Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#43051) DopeBob válasza vlaho (#43047) üzenetére


DopeBob
addikt

Én azt nem értem, hogy mi a bánatért most álltak neki új autót építeni. Ennyire nem volt azért rossz a tavalyi... főleg úgy, hogy nemsokára komolyabb szabályváltozások jönnek majd.

MZ/X

(#43052) szőröscica válasza csucsbicep (#43049) üzenetére


szőröscica
addikt

Csak bele ne fásuljon, évek óta fospisztolyokkal kell versenyezzen, az utolsó versenyképes autó alatta a McLaren volt 2007-ben.

(#43053) csucsbicep válasza szőröscica (#43052) üzenetére


csucsbicep
nagyúr

Ha ennyit megtűrt, talán nem fog, bár járna neki egy ütőképes autó...

(#43054) rocket válasza McCartman (#43050) üzenetére


rocket
nagyúr

Holnap meg lehet az is kiderul nem is megbizhato.

Azert kegyetlen tud lenni az F1, elso verseny utan kiderulhet, hogy az egesz szezon elment a VB szempontjabol.

[ Szerkesztve ]

"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

(#43055) MPowerPH válasza McCartman (#43050) üzenetére


MPowerPH
félisten

Egy tipikus hulladék. Mészárlást akarok a csapaton belül. ;]

joamilestoné: Hát, 2010-ben megvolt az esélye azért. Azt a Ferrari -t most visszasírhatjuk. :( Utolsó futamon ment el a VB, és az is inkább a balfék csapat miatt.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#43056) timea1991


timea1991
tag

rádióban mikor lesz közvetítés?

(#43057) Zoza24 válasza rocket (#43054) üzenetére


Zoza24
senior tag

emiatt nem is túl jó,hogy nincsenek tesztek..kivétel persze majd májusban a Mugello-i,de az azért nagy változásokat sztem nem fog hozni...

Forza Italy!

(#43058) TESCO-Zsömle válasza timea1991 (#43056) üzenetére


TESCO-Zsömle
félisten

A műsor szerint semikor. Nem volt/lesz élő közvetítés a hétvégéről.

Lehet majd csak később indul, nem tudom...

[ Szerkesztve ]

Sub-Dungeoneer lvl -57

(#43059) rocket


rocket
nagyúr

Tavalyi pole ido jo messze volt: 1:23.529 vs 1:24.922

#43058: Erdekes, pedig ugy volt a Kossuth radion lesz.

[ Szerkesztve ]

"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

(#43060) csucsbicep válasza rocket (#43059) üzenetére


csucsbicep
nagyúr

Lassulás minek köszönhető? Érdekelne.

(#43061) giigz


giigz
veterán

Erre kelek, hogy Grosjean a 3. :Y De aztán megláttam, hogy Schumi 4., és annak már nagyon örülök. :) A Lotus nagyon betesz most nekik, ha ők nem találják ezt, amit találtak, akkor most egy dobogós időmérő lett volna az öregnek... :)

Akkor most kell azt csinálni, hogy a rajtnál és az első körben Grosjean-t szépen lelépni, csak ugye nem lenne jó kiesni, amitől én nagyon tartok... :U

Hajrá Schumacher holnap, és grat. a McLaren-nek! :C

(#43062) Motion_Blur válasza rocket (#43059) üzenetére


Motion_Blur
félisten

A RB bukott 2mp-et, a Merci viszont még gyorsult is tavalyhoz képest, ez a kemény :D

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#43063) Nagymelák


Nagymelák
aktív tag

Azért az érdekes hogy abban a pillanatban hogy megakadt valamennyire a RedBull szekér rögtön az óvás jut az eszükben a Mercedes ellen!Mikor a tavaly a hajlékony első szárnyukat vizsgáltatta a többi csapat akkor arcoskodtak hogy mindenki rosszul lát,és élvezték hogy átverték az FIA-t!Most hogy valaki kitalált egy újítást ami nekik nincs és még ráadásul szabályosnak is minősítették,rögtön sír a szájuk.Csak nem értem mire?A technikai megoldás ha jól értem csak akkor működik ha aktív a DRS,mivel a szezon nagy részében a mezőny csak a Mercedes-ek hátulját fogja látni mikor az élen haladnak :DD futam közben nem fogják tudni használni,kivéve mikor Vettelt fogják lekörözni. :C :) :D

(#43064) MPowerPH válasza csucsbicep (#43060) üzenetére


MPowerPH
félisten

Nincs befújt diffúzor... :)

Don't Tread On Me

(#43065) attisx


attisx
addikt

Vettel
2011 Q3: 1:23.529
2012 Q3: 1:25.668 +2,1 sec

Hamilton
2011 Q3: 1:24.307
2012 Q3: 1:24.922 +0,6 sec

Azért ez durva... :U

Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D

(#43066) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

Felipe Baby megszólalt:

„Végig a tapadás hiányával küszködtem, és ez nem változott a közepes, valamint a lágy gumikon sem. Ezzel együtt túl – és alulkormányzottságot éreztem az autóban a kijáratoknál. Nem tudom, hogy ez miért van, de az autó rosszabbnak tűnik, mint a téli teszteken. Talán ez a pálya karakterisztikájának tudható be.”

„Egyértelmű az, hogy hátul vagyunk, és talán jobban, mint azt vártuk, míg más csapatok sokat fejlődtek az előző évhez képest. Dolgoznunk kell azon, hogy megtaláljuk a megfelelő irányt az autó fejlesztését illetően.”

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#43067) atila4 válasza Nagymelák (#43063) üzenetére


atila4
senior tag

És még engedélyezték is. Minek kell a FIA-hoz menni? Csinálják meg ők is ha ennyire irigyek :DD

Windows 10 / Galaxy S 7 / Asus ROG

(#43068) csucsbicep válasza MPowerPH (#43064) üzenetére


csucsbicep
nagyúr

Köszi. Nem nagyon követtem a szabálymódosításokat a télen, a tesztekre meg eleve nem sokat adok.

giigz: Ha győzni tudni az maga lenne a tökély :D , csak nehogy vmi galibába keveredjen és kiessen...

(#43069) McCartman


McCartman
senior tag

Webbo kocsijából (állítólag ;]) még mindig kispórolják a KERSt.

[ Szerkesztve ]

Pentium I @233 Mhz MMX ; 96 Mbyte EDO RAM ; Voodoo 1 4 Mbyte ; 3,2 Gbyte Maxtor UDMA 66

(#43070) rocket válasza Nagymelák (#43063) üzenetére


rocket
nagyúr

F1 errol szol, amikor savanyu a szolo akkor ovunk :)
Kiveve a Lotus ovasa a Mercedes ellen teljesen ertheto, es ha nem tiltjak be a Mercedes passziv F-csatornajat, megint kiderul, hogy bizony van kettos merce az F1-ben.

#43069: Tavaly is foleg igy szivattak Webbert, es ezzel tartottak Vettel szamara a tavolsagot.
Most pechjere hibazott a gyors koren, igy meg KERS nelkul is beelozte Webber.
Szerintem kb. 3 tized benne maradt Vettel gyors koreben, amivel talan 4. lehetett volna.

[ Szerkesztve ]

"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

(#43071) Sandormaster válasza Motion_Blur (#43066) üzenetére


Sandormaster
aktív tag

Ha csak a tavalyi angol nagydíjat veszem alapul, ha ugyanazt az autót hozták volna el fejlesztések nélkül meg ezzel a retek lépcsős orral, akkor is jobban állnának mint most...
Felipe meg no comment, küszködik ő már mindennel.

(#43072) -Mike- válasza attisx (#43065) üzenetére


-Mike-
addikt

Kihúzták a Red Bull méregfogát.

