Hirdetés

2024. június 13., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-07 14:37:55

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#213101) Qru válasza Tom1939 (#213100) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Ok, ecvt nem kenyes.

#nincsbennetarcsi

(#213102) bul07 válasza Qru (#213099) üzenetére


bul07
nagyúr

Mélygarázs nem csak akkor gyilkos ha megáll közben az emelkedőn?
Értem ez alatt ha tartja a 15-20 tempót felfelé akkor nem annyira semennyire nem bántja

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#213103) meszike91


meszike91
senior tag

Sziasztok! Van egy VW polo-m (9n) 2007-es 1.4-es bezines.

Nemrég vettem. Most van benne 191 ezer km, 105-nél volt benne vezérlés cserélve. A szerviz ahova vittem az cserélné a komplett hűtést is, elvileg szivárog a hűtő víz. A hűtés meg a vezérlés csere volna együtt 270 ezer forint. Ez reális ár szerintetek? Indokolt lehet a teljes hűtést cserélni?

du, du hast, du hast mich

(#213104) Qru válasza bul07 (#213102) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Folyamatosan csusztatja a kuplungot olyankor emiatt gyorsutemben fogy a kuplungtarcsa(k)rol a koporeteg.

#nincsbennetarcsi

(#213105) grizlisandor válasza Tom1939 (#213094) üzenetére


grizlisandor
addikt

(#213106) tibbike01 válasza Qru (#213099) üzenetére


tibbike01
őstag

Mélygarázsban is lehet ügyesen menni, pl kiteszed manualba és 1-esben hagyva kellemes fordulaton tartva hajtasz a rámpákon. A sport mód is jó, ott sem vált el és ott is magasabb fordulatot tart.

De persze így is gyilkolja a kuplungot, csak nem annyira durván.

(#213107) bul07 válasza Qru (#213104) üzenetére


bul07
nagyúr

Jó de ha már gurul vagy 15-20-al akkor is csúsztatja?

Én sima váltós kocsival se állok meg a lejtőn (Már ha nem üt be valami)
Lent kivárom vagy direkt lassan közelítem meg hogy feltudjak menni legalább a tetejéig

[ Szerkesztve ]

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#213108) Qru válasza tibbike01 (#213106) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Ennyire nem latok bele, hogy a valtovezerlo sw a terheles fuggvenyeben mikor/meddig csusztatja. Manualban annyi a kulonbseg, hogy nem valt fel csak leszabalyzaskor de a kuplungkezelesen nem valtoztat.

#nincsbennetarcsi

(#213109) Tom1939 válasza grizlisandor (#213105) üzenetére


Tom1939
őstag

Köszönöm, ebben egy csomó új infó volt nekem.

(#213110) tibbike01 válasza Qru (#213108) üzenetére


tibbike01
őstag

De miért csúsztatná a kuplungot terhelés alatt? Olyan, mintha vontatnál. Vontatás közben is csúsztat?

(#213111) szilchi


szilchi
őstag

Szép napot!
Hátsó féktárcsa+betét csere lesz a 2-s Octavia kombimnál (FL utáni,2010-es).Tárcsa levétele nélkül mértem 255 m-t átmérőre.De nem volt 100% pontos mérés.Viszont látom hogy van 253,255,256,257,260 mm átmérőjű.Jó lesz nekem a 255-ös vagy vegyem le a tárcsát és mm pontosra mérjem meg az átmérőt?

u.i:hátul van kopásjelző?Vagy ez is-is és meg kellene nézni?

[ Szerkesztve ]

Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...

(#213112) Mágus2 válasza szilchi (#213111) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Felesleges méricskélni, ha adnál egy PR kód matricát a csomagtérből, abból pontosat lehet mondani. Vagy legalább az alváz számot.

(#213113) szilchi válasza Mágus2 (#213112) üzenetére


szilchi
őstag

Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...

(#213114) Mágus2 válasza szilchi (#213113) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

253x10

1K0615601AB -Tárcsa

1K0698451J- Betét

[ Szerkesztve ]

(#213115) szilchi válasza Mágus2 (#213114) üzenetére


szilchi
őstag

Köszönöm :R

Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...

