Samsung Galaxy S4 - negyedik, bővített kiadás, téma összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [potyautas:] Miért olyan drága?
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- [Re:] [GoodSpeed:] Új alaplap, vagy BIOS frissítés után beállítandók IV. - AMD Expo
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
kali
legenda
igen, akik itt butaságokat írnak, azok - szerintem - nem tudják, hogy mi a menete a dolgoknak, sosem rendeltek még adott módon készüléket...
boltban eladják a korábban webshop útján visszaküldött darabokat, de pont, hogy a webshop útján nem szokás újra kiküldeni.
a webshop útján visszapasszolt készülékeket alaposan átvizsgálják, a szolgáltatónak is érdeke, hogy ne adja vissza úgy a pénzt, hogy az ügyfél kárt okozott a telefonban.
a szolgáltató úgy kapja a gyártótól a készüléket, hogy azon a szolgáltatós firmware verzió van, így dobozolja a gyártó, gyártói matricával zárja le, jótállási jegyet nem is tesznek a dobozba, a szolgáltató külön nyomtat hozzá, amikor a telefon eladásra kerül.
a szolgáltató - a fentiek alapján - semmilyen okból sem bontja fel a dobozt a webshop rendelés teljesítése során.
boltban az is előfordulhat, hogy kibontják a dobozt, ha valaki szeretné megtekinteni a telefont, és ha nem tetszik, vagy másikat választ a több megtekintett típus közül, akkor a következő vevőnek eladják a bontott dobozú készüléket, ha az úgy megfelel számára, és nem kér külön bontatlant - én mindig csak bontatlant veszek át üzletben is!
futáros és pick pack pontos átvételkor is úgy van csomagolva, hogy a bontatlan és gyártói matricával lezárt doboz és a szerződés külön fóliazsákban van, azt csak a megrendelő nyithatja ki, még az átvételi elismervényt is annak a külső zsebébe teszik, hogy amiatt sem kelljen kibontani a futárnak/ppp átvevőnek.
zack; nem kap új fóliát a telefon, és nem is zárják vissza, mivel mint korábban is írtam, a szolgáltatós készülékek doboza is eleve gyártói matricával van lezárva, nem pedig szolgáltatóssal.
a joey20 számára leírtak mellé részedre még annyi, hogy a webshop 10% kedvezmény azért van, mert a cél az t-pontok terhelésének a csökkentése, hogy ne kelljen nagyon sokáig várakozni ott az embereknek, sokkal egyszerűbb és olcsóbb webshop útján kiszolgálni az ügyfeleket a szolgáltatónak.
semmi mást nem kell belelátni, felesleges hibás elméleteket gyártani a 10% webshop kedvezmény alá...
mycso; lásd fent, a t-mobile saját jótállási jegyet nyomtat, emiatt nem bontja fel a gyártói matricával lezárt dobozt.
Téma tudnivalók
A topicot a közelmúlt eseményei miatt (flame, OFF, személyeskedés, stb.) gyakrabban ellenőrizzük, nem érdemes itt (s persze máshol sem) a szabályokat megszegni, különösen a visszaesőknek!