(#43073) okay


okay
aktív tag

Eddig, akkor a szép autó a jó autó. Utána a Lotus, kár hogy nem ért fel Kimi a Q3-ban, pedig addig Grosejan-nal együtt voltak. :B

Nagyon jó Football Manager: http://www.powerplaymanager.com/r421088

(#43074) Nagymelák válasza rocket (#43070) üzenetére


Nagymelák
aktív tag

Ha egyszer szabályosnak minősítették,akkor szerintem már nem kellene betiltani,másolják a többiek ha tudják. :DD
Bár láthattuk a Mclaren F csatornáját sem tudta némelyik csapat értelmesen másolni,a pilóta még a homlokával is a lukat tömködte. :D
A Lotus óvása sem teljesen értető hisz a Mercedes előtt végzett,tehát olyan nagymértékű előnyt nem hozott ha ronggyá verték volna a mezőnyt akkor még megérteném az óvást.

(#43075) rocket válasza Nagymelák (#43074) üzenetére


rocket
nagyúr

Valoban igy van, Lotus megoldasat kozel masfel evig kovette az FIA a fejlesztes soran es legalisnak talaltak, azza is tettek a tobbiek szamara is, aztan megis betiltottak.
Vannak csapatok akiknek a lobbija nagyon eros.

Ott vegzett, dehat ez csak egy idomero volt, es nem legelol vannak, szoval teljesen ertheto, raadasul csomo penzt elkoltottek a fejelsztesek soran feleslegesen, igy minden alkalmat meg kell ragadni az erdekeik ervenyesitesere.
En nem tudom elitelni oket ezert, sot remelem sikerrel jarnak, hogy eltunhessen a kettos merce vegre az F1-bol.

[ Szerkesztve ]

"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

(#43076) giigz


giigz
veterán

És vajon a Lotus mitől lett hirtelen ilyen erős?

(#43077) JColee válasza giigz (#43076) üzenetére


JColee
őstag

Tesztek alatt sem voltak lassúak. De szerintem még kár kijelenteni, hogy 3. leggyorsabbak stb.

(#43078) DopeBob válasza giigz (#43076) üzenetére


DopeBob
addikt

Az még nem derült ki, hogy mennyire erősek, ez a pálya fekszik nekik nagyon, de ez már tavaly is így volt.

MZ/X

(#43079) giigz


giigz
veterán

Csak azért kérdezem, mert ha a Merci sz@rrá fejleszti magát, és a Lotus szerint még + olyan "teljesítményhez" jutnak, ami nem is szabályos, akkor a Lotusnál valami nagyon nagy dolog kell, hogy legyen, az ilyen helyek eléréséhez, ha a Mercinek is csak "szabálytalan" dolgokkal sikerül elérni...

Az egy másik dolog, hogy Grosjean szerintem nem lesz képes tartani Raikkonen tempóját, csak most meg már ott tartunk, hogy a Mercit leveri a Lotus... :) :(

(#43080) Nagymelák válasza rocket (#43075) üzenetére


Nagymelák
aktív tag

Kettős mérce most akkor lenne ha betiltanák!
Szegény zokogó RedBull most ebben próbál ügyeskedni,ezért az óvás!Ők bukták a legnagyobbat jelen pillanatban,lehet hogy van egy Német lobbi ami eddig nyomta Vettelt hisz német téren nem volt más alternatíva,igaz ott volt Rosberg és Scumacher, de az autó az még sehol sem volt.De most,van egy német autó és két német pilóta akik esélyesek lehetnek,a RedBull lobbi erejének itt a vége :C ezért próbálkoznak óvni.A Lotus,őrülök hogy ekkorát javultak,de azt hiszem hogy ebben az óvásban az is benne van a részükről hogy ha az Ő fejlesztésüket betiltották akkor,dögöljön meg a Mercedes lova is.

(#43081) proof88 válasza Xirtam (#42870) üzenetére


proof88
addikt

egyáltalán nem unalmas én már a szezonnyitó futamokat is néztem múlt hétvégén és szerintem tök jó :D

(#43082) rocket válasza Nagymelák (#43080) üzenetére


rocket
nagyúr

Mitol lenne akkor kettos merce ha betiltanak?

Lotusnal azzal az indokkal tiltottak be az uj futomu konstruckciojukat, hogy fekezesre/gazadasra aktivalodik a rendszer, es ezt ugye a pilota mukodteti, igy aktiv aerodinamikai elemnek minosul.
A Mercedesnel meg a KERS-el mukodik a passziv F-csatorna, amit szinten a pilota mukodtet, es igy szinten aktiv aerodinamikai elemnek kene minosuljon.

