Hirdetés

2024. június 1., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:51:33

LOGOUT.hu

Samsung Galaxy S4 - negyedik, bővített kiadás, téma összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#9850) kali válasza joey04 (#9833) üzenetére


kali
legenda

igen, akik itt butaságokat írnak, azok - szerintem - nem tudják, hogy mi a menete a dolgoknak, sosem rendeltek még adott módon készüléket...
boltban eladják a korábban webshop útján visszaküldött darabokat, de pont, hogy a webshop útján nem szokás újra kiküldeni.
a webshop útján visszapasszolt készülékeket alaposan átvizsgálják, a szolgáltatónak is érdeke, hogy ne adja vissza úgy a pénzt, hogy az ügyfél kárt okozott a telefonban.
a szolgáltató úgy kapja a gyártótól a készüléket, hogy azon a szolgáltatós firmware verzió van, így dobozolja a gyártó, gyártói matricával zárja le, jótállási jegyet nem is tesznek a dobozba, a szolgáltató külön nyomtat hozzá, amikor a telefon eladásra kerül.
a szolgáltató - a fentiek alapján - semmilyen okból sem bontja fel a dobozt a webshop rendelés teljesítése során.
boltban az is előfordulhat, hogy kibontják a dobozt, ha valaki szeretné megtekinteni a telefont, és ha nem tetszik, vagy másikat választ a több megtekintett típus közül, akkor a következő vevőnek eladják a bontott dobozú készüléket, ha az úgy megfelel számára, és nem kér külön bontatlant - én mindig csak bontatlant veszek át üzletben is!
futáros és pick pack pontos átvételkor is úgy van csomagolva, hogy a bontatlan és gyártói matricával lezárt doboz és a szerződés külön fóliazsákban van, azt csak a megrendelő nyithatja ki, még az átvételi elismervényt is annak a külső zsebébe teszik, hogy amiatt sem kelljen kibontani a futárnak/ppp átvevőnek.

zack; nem kap új fóliát a telefon, és nem is zárják vissza, mivel mint korábban is írtam, a szolgáltatós készülékek doboza is eleve gyártói matricával van lezárva, nem pedig szolgáltatóssal.
a joey20 számára leírtak mellé részedre még annyi, hogy a webshop 10% kedvezmény azért van, mert a cél az t-pontok terhelésének a csökkentése, hogy ne kelljen nagyon sokáig várakozni ott az embereknek, sokkal egyszerűbb és olcsóbb webshop útján kiszolgálni az ügyfeleket a szolgáltatónak.
semmi mást nem kell belelátni, felesleges hibás elméleteket gyártani a 10% webshop kedvezmény alá...

mycso; lásd fent, a t-mobile saját jótállási jegyet nyomtat, emiatt nem bontja fel a gyártói matricával lezárt dobozt.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.