone else.

(#3992) rardodric válasza inf3rno (#3954) üzenetére


rardodric
lelkes újonc

Túl sokat termelnek az állam kasszába..

First look at yourself, before you blame anyone else.

(#3993) MasterDeeJay

Intec.hu megbízható?
19.-óta megrendelésem feldolgozás alatt van. Nem értem miért, olyat rendeltem amiből még van raktáron.

Vintage Story PH szervere újra fut!

(#3994) MasterDeeJay válasza MasterDeeJay (#3993) üzenetére

Privátban megkerestem az itteni eladójukat, elvileg a héten érkezik a monitor. Szóval eddig jó a helyzet.

Vintage Story PH szervere újra fut!

(#3995) janos666


janos666
nagyúr
LOGOUT blog

Múl szerdán rendeltem egy olcsó cuccot Aqua-n. Nem volt átvehető csütörtökön (mikor a közelben voltam), pénteken átvehető lett volna, de töröltem és megrendeltem kiszállítással, előre fizetve kártyával. Ma még mindig "összekészítés alatt" a státusza, és 20+10 percig hallgattam már ma azt a telefonban, hogy "ügyintézőnk kapcsolásáig...".
Ha ránézek a termékre, most is azt írja az oldal, hogy ha megrendelem, holnap átvehető, vagy holnap után megérkezik csomagküldéssel.

TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

(#3996) janos666 válasza janos666 (#3995) üzenetére


janos666
nagyúr
LOGOUT blog

Rájöttem, hogy ma munkaszüneti nap van. :D

TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

(#3997) Angie™ válasza janos666 (#3996) üzenetére


Angie™
addikt

GRAT :U
Nálam is csörögött ma a Céges telefon, átvergőtte magát az IVR rendszeren és várta az ügyintézőt.. Mondtam is, hogy hihetetlen emberek vannak :U

⏺︎ Bankot váltanál? Segítek! Küldök meghívót! ⏺︎ Gránit Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz: 10+40e ⏺︎ K&H Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz 10+40e ⏺︎ Részletekért keress priviben! ⏺︎

(#3998) janos666 válasza Angie™ (#3997) üzenetére


janos666
nagyúr
LOGOUT blog

Akinek nincs fix munkaideje és nem átlagosak az alvási szokásai sem, az könnyen eltéved még azzal is, hogy milyen nap van, nem még hogy intézményes munkaszünet van-e.
Jó, ez megmagyarázza, hogy ma miért csak zene volt a telefonban, de azt már nem, hogy
pénteken munkaidőben leadtam a rendelést valamire, ami raktáron volt (hisz aznap bemehettem volna érte, ha Budapesten vagyok), és harmadnapra ígéri az oldaluk, hogy kiviszik, kedden azért feladhatták volna (mikorra már ki is hozta volna a futár a weboldal szerint). Főleg ha az ünnepnap miatt így egy második hétvégébe is belecsúszhat.

TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

(#3999) Angie™ válasza janos666 (#3998) üzenetére


Angie™
addikt

Persze megértem a te álláspontodat is..
Hasonló területen dolgozom, ezért van tapasztalatom a témában. Nálunk is mindig az van, hogy aki variál, változtat, kavar, módosít, cserél, nem sikerül a fizetés, újraleadja.. stb témában elakad, az esetek nagy százelékában később kapja meg mint a többi, "normális" ügyfél. Én simán toleráns vagyok az összes többi céggel emiatt, el tudom képzelni, hogy náluk is hasonló a helyzet.
Normál esetben, rendelések kezelésére van egy "automatizmus" amely szépen megy magától, leegyszerűsített munkafeladatokkal, hogy minél több rendelést, minél gyorsabban, minél kevesebb dolgozó ki tudjon szolgálni. Most ebbe vki belvariál, oda kell egy teljes ember aki intézi, módosítja tovább az ügymenetet. Emberből, meg ugye azért tudjuk, hogy kevés van mindenhol, maxon pörögnek a feladatok, az elvárások, a teendők és kevés a munkavállaló, fizetés stb.. de ez már egy másik történet.
Egy szó mint száz, remélem, mihamarabb hozzájutsz a rendelésedhez :) :B

⏺︎ Bankot váltanál? Segítek! Küldök meghívót! ⏺︎ Gránit Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz: 10+40e ⏺︎ K&H Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz 10+40e ⏺︎ Részletekért keress priviben! ⏺︎

(#4000) janos666 válasza Angie™ (#3999) üzenetére


janos666
nagyúr
LOGOUT blog

Pénteken felhívtam őket, hogy:
- Csütörtökre ígérte a gép, ott volntam a bolt közelében, de péntekre futott be és vidéken vagyok. Át tudjátok állítani kiszállításra?
- Nem.
- Akkor töröljem és rendeljem meg újra?
- Igen.
- Van ennek bármi retorziója?
- Nincs.
- Kösz, akkor újrarendelem.
De igen, én is sejhtettem, hogy esetleg emiatt lassabb a vártnál, ezért akartam ma betelefonálni, hogy "becsszó nem módosítom újra, de kapjam már meg péntekig, ha lehet".

TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.