(#213116) Zsolt_16


Zsolt_16
tag

érdekes ez a dsg téma nagyon megoszlanak a vélemények róla
golf plus 2011
180 000 kmnél már eléggé gatya volt a 7 sebességes dsg (elvileg száraz) idén júliusban brt 850 volt a felújítás (ebben már az új kuplung is benne van)
emelkedő esetében én azt tapasztaltam hogy mire rájön h nem alapjáraton kéne magát felszenvedni kb megteszel vagy 150-200 m-t mire visszapakolja a sebességet :U
2 hónapja van meg a kocsi egyenlőre szeretem a dsg-t valószínűleg az első szervízes körig így is lesz ;]

(#213117) bitpork válasza dellfanboy (#213092) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

A passatom 8.3-mal ment átlagban. Automata 2.5 tdi első kerekes. Vagy melyik autóra gondoltál?

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#213118) vlevi válasza Zsolt_16 (#213116) üzenetére


vlevi
nagyúr

"mire rájön h nem alapjáraton kéne magát felszenvedni kb megteszel vagy 150-200 m-t mire visszapakolja a sebességet"
Ez sajnos általában az összes automatára igaz, kisebb-nagyobb eltérésekkel.
Aztán, mire visszavált, addigra még 5 méter, és felértél a dombra, akkor meg, hogy megszűnik a terhelés, felvált 2-t ;]

(#213119) tibbike01 válasza vlevi (#213118) üzenetére


tibbike01
őstag

Ezért kell okosan-figyelmesen bánni az autóval és nem észnélkül menni a rámpákon. Ki kell tapasztalni, hogy hogyan jó, pl sport mód vagy kitenni manuálba.

(#213120) CharlieDrop


CharlieDrop
veterán

Srácok!

Audi C7 témában ki a legjobb? Kit kérdezhetnék kicsit privátban? Egy állapotot kellene véleményezni, elsőre képekről. Köszi
Motorkód CLAA

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#213121) Kiskokó


Kiskokó
veterán

Helló mindenki!

Egy kis segítségért jöttem :(

Az alany : A7 3.0 BTDI 320Le

A hiba pedig :

9561-B1.2. Nox Jeladó
P229E 00(237) - Elektromos hiba - Mil BE- Igazolva

Ezt a hibát dobja az autó, régebben már volt hasonló hiba de nem ugyan ez (az 229F -valószínűtlen jel hiba volt és az magától megjavult kb 1 éve volt )

Két kérdésem lenne, lehet e a nox szenzort tisztítani? Mivel elektromos hibát ír, így akkor lehet nem is a szenzor a hibás hanem az elektronikája?
2- Honnan tudom kideríteni, hogy ez a hiba melyik nox szenzorra utal, és az pontosan hol is található a kocsiban? Annyit tudok hogy 2 van egy elől a motortérben a turbó előtt/után vhol, 1 pedig hátul a kipufogónál.

Remélem tudtok segíteni.
Ha van konkrét ajánlat a hiba megoldásra, szívesen fogadom.

Köszönöm előre is
Helló

| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |

(#213122) Mágus2 válasza Kiskokó (#213121) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

VCDS-el olvastasd ki, ott írja pontosan, pl:

9570 - NOx Sensor 2 Bank 1           P229E 00 [237] - Electrical Malfunction

Bank 1 az utas oldal, bank 2 a vezető oldal   

(#213123) bitpork válasza Kiskokó (#213121) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Én Hansban cseréltem a szernzort. Gyári ebayről volt asszem 100€ és azóta kussban van :)

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#213124) Kiskokó válasza Mágus2 (#213122) üzenetére


Kiskokó
veterán

Hello

Azzal van igen. Azt írja amit írsz, csak ez magyar.
-B1. (gondolom ez a bank) 2. Nox Jeladó

a 2. Nox jeladó az melyik? Elől vagy hátul ?
Ha B1 az utas oldal ??
Én úgy tudtam elől meg hátul van, akkor ebben 3 van ? :U :DDD

Bitpork :
Mármint csak a szenszor részt elektronika nélkül? Láttam én is, lógtak ki a vezetékek belőle. Az full gyári ?
Tudsz esetleg linket küldeni ?

