Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [creation:] Hogyan lesz léghűtésből folyadék hűtés? Végy egy torony hűtőt és vágd szét!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] [kraftxld:] Apróságok amik felcs*szik az ember agyát.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Qru
MODERÁTOR
Ok, ecvt nem kenyes.
#nincsbennetarcsi
bul07
nagyúr
Mélygarázs nem csak akkor gyilkos ha megáll közben az emelkedőn?
Értem ez alatt ha tartja a 15-20 tempót felfelé akkor nem annyira semennyire nem bántja
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
meszike91
senior tag
Sziasztok! Van egy VW polo-m (9n) 2007-es 1.4-es bezines.
Nemrég vettem. Most van benne 191 ezer km, 105-nél volt benne vezérlés cserélve. A szerviz ahova vittem az cserélné a komplett hűtést is, elvileg szivárog a hűtő víz. A hűtés meg a vezérlés csere volna együtt 270 ezer forint. Ez reális ár szerintetek? Indokolt lehet a teljes hűtést cserélni?
du, du hast, du hast mich
Qru
MODERÁTOR
Folyamatosan csusztatja a kuplungot olyankor emiatt gyorsutemben fogy a kuplungtarcsa(k)rol a koporeteg.
#nincsbennetarcsi
grizlisandor
addikt
tibbike01
őstag
Mélygarázsban is lehet ügyesen menni, pl kiteszed manualba és 1-esben hagyva kellemes fordulaton tartva hajtasz a rámpákon. A sport mód is jó, ott sem vált el és ott is magasabb fordulatot tart.
De persze így is gyilkolja a kuplungot, csak nem annyira durván.
bul07
nagyúr
Jó de ha már gurul vagy 15-20-al akkor is csúsztatja?
Én sima váltós kocsival se állok meg a lejtőn (Már ha nem üt be valami)
Lent kivárom vagy direkt lassan közelítem meg hogy feltudjak menni legalább a tetejéig
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
Qru
MODERÁTOR
Ennyire nem latok bele, hogy a valtovezerlo sw a terheles fuggvenyeben mikor/meddig csusztatja. Manualban annyi a kulonbseg, hogy nem valt fel csak leszabalyzaskor de a kuplungkezelesen nem valtoztat.
#nincsbennetarcsi
Köszönöm, ebben egy csomó új infó volt nekem.
tibbike01
őstag
De miért csúsztatná a kuplungot terhelés alatt? Olyan, mintha vontatnál. Vontatás közben is csúsztat?
szilchi
őstag
Szép napot!
Hátsó féktárcsa+betét csere lesz a 2-s Octavia kombimnál (FL utáni,2010-es).Tárcsa levétele nélkül mértem 255 m-t átmérőre.De nem volt 100% pontos mérés.Viszont látom hogy van 253,255,256,257,260 mm átmérőjű.Jó lesz nekem a 255-ös vagy vegyem le a tárcsát és mm pontosra mérjem meg az átmérőt?
u.i:hátul van kopásjelző?Vagy ez is-is és meg kellene nézni?
[ Szerkesztve ]
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
Mágus2
Közösségépítő
Felesleges méricskélni, ha adnál egy PR kód matricát a csomagtérből, abból pontosat lehet mondani. Vagy legalább az alváz számot.
szilchi
őstag
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
Mágus2
Közösségépítő
253x10
1K0615601AB -Tárcsa
1K0698451J- Betét
[ Szerkesztve ]
szilchi
őstag
Köszönöm
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
Zsolt_16
tag
érdekes ez a dsg téma nagyon megoszlanak a vélemények róla
golf plus 2011
180 000 kmnél már eléggé gatya volt a 7 sebességes dsg (elvileg száraz) idén júliusban brt 850 volt a felújítás (ebben már az új kuplung is benne van)
emelkedő esetében én azt tapasztaltam hogy mire rájön h nem alapjáraton kéne magát felszenvedni kb megteszel vagy 150-200 m-t mire visszapakolja a sebességet
2 hónapja van meg a kocsi egyenlőre szeretem a dsg-t valószínűleg az első szervízes körig így is lesz
A passatom 8.3-mal ment átlagban. Automata 2.5 tdi első kerekes. Vagy melyik autóra gondoltál?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
vlevi
nagyúr
"mire rájön h nem alapjáraton kéne magát felszenvedni kb megteszel vagy 150-200 m-t mire visszapakolja a sebességet"
Ez sajnos általában az összes automatára igaz, kisebb-nagyobb eltérésekkel.
Aztán, mire visszavált, addigra még 5 méter, és felértél a dombra, akkor meg, hogy megszűnik a terhelés, felvált 2-t
tibbike01
őstag
Ezért kell okosan-figyelmesen bánni az autóval és nem észnélkül menni a rámpákon. Ki kell tapasztalni, hogy hogyan jó, pl sport mód vagy kitenni manuálba.
