Hirdetés
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Amazon Fire TV Stick 4K Max
- Amazon Fire TV Stick 4K Max 2nd
- Milyen mosógépet vegyek?
- E61 blog 2. rész
Új hozzászólás Aktív témák
-
hobizoli
nagyúr
válasz Free Rgc #13073 üzenetére
pont azert mert a benzines csak egy szuk savban jo terheles alatt
a dizelnel ha 16-19:1 a AFR akkor "jo" es nem fustol, de sokkal megengedobb a hibara
es nincs kopogasi hatar sema benzinesnel 12-12.5:1 kozott kell lennie, kulonben szopni fogsz
ha 1.5bar-nal magasabb a toltonyomas, akkor lehet 12:1 alatti is
13:1felett kb boritekolhato a dugattyu tores ilyen nyomasnalazt kell tudni, hogy a szegenyebb a keverek, akkor gyorsabban eg el az uzemanyag az oxigendusabb keverek miatt, es melegebb a kipuffgaz es nagyobb a nyomasa is
tehat "erosebb" az auto vmivel (ezert "szeretik")
de ezzel no a kopogasi hajlama is, meg a dugattyu hoterhelse is... ami nyaron kritikus tenylezo tud lenni
...ezert kell nagy intercooler, mert a hidegebb levegonek jobb a kompressziotureseszoval a dusabb keverekes beallitas vedi a motort de ha tul dus akkor meg felbenzinezi az olajat, meg elkezd dizelesen fustolni
szoval a benzinest jol beallitani sokkal tobb tudas kell es sokkal tobb precizitas
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen