Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#3801) Williamgrant válasza g@bo (#3800) üzenetére


Williamgrant
veterán

Ne haragudj, de neked most tényleg az a bajod hogy a csomagolás nem tetszik? Emiatt visszaküldöd, noha máshol drágább már? Ez komoly?

[ Szerkesztve ]

Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D

(#3802) Biznisz Elek válasza g@bo (#3800) üzenetére


Biznisz Elek
aktív tag

:D
amikor kiskereztem kis is így csomagoltuk . Soha semmi baj nem volt ezzel.
kibontva meg azért lehet mert a gyári garlevel amit ki kell tölteni a dobozban van….

▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂

(#3803) Williamgrant válasza Biznisz Elek (#3802) üzenetére


Williamgrant
veterán

Nektek normális ügyfeleitek voltak, nem úgy mint a szegény foramaxnak. :DDD

Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D

(#3804) g@bo válasza Williamgrant (#3803) üzenetére


g@bo
nagyúr

előtte rákérdeztem bontatlanul küldik e, s kb mennyi idő.
Jó lenne nem leugatni bárkit, s főleg utalgatva minősíteni, látatlanban, te kis agyarisztàni intelligens csődör…

amugy a csomagolás hitvány. Teszik v sem. 300e ért.

(#3805) BiP válasza g@bo (#3804) üzenetére


BiP
nagyúr

Nem látom, hol lenne bontott. A fekete ASUS matricák vannak megvágva, újraragasztva?

A külső csomagolással nem értem, mi a gondod. Az ASUS dobozban biztonságban van a laptop. A raklapon is így utazik többetmagával. Nem kell még külön bubival meg újabb adag dobozzal extra biztosítani. És sérültnek sem látom a dobozt, szóval kibírta az utazást.
A több réteg fekete fóliának meg örülj, nem látszott, hogy 300e-es cucc van benne, nem nyúlták le a postán.

(#3806) Fr3eWar


Fr3eWar
őstag

Kissé gyanús ez a cég is nekem Inter Trade Mix Group Kft.
https://hardwaretrader.hu/
A honlapjukon az aprós ár feléért kínálnak úgy 13700K procikat SSD-ket, meg a VGA kínálat is kb 20-30%-os árral alacsonyabb mint az lokál apró.

Valkinek van infója róla? 2022-ben alapították, emellett román tüzifával, és csokival is kereskedik elvileg ;]

(#3807) Biznisz Elek válasza Fr3eWar (#3806) üzenetére


Biznisz Elek
aktív tag

Csak előre utalas van . Pesti cim de nincs személyes átvétel.
Felejtős :D

[ Szerkesztve ]

▂▃▅▇█▓ eladó domain nevek - bizniszelek.hu ▓█▇▅▃▂

(#3808) Williamgrant válasza g@bo (#3804) üzenetére


Williamgrant
veterán

A csomagolás ami védi a terméket, ha a termék nem sérült és megfelelően működik, mit vergődsz és hisztizel mint egy gyerek?

Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D

(#3809) janos666 válasza janos666 (#3747) üzenetére


janos666
nagyúr
LOGOUT blog

Nagy sokára válaszoltak email-ben, hogy hova küldhetem vissza a kártyát.
Szerintetek legyek elég bátor, és küldjem vissza? (Még mindig nem üzemel a weboldaluk.)
Mikortól érvényes a határidő a javítás elvégzésére, amikor visszakérhetem a termék vételárát? A hiba bejelentésétől számítva, vagy onnantól, hogy átvették a hibás terméket?

TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

(#3810) Hegyirabló válasza janos666 (#3809) üzenetére


Hegyirabló
veterán

Nekem sajnos úgy rémlik, hogy az átvételtől számít, de ez is a logikus, hiszen ha nincs birtokukban a termék, akkor nem is tudják javítani.

Aquila non captat muscas.

(#3811) janos666 válasza Hegyirabló (#3810) üzenetére


janos666
nagyúr
LOGOUT blog

Más részről viszont 2022.8.17-én küldtem nekik email-t (de akkor már vártam egy pár hete, hogy vissza jön-e az oldal, ha 2 hónappal korábbra ígérték az újranyitást), és 2022.11.15-én adtak postacímet, ami kb. 3 hónap. Ha a termék beérkezését kell nézni, akkor közben simán lejárhat a garancia (úgy, hogy nincs kicentizve), illetve ennyi erővel várhattak volna az email kiküldésével még másik 6 hónapot is, ha úgy tetszik nekik...? (A weboldal régóta nem üzemel, és csak email elérhetőséget közöl, se telefon, se telephely/szerviz cím).

