Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#601) r66


r66
aktív tag

Különben, ha nincs benne wifi, akkor a netről letölthető Sygic-ot hogy imádkozzuk bele?
Én legalábbis olyant nem láttam, hogy le lehetne tölteni pc-re, majd memóriakártyára rakva indítani..., de lehet, hogy csak figyelmetlen voltam.

(#602) bolcsodal válasza Loituma69 (#600) üzenetére


bolcsodal
addikt

? Nyilvánvaló, hogy a Wifi (2.5GHz) és a GPS (1.5GHz) jelek képesek zavarni egymást. Elképzelhető, hogy csupán erről van szó. Ami viszont ez ellen szól, az az, hogy rendszertelenül jelentkezik a probléma.

They drew first blood....

(#603) apeelme válasza bolcsodal (#602) üzenetére


apeelme
addikt

jáájjjj...gondolkodjunk már picit logikusabban...egymást zavarják? és beleépítik...nem csak ebbe...telefonokba is...ugye ti sem gondoljátok komolyan? :F :Y

(#600) Loituma69: a wifi...ha nincs elérhető műhold akkor a használható - pontatlan - helyzetmeghatározásra is, nem kever itt senki semmit, értelemszerűen ha pl. egy csarnokban vagy és nem talál alkalmas műholdat helyzetmeghatározáshoz, akkor az említett opcióval és egy pl. free wifi eléréssel könnyen áthidalhatod. De ugyanígy használható a kettő egyszerre is, azaz a vezetéknélküli helyz.meghat. "segíti" a műholdalapút. És ez nem az eszköz sajátossága hanem az Android-é.

[ Szerkesztve ]

(#604) bolcsodal válasza apeelme (#603) üzenetére


bolcsodal
addikt

[link] :U

They drew first blood....

(#605) Loituma69 válasza apeelme (#603) üzenetére


Loituma69
őstag

ezt nem tudom miért írtad nekem, de mind1

(#606) Attici válasza bolcsodal (#599) üzenetére


Attici
őstag

Az N800-asban is volt Wi-Fi! :K

"Minden, ami a “DE” előtt elhangzik, lényegtelen."

(#607) apeelme válasza bolcsodal (#604) üzenetére


apeelme
addikt

egy gyors kérdés...honnan tudjuk ilyen pontosan hogy ilyen chip-ekkel szerelt eme eszköz?

egyébként több mint egy éve ennek megoldása született... :U

(#608) kelzsoca válasza bolcsodal (#595) üzenetére


kelzsoca
félisten

A probléma régóta ismert, sajnos a WayteQ nem tudott tökéletes megoldást találni rá.

A készülékre érkezni fog szoftverfrissítés, ami az eddig felmerült problémákat orvosolja.

https://vertigostore.eu

(#609) Attici válasza r66 (#601) üzenetére


Attici
őstag

Letöltöd az apk kiterjesztésű telepítőfájlt. Felmásolod a telefonra vagy a memóriakártyára és megnyitod az ES File explorerrel és feltelepíted.

"Minden, ami a “DE” előtt elhangzik, lényegtelen."

(#610) r66 válasza Attici (#609) üzenetére


r66
aktív tag

Ezt értem, csak honnan töltöm le azt az apk-t legálisan, mert a Sygic-nál nem láttam ilyet.

(#611) Neurotoxin válasza r66 (#610) üzenetére


Neurotoxin
őstag

Az szerintem teljesen mindegy. Ha nem csak a próbaverziót akarod használni 7 napig, úgyis meg kell venned licensz(kódo)t.

18 éve a PH! lapcsaláddal!

(#612) bolcsodal válasza apeelme (#607) üzenetére


bolcsodal
addikt

Nem ez a lényeg. A problémát kérdőjelezted meg, erre adtam egy példát.

(#608) kelzsoca: Világos. Nem is panaszkodom, nálam működik. Csak kissebb zavarok vanak, amiket remélem megold a frissítés.

They drew first blood....

(#613) r66 válasza Neurotoxin (#611) üzenetére


r66
aktív tag

Izé, a licenszkódot adták hozzá :)

Tudom, hogy lehet egy apk-t felrakni, csak ebben a változatban (xTAB-50GPS+Sygic Navigation 3D EU) nem találkoztam vele, hogy más letöltési lehetőség lenne, mint a Google Play-en kereszttül - onnan viszont pc-re nem lehet apk-t letölteni (buherálás nélkül) szerintem, hozzátéve, hogy kezdő vagyok, ez az első androidos készülékem.

(#614) Loituma69 válasza kelzsoca (#608) üzenetére


Loituma69
őstag

Ezt gondolod vagy biztos forrásból tudod? És a legfontosabb mikor?
Ha igaz akkor remélem, hogy a szervízből már a javított szoftverrel kapom!