Whitmars most, hogy jonak tunik a szeker es a Mercedes elott vannak, persze rogton lenyilatkozta nem lat semmi kivetnivalot, mogottuk lennenek, ott allna o is Horner, es Boullier mellett :D

Cirkusz kell a nepnek :)

[ Szerkesztve ]

"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

(#43083) C0d3r válasza Chosen (#43021) üzenetére


C0d3r
addikt

Csak ezt a címet találtam korábban az impresszumban: kozonsegszolgalat@mtva.hu
Igaz, 2. hete várok egy választ. :)

(#43084) JColee válasza rocket (#43082) üzenetére


JColee
őstag

Eddig úgy volt, hogy a DRS-sel aktiválódik az F-csatornájuk.

(#43085) Nagymelák válasza rocket (#43082) üzenetére


Nagymelák
aktív tag

A Mercedes megoldása,csak időmérőn hozhat előnyt,hisz ott bármikor használhatja a DRS-t,de az hogy akkor is előnyt hoz az egyáltalán nem bizonyított!!A futamon a megoldásnak csak akkor van haszna ha van alkalom arra hogy nyissa a szárnyat,ez pedig egy elég bizonytalan előnyszerzési lehetőség hisz lehet hogy egész futam alatt nem kerül olyan helyzetbe hogy DRS-t használjon!És ha még használhatja is a DRS-t tavaly is több alakalommal a hajára kenhette a pilóta a DRS-t mert még annak a használatával sem tudott előzni!A Lotus megoldása az egész futam alatt előnyt jelenthetett volna hisz fékezésre és gázadásra aktiválódott,így kigyorsitásnál és fékezésnél is előnyt jelentett volna hisz fékezni és gázt adni,gyakrabban szoktak mint DRS-t nyitni.A DRS lehetőség futamon elég tervezhetetlen.

(#43086) csucsbicep válasza Nagymelák (#43085) üzenetére


csucsbicep
nagyúr

Jogos, amit írsz. Holnap kiderül, hogy mennyit nyom a pakliba.

(#43087) Thom! válasza Nagymelák (#43085) üzenetére


Thom!
veterán

Nem lennék biztos hogy csak az időmérőn profitál abból. Jó a tempó és jó a végsebesség akkor bármi lehet a futamon, majd meglátjuk, egyet tudok aki a Merci előtt van nagy bajban lesz.

(#43088) Chosen válasza C0d3r (#43083) üzenetére


Chosen
addikt

Köszi. :)

Most nézem egyébként a SkySports adását, aki szereti a Caterham-et, annak ajánlom, ugyanis gyárlátogatáson voltak náluk. :)

(#43089) -Mike-


-Mike-
addikt

Fernando Alonso:
"Valahogy így történt: egy kicsit rámentem a fűre fékezéskor, az autó megpördült és a kavicságyban találtam magam. Nem fulladt le a motor, és reméltem, hogy a pályabírók vissza tudnak majd tolni a pályára. Lágy gumikon értem el az időmet: talán egy új szett gumival bekerülhettem volna a Q3-ba, de nem tudtam volna az első sorokért harcolni. Ma hiányzott a teljesítmény, nem volt elég aerodinamikai leszorítóerőnk és még mindig hiányzik a maximális végsebesség is. Holnap védekezően fogunk versenyezni, és megpróbálunk minden tőlünk telhetőt megtenni, és remélhetőleg ki tudjuk hozni a legtöbbet a négy új szett gumiból. Reméljük sikerül jó rajtot venni, hogy elkapjuk azokat, akik néhány sorral előttünk vannak, és aztán a végéig harcolhatunk velük. Tavaly 1,4 másodpercre voltunk a pole pozíciótól, míg ma a Q2-ben ez a hátrány 1 másodperc volt, így elméletileg azt mondhatnánk, hogy versenyképesebbek vagyunk, mint akkor. Persze más csapatok előreléptek, de úgy gondolom, hogy rengeteg terünk van a fejlődésre. Malajziában ugyanez az autó áll majd a rendelkezésünkre, ezért a helyzet nem fog sokat változni. Csak azt láthatjuk majd meg, hogy az autó hogyan fog alkalmazkodni az ottani pálya karakterisztikájához. Igaz, hogy a célunk az volt az év elején, hogy a győzelemért harcolhassunk a szezon elejétől, és ezt nem sikerült elérnünk, de ez egy nagyon hosszú szezon lesz, és csak annyit tehetünk, hogy dolgozunk a teljesítmény javításán... Nincs értelme dühösnek lenni, mert azzal semmit nem érünk."