Itt [link] (random google találat) azt írják: "amennyiben a vállalkozás részére történő kijavítás igény közlésétől számított 30 napon belül nem kerül sor a kötelező jótállás alá tartozó fogyasztási cikk kijavítására, akkor az eladó köteles a terméket kicserélni, ha a vevő másként nem dönt."
Ez alapján akkor még csak komplett cserét kérhetek, rögtön pénzt nem.

Az a baj, hogy tippre elég ritka az ilyen, hogy egy cég ilyen hosszú időn át se csődöt, se jogutódlást nem jelent, viszont ennyire lassan kommunikál (és a weboldaláról eltünteti az olyan elérhetőségeket, ami gyorsabb lehetne, mint az email).
Pontosabban láttam már többször hasonlót másféle intézményeknél, egyéni vállalkozóknál, amik emlékeim szerint mind valamilyen átveréssel/megkárosítással végződtek (avagy "scam", a "ponzi scheme" jellegű dolgok), amikből vagy semmi, vagy csak nagyon sokára (évekkel később) részleges kártérítés lett.

[ Szerkesztve ]

TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

(#3812) Hegyirabló válasza janos666 (#3811) üzenetére


Hegyirabló
veterán

Van egy ilyen is:

comphub.hu.messenger@gmail.com

Hát ha olvassa az 1996-os vagy 1999-es születésű tulajdonosok közül valamelyik.

Aquila non captat muscas.

(#3813) 7Heads Drago válasza g@bo (#3800) üzenetére


7Heads Drago
veterán

Ez a noti gyári doboza. Mit akarsz miben küldjék? Nekem még csak körbe se tekerték úgy küldték. A dobozon belül is van védelem és jól látható hogy a doboz nem sérült. Kétlem hhogy bárhol máshol jobban csomagolják... max szebben. Ránézésre tényleg nem szép, de úgye a belbecs számít meg az ár.

Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.

(#3814) ridibaro


ridibaro
friss újonc

"Kissé gyanús ez a cég is nekem Inter Trade Mix Group Kft.
https://hardwaretrader.hu/
A honlapjukon az aprós ár feléért kínálnak úgy 13700K procikat SSD-ket, meg a VGA kínálat is kb 20-30%-os árral alacsonyabb mint az lokál apró.

Valkinek van infója róla? 2022-ben alapították, emellett román tüzifával, és csokival is kereskedik elvileg ;]"

Megpróbálom neked felvázolni, hogy miért is erőteljesen kockázatos a megadott oldal.

1. Ez a pont a leginkább indok. A bejelentett címűk egy olyan helyre van bejeletnve ahol 1800 cég is be van jeletve. Ezt a linket érdemes elolvasni: https://index.hu/gazdasag/ado_es_koltsegvetes/2013/09/10/ezernyolcszaz_ceg_egy_szekhelyen/
Szóval a kockázatok e pont esetében: A cég egy kamu cég ami a pénz begyűjtés után hírtelen eltünik. Ha nem kamu és ténylegesen aktív, akkor valószínűleg bújkál a hatóságok elől ami kérdés, hogy adócsalás vagy mi miatt, ezt nem kell ecsetelnem hogy így is hírtelen eltünhetnek. Van még az az eset hogy csak ezt a címet adták meg, de ezt nem tudhatjuk főleg abban a tényben, hogy erről a címről már rengeteg állítólagos "cég" játszotta már el ezt a csalósdit.

2. Az árak és a kínálat. Ez a pont is egy elég érdekes a csalás szempontjából. Példa termék: ASUS 4090 videókártya. Jelenleg a hazánkba 1.1 misi körül van a megadott kártya ők ezt adják 40% piaci ár alatt.. Oly mindegy, hogy kínából vagy alaszkából hozzák ezekről a helyekről még drágábnak is kellene lennie nem hogy 40% olcsóbban. Tudom használt, de vegyük figyelembe hogy a 4090 még szinte ki se jött. Szóval itt a normál emberben merüljön fel a kérdés miért ennyi miért kellett a bányászoknak a jelenleg legjobb bányász videókártyát felszámolni. Esetleg hibás termék és javítva?