[ Szerkesztve ]

(#615) Loituma69


Loituma69
őstag

Én már csak egy dolgot nem értek a Wayteq már elég régóta használja a gps készülékeiben SiRF Atlas V chipet pl : X960BT nem értem, hogy a legújabb termékükben xtab 50 miért az egyel régebbi cuccot rakták bele. Elvileg ez lenne a csúcstermékük!
/szerkesztésről lemaradtam sorry/ még mielőtt valamelyik okos kioktat, hogy van szerkesztés gomb! :R

[ Szerkesztve ]

(#616) tjb007 válasza Loituma69 (#615) üzenetére


tjb007
nagyúr

A WinCE alapú navikban a komplett SoC van (ARM11 -es maggal), ebben meg csak maga a GPS chip van és ez jelenleg az egyetlen amit különállóan alkalmazni lehet más SoC esetén. Ami elérhető lenne még Android alatt az csak a SiRFprimaII de az megint egy SoC.

[ Szerkesztve ]

(#617) doggie válasza kelzsoca (#608) üzenetére


doggie
aktív tag

kelzsoca: Erre van körülbelüli időpont, hogy mire várható a frissítés?

Más: Sajna a kicserélt készülék is már indulásnál nem találta meg a jelet, szóval reményeim porba hulltak :-( Ha 1-2 héten belül várható frissítés, akkor megvárom, ha később akkor más eszközt keresek. Mik jöhetnek még szóba, mint droidos gps-es készülékek?

"Hát minden, minden e világon csak álomba ködlő furcsa álom..." EAP

(#618) kelzsoca válasza doggie (#617) üzenetére


kelzsoca
félisten

Remélhetőleg hamarosan, pontos dátumot nem tudok mondani.

Más Android alapú GPS készülék nem igazán van, nagyon nem tudsz mire váltani.

https://vertigostore.eu

(#619) doggie válasza kelzsoca (#618) üzenetére


doggie
aktív tag

Elsőt örömmel, másodikat szomorúan hallom :-)

"Hát minden, minden e világon csak álomba ködlő furcsa álom..." EAP

(#620) Loituma69 válasza kelzsoca (#618) üzenetére


Loituma69
őstag

Tegyük fel 3 hét múlva lesz frissítés ami kijavítja a hibát és tud pozicionálni, akkor én pl már 1 hete elküldtem szervizbe tehát nincs gps-em és még várnom kell 3 hetet? Vagy többet vagy kevesebbet én inkább akkor a pénzemet kérem vissza! Hétfőn ezt meg is írom a wayteq ügyintézőnek!

(#621) szaba75 válasza Loituma69 (#620) üzenetére


szaba75
tag

Nem megírni kell hanem rájuk borítani az asztalt,hogy kiadtak egy rakás használhatatlan sz..t!!

[ Szerkesztve ]

(#622) kelzsoca válasza Loituma69 (#620) üzenetére


kelzsoca
félisten

Amint lesz biztos információ arról, hogy a frissítés mikor érkezik szerintem be lesz írva ide a fórumra is.

https://vertigostore.eu

(#623) tjb007 válasza szaba75 (#621) üzenetére


tjb007
nagyúr

Nekem semmi problémám sincs vele, szóval a rakás használhatatlan szar egy kicsit erős.

(#624) doggie válasza tjb007 (#623) üzenetére


doggie
aktív tag

Valóban erős, de sajna közel van az igazsághoz. Kiadni egy GPS-t, aminek egyik pillanatról a másikra elmegy a jele? És nem az, hogy egy restart-tal lehetne tovább navigálni, hanem onnan általában hosszú percekre/órákra vége is a navigációnak. Az a navigáció, ami miatt megvette az ember. Ha ez az arány a kiadott készülékek több, mint 50%-ra igaz, akkor ez nem navigáció, hanem szerencsejáték!

"Hát minden, minden e világon csak álomba ködlő furcsa álom..." EAP

(#625) kelzsoca válasza doggie (#624) üzenetére


kelzsoca
félisten

Tudtommal jelenleg 5 eszköz van szervizbe leadva, és nyilván nem 10db lett értékesítve a partnerek által :)

https://vertigostore.eu

(#626) doggie válasza kelzsoca (#625) üzenetére


doggie
aktív tag

Úgy tűnik lassan viszik vissza a viszonteladók a hibás eszközöket... :-)

"Hát minden, minden e világon csak álomba ködlő furcsa álom..." EAP

(#627) kelzsoca válasza doggie (#626) üzenetére


kelzsoca
félisten

A fórumra azok a userek járnak főleg, akiknek valami problémájuk, vagy kérdésük van az adott termékkel kapcsolatosan, ezért olvashatsz márkától-gyártótól-eszköztől függetlenül minden topicban/fórumban több problémát, panaszt, hibajelentést, mint azt hogy "húdejó a cucc, megérte megvenni"

Ahogy egy másik topicban is írtam, idézem magamat:

"Olvass be a HTC One X topicba (egy 150k-s csúcskészülékről van szó) mindenki csak panaszkodik, ez hibás, az hibás, nem jó a kijelző stb..
Ennyire xar lenne, vagy csak a fórumban gyűlnek össze a problémás userek, mert aki gond nélkül használja, az nem sírja tele az adott topicot."

https://vertigostore.eu

(#628) Loituma69 válasza kelzsoca (#625) üzenetére


Loituma69
őstag

Csak 5 db van szervízben akkor az enyém az egyik :O Jól kifogtam pont a hibásat, na ezért nem lottozom!
Amikor megvettem ezt a kütyüt én pl itt agyon dicsértem még videókat is csináltam róla, hogy mekkora király mindent tud! Fent van a youtube-on! Még azt is lemertem írni, hogy ez a wayteq legjobb terméke, na de ezt egyenlőre erősen megbántam! Meghalt a kicsikém ezért problémázom.

[ Szerkesztve ]

(#629) kelzsoca válasza Loituma69 (#628) üzenetére


kelzsoca
félisten

Én megértem, és jogosan várod el (és más is) a hibátlan eszközt, nyilván a WayteQ érdeke is kiadni a javítást, dolgoznak rajta, ezt a topicot is olvassák többek között.

https://vertigostore.eu

(#630) szaba75 válasza kelzsoca (#629) üzenetére


szaba75
tag

Na itt kezdődik a baj,mert nem javítani kéne hanem mielőtt kiadják normálisan letesztelni.
És nem a fogyasztónak szenvedni vele!!!

(#631) kelzsoca válasza szaba75 (#630) üzenetére


kelzsoca
félisten

Azokat a hibákat amik csak pár készüléknél jelentkeznek nem lehet előre javítani, gondolom ez érthető, utólag viszont lehet javítani.

Gondolom rendelkezel az eszközzel, talán ha problémád is van vele, már le is adtad a szervizbe?

Részemről nem kívánok senkivel sem veszekedni vagy bármit is bizonygatni, ha gond van a termékkel cseréltetni kell (3-8 nap alatt minden kiderül) ha ezen túl jön elő probléma, akkor szerviz.

[ Szerkesztve ]

https://vertigostore.eu

(#632) AtaWrc válasza kelzsoca (#625) üzenetére


AtaWrc
tag

Hali
Nem csak öt készülékről van szó, mert a németeknél is ismert ez a probléma, és már nekik van frissítés a cucchoz.
Csak kérdés mikor ér ez el hozzánk.
És "hál istennek", csak szoftver gond.

[ Szerkesztve ]

(#633) apeelme válasza AtaWrc (#632) üzenetére


apeelme
addikt

forrás az infóról? :F sztem mindenki örülne neki...és kicsit megnyugodnának a kedélyek.

(#634) kelzsoca válasza AtaWrc (#632) üzenetére


kelzsoca
félisten

A hazai WayteQ szervizben 5db készülék van leadva, egy szóval sem írtam hogy csak ennyit érint.

Remélhetőleg minél hamarabb érkezik.

Nekem is szükségem van egy stabil szoftverre (vagy forrásra) hogy custom romok készüljenek a készülékre. :)

https://vertigostore.eu

(#635) bodola válasza AtaWrc (#632) üzenetére


bodola
csendes tag

Hoppá! Na, igen, a németeknél... Most jut eszembe, hiszen mi is juroperek vagyunk. Vagy mégse...a fene tudja már, az elmúlt évek eseményeit látva. Mindenesetre, ilyenkor is látszik, hogy a periférián vagyunk. Minden szempontból. Jó estét mindenkinek!

(#636) AtaWrc válasza apeelme (#633) üzenetére


AtaWrc
tag

Hali
Van ismerős kint, aki utána nézet a cuccnak, és ezt a választ kapta valamelyik kereskedéstől. / van hátszele valamelyik média markt áruháznál/

(#637) szaba75 válasza kelzsoca (#631) üzenetére


szaba75
tag

Nem rendelkezem az eszközzel.
Pont emiatt a sok hibás készülék miatt nem vettem.
Persze ha valaha stabil lesz fogok venni!

(#638) kelzsoca válasza AtaWrc (#636) üzenetére


kelzsoca
félisten

Ennél azért kézzel foghatóbb dologra lenne szükség, mondjuk egy letöltési link a javított szoftverrel, mert hát "az ismerősömnek mondta egy kereskedő" nem sokat jelent jelen esetben.

(#637) szaba75

Köszönöm a választ, a "sok hibás készülék" dolgot már a (#627)-es hozzászólásban kifejtettem.

