Hirdetés

2024. június 14., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-07 14:37:55

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#214751) simonjoe válasza =WiNTeR= (#214750) üzenetére


simonjoe
őstag

Nem lesz jele, majd látod a "sárga tengeralattjárót" a műszerfalon oszt csókolom. Az a baj, h szar műanyag fogaskerekes megoldás a mozgatása, a nagy mennyiságű lerakódástól megszorul, nem úgy, vagy egyáltalán nem fog reagálni és kész. A nagy terhelés miatt pedig az elektronikája is beadja a kulcsot.

Joe

(#214752) Qru válasza simonjoe (#214751) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Nagy élmény volt anno, pont egy 500 km-es túra első 100 km-erén mattolt be az EGR, persze 0 előjel nélkül. :(

#nincsbennetarcsi

(#214753) Zsolt_16


Zsolt_16
tag

Korábban írtam hogy a leaving home nem működik(kapcsoló auto modban van) a kocsiban a welcome home pedig jó (mfd) felületen mind kettő bevan kapcsolva viszont... Ha kikapcsolom a leaving home funkciót nem működik a welcome home funkció olyan mintha fordítva működne
Van fényszenzorom és eső szenzorom is új kapcsolót vettem hátha az a gond
az lehetséges h valaki félre kódolta előttem?
Alany egy golf plus 2011

(#214754) Asbee válasza Zsolt_16 (#214753) üzenetére


Asbee
veterán

Úgy használod, hogy pöccintesz egyet a refin?

(#214755) Zsolt_16 válasza Asbee (#214754) üzenetére


Zsolt_16
tag

Nem pöcintettem még, azt is kell? :F
Este megnézem akkor lehet hogy akkor user error lesz a végén :DDD

(#214756) Asbee válasza Zsolt_16 (#214755) üzenetére


Asbee
veterán

Igen, 99% ez lesz. Nem néztem utána ez min múlik VW-nél. Golf 7-en nálam is pöccinteni kell. Jettán annó hagyta nélküle is.

(#214757) enddav válasza Asbee (#214756) üzenetére


enddav
aktív tag

Ha van benne fényszenzor, akkor nem kellene pöccinteni, hanem a beállítás szerint automatán kellene, hogy tudja mikor és mennyire kapcsoljon fel. ¯\_(ツ)_/¯

Egyszer leugrottam a ház tetejéről, mert azt mondták, hogy nem érzek majd semmit. És tényleg, még ma sem érzek semmit.

(#214758) Zsolt_16 válasza enddav (#214757) üzenetére


Zsolt_16
tag

meg nekem az a fura ha kikapcsolom a leaving home funkciót akkor a welcome nem megy, ha kikapcsolom a welcome home funkciót a mfd-n akkor meg nem történik semmi... ugyan úgy megy tovább a welcome home fény funkció szerint

(#214759) Asbee válasza enddav (#214757) üzenetére


Asbee
veterán

Sajnos nem. A leaving homenál van amikor pöccinteni kell, hiába van auto-n. Aszem átlehet kódolni, de én nem foglalkoztam vele.
Illetve én arra gondolok mikor megérkeztél és bezárod a kocsit. Lehet összekevertem a két kifejezést. :)

[ Szerkesztve ]

(#214760) =WiNTeR= válasza simonjoe (#214751) üzenetére


=WiNTeR=
senior tag

Hát ez nem hangzik jól, elvileg még az eredeti EGR van az autóban (182k km 2018 Golf VII). Akkor érdemes lehet a nyári horvátországi ~1500 kilométeres túra előtt egy EGR + DPF ganézás ha jól gondolom :(

"I will become a true hardscoping hitmarking sample text legend."

(#214761) Asbee válasza =WiNTeR= (#214760) üzenetére


Asbee
veterán

Ezeken már más az EGR. Sokkal jobban is bírja. Nekem 262k km, gyári egr , sosem volt piszkálva, semmi baja. (Golf 7 szintén). Ráadásul nem is kis munka ezekről leszedni, dpf-et sem. Ne piszkáld menj vele nyugodtan. Max egy dpf hamutartalmat nézzel valakivel.