Nekem elektromos hibát ír, nem lehet hogy egyben rossz ?
Láttam amúgy takarítós videót is.. :D

Köszi nektek, gyors volt.

[ Szerkesztve ]

| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |

(#213125) Mágus2 válasza Kiskokó (#213124) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Elvileg 4 van, mert V motor, kettő tartozik minden hengersorhoz. Bank 1 az utas oldal, tehát ott a hátsó. ;)

(#213126) bitpork válasza Kiskokó (#213124) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

4M0907807E volt nekem, de hogy neked jó-e aztatat nemtudhatom :B Amit tudok hogy nekem is jött ment a hiba és először az adbluera gyanúztunk. De ez megoldotta a kérdést.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#213127) Zsolt_16


Zsolt_16
tag

van fényszórómosó a kocsiba viszont hagyományos izzós a rendszer ezt átlehet alakítani xeonra? Vagy olyan költséggel járna hogy inkább engedjem el :F

(#213128) Asbee válasza Zsolt_16 (#213127) üzenetére


Asbee
veterán

Milyen kocsi?

(#213129) Zsolt_16 válasza Asbee (#213128) üzenetére


Zsolt_16
tag

golf plus 2011

(#213130) Primary92


Primary92
senior tag

Sziasztok!

A 4x4 CFHC Skodámban elköszönt az EGR.
Mi nyírja ki?
Az elmúlt 2 hétben megszaporodtak a rövid utak, összefüggésben lehet vele?
Elvileg ~3 éve cserélte az előző tulaj (vagy nem).

Azt javasolták, hogy írassam ki, de nem lenne tiszta a lekiismeretem, pláne nem 2 kicsi gyerekkel.
Érdemes több szervizből árat bekérni a cserére?

(#213131) imyourfriend válasza Zsolt_16 (#213129) üzenetére


imyourfriend
őstag

Összességében 800ezer - 1 millió költség szerelési díjjal együtt, ebből lejön a lökhárító + lámpamosó de szintúgy meg kell venni a két lámpatestet hozzá, kábelezésen nem tudom mi változik halogénhez képest (nálam xenon van, nem a led csíkokkal felszerelt változat ott van egy-egy trafó mindkét oldalt. Ami extra az a szintező ez a hátsó tengelyen van + nem tudom mi szabályozza a kanyarkövetést, már ha kanyarkövetőn kívül létezik másfajta xenon.

(#213132) JSandor válasza Primary92 (#213130) üzenetére


JSandor
tag

Amúgy ezt az egr meg dpf kiírást nem tudom hova tenni, hogy megy át azok nélkül a műszaki vizsgán ?

(#213133) Primary92 válasza JSandor (#213132) üzenetére


Primary92
senior tag

Azt állíttják, hogy ármegy, de én tartok a buktától.

(#213134) Qru válasza JSandor (#213132) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Atmegy siman. Dpf palastjat/hovedojet fenthagyjak igy ranezesre nem derul ki a turpissag. Illetve karosanyag kibocsatast neznek ugyan de a kormot nem tudjak merni, igy siman atmegy ledugozott egr-el es herelt dpf-el. Ha kiirja nincs hiabkod/chcengine sem, minimalis a lebukas veszelye igazabol.

#nincsbennetarcsi

(#213135) simonjoe válasza Qru (#213134) üzenetére


simonjoe
őstag

Szerintem ki sem veszik a DPF-et, egyszerűen átütik. Nálam látványos lenne, ha kivennék, mert jól látható helyen van még felülről is, de alulról totál bukás lenne a hiánya.

Joe

(#213136) molnarpeter válasza CharlieDrop (#213120) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Fb 4G/C7 csoportok? Nekem úgy tűnt, kb ez a legkevésbé nyűgös V6 a típusban, ilyennel volt is nálunk pont egy ember géppel dolgozni és abban is volt már méter bőven.

(#213137) CharlieDrop válasza molnarpeter (#213136) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Ja, nem vennék, hanem helyreállításról lenne szó :)
Szerintem kár lenne érte, de hátha értő szemek másképp látják.

