Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] OpenZFS a mindennapokra
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Fogkefe: elektromos vagy manuális?
- [Re:] [creation:] Hogyan lesz léghűtésből folyadék hűtés? Végy egy torony hűtőt és vágd szét!
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Gyere el a 9. BRSZK-ra!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Mágus2
Közösségépítő
Ha biztosra akarsz menni, akkor igen. Nem véletlenül olvadt el a biztosíték, kezd szorulnia pumpa.
Mágus2
Közösségépítő
16 tőke és a vezérlés szett is cserés, ha öreg.
chopin42
őstag
Mármint a vezérműtengelyek, csapágyaik, "rocker arm"ok, vagy...szelepcuccok, hengerfej is?
Szakmai kérdések csak a fórumban...
Mágus2
Közösségépítő
Emiatt még nem kell levenni a fejet, ha csak a hang a gond. Ha teljesen fel akarod újítani és 1x lekerül a fej, akkor már gyűrűk, dugók, szelepek, meg teljet motor áttömítés kellene. Az a baj ezzel, hogy gazdasági totálkár. Annyit nem ér az autó, amennyit egy ilyen motorra rá lehetne locsolni.
chopin42
őstag
Igen, én is erre jutottam. Mindenesetre eddig 2024 nem indul jól...
Szakmai kérdések csak a fórumban...
chopin42
őstag
Üdv!
Ismerősnek kérnék segítséget.
Adott egy 2020-as B8 Passat, 1.5 tsi dsg.
Szeretné frissíteni, hogy legyen benne carplay/android auto.
Telepített MU: 0740
Altatrésszám: 3G0035869
Telepített szoftver: MEN2_EU_VWGPx_P9260L.
A gondja az, hogy talált kártyát korábbi verziókhoz, amivel beletehetné, de azok ehhez nem jók, a márkaszerviz pedig 150-ért csinálná meg neki. Merre induljak el, aki csinált milyet, mit tanácsol?
[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdések csak a fórumban...
Mágus2
Közösségépítő
Márkaszerviz, sajnos ezt már nem olyan egyszerű mókolni, le van benne tiltva a kódolás, amit ki lehet nyitni egy fél órára, de magát a szolgáltatlást nem fogja elfogadni a szerver, tehát nem fog működni.
Őt kérdezd meg ha nem probléma Hatvanig elmenni.
chopin42
őstag
+Big_Boss
Köszi mindkettőtöknek, továbbítom.
Szakmai kérdések csak a fórumban...
+1 rá. Nekem ő csinálta ezt amit szeretne ismerősöd is!
Egyébként nem Hatvan, hanem Lőrinci szóval Pest megyei matrica elég az autóra.
Itt is elérhető és a márkaszervíz negyedéért megcsinálja!
The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.
Zsolt_16
tag
Szolnokon vagy környékén nem tudtok olyan embert aki berakna nekem egy golf plus 2011-es kocsiba egy tolatókamerát?
rostiron
őstag
Sziasztok.
Szétszedtem a benzin szivattyút, csak magát a szivattyút rendeltem meg, de szükségem lenne egy flexi csőre is mert beton kemény, és nem raknám vissza. [ilyen] de csak 14 cm hosszú. Lehet ezt helyettesíteni ? Nem találok megfelelő hosszban.
Gigabyte B55 Aorus elite v2, Ryzen 5600, 32GB DDR4, RX6600, XFX TS-550,
atos19881101
senior tag
Szia,
egy gyors kérdésem lenne. Sikerült beszélnem azzal az emberrel aki megírta az autómat még az előtt hogy megvettem. Azt mondja olyan szoft került rá, ami mindig zárva tartja az egr-t. (azaz egr off) Okoz ez bármi kellemetlenséget a motornak azon kívül, hogy lassabban melegszik? Ezt eddig nem tudtam, hogy ilyen szoft került rá… feltűnő volt, hogy az egr eddig nem jelentkezett hibára, de így akkor már értem miért nem.
Köszi!
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Asbee
veterán
Ne csodálkozz gyakran regenerál .
atos19881101
senior tag
Pont ez ugrott be nekem is. De ha egr off akkor pont h kevesebb koromnak kellene keletkeznie nem?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
Mágus2
Közösségépítő
Regenerálásnál nem tudja olyan hőfokra melegíteni a DPF-et, és főleg olyan hamar, ahogy kellene. Arról nem szólt a történet, hogy írva van. Ez elég fontos infó.