[ Szerkesztve ]

(#214762) simonjoe válasza Qru (#214752) üzenetére


simonjoe
őstag

Nálam a fojtószelep adta így meg magát, pályán hozta rám a frászt. Az EGR-t 150k nál azért cseréltettem mert "könnyezett" az alja. A mostani már több mint 200k-t futott, semmi baja. Időnként pingelem a szerelőm, h tisztítsa ki, leráz, h nincs értelme. :F

Joe

(#214763) Zsolt_16 válasza Asbee (#214759) üzenetére


Zsolt_16
tag

villantva se csinál semmit :(
Este viszek haza laptopot végre megnézem gépen mit mutat :U

(#214764) ryger


ryger
aktív tag

Sziasztok,

Uj autot nezek es szembe jott par tipus ami felkeltette az erdeklodesem.
BMW kiesett mert utana olvasva az N53B30 injektor es egyeb mizerianak, inkabb kihagyom.
Ezek utan talaltam egy 2010-es A4 Allroad Q-t, 2.0 TFSI es latom ott is vannak gondok. Viszont, ha az ember kicsereli a blokkban lefo dolgokat, lehet-e tovabbi, nagyobb koltseget jelento hibara szamitani? Nekem megerne ha az elejen koltok ra olyan 1M-et es tudom, hogy onnantol kezdve nem igazan lesz gond vele.
Masik lehetoseg, szinten 2010-es VW Passat 3.6 vr6, amirol eleg jokat olvastam, talan a huto rendszerrel lehetnek gondok de inkabb ti mondjatok valamit, hogy annal pl mit kellene rendbe tenni a megbizhato mukodes erdekeben.

Koszi elore is! :R

(#214765) Qru válasza ryger (#214764) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Az a 3,6 VR6 jó motor, kigyomlálták kb az összes hibáját. Vezérműláncra érdemes ránézni (ha csörög hidegen akkor cserés) azért. A vízpumpa ami még hajlamos csöpögni, illetve ha nem volt gazdája akkor felléphet olajfogyi (hidegen rúgták és/vagy elnagyolt olajcsere ciklus pl).

A 2.0 TFSI is oké, ott is a vízpumpa meg az olaj fogyi ami előjöhet.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#214766) TrollBalint


TrollBalint
addikt

Sziasztok, ez mi a nyavalya lehet? Egyszer csak megjelent az ülésen, nem csak ezen, másikon is látni. Az autó a szabadég alatt parkolt, nem messze egy forgalmasabb úttól, de eddig sem ebben, sem a korábbi autóinkba nem láttunk ilyet (mondjuk azoknak nem is fekete volt a kárpitja :) )

Nem igazán érzem a szagát, de ez nem mérvadó, mert nagyon rossz a szaglásom (ha közelről szagolom, akkor érzek valami, nem annyira beazonosítható szagot).
Ugye nem penész?
Ugyanide, tudtok ajánlani autótisztítót, aki szép munkát végez? Lehetőleg a 17. kerület környékén? (Szomszédos kerületek, környékbeli települések játszanak simán, de a belvárosba nem szívesen megyek kocsival)

https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters

(#214767) ryger válasza Qru (#214765) üzenetére


ryger
aktív tag

Koszi a valaszt! A TFSI eseten azt olvastam, hogy ha nincsenek idoben cserelve a dugattyuk akkor az akar a teljes blokk cserejet is magaval vonhatja, talan a gyuruk karistoljak ossze a henger falat vagy valami ilyesmi remlik.
Mind a ket autoban olyan 140k km van most, nem mondanam soknak, foleg a vr6 eseten de sajnos nem tudok semmi infot az olajcserevel kapcsolatban, eddig. Felek tole, hogy 2 evente volt csak cserelve mert ugye ez a gyari eloiras :W

(#214768) Qru válasza TrollBalint (#214766) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Kárpit tisztításra: Varázs Garázs

#nincsbennetarcsi

(#214769) focvis válasza TrollBalint (#214766) üzenetére


focvis
veterán

Ez a fajta kárpit gyűjti az "embert". Amit én csinálnék elsőre: porszívózás, majd enyhén nedves (csak sima víz) mikroszálas kendővel finoman áttörlés, időnként öblítve a kendőt egy vödörben / lavórban.

(#214770) TrollBalint válasza focvis (#214769) üzenetére


TrollBalint
addikt

De ott hátul? Ahova nem is szoktunk nyúlni? Elvileg, mikor megvettük, kitakarították előtte (ez júniusban volt) Ezt pedig pár hete vettem észre. Az autó a hét nagy részében áll, max hétvégén használjuk.
Van egy morzsaporszívónk, az remélem elég lesz, mert ezért nem vennék egy hosszabbítót, amivel a 10. emeletről le tudom engedni a porszívót :DD
Első körben annyi nekem elég, hogy nem penész (mert, hogy kisgyerek utazna szombaton benne kb. 2x fél órát)
Ha nem válik be, akkor jön, amit Qru ajánlott :) Köszi,

Köszi Qru ;)

https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters

(#214771) focvis válasza TrollBalint (#214770) üzenetére


focvis
veterán

Hasonló a kárpit az enyémben is, ketten használjuk, időnként hasonlóan néz ki a vezető ülés oldala. Lehet, valami kárpittisztító benne maradt valamikor, de inkább "emberes". A ajtón a könyöklő a legrondább, az biztos, hogy emberes, pedig becsszóra tisztálkodom.
A morzsaporszívó gyanúsan kevés lesz, a nedves mikroszálas viszont bevált nálam.

(#214772) rellif


rellif
senior tag

Sziasztok!
Seat Ateca (azonos cikk a Škoda,VW stb) napfénytető hátsó gumitömítést szeretnék rendelni. Hazai forrást nem találtam hozzá, kinti árak pedig nagyon változóak vagy egyszerűen nem szállítanak Magyarországra.
A cikkszáma: 3G9877297
Köszönöm előre is,ha valaki tud segíteni. :R

(#214773) MunezXBK válasza rellif (#214772) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Mit jelent a kinti, melyik ország?

(#214774) rellif válasza MunezXBK (#214773) üzenetére


rellif
senior tag

USA 51$-tól még,ha szállít is ez nem éri meg.
EU-n belül 135€-tól 200€-ig +szállítási költség.

(#214775) MunezXBK válasza rellif (#214774) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Németországból tudok segíteni, ha gondolod.

(#214776) rellif válasza MunezXBK (#214775) üzenetére


rellif
senior tag

Ment PM :R

(#214777) 1stVikman válasza Zsolt_16 (#214763) üzenetére


1stVikman
senior tag

Nálam (2014 golf mk7) úgy működik, ahogy Asbee írta.
Ugyebár a coming home az, amikor te értél haza, mennél be a házba és az autó világítja neked az utat.
Ekkor Auto álláson a világítás kapcsoló, gyújtás le, kulcs ki, ajtó kinyit, fénykürtöt röviden meghúzod, és zárhatod az autót, égve marad a fény.
A leaving home, meg amikor mész a háztól az autó felé, rányomsz a nyitásra és ekkor világítja az utat neked.

(#214778) Richard


Richard
őstag

Bármilyen vw ID modellel van valakinek saját tapasztalata? Még mindig ilyen 4 napos szervizes móka a szoftverfrissítés? Vagy megy már az OTA?

(#214779) Asbee válasza 1stVikman (#214777) üzenetére


Asbee
veterán

Igen így értettem én is, köszi a pontosítást. :)

(#214780) MunezXBK válasza 1stVikman (#214777) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Nekem még egyiken se kellett bohóckodni, automatán intézte.

(#214781) realist


realist
őstag

DQ381 (7-es olajos DSG) és VAQ differenciál kapcsán van valakinek tapasztalata, hogy mennyire tolerálják a motor tuningot?
Az alany egy 2018-as 2.0 Tsi (245 ló, 370nm gyárilag). LA chip lett kinézve, ami fix, hogy a váltási fordulatok emeltetni szeretném. Motor tekintetében egyenlőre csak ötletelek. Az oldalukon 310/450-et írnak, de ennél jelentősen konzervatívabb lennék. A váltóban a gyári nyomaték limit tudtommal 420, gondolom nem véletlenül...

[ Szerkesztve ]

(#214782) MunezXBK válasza realist (#214781) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Enyém is fölé van írva, 2 éve. Eddig hibátlan, pedig nálam ki van használva.

(#214783) Qru válasza realist (#214781) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Hivatakosan 430 Nm amit bir tartosan, kicsit mehetsz fole az meg belefer.

#nincsbennetarcsi

(#214784) realist válasza Qru (#214783) üzenetére


realist
őstag

A 430nm jól hangzik :)
A VAQ kapcsán mi a helyzet itt mennyire érdekes a plusz ló/nyomaték? Ha jól értelmezem ez a gyakorlatban egy kuplungos szerkezet ami elektromos pumpával kap olajnyomást (0,5 olaj van benne kb).

(#214785) Qru válasza realist (#214784) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Azt passzolom, nekem fwd-os dq381 volt.

#nincsbennetarcsi

(#214786) realist válasza Qru (#214785) üzenetére


realist
őstag

Szintén fwd :) Igen, nem minden esetben van VAQ. Lehet azt kell beszédes infonak találnom, hogy nem találok ilyen jelegű esetleges problémáról semmit a neten :D

(#214787) Qru válasza realist (#214786) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Ez egy puruttya Skoda volt, csak XDS volt benne.

#nincsbennetarcsi

(#214788) KMT válasza imyourfriend (#214719) üzenetére


KMT
addikt

Ha nem látok szilikátra utaló jelölést a tartályon, akkor nem olyan a tartály? Akkor elég csak a folyadékcsere?
Meg ha van is szilikát benne, akkor az a G12 EVO-val már elvileg kompatibilis?

(#214789) bul07


bul07
nagyúr

2005 Touran hátsó fék munkahenger, féknyereg

Féknyeregbe csak TRW? 37000eFt
Vagy mehet DRI, A.Z Meisterteile?. ~20-21000Ft

Úgy kérdezem hogy öreg kocsi nem kell 10évet kibírjon, elég ha megbízhatóan működik vagy 4-5évig

[ Szerkesztve ]

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#214790) imyourfriend válasza KMT (#214788) üzenetére


imyourfriend
őstag

G13 vagy G12-es jelölés lesz a tartályon a 2015-ös autóban már G13-as tartály volt amiből az előző tulaj kihalászta már a zsákot. Van benne zsák akkor az előbb utóbb tönkremehet, minap láttam egy tiszta rozsda zsákot fényképen no ha ez kiszakad akkor megette a fene.. biztos van már újabb megoldás, mindenesetre kiszedném a zsákot és g12 evot töltenék az kompatibilis igen.

bul07 trw a gyári minden igaz, működésre megbízhatóságra a többi sem hiszem hogy sokkal rosszabb lenne.

[ Szerkesztve ]

(#214791) bitpork válasza bul07 (#214789) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Szerintem a fék olyan mint a medve. Nem játék.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#214792) CharlieDrop válasza bitpork (#214791) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Nem csak szerinted…

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#214793) bul07 válasza bitpork (#214791) üzenetére


bul07
nagyúr

Oké
De mi lehet a gond mondjuk pl egy A.Z Meisterteile nyereggel?

Ha csak az hogy mondjuk 5-6 év múlva lehet majd megszorul a TRW meg lehet bírna 10-et is, ez már nem szempont egy ilyen öreg kocsinál

Ha tudja amit kell tehát nem lesz gyengébb a fékhatás, nem fogja fél év múlva elengedni az olajat a tömítések mellet, akkor mégis mi szól ellene

Most ugye csak a féknyereg lett levéve hogy megnézzük mi hogy, betét vasig kopva és nem tudtuk visszanyomni a nyerget akárhogy próbáltuk
Persze vissza lett rakva minden hogy hazaguruljak, de nem megyek a kocsival
Erre mikkor indulok haza bedobta a fék hibát, biztos megütötte a szerelő a jeladót mikkor szenvedett a dugattyú visszanyomásával
Örülök neki :((( :(((
Már azt is nézegethetem, eddig Hella ami szinaptikus árban (6-7000Ft)

Féktárácsa Textar lesz
Betét BREMBO P 85073, mert ez már megvan nem kell megvenni

[ Szerkesztve ]

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#214794) focvis válasza KMT (#214788) üzenetére


focvis
veterán

Arra jutottam, ha nincs a tartályon "mit Silikat" felirat [kép] , akkor nincs benne zsák [kép] , hiába a G13 felirat. De ez csak saját következetés. (Pl. Arthur Shelby Golfja asszem 2019-es 2.0 TDI , gyárilag G13, de zsák nélküli.)