3. Az oldal állítása szerint kínából érkező bányászégpekből származó alkatrészeket árulnak. A probléma itt igazából az, hogy nyílván a csúcs cuccokkal foglalkoznak a bányászok így itt is felmerül a kérdés, hogy a bányászoknak miért kell felszámolnia a csúcs kütyüket amik friss megjelenésüek. És az oldal üzemeltetőjének miért éri meg ezeket eladni jóval olcsóbban mint a használt piac.

4.
- Csak előre utalás van.
- Személyes átvétel nincs.
- Fizetés nem lehetséges utánvéttel.
- jó ha 1 hónapott igérnek.

Na most megpróbálom neked felvázoln, hogy a 4. pontban mi a probléma. Előre kifizeted mondjuk azt a 4090 videókártyát, de nem tudod hogy mikor kapod meg. Rajtad kivül még rendel még 50 ember különbőző terméket és mindenki tisztában van vele hogy sok időbe fog telni. Ez pontosan az, hogy felmerülhet akárkiben az, hogy kivárnak egy időszakot jól megszedik magukat és fogják magukat bezárnak átadják a céget ismeretleneknek és ők elhúznak gazdagon. Ha garantálnának mondjuk 3 napot hogy szállítják, akkor ennek az esélye csekély lenne.

Szóval ajánlanám az oldalt bárkinek is? Teljesen kizárt.
Ha valaki elcsábult az árak láttán egy tanácsom lenne hozzájuk.
Elsőnek valami olcsóbb terméket rendeljen tőlük és várja ki az eredményt. Mivel friss még az oldal ha esetleg megkapná a cuccot rakjon arra még + 1-2 hónapot, hogy biztos él e még az egész oldal és mondjuk nem volt cég váltva rajta.

[ Szerkesztve ]

(#3815) abdulka1


abdulka1
őstag

Elefántszerszám.hu

3-5 napszállítási időt ígért 16 nappal ezelőtt. Telefont nem veszik fel, e-mailre nem válaszolnak.

Nem az számít, hogy veszítesz vagy győzöl, az számít hogy ÉN veszítek-e vagy győzök.

(#3816) Hegyirabló válasza abdulka1 (#3815) üzenetére


Hegyirabló
veterán

Nem értelek. Benne van a nevükben. Kaptál egy jó nagy lóf... akarom mondani elefántszerszámot. :) (Elnézést a vicc miatt!)

Aquila non captat muscas.

(#3817) abdulka1 válasza Hegyirabló (#3816) üzenetére


abdulka1
őstag

:DDD Teljesen igazad van.
Sejtettem, hogy valami hasonló hsz fog kisülni belőle, de legalább jobb hangulatom lett tőle.
Köszönöm! :DD

Nem az számít, hogy veszítesz vagy győzöl, az számít hogy ÉN veszítek-e vagy győzök.

(#3818) Hegyirabló válasza abdulka1 (#3817) üzenetére


Hegyirabló
veterán

Tényleg ne haragudj! Nyilván nem vígasztal ha valaki hülyeségeket ír. Sajnos nincs új a nap alatt, ezért vallom én azt egy ideje, hogy vásárolni már csak multiktól, ott legalább tekintik még valakinek a vásárlót.

Aquila non captat muscas.

(#3819) abdulka1 válasza Hegyirabló (#3818) üzenetére


abdulka1
őstag

Eszembe sem jutott haragudni!
A mozgásszervi betegségeimből adódó pénzügyi helyzetem miatt, elég árérzékeny vagyok, és keresem azokat a boltokat ahol jobb áron kapom meg a szükséges dolgokat. Úgy néz ki, hogy most ez nem jött be.

Nem az számít, hogy veszítesz vagy győzöl, az számít hogy ÉN veszítek-e vagy győzök.

(#3820) Zsoxx válasza ridibaro (#3814) üzenetére


Zsoxx
senior tag

Sokféle oka lehet, hogy egy termék olcsó. De ha használt termékekről van szó, akkor nyilván kell lennie egy konkrét raktárkészletnek. De így mi indokolja az 1 hónapos szállítási időt? Illetve az, hogy nincs utánvét, azt semmi nem indokolja, ez már eleve nagyon gyanús.