Az EGR nagyon fontos része a rendszernek, mert számol az onnan érkező hővel.
[ Szerkesztve ]
atos19881101
senior tag
Nem említettem? Pedig úgy rémlett igen…
Igen már írva vettem. Kb 20%ot kapott. Olyan 400nm és 170-180paci. Regeneráláskor kb 600fokra melegíti. Az kevés? Lehet akkor ettől a sűrűbb regen?
/** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/
chopin42
őstag
Megkérdeztem, és sajna csak a mib2- megy neki, és gyári navigációval. Marad a márkaszerviz.
Szakmai kérdések csak a fórumban...
rostiron
őstag
Szia.
Még annyit ha elárulnál, hogy ha jól néztem 3BAR nyomású szivattyú kell. Szinte minden boltba 3 ill. 4 bar-ost is mond. Tehetek 4 BAR nyomásút is ??
vw polo classic , 1.4 benzin 1998-as APQ Alvázszám WVWZZZ6KZXR510602
Gigabyte B55 Aorus elite v2, Ryzen 5600, 32GB DDR4, RX6600, XFX TS-550,
Mágus2
Közösségépítő
Nem, olyat kell tenni, ami bele való, a nagyobbal is gondog lesznek. 3 bar a bele való.
[ Szerkesztve ]
Megnéztem ezt az Oil Ash mass változót OBD-n.
2022 május 11~137000km 44.5g tehát eddig 0,325g/ezer km újkorától
2022 június 15 138569km 44.9g
2022 június 28 139449km 45.1g
Utána nem nézegettem, idén volt május-június körül EGR hibám, cserélve lett az EGR szelep.
Pár napja néztem, 55g volt.
Elkezdtem kicsit hevesebben autózni, munkába oda-vissza M0 130körül a spórolós 110 vagy a XVII ker. helyett, országút 100-110 a spórolós 80 helyett
Tegnap néztem, ~167300km 52.3g tehát 0,25g/ ezer km-rel nőtt 137000 óta.
Szóval minimálisan szerintem tud lejjebb menni, bár az 55-ről elfelejtettem screenshotot csinálni, de elég jól emlékszem rá.
Számításaim szerint akkor még 100-110 ezer kilométer van mire megtelik.
És akkor még egyszer tisztítható? Utána megint lesz 270-280 ezer kilométer benne? ÉS akkor már csere vagy másodszor is tisztítható?
https://tinyurl.com/rasoapro
simonjoe
őstag
..nekem azt mondták amikor tisztították, h addig amíg nem sérül a betét addig bármrddig lehet tisztítani.
Joe
Köszi! És amúgy mennyibe fáj egy ilyen tisztítás? Utána is azonos ütemben telik meg, vagy gyorsabban?
Valami lötyivel csinálják? Vagy mechanikailag?
https://tinyurl.com/rasoapro
simonjoe
őstag
Nekem 21-ben 52eHUF volt, akkor az átlagos tisztítás 30 körül volt.
Ők csinálták: [link]
És ez csak a tisztítás, ebben a le és felszerelés nincs benne, a gyári nyomásszenzor a PH-nál akkor 32 ezer volt pluszban hozzá.
Ami fontos, h a tisztítás után a nyomásszenzort is cserélni kell, és nullázni a DPF-et.
Júliusban lesz négy éve, h tisztították, nem sokat, olyan 70k km-t mentünk azóta vele, de alig mozdult valamit. Azt azért hozzá kell tennem, h én szinte csak pályázom vele. 350k felett vagyok, de még a gyári kuplung-kettőstömegű van benne.
Joe
rostiron
őstag
Gigabyte B55 Aorus elite v2, Ryzen 5600, 32GB DDR4, RX6600, XFX TS-550,
rvn_10
senior tag
Üdv!
Olyan helyzet állt elő, hogy 3 napja nem találtam meg a törzskönyvet, el is indítottam okmányirodában a pótlást. Közben ma meglett a törzskönyv, de lehetséges, hogy holnap meg eladnám az autót. Ilyenkor mi van?
Gigabyte B760M Gaming X, I5 13400, 2x16 DDR4 Corsair Vengeance 3600Mhz, NZTX Kraken X61, Sapphire Pulse RX 5600XT, EVGA Supernova G2 750W, Samsung 850 Evo 128Gb, WD Blue 1TB, Phanteks Enthoo Pro M Acrylic
imyourfriend
őstag
euro6-nál jó 140-150ezer, fojtószelep + egr + dpf + hűtőfolyadék, tömítések bilincsek no meg a szerelés.
enddav
aktív tag
lesz kettő. ¯\_(ツ)_/¯
Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.