[ Szerkesztve ]

(#214795) bul07 válasza bul07 (#214793) üzenetére


bul07
nagyúr

Említettem a DRI [link]márkát

Na ha jól jártam utána ők felújítanak, tehát valaki visszaadja a gyári rossz alkatrészét és ők felújítják
[link]

Lényegében akkor itt anyagminőséggel nem lehet gond, max ha olyat is felújítanak aminél anyaghiba van
Mondjuk nem veszik észre és repedése van

Lehet inkább bízok egy gyári alkatrészben ami fel van újítva mint egy Kínában gyártott új alkatrészben

[ Szerkesztve ]

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#214796) dozó válasza bul07 (#214793) üzenetére


dozó
tag

Most ugye csak a féknyereg lett levéve hogy megnézzük mi hogy, betét vasig kopva és nem tudtuk visszanyomni a nyerget akárhogy próbáltuk
Azt nem nyomni kell hanem vissza kell, tekerni szerszámmal.

[ Szerkesztve ]

(#214797) zoger


zoger
tag

Sziasztok!

1.5 tsi motorban mennyi a gyertyacsere intervallum, és milyen kell bele?
Köszönöm!

(#214798) rvn_10


rvn_10
senior tag

Üdv, a héten veszem át az autóm. 1.5 Tsi octavia. Ugye a gyári előiras az 30000 km olajcserénél. Nah ezt biztosan nem fogom tartani, egy even 10-12 ezret megyek így kb az eves olajcserénél maradnék. Kérdésm az lenne, hogy az első olajcsere mikor legyen? Régebben édasapám astrájában 5000 után be kelett vinni olajcserére a bejártás után. Ennél is jobb ha elmegyek vele 5000 után? Utána pedig tartanám az éves periódust?

[ Szerkesztve ]

Gigabyte B760M Gaming X, I5 13400, 2x16 DDR4 Corsair Vengeance 3600Mhz, NZTX Kraken X61, Sapphire Pulse RX 5600XT, EVGA Supernova G2 750W, Samsung 850 Evo 128Gb, WD Blue 1TB, Phanteks Enthoo Pro M Acrylic

(#214799) tibbike01 válasza rvn_10 (#214798) üzenetére


tibbike01
őstag

Ha 12ezer kmert tartasz az jó. Van, aki szerint nincs már olyan, hogy bejáratás. Megteszik a gyárban, ma már jobban tud dolgozni a cnc marógép, jobbak az olajok...stb. De van, aki szerint semmi nem változott és le kell cserélni 5ezer km környékén az olajat. Egy biztos ártani nem ártasz vele. Gyári olajszűrő cserével maszeknál is megoldhatod, vagy te magad is cserélheted, a kutya nem fogja észrevenni a kövi szervíznél. Hátránya, hogy nem fog látszani a digitális szervízkönyvben.
Én a helyedben 10ezernél cseréltetném elsőnek és után 15ezer kmként. Ha szinte csak városozol, akkor sűrübben.

Zoger: 60ezer kmként kell cserélni a gyertyákat az 1.5tsibe. Motorkód vagy alvászám alapján gyári gyertyát érdemes bele venni, nem sokkal drágább, mint az utángyárott.

[ Szerkesztve ]

(#214800) yodamester10 válasza focvis (#214794) üzenetére


yodamester10
őstag

Az enyémen sincs felirat gyárilag,zsák sincs ;) 2 év után hiba mentes ledet lecseréltem új ledre.Még mindig csak ajánlani tudom.A 2 év alatt 1x sem villantott senki,hogy zavarta.A mostani 40 wattal lett erősebb.Az alsó az újabb,új ventilátor,új réz hűtés és 90 wattról 130 lett.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.