(#43090) rocket válasza JColee (#43084) üzenetére


rocket
nagyúr

Ja igen azzal, osszekevertem :B

#43082: Az FIA nem merlegelheti melyik megoldas mekkora elonyt jelent.

Sok DRS zona volt tavaly ahol nem lehetett elozni DRS-el egyutt se, ott hatalmas elony lehet.
A lenyeg, hogy ha valami szabalytalan, teljesen mind1 mekkora elonyt jelent, ugyanugy szabalytalan.

[ Szerkesztve ]

"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

(#43091) Nagymelák válasza Thom! (#43087) üzenetére


Nagymelák
aktív tag

Scumacher a 4.helyről indul,az első 3 körben nem lehet DRS-t használni,ha abban a 3 körben ,megtudja erőből előzni az előtte levő pilótákat akkor már is nincs lehetősége használni ezt az állítólagos DRS előnyt,így már csak az a kérdés hogy a Mercedes van-e olyan erős hogy maga mögött tudja tartani a mögötte haladókat,és hogy azok tudnak-e egy másodpercen belülre kerülni mögötte hogy a DRS-t használhassák. :DD
Ha nem tudnak közel kerülni hozzá,akkor nincs miről beszélni,mert a Merci motor önerőből is megoldja a dolgot.
A találmányuk előnyösségét (ha van)talán Rosbergen lehet majd lemérni mert Ő a mezőny közepéből rajtol.
Egy biztos ha Schumacer előre kerül és fekszik már neki az autó,ami most nagyon úgy tűnik és nem eszi meg a gumikat akkor a rutinja, átsegíti a nehéz pillanatokon.
Afelől nincs kétségem hogy ezt az autót,már inkább Scumacher-re tervezték,nem azért jött vissza hogy a mezőny közepén bohóckodjon,a harciassága felől pedig nincs kétség. :C

(#43092) D@ni88 válasza attisx (#43065) üzenetére


D@ni88
addikt

Szerintem Vettel elhagyta a 2 éve gyarapodó tehetségét ;]

(#43093) bambano


bambano
titán

elsírom magam, ahogy ez a nő a műsort vezeti... ennél még palik is utcahosszal jobb volt...

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#43094) bendeguz76


bendeguz76
aktív tag

valaki tudja,hogy sumi a q2-beli idejét kemény vagy lágy gumival futotta?ha kemény akkor rendben van az az auto.

bendeguz_HUN

(#43095) shteer válasza bambano (#43093) üzenetére


shteer
titán

műsort vezetni nem volt jobb. ordibálni jobb volt, másra úgy sem alkalmas a stílusa.

..szerintem jónak tűnik

(#43096) papi77 válasza bendeguz76 (#43094) üzenetére


papi77
addikt

Egyértelmű,hogy lággyal!

Az első: NOKIA 1611

(#43097) -Mike- válasza bendeguz76 (#43094) üzenetére


-Mike-
addikt

[ Szerkesztve ]

(#43098) giigz


giigz
veterán

Kicsit vagyok lemaradva, én még most nézem meg az időmérőt... :D

(#43099) bambano


bambano
titán

Button a legjobb pilóta, megmondták a kommentátorok: "Button futja meg az első szektorban a leggyorsabb kört" :)

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#43100) bendeguz76 válasza papi77 (#43096) üzenetére


bendeguz76
aktív tag

köszönöm,nektek :R

bendeguz_HUN

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.