- Internet fejlesztés országosan!
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Ep128Emu felhasználói képeskönyv
- Asszociációs játék. :)
- Egy Biztonsági őr kalandos útja.
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Mindent a StreamSharkról!
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- eBay-es kütyük kis pénzért
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lenry
félisten
szinte ugyanannyi lekérés, de negyedannyi komment érkezett erre a részre, mint az előzőre.
mindenesetre itt a harmadik epizód
-
Thome
veterán
Én szétnéznék Honda tájékon is. Accordok kimennek a világból, dízelje híresen jó, automata váltója is üzembiztos, 2.4 vtec vagy 2.2 ctdi, előbbinél lutri ugyan az olajfogyasztása, utóbbinál nincs ilyen.
Ami mondjuk még szereti, az a rozsda. Az az enyémen is van...
[ Szerkesztve ]
-
Rick4
félisten
A kulcs megszólalásig hasonlít, hiszen az európai változatba európai frekvenciás kulcs kell, abs, esp vezérlők, és can bus szintén kompletten jött a mercitől, egyszerűbb volt az egész kormányoszlopot becsavarozni, de az ugye nem platformkérdés, hanem egész más alapokon nyugszik.
Elől a lengőkarnak az égvilágon semmi köze hozzá, mert annak egy része (már nincs előttem, melyik elem) a W220-as S merciből származik, hátul is csak a független felfüggesztés és a futóműkeret azonos, és az egyesülés okán nyilvánvalóan 2009-ig pont ezen a szinten közös alkatrészeket használtak, de nagyobb részben eltérő alkatrészekkel dolgoztak, karosszériaszinten, ahogy az elképzeli az ember egy klasszikus értelemben vett "azonos platformnál", ahol csak a borítólemezek mások meg az emblémák, véletlenül sem azonos a két modell.
Itt jóval több eltérésről van szó, mindössze a platform egyes elemeit vették át, nem ugyanazon legyártott alvázra építkeztek. Sokminden azonos, de nem minden, a Chryslerrel pedig még mindig nem egy mercedest veszel...
És ugye a legfontosabb része a dolgoknak, hogy itt az európába szánt 3.0 crd motoros export modellről van szó, az amerikai- kanadai és mexikói piacra szánt benzineseknek végképp nincs közük a W211-hez még futómű- gólyaláb- lengőkar szinten sem.
De mindez nem ötletelés, amerikai autók alkatrészeit importálom minden napom ilyen alkatrészek között telik lassacskán 20 éve.Te higgy annak akinek akarsz.
-
bzoley
veterán
"minden más prosztó amerika"
Kivéve még az jónéhány elem, amit "véletlenül" elfelejtettél felsorolni, és nyilván semmi köze a közösködéshez a DaimlerChrysler-nek. Csak a véletlen műve, hogy a kulcs megszólalásig hasonlít a merciéhez. A bajuszkpcsoló, talán az egész kormányoszlop, az 5 lengőkaros felüggesztés, de még az ülések is nagyon hasonlóak. Sőt, a z egész padlólemezhez sem a w211-ből ötleteltek tovább, ugye?
Nem azt mondtam, hogy tesvérek, mint a Plymuth-Dodge-Chrysler, de van(volt) rokonság. -
Rick4
félisten
Ez sose volt a féltestvére, mindössze a Chryslerben a 3.0 crd motor (az is másképp hangolva) és a nag1-es váltó Merci, minden más prosztó amerika, se nem azonos karosszéria, se nem azonos belső, de mások a külső méretek, futómű, és minden más is. Még a gyártás helyszíne sem azonos.
Ha ez a két modell féltestvér, akkor az egész autóipar joint venture megoldásai visszavezethetőek egy ős- autóra, hiszen minden autóban van legalább két azonos alkatrész.
A vezess.hu-s szakember szerint meg: "Ég és föld egy Mercedes és a 300C automata váltója közötti különbség" miközben a valóság az, hogy a cikk szerinti 2006-os évjárat esetén mindkét autóban (Chrysler és W211) ugyanaz a W5A580-as váltó van.
Szakemberek!
[ Szerkesztve ]
-
Petyyyyy
addikt
Nekem nagyon tetszik a 211, egy rendes felnivel irtó jó a forma.
Csak ez is olyan, hogy sikerüljön kifogni belőle egy normálisan tartott példányt. Valami haladósabb motorral. -
Ceree
senior tag
Hoho, latnad azokat az exceleket amiket osszeraktam anno az autovasarlas elott ahol kedves kis Cliomat a csalad bovulese miatt kombira akartuk cserelni...
A masodik auto viszont egyszerubb eset volt, tudtuk hogy szivo benzin kell, megbizhato, biztonsagos, fiatal. Nem maradt tul sok benne tavaly. Azota nagyon ertektarto (sot!) az a kocsi amugy. -
-
Mit problémáztok?
Az átlagember legdrágább ingósága az autó. -
Zeze94
tag
Akinek ennyi baja van, az vegyen újat. Ott te döntesz mindenről, sőt te is leszel az első, aki belefinghat az ülésbe...
#lifegoals
-
DEJVID
őstag
Ha nem egy konkrét típust szeretnél, hanem van pár szempontod, aminek meg kéne feleljen, akkor kb az összes autó így vagy úgy, de kompromisszumos lesz. Aztán, ha sikerült választani típust, akkor jön a kínálat: szar a színe, szar a motorja, szar a felszereltsége, szar kárpit, szar felni, valami nyavalya mindegyikkel lesz.
-
W211 felületvédelme alulról súrolja átlagos szintet. Rozsda szempontjából sajnos nem sokkal jobb mint a W210 volt a leglehetetlenebb helyeken kezd el rohadni ez is. Jól meg kell nézni mielőtt pénzt ad érte az ember.
-
nevemfel
senior tag
Miért automatát, miért, miért???
-
Sose gondoltam volna, hogy az autóvásárlás ilyen bonyolult dolog
-
bzoley
veterán
A W211 féltestvére szerintem sokkal ütősebben nézki. Igaz belü fapadosabb érzete van, mint a Merciknek általában.
[ Szerkesztve ]
-
nullpoint
őstag
Akkor Merci a vége?
Új hozzászólás Aktív témák
lo Nekem újat. Nyilván.Ott tartottunk, hogy nagy legyen, automata és kombi.Ha egy földrésszel nyugatabbra élnék, akkor...
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Könyvajánló
- Feldarabolná az Intelt a Broadcom és a TSMC
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Vigneau interaktív lokálblogja
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Azonnali játékos kérdések órája
- Internet fejlesztés országosan!
- Trollok komolyan
- További aktív témák...