[ Szerkesztve ]

https://vertigostore.eu

(#639) apeelme válasza AtaWrc (#636) üzenetére


apeelme
addikt

Lehet kapni kint - nem kizárt - ? A wayteq oldalán a hivatalos értékesítők között egyiknél sem találtam németországban. A mediamarkt.de oldalán sincs...

Vmi német fórum? tut linkelték a szoft-ot...vagy pontosabb infó? kereskedés neve, hol vették pontosan, milyen néven?

(#640) r66 válasza kelzsoca (#634) üzenetére


r66
aktív tag

Az enyém lesz a 6., csak most valamelyik postaraktárban szunnyad - hacsak be nem kapcsolt magától. (Jut eszembe, jó lenne egy olyan kapcsoló rá, ami teljesen megszakítja az áramköröket -ha már az aksi nem kivehető.)
Nekem úgy tűnik, nem mindenki adta még le szervizbe, akinek vacakol, sokan várják a frissítést. Pedig amíg szervizelik, azzal növekszik a garancia időtartama. ;)

(#641) AtaWrc válasza apeelme (#639) üzenetére


AtaWrc
tag

Hali
Én csak annyit mondtam hogy van már szoft.
Én is csak azért tudom hogy létezik mert utána nézettem, az itt látottak miatt.
Igen kapható kint is, majdnem hasonló árin mint itt, nem éri meg kint megvenni, pedig ezt akartam.
Srácok csak azt tudom én is mondani, amit nekem mondtak, és ez ennyi volt.

(#642) kelzsoca válasza AtaWrc (#641) üzenetére


kelzsoca
félisten

Köszönjük az infót :)

https://vertigostore.eu

(#643) AtaWrc válasza kelzsoca (#642) üzenetére


AtaWrc
tag

Hali
Tudom hogy nem sokkal több a semminél, de talán nyugodtabbak az urak, ha tudják hogy van már megoldás. :R
Csak érjen le hozzánk is, minél előbb.

(#644) Loituma69 válasza AtaWrc (#643) üzenetére


Loituma69
őstag

"Van megoldás" majd akkor nyugszom meg ha a szervizben modják, hogy van megoldás és küldik a kütyümet és végre tudom használni munka közben nap mint nap! Mivel ezért vettem, hogy használjam!

[ Szerkesztve ]

(#645) rank17 válasza r66 (#640) üzenetére


rank17
csendes tag

r66: "Nekem úgy tűnik, nem mindenki adta még le szervizbe, akinek vacakol, sokan várják a frissítést."
Szerintem ez pontosan így van. Szerencsére nekem sem sem halt be teljesen a pozicionálás, de iszonyú bizonytalan, hogy tud-e pociciót találni vagy sem. Eddig nem vittem szervízbe, olvasom a fórumot, figyelem a WayteQ honlapját, kivárok. Teljesen egyértemű, hogy itt nem egyedi hibás készülékekről van szó, hanem szériahibáról mind a pozicionálási problémát, mind pedig a kikapcsolás utáni véletlenszerű bekapcsolást tekintve.
Az utóbbival kapcsolatban megfigyeltem egy érdekes dolgot, aminek lehet,hogy nincs köze semmihez, de azért leírom, hátha más is tapasztalta: amíg nem volt probléma a pozicionálással (első két hét), addig a készülék igen gyakran, azt kell, hogy mondjam, hogy szinte minden alkalommal újból bekapcsolt a kikapcsolás után: este kikapcsoltam és reggel már azt vettem észte, hogy készenléti állapotban van, hiába reménykedtem, hogy megjelenik a betöltés alatt látható WayteQ logo. Mióta problémás a pozicionálás még egyszer sem kapcsolt be a kikapcsolást követően. :F

(#646) Attici


Attici
őstag

Gondolom, ha lesz rá frissítés vagy javítás akkor az a WayteQ oldalán meg fog jelenni, ahogy eddig is. :K

"Minden, ami a “DE” előtt elhangzik, lényegtelen."

(#647) r66 válasza Attici (#646) üzenetére


r66
aktív tag

Ez szép és jó, csak ezt gps-nek árulják, egy olyan - valószínűleg - típushibával, ami miatt (jelenleg?) sokunknál gps-nek nem jó. Bármilyen készüléknél a megbízhatóság rettenetesen fontos. Ez ennél nem jött be. Hűtőszekrényt sem azért veszünk, hogy eleinte csak alsógatyát tároljunk benne, majd egy szoftver frissítés után mehet bele a sör is :)

(#648) Loituma69 válasza r66 (#647) üzenetére


Loituma69
őstag

:C

(#649) tjb007 válasza apeelme (#639) üzenetére


tjb007
nagyúr

NavGear lesz az szerintem, nem WayteQ.

(#650) zeg74 válasza r66 (#647) üzenetére


zeg74
aktív tag

:DD

" kár érte, kiváló ügynök volt"

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.