(#3821) inf3rno válasza Zsoxx (#3820) üzenetére


inf3rno
nagyúr

Ismerősöm cégénél sincs utánvét. Nem akarnak bajlódni vele, mert nem mindenki veszi át, és ráfizetős. Nekem is volt, hogy legénybúcsú volt, és teljesen kiment a fejemből a Foxpost, aztán lement a hétvége, hétfőn meg mennék a cuccért, akkor kapom az SMS-t, hogy már visszaküldték. :S Gondolom van egy rossz pontom a Bestmarktnál, ami szívás, mert szinte mindig tőlük rendelek az utóbbi években új alkatrészt, de ez van.

[ Szerkesztve ]

Buliban hasznos! =]

(#3822) abdulka1 válasza Hegyirabló (#3818) üzenetére


abdulka1
őstag

Az érdeklődésemre jött egy korrekt válasz.

"Elnézést kérek, hogy ennyire elhúzódott a rendelésének a teljesítése.
Az egyik tétel sajnos nem érkezett be a raktárunkba, de a héten fog megérkezni.
Kompenzálásképpen elengedem a rendelésének a teljes szállítási, illetve kezelési költségét.
Köszönöm türelmét!
Üdvözlettel, Elefántszerszám webáruház"

Nem az számít, hogy veszítesz vagy győzöl, az számít hogy ÉN veszítek-e vagy győzök.

(#3823) Hegyirabló válasza abdulka1 (#3822) üzenetére


Hegyirabló
veterán

Örülök, hogy sikerült, és még jól is alakult a vége! :R

Aquila non captat muscas.

(#3824) kcsa válasza abdulka1 (#3822) üzenetére


kcsa
veterán

Egy ilyen válasszal megjött a kedvem tőlük rendelni, így kell ezt.

(#3825) abdulka1 válasza kcsa (#3824) üzenetére


abdulka1
őstag

A profilomban már a szállítási díj nélkül szerepel a végösszeg. Már csak meg kell jönni a csomagnak. ;)

Nem az számít, hogy veszítesz vagy győzöl, az számít hogy ÉN veszítek-e vagy győzök.

(#3826) Exelsior24 válasza g@bo (#3800) üzenetére


Exelsior24
aktív tag

Én Zalaegerszegi vagyok ismerem az üzletet, egyik legjobb, legnormálisabb informatikai bolt a városban. Elsőre azt hittem az a gondod, hogy a fekete fólia volt szana-széjjel szakadva amiben küldték, de írod, hogy azt te vágtad, vagy tépted fel.

Ne haragudj, de szerintem is normálisan be volt ez csomagolva, esetleg még azt tehette volna az üzlet, hogy a fekete fólia alá tekertek volna egy kör bubis átlátszó fóliát is, hogy a csomag dobálások ellen még jobban megvédje a dobozt, de amúgy a fekete fólia is megvédte, abban meg igaza van az előttem szólónak, hogy így legalább nem látszott mi van benne, és nem veszett nyoma a posta csomagrendszerében.

Rendeltem már én is több százezres telefont és laptopot, és azoknál is fel volt vágva a gyári záró matrica, ugyanis a kitöltött garancia papírt amit az üzlet kitölt az adatokkal, esetleg lepecsétel, és ráírja a készülék gyári sorozatszámát is, bele szokták rakni a termék dobozába, hogy el ne vesszen, vagy amikor vágod szét a külső fóliát meg ne sérüljön, csak emiatt szokták felvágni a gyári záró matricát, és láthatóan még arra is vették a fáradtságot, hogy másik kis ragasztószalag darabbal leragasztották helyette.
Szóval ugyan így kaptam meg én is a telefont és a laptopot is, igaz más webáruházból, de csak emiatt szokták felvágni a gyári zárómatricákat.

[ Szerkesztve ]

Steam / PlayStation: Exelsior24 / Nintendo Switch Friend Code: SW-3907-8356-3882

(#3827) Williamgrant válasza Exelsior24 (#3826) üzenetére


Williamgrant
veterán

Küldd át nekik a posztot, hadd örüljenek a reklámnak. ;]

Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D

(#3828) , válasza Exelsior24 (#3826) üzenetére


,
addikt

Új termék = sértetlen zárómatrica. Felbontott terméket teljes áron én se vennék át, az tuti. Bármit rendeltem eddig, legyen szó akár laptopról, akár mobiltelefonról, mindig sértetlen gyári zárómatricával kaptam meg.

