Persze megértem a te álláspontodat is..
Hasonló területen dolgozom, ezért van tapasztalatom a témában. Nálunk is mindig az van, hogy aki variál, változtat, kavar, módosít, cserél, nem sikerül a fizetés, újraleadja.. stb témában elakad, az esetek nagy százelékában később kapja meg mint a többi, "normális" ügyfél. Én simán toleráns vagyok az összes többi céggel emiatt, el tudom képzelni, hogy náluk is hasonló a helyzet.
Normál esetben, rendelések kezelésére van egy "automatizmus" amely szépen megy magától, leegyszerűsített munkafeladatokkal, hogy minél több rendelést, minél gyorsabban, minél kevesebb dolgozó ki tudjon szolgálni. Most ebbe vki belvariál, oda kell egy teljes ember aki intézi, módosítja tovább az ügymenetet. Emberből, meg ugye azért tudjuk, hogy kevés van mindenhol, maxon pörögnek a feladatok, az elvárások, a teendők és kevés a munkavállaló, fizetés stb.. de ez már egy másik történet.
Egy szó mint száz, remélem, mihamarabb hozzájutsz a rendelésedhez
⏺︎ Bankot váltanál? Segítek! Küldök meghívót! ⏺︎ Gránit Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz: 10+40e ⏺︎ K&H Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz 10+40e ⏺︎ Részletekért keress priviben! ⏺︎