CharlieDrop
veterán
Srácok!
Audi C7 témában ki a legjobb? Kit kérdezhetnék kicsit privátban? Egy állapotot kellene véleményezni, elsőre képekről. Köszi
Motorkód CLAA
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
Kiskokó
veterán
Helló mindenki!
Egy kis segítségért jöttem
Az alany : A7 3.0 BTDI 320Le
A hiba pedig :
9561-B1.2. Nox Jeladó
P229E 00(237) - Elektromos hiba - Mil BE- Igazolva
Ezt a hibát dobja az autó, régebben már volt hasonló hiba de nem ugyan ez (az 229F -valószínűtlen jel hiba volt és az magától megjavult kb 1 éve volt )
Két kérdésem lenne, lehet e a nox szenzort tisztítani? Mivel elektromos hibát ír, így akkor lehet nem is a szenzor a hibás hanem az elektronikája?
2- Honnan tudom kideríteni, hogy ez a hiba melyik nox szenzorra utal, és az pontosan hol is található a kocsiban? Annyit tudok hogy 2 van egy elől a motortérben a turbó előtt/után vhol, 1 pedig hátul a kipufogónál.
Remélem tudtok segíteni.
Ha van konkrét ajánlat a hiba megoldásra, szívesen fogadom.
Köszönöm előre is
Helló
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
Mágus2
Közösségépítő
VCDS-el olvastasd ki, ott írja pontosan, pl:
9570 - NOx Sensor 2 Bank 1
P229E 00 [237] - Electrical Malfunction
Bank 1 az utas oldal, bank 2 a vezető oldal
Én Hansban cseréltem a szernzort. Gyári ebayről volt asszem 100€ és azóta kussban van
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Kiskokó
veterán
Hello
Azzal van igen. Azt írja amit írsz, csak ez magyar.
-B1. (gondolom ez a bank) 2. Nox Jeladó
a 2. Nox jeladó az melyik? Elől vagy hátul ?
Ha B1 az utas oldal ??
Én úgy tudtam elől meg hátul van, akkor ebben 3 van ?
Bitpork :
Mármint csak a szenszor részt elektronika nélkül? Láttam én is, lógtak ki a vezetékek belőle. Az full gyári ?
Tudsz esetleg linket küldeni ?
Nekem elektromos hibát ír, nem lehet hogy egyben rossz ?
Láttam amúgy takarítós videót is..
Köszi nektek, gyors volt.
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
Mágus2
Közösségépítő
Elvileg 4 van, mert V motor, kettő tartozik minden hengersorhoz. Bank 1 az utas oldal, tehát ott a hátsó.
4M0907807E volt nekem, de hogy neked jó-e aztatat nemtudhatom Amit tudok hogy nekem is jött ment a hiba és először az adbluera gyanúztunk. De ez megoldotta a kérdést.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Zsolt_16
tag
van fényszórómosó a kocsiba viszont hagyományos izzós a rendszer ezt átlehet alakítani xeonra? Vagy olyan költséggel járna hogy inkább engedjem el
Asbee
veterán
Milyen kocsi?
Zsolt_16
tag
golf plus 2011
Primary92
senior tag
Sziasztok!
A 4x4 CFHC Skodámban elköszönt az EGR.
Mi nyírja ki?
Az elmúlt 2 hétben megszaporodtak a rövid utak, összefüggésben lehet vele?
Elvileg ~3 éve cserélte az előző tulaj (vagy nem).
Azt javasolták, hogy írassam ki, de nem lenne tiszta a lekiismeretem, pláne nem 2 kicsi gyerekkel.
Érdemes több szervizből árat bekérni a cserére?
imyourfriend
őstag
Összességében 800ezer - 1 millió költség szerelési díjjal együtt, ebből lejön a lökhárító + lámpamosó de szintúgy meg kell venni a két lámpatestet hozzá, kábelezésen nem tudom mi változik halogénhez képest (nálam xenon van, nem a led csíkokkal felszerelt változat ott van egy-egy trafó mindkét oldalt. Ami extra az a szintező ez a hátsó tengelyen van + nem tudom mi szabályozza a kanyarkövetést, már ha kanyarkövetőn kívül létezik másfajta xenon.
JSandor
tag
Amúgy ezt az egr meg dpf kiírást nem tudom hova tenni, hogy megy át azok nélkül a műszaki vizsgán ?
Primary92
senior tag
Azt állíttják, hogy ármegy, de én tartok a buktától.
Qru
MODERÁTOR
Atmegy siman. Dpf palastjat/hovedojet fenthagyjak igy ranezesre nem derul ki a turpissag. Illetve karosanyag kibocsatast neznek ugyan de a kormot nem tudjak merni, igy siman atmegy ledugozott egr-el es herelt dpf-el. Ha kiirja nincs hiabkod/chcengine sem, minimalis a lebukas veszelye igazabol.
