Nekem újat. Nyilván.
Ott tartottunk, hogy nagy legyen, automata és kombi.
Ha egy földrésszel nyugatabbra élnék, akkor valószínűleg mostanra a sokadik Oldsmobile Vista Cruisert vagy Ford LTD-t nézném, de nekünk nem jutottak rendes acéltepsik, így marad a kommersz európai választék.
Az automataváltó esetében a Volkswagen csoport által használt DSG működés közben nagyon szimpatikus, öcsém B8-as Passatjában a váltás egy pillanat, a mutató úgy ugrik egyik pozícióból a másikba, mintha csak egy kijelzőn váltana a kép, és nem egy fizikai mutatónak kellene átkúsznia innen oda.
Cserébe a fenntartási költségei egyesítik a manuális és az automataváltók összes költségeit. Abban az életkorban, ahol én nézelődök, simán kinéz már egy kettőstömegű csere meg egy kuplungcsere, aminek az árát nem biztos, hogy őszinte mosollyal csengetném ki.
Szóval maradnék a hagyományos automatánál.