MunezXBK
nagyúr
Okmányirodát kérdezd meg inkább.
molnarpeter
nagyúr
Első lépésben nem köröztetik pár hétig? Szóval csak jelezd és marad a régi érvényben szerintem
Igen.
Fel kell hívni a 1818-at, vagy okmányiroda.
No.01
őstag
Sziasztok,
Kis segitsegre, tanacsra lenne szuksegem.
Adott egy 8-as GTE a kisebbik kijelzovel. Kamera nincs es a gyakorlat szerint van az a helyzet amikro jol tudna jonni.
Kerdesek:
- Gyari vagy esetleg valami minosegibb utangyartott az ajanlott ut?
a) Akarmi is a valasz egy esetleg mar bevallt link jol jonne.
- Ha otthon kerulne beepitesre akkor van e esetleg barmifele software-es "trukk" ami kivanja az utolagos figyelmet a hibatlan mukodeshez?
Elore is koszonom!
Corsa02
őstag
Őt javaslom, mert fel is kell kódolni, kalibrálni. --> [link]
Weblap közepe, alja környékén, tolató kamera beszerelés.
[ Szerkesztve ]
The Truth Is Out There --->
Morris
veterán
Ő hol rendel?
Corsa02
őstag
Hatvan mellett, Lőrinci.
The Truth Is Out There --->
Ha jól látom csak újabb, MQB platformos autókkal foglalkozik. Tehát pl B7 Passat már nem.
https://tinyurl.com/rasoapro
Corsa02
őstag
Így van, a fórumtárs Golf 8 GTE-ről kérdezett.
The Truth Is Out There --->
No.01
őstag
Igen igy van es kozben hamar ki is derult, h a kisebbik kijelzos variianshoz nincs megoldas.
Vagy neki nincs...
Corsa02
őstag
Ó, hát akkor sajnálom. Talán akkor valami utólagos/univerzális működhet.
The Truth Is Out There --->
rbalint88
addikt
Hallott-e mar barki innen arrol, hogy a Golf7 elso nagy lengokar szilentjeibol van gyari erositett verzio?
Valamint, hogy a normal (gyengebb) szilenteknek/lengokaroknak mennyi az elettartama kb?
molnarpeter
nagyúr
Úgy látom, "RS3 style" tömör szilent van.
Mindenhez van erősített ha a modellből valahol EUban rendőrség vett .
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
MunezXBK
nagyúr
TT-ből is lesz.
Élettartara vagy keménységre erősített?
Ha utóbbi akkor jobb az úttartás és kisebb a menetkomfort?
https://tinyurl.com/rasoapro
Utóbbi, bár a kettő azonos itt. Minél keményebb annál tovább tart a lágyulása. Az erőszakszerves járműveknek bírnia kell a földútjárást.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
rbalint88
addikt
Oke, akkor a kerdes elso fele megerositesre kerult tobbek altal is
De mi a helyzet a masodik felevel? Lehet az, hogy 34e km alatt, amibol 27e km Nemetorszagban volt, itthon meg figyelunk a katyukra, cserelni kellene a szilentet? Egy pottyet ugy erzem korai lenne ez
BigBlackDog
veterán
Ez a GTE? Érzésre lágyult, vagy hangot ad?
rbalint88
addikt
eGolf csak, de az, igen. Egyik se, tegnap jeleztek az eves atvizsgalason. A sztenderd fekvorendoron nyoszorges van neha, de az elvileg a stabilizatortol jon es a “gyari javitasi technologia” is a zsirzas focvisnak is elojott, szerintem meg a gyari futomu van neki GTI-ben, kilometer 3x-osa es neki 18” kerek van, nekunk 16”…
Bármi elképzelhető. NEkem pl nemérg volt első lengőkar szett cserélve - semmilyen padon nem álátszott repedés vagy szakadás de néha ropogott kormány tekergetés alatt. Kivették és totál ép volt, csak éppen kézzel az öklömnyi gumi közepén lévő rogzítőpontot meg lehetett mozdítani. És ezt a szilentet az Audi szegedi műhelye tette be amikor volt a kátyúkárom....
Szóval de, sajnos el lehet képzelni.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html