(#3829) janos666 válasza janos666 (#3809) üzenetére


janos666
nagyúr
LOGOUT blog

Ma rászántam magam, hogy becsomagoljam és elvigyem postára a kártyát, erre mikor elkezdtem volna másolni a címet, akkor meghökkentem, hogy egy FoxPost automatába kérik. Ettől most megint elment a kedvem (nem csak azért, mert 15km-t kéne kocsikáznom egy ilyen automatáig, hanem miért automatába kérik a bolt/szerviz/telephely címek egyike helyett).

[ Szerkesztve ]

TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

(#3830) cof válasza janos666 (#3829) üzenetére


cof
veterán

Fél éve nem megy az oldal és ezek után még elküldenéd a kártyát...

Nem egy nagy tudomány ventilátort cserélni házilag sem.

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#3831) janos666 válasza cof (#3830) üzenetére


janos666
nagyúr
LOGOUT blog

Tudom, a bonyolultabb része találni hozzá gyári, vagy "utángyártott" kompatibilis ventit, onnantól már gyerekjáték a szerelés (még egy imbuszkulcs is van a dobozában, hogy "tessék, itt van, ha szét akarod szedni a hűtőt takarításhoz/újrapasztázáshoz", tehát szerintem nem is jár azonnali garanciavesztéssel...).
Valaki tud esetleg segíteni privátban, hogy hol érdemes keresni ilyen alkatrészt?

TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

(#3832) cof válasza janos666 (#3831) üzenetére


cof
veterán

Ha ez egy modernebb videókártya akkor Aliexpress vagy eBay-en tuti találsz hozzá.

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#3833) BiP válasza cof (#3832) üzenetére


BiP
nagyúr

Nem tudom, ez a helyi hirdetés aktuális-e még, [link]de én tőle akarok majd egyszer ventit rendelni (vagy ebay, ali), ha elviselhetetlen lesz a 3070esen a venti zörgése.

(#3834) Piloss válasza janos666 (#3831) üzenetére


Piloss
senior tag

+1 BiP javaslatára, rendeltem már tőle, korrekt tag.

We exploited "We spread hate. We raised hate. We thought hate to be our savior. We put all our problems we created on the "Island of Devils". As a result that devil was born, to return the hate we gave it"

(#3835) inf3rno válasza BiP (#3833) üzenetére


inf3rno
nagyúr

Nekem fura volt most. Nyáron egy pár hónapig zörgött a CPU hűtő, aztán utána elhallgatott, most minden rendben vele. Pedig már készültem, hogy veszek újat, meg a teljes konfigot kicserélem valami modernebbre, mert ez a venti is már 2009 óta megvan. A Thermaltake annak idején jót alkotott, mert kb. 24/7 megy azóta. Ritka az olyan nap, amikor ne kapcsolnám be a gépet, sőt legtöbbször este is megy, és zenét játszik.

Buliban hasznos! =]

(#3836) umek


umek
tag

Euronics
1.
Tegnap budaörsi üzletbe visszavittem egy terméket, 14 napos elállási időn belül, a pénztáros hölgy olyan flegma, lekezelő stílusban beszélt velem emiatt, mintha az ő zsebéből húznám ki a pénzt, amit vissza kellett fizetni. Próbált eltántorítani olyanokkal, hogy bunkó módon mondogatta, hogy "akkor ez most 20 perc lesz", "azt se tudom mit kell csinálni", stb. De nyugodt maradtam "megvárom", "útba esik a bolt", "én ráérek", "tessék nyugodtan". Végül sikerült megkapni a pénzt, vélhetően lusta volt a pénztáros, amúgy 5 perc volt az egész, meg pár aláírás.