#nincsbennetarcsi
simonjoe
őstag
Szerintem ki sem veszik a DPF-et, egyszerűen átütik. Nálam látványos lenne, ha kivennék, mert jól látható helyen van még felülről is, de alulról totál bukás lenne a hiánya.
Joe
(#213136) molnarpeter válasza CharlieDrop (#213120) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
Fb 4G/C7 csoportok? Nekem úgy tűnt, kb ez a legkevésbé nyűgös V6 a típusban, ilyennel volt is nálunk pont egy ember géppel dolgozni és abban is volt már méter bőven.
(#213137) CharlieDrop válasza molnarpeter (#213136) üzenetére
CharlieDrop
veterán
Ja, nem vennék, hanem helyreállításról lenne szó
Szerintem kár lenne érte, de hátha értő szemek másképp látják.
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
diegho
nagyúr
Valamelyik illetékes kivenne az összefoglalóból így 3 hónappal az autó eladása után?
MunezXBK
nagyúr
Szombaton érkezem, január 6-ig otthon leszek. Akit érint, az már tudja is.
Tomsy07
csendes tag
Sziasztok,
találkozott már valaki P1031-es (levegő rendszer) hibával?
2.0 FSI (2004 Audi A3 8P) motornál jött elő.
Világít a check engine lámpa:
- alapjáraton az autó remegve jár
- fordulaton elmúlik a remegés, de sokkal gyengébben megy, mint a hiba előtt
Cseréltem már az 037 906 283-as cikkszámú átkapcsoló szelepet. A műanyag forgatótengely nincs eltörve, kézzel elmozgatható, csukódik és nyit.
Tud valaki javaslatot, hogy merre tovább?
Mágus2
Közösségépítő
2 dolog is okozhat ilyet. Van a szívósoron egy áramlás módisító kis vákummal mozgatott labda, az tud szorulni, membránja átszakadni, csöve kilyukadni, vagy a PCV átszakadt.
[ Szerkesztve ]
F_Zolee
veterán
Mágus!
Munkatársam nézegetne A8-at. 3.0 vagy 4.2TDI ajánlott? Tiptronic váltó jó benne? 2010es évjárat után.
[ Szerkesztve ]
A munkatársad kérdezd meg hogy tisztában van-e az üzemeltetési költségekkel. Nézzen tárcsát , lengőkarokat, egr-t , dpf-t hogy miéyen árban van és ha ok, csak akkor engedjen a szívének. És bár nem engem kérdeztél, de mindkettő okés. A 3.0 a legkiforrottabb és az olcsóbban üzemeltethető - a 4.2 nagyon állat de mindenből kettő van benne: motorvezérlő , turbó miegymás.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
F_Zolee
veterán
A6-osa van csak eggyel régebbi típus. Gondolom az sem filléres autó. Nem gond ha más is hozzá szól. Váltó nem nyűgös fajta?
Tomsy07
csendes tag
Szia,
köszönöm a segítséget, akkor szétszedem és megnézem.
MunezXBK
nagyúr
Tiptronic nem szokott nyűgös lenni. Mondjuk jó lassan is vált.
Mágus2
Közösségépítő
Ha nem számít a zseton, akkor a V8 TDI, de itt számolni kell azzal, hogy mindenből is dupla adag van. Minden hengersornak vannak saját szenzorai, mintha két 4 hengeres motorod lenne. 2 motorvezérlő, 2 DPF, 2 lambda, 4 hőmérséklet szenzor csak a kipufogóban, 2 turbó, 8 injektor....
Élményben is más mint a V6 meg fenntartási költségekben is. Ez nem kényes autó, csak pénz kell hozzá, meg nem szabad leharcoltat venni. Szeretni is kell.
Tomsy07
csendes tag
Szia Mágus,
nem találom a membránok cikkszámait. Látom a robbantott ábrán, hogy miről lenne szó, de nem sorszámozzák be az alkatrészt. (Audi A3 2004 8P 2.0 FSI AXW)
Esetleg abban is tudnál segíteni?
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
Beszoptad, a szelepfedél része.
Hidd el, nagyon más a két fenntartás- én már tapasztalatból írom mert Domi (a6 allroad) és Hans(Q7 e-tron) között megéltem az ugrást
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Szinte új Meta Quest 3 - 128GB + BoboVR M3 Pro fejpánt + extra akkuk dokkolóval / 2,5 év garancia
- Samsung Galaxy A71 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Használt iPad Pro 11" cellular (1. gen) - 256GB + Logitech billentyűzetes tok + Apple Pencil (USB-C)
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Újszerű 2020-as MacBook Air 13 - M1-es processzor, 8GB RAM, 256GB SSD