Euronics
1.
Tegnap budaörsi üzletbe visszavittem egy terméket, 14 napos elállási időn belül, a pénztáros hölgy olyan flegma, lekezelő stílusban beszélt velem emiatt, mintha az ő zsebéből húznám ki a pénzt, amit vissza kellett fizetni. Próbált eltántorítani olyanokkal, hogy bunkó módon mondogatta, hogy "akkor ez most 20 perc lesz", "azt se tudom mit kell csinálni", stb. De nyugodt maradtam "megvárom", "útba esik a bolt", "én ráérek", "tessék nyugodtan". Végül sikerült megkapni a pénzt, vélhetően lusta volt a pénztáros, amúgy 5 perc volt az egész, meg pár aláírás.
2.
Megrendeltem egy terméket online, kuponakcióval, 6ezer forinttal olcsóbban, mint amennyibe a boltban kerül. Áruházi átvételt kértem. Az áruházban ott volt előttem a polcon a termék. A megrendlésem státusza szerint azonban még nem volt átvehető, de mondom 21. század, ha már itt vagyok, nem lehet gond, hogy átállítsák a státuszt és kiadják a terméket. Hát, rosszul gondoltam. Az előbbi hölgy már az elállás közben mondta, hogy azt felejtsem el. Azért beszéltem az üzletvezetővel is, akiről a korrektség kedvéért meg kell jegyezni, hogy teljesen korrekt és kedves volt, megbeszéltük a helyzetet, és elmondta, hogy sajnos nem tudják így ide adni, mert a rendszerük sajnos nem így működik, stb.
Mivel tegnap este kaptam egy mailt, hogy késik 1-2 napot a szállítás, mondom na ne már, rajta volt a kezem a cuccon, úgyhogy végül még ma délelőtt megkíséreltem felhívni az ügyfélszolgálatukat, hogy kérjem a termék átvehetőre állítását, ha már ott az üzletben, csak át kellene vennem. Nagy nehezen sikerült beszélnem egy ügyfélszolgálatossal, de még az sem működik, hogy a központban megcsinálják ezt az átállítást, hanem valami elcseszett módon hoznak egy másikat a külső raktárból, és majd csak AZT vehetem át. Tehát nem adják ide a boltit és majd beteszik a helyére, ami amúgy is megérkezik a héten, hanem ügyfélként várjak még napokat tök feleslegesen, ráadásul nem is fogok arra járni tervezetten, csak jövő héten. Ja, és persze ha akarom, az üzletben kapható teljes áron megvehetem, nem azon a 20%-kal olcsóbb áron, mint amin megrendeltem...
Hát itt sem az ügyfél az első.
[ Szerkesztve ]
Légy korrekt.