2.
Megrendeltem egy terméket online, kuponakcióval, 6ezer forinttal olcsóbban, mint amennyibe a boltban kerül. Áruházi átvételt kértem. Az áruházban ott volt előttem a polcon a termék. A megrendlésem státusza szerint azonban még nem volt átvehető, de mondom 21. század, ha már itt vagyok, nem lehet gond, hogy átállítsák a státuszt és kiadják a terméket. Hát, rosszul gondoltam. Az előbbi hölgy már az elállás közben mondta, hogy azt felejtsem el. Azért beszéltem az üzletvezetővel is, akiről a korrektség kedvéért meg kell jegyezni, hogy teljesen korrekt és kedves volt, megbeszéltük a helyzetet, és elmondta, hogy sajnos nem tudják így ide adni, mert a rendszerük sajnos nem így működik, stb.
Mivel tegnap este kaptam egy mailt, hogy késik 1-2 napot a szállítás, mondom na ne már, rajta volt a kezem a cuccon, úgyhogy végül még ma délelőtt megkíséreltem felhívni az ügyfélszolgálatukat, hogy kérjem a termék átvehetőre állítását, ha már ott az üzletben, csak át kellene vennem. Nagy nehezen sikerült beszélnem egy ügyfélszolgálatossal, de még az sem működik, hogy a központban megcsinálják ezt az átállítást, hanem valami elcseszett módon hoznak egy másikat a külső raktárból, és majd csak AZT vehetem át. Tehát nem adják ide a boltit és majd beteszik a helyére, ami amúgy is megérkezik a héten, hanem ügyfélként várjak még napokat tök feleslegesen, ráadásul nem is fogok arra járni tervezetten, csak jövő héten. Ja, és persze ha akarom, az üzletben kapható teljes áron megvehetem, nem azon a 20%-kal olcsóbb áron, mint amin megrendeltem...

Hát itt sem az ügyfél az első.

[ Szerkesztve ]

Légy korrekt.

(#3837) inf3rno válasza umek (#3836) üzenetére


inf3rno
nagyúr

A második inkább az online rendszerük hibája. Sőt még annak sem mondanám, egyszerűen nem kezeli az ilyen kivételes eseteket, mert nem gondoltak rá a fejlesztésnél, aztán ha megpróbálják összetákolni neked, akkor utána magyarázkodhatnak a cég vezetésnek, hogy nem a haverjuknak adták a cuccot jóval olcsóbban.

Nekünk a garancia ügyintézésük nem tetszett, leolvadt a hűtő, aztán nekünk kellett utánajárni a szerelő cégnek, pedig akitől vettük, annak lett volna kötelessége intézni.

Buliban hasznos! =]

(#3838) umek válasza inf3rno (#3837) üzenetére


umek
tag

Hát igen, ezt a vetületét is értem, de amikor ott állsz az üzletben és ott van előtted a termék, amit megrendeltél, akkor nagyon nehéz elfogadni, hogy nem kapod meg. Egyszerűen nem logikus. Kár, hogy ilyenekre nincsenek felkészülve. :(

Légy korrekt.

(#3839) lafaty80 válasza umek (#3838) üzenetére


lafaty80
őstag

2. pont: szerintem ebben most nekik kell igazat adnom, mert
- lehet hogy másé volt, aki előbb rendelt olyat (esetleg, bár nem tudom mit mondtak arra)
- vagy ha közben kiderül, hogy kiálltási darab volt és mindenki is összetapogatta, nyomkodta, és neked becsomagolják újra, akkor az lenne gond. (nekem is, mert az már nálam ackiós vagy értékcsökkentett termék kategória...)

1. ponthoz csak annyit, hogy például a nem is lettek volna kötelesek egyből vételárat visszadni, ha tényleg k@csögösködni akartak volna.
De tény, hogy sokszor nincsenek képben a dolgokkal, jártam már náluk úgy, hogy online rendeltem áruházi átvétellel, és a pultos csak hajtogatta, hogy erre nincs elállás, hiszen ott van előttem, meg tudom nézni :DDD (kértem, hogy adja oda a dobozt, kibontom, megnézem, aztán majd fizetek, persze azt nem lehetett volna, csak ha előbb fizetek. Érdekes nálam is a boltvezető már tisztában volt a dolgokkal :D )

Cuccaim: https://kit.co/lafaty

(#3840) umek válasza lafaty80 (#3839) üzenetére


umek
tag

Semmi extra, egy doboz lego volt, érintetlen csomagolással. :)

Akkor a néni lehet, hogy tényleg nem tudta, mit kell csinálni. :DDD

Légy korrekt.

(#3841) Hegyirabló válasza umek (#3840) üzenetére


Hegyirabló
veterán

"(...) vélhetően lusta volt a pénztáros (...)"