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#213138) diegho


diegho
nagyúr

Valamelyik illetékes kivenne az összefoglalóból így 3 hónappal az autó eladása után? :))

(#213139) MunezXBK


MunezXBK
nagyúr

Szombaton érkezem, január 6-ig otthon leszek. Akit érint, az már tudja is.

(#213140) Tomsy07


Tomsy07
csendes tag

Sziasztok,

találkozott már valaki P1031-es (levegő rendszer) hibával?

2.0 FSI (2004 Audi A3 8P) motornál jött elő.

Világít a check engine lámpa:

- alapjáraton az autó remegve jár
- fordulaton elmúlik a remegés, de sokkal gyengébben megy, mint a hiba előtt

Cseréltem már az 037 906 283-as cikkszámú átkapcsoló szelepet. A műanyag forgatótengely nincs eltörve, kézzel elmozgatható, csukódik és nyit.

Tud valaki javaslatot, hogy merre tovább?

(#213141) Mágus2 válasza Tomsy07 (#213140) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

2 dolog is okozhat ilyet. Van a szívósoron egy áramlás módisító kis vákummal mozgatott labda, az tud szorulni, membránja átszakadni, csöve kilyukadni, vagy a PCV átszakadt.

[ Szerkesztve ]

(#213142) F_Zolee válasza Mágus2 (#213141) üzenetére


F_Zolee
veterán

Mágus!

Munkatársam nézegetne A8-at. 3.0 vagy 4.2TDI ajánlott? Tiptronic váltó jó benne? 2010es évjárat után.

[ Szerkesztve ]

(#213143) bitpork válasza F_Zolee (#213142) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

A munkatársad kérdezd meg hogy tisztában van-e az üzemeltetési költségekkel. Nézzen tárcsát , lengőkarokat, egr-t , dpf-t hogy miéyen árban van és ha ok, csak akkor engedjen a szívének. És bár nem engem kérdeztél, de mindkettő okés. A 3.0 a legkiforrottabb és az olcsóbban üzemeltethető - a 4.2 nagyon állat de mindenből kettő van benne: motorvezérlő , turbó miegymás.

[ Szerkesztve ]

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#213144) F_Zolee válasza bitpork (#213143) üzenetére


F_Zolee
veterán

A6-osa van csak eggyel régebbi típus. Gondolom az sem filléres autó. :D Nem gond ha más is hozzá szól. Váltó nem nyűgös fajta?

(#213145) Tomsy07 válasza Mágus2 (#213141) üzenetére


Tomsy07
csendes tag

Szia,

köszönöm a segítséget, akkor szétszedem és megnézem.

(#213146) MunezXBK válasza F_Zolee (#213144) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Tiptronic nem szokott nyűgös lenni. Mondjuk jó lassan is vált.

(#213147) Mágus2 válasza F_Zolee (#213142) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Ha nem számít a zseton, akkor a V8 TDI, de itt számolni kell azzal, hogy mindenből is dupla adag van. Minden hengersornak vannak saját szenzorai, mintha két 4 hengeres motorod lenne. 2 motorvezérlő, 2 DPF, 2 lambda, 4 hőmérséklet szenzor csak a kipufogóban, 2 turbó, 8 injektor....

Élményben is más mint a V6 meg fenntartási költségekben is. Ez nem kényes autó, csak pénz kell hozzá, meg nem szabad leharcoltat venni. Szeretni is kell. :K

(#213148) Tomsy07 válasza Mágus2 (#213141) üzenetére


Tomsy07
csendes tag

Szia Mágus,

nem találom a membránok cikkszámait. Látom a robbantott ábrán, hogy miről lenne szó, de nem sorszámozzák be az alkatrészt. (Audi A3 2004 8P 2.0 FSI AXW)

Esetleg abban is tudnál segíteni?

[ Szerkesztve ]

(#213149) Mágus2 válasza Tomsy07 (#213148) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Beszoptad, a szelepfedél része. :Y

(#213150) bitpork válasza F_Zolee (#213144) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Hidd el, nagyon más a két fenntartás- én már tapasztalatból írom mert Domi (a6 allroad) és Hans(Q7 e-tron) között megéltem az ugrást :)

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.