Én még ilyenről nem is hallottam ebben az országban. :U

Aquila non captat muscas.

(#3842) BiP válasza umek (#3836) üzenetére


BiP
nagyúr

Pozitív példa ilyenre: Mediamarkt, nézegettem fényképezőket az egyik boltjukban. Promózták, hogy online van 10%kedvezmény. Bakker, otthonról megrendelhettem volna. De aztán jött az isteni sugallat: mobilteló elő, online megrendeltem, pár perc múlva jött, hogy átvehető, a pénztárnál kifizettem, és vittem is haza. És mivel online rendelés volt, élt rá a 14nap elállás, amit sajnos érvényesítenem is kellett, mert nem jött be a gép.

(#3843) inf3rno válasza BiP (#3842) üzenetére


inf3rno
nagyúr

A MediaMarkt tűnik nekem a legkorrektebb cégnek eddig. Ami fura, mert sosem tartottam valami nagyra őket, de mégis szinte csak jó élményem van velük.

Buliban hasznos! =]

(#3844) Nadgyuri válasza Fr3eWar (#3806) üzenetére


Nadgyuri
csendes tag

Valaki ugyan rendeljen már tőlük, akár én is lehetek az. :)
Csak ha átverés a vége, akkor dobjuk össze a tanulópénzt.. :DDD

(#3846) abdulka1


abdulka1
őstag

Mátrix.net webáruház.

Két hónap alatt kétszer próbáltam megrendelni ugyanazt, de mindkét alkalommal jelezték, hogy készlethiány lépett fel. A második rendelésemből 3 terméket nem tudtak szállítani szintén ebből az okból, ennek ellenére folyamatosan elérhetőnek mutatja mindegyiket az oldal, jelenleg is.
A válaszomben fel is hívtam rá a figyelmüket, de nem foglalkoznak vele.

Nem az számít, hogy veszítesz vagy győzöl, az számít hogy ÉN veszítek-e vagy győzök.

(#3847) _NCT


_NCT
őstag

Telekom Webshop

Rendeltem tőlük egy Jabra fülest, ami meg is érkezett, egy átlátszó zacskóban, ami sértetlen volt. Viszont a termék doboza szétszaggatva, belül a kis fülek letépkedve, minden belehányva kb. Karácsonyi ajándék lett volna, mondanom sem kell, hogy mennyire szíven ütött, mikor láttam, hogy bontott, ilyen security-s matricák hanyagul ráragasztgatva.Telekomos ügyintéző azt mondta 14 napon belül visszaküldhetem, így is tettem.

Felháborító, hogy egy ekkora cég megengedheti ezt magának, újként volt feltüntetve, kb úgy kaptam meg, mintha a kutya szájából vettem volna ki. 60ezerért nem ezt vártam volna.

Bementem személyesen egy T-s üzletbe, ott az ügyintéző egy tipikus, hülyének nézem a vásárlót típusú ember. Megkérdezte, nem volt gyanús, hogy náluk volt a legolcsóbb? (1000Ft-al, de miért legyek a pénztárcám ellensége). Mondom nem gondoltam, hogy az újként árult terméket felbontva, szétszaggatva kapom meg. Emag, Alza fel tudja tüntetni, hogy nem új, ők miért nem?? Mindezt röpke 60ezerért 2022-ben.

(#3848) BenceShearer


BenceShearer
aktív tag

Sziasztok!

https://traffipaxbolt.hu/ webshop-ot kerüljétek.
2 hete rendeltem, telefont nem veszik fel, emailt írtak hogy majd jön de le vannak terhelve.
Azt mondták a futárnál a cucc(1 hete) , szóval csalók.

Van értelme feljelentést tenni? 27 ezer forintot buktam...

Köszönöm!

(#3849) Williamgrant válasza BenceShearer (#3848) üzenetére


Williamgrant
veterán

Ne legyél túlvezérelt még, karácsony a nyakunkon, a futár cégek is szét vannak esve.

Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D

(#3850) Pitterix


Pitterix
őstag

Halló!

A Pepita.hu-val esetleg van valakinek valami nem leírt véleménye?
Súlyzókészletet rendelnék tőlük...

"Persze hogy tudtam, csak nem sejtettem!"-----Angelo 'Snaps' Provolone

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.