Hirdetés

2024. május 27., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#26101) SG3rg0 válasza barnam_ (#26095) üzenetére


SG3rg0
őstag

Nekem is hiányoznak Palik Laci aranyköpései, idéznék " Értelek Gyulám, de nem értelek. " :D

(#26102) kpal válasza cyberkind (#26087) üzenetére


kpal
veterán

ez jó hasonlat :)

(#26103) Qorthral


Qorthral
őstag

Valamit nagyon nem értek.

Lewis azzal magyarázta a lassulást, hogy elhasználódtak a gumik. De már a 38. körtől kezdve lassú volt, vagyis egyből, rögtön a kerékcseréje utántól. Összehasonlításképpen Button, aki kb ugyanakkor (1 körrel később) cserélt kereket és szintén kemény keverékűt kapott a cseréjük utáni 12 körben (vagyis annyi kör alatt, amennyit még lággyal is ki lehet bírni normál időket futva) több, mint 18 !!! másodpercet vert Hamiltonra. Persze utóbbit Alonso kb 2-3 körében hátráltatta, de ez max 3 a 18-ból. Hogy lehet, hogy körönként majd 1,5 másodpercet vesztett tehát Hamilton Buttonhoz képest, holott a verseny korábbi szakaszaiban gyorsabb volt nála és ugyanolyan állapotú és frissességű gumikkal köröztek? Mert nekem itt nagyon kilóg a lóláb és sántít az érvelés. 1 kivezető kör alatt nem használódik el a kemény gumi. :) Vagy netán agyonhasználtat kapott eleve? De azt meg hogyan? Elvileg a legutolsó párkörös etapjára is keményeket kapott és azokkal gyorsabb volt lényegesen. Ha a 3. kiállásakor kapott szett tudottan használt volt, akkor vajon miért nem a 4. kiállásakor kapott szettet adták neki hamarabb? Azzal végigmegy 3 cserével és 2. vagy 3. lesz. :F
Szerintem van valami a háttérben, amit még nem tudunk.

PH!antasy F1 Liga! 2010: 2nd :), 2012: 1st + overall 1st :))

(#26104) válasza Qorthral (#26103) üzenetére



addikt

Button nyilatkozta, hogy a rajt előtt direkt meredekebbre állította az első szárnyat, ami nem jött be és minden boxnál picit visszavett belőle és így folyamatosan javult a tempója minden kiállásnál. Ez valószínűleg nem magyarázza meg a teljes 1,5 mp-et, de az is hozzátartozik a képhet, hogy Button is gyorsult, nem csak Lewis lassult.

''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''

(#26105) MPowerPH válasza -Mike- (#26091) üzenetére


MPowerPH
félisten

Nekem nagyon hiányzik Palik, Petrov eseténél meghallgattam volna mit vakerál a mikrofonba. :DDD

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#26106) Xirtam válasza MPowerPH (#26105) üzenetére


Xirtam
veterán

"Ezt nem hiszem el. Egy újabb orosz az űrben egy Renaulttal! " :D

(#26107) AMD Power válasza cyberkind (#26100) üzenetére


AMD Power
titán

"Számítottam rá, hogy meg fognak büntetni. Nem vagyok meglepve"

Máskor nem kell cikázni és nem fognak megbüntetni. :U

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#26108) MPowerPH válasza Xirtam (#26106) üzenetére


MPowerPH
félisten

Ladával. :DDD

AMD Power: Szerintem egyik büntinek sem kellett volna megszületnie. Ez nem olyan cikázás volt, mint ami eljátszott tavaly. Meccsben voltak, most még én sem láttam rosszindulatot benne.

Lonzi büntetése még furább számomra. Szvsz, ott Hamilton befelé mozgott, ez jól látszik a képeken. Akkora volt a sebességkülönbség, hogy elkerülhetetlen volt az ütközés.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#26109) kobe24


kobe24
tag

Voltmár? Szerintem érdekes a különbség két vezetési stílus közt :)

(#26110) D.Orion válasza MPowerPH (#26108) üzenetére


D.Orion
veterán

FIA.. mégis mit várunk tőlük.. Ha van egy kis akció, akkor rögtön jön a büntetés. :W Nem szeretem LH-t, de most szerintem is hagyni kellett volna ezt.

(#26111) Csabee. válasza D.Orion (#26110) üzenetére


Csabee.
nagyúr

Idén minden futam után 2 ember büntit kap.. :) szokd meg

Üdv: Csabee.

(#26112) AMD Power válasza MPowerPH (#26108) üzenetére


AMD Power
titán

Alonso büntetésével én sem értek egyet.

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#26113) Oliverda válasza AMD Power (#26107) üzenetére


Oliverda
félisten

Ez a szabály az állítható hátsószárny mellett egy baromság. Így szinte csak unalmas előzések lesznek, ahol az elől haladó csak karba tett kezekkel nézheti, ahogy szépen elmennek mellett. Köszönjük Trulli és Barika mestereknek, hogy ezt is kisírták erre az évre.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#26114) sh4d0w


sh4d0w
félisten
LOGOUT blog

Végre, hosszú évek után egy nézhető futam.

A jelenlegi erősorrend a következő (legalábbis két futam alapján):

1. Red Bull
2. McLaren
3. Lada
4. Ferrari
...
és valahol a középmezőnyben vergődik a Mercedes, egy szinten (vagy még lejjebb) a Force-Indiákkal, Sauberekkel stb.

https://www.coreinfinity.tech

(#26115) AMD Power válasza sh4d0w (#26114) üzenetére


AMD Power
titán

Az Renault te nem Lada! :DDD

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#26116) Flashcash válasza Oliverda (#26113) üzenetére


Flashcash
Közösségépítő

Martin Brundle is kb. ennyit írta a DRS plusz ne nagyon védekezz témáról:

Tyre degradation + KERS + DRS meets 'one move allowed to defend' rule Inevitable controversy and anger to follow season long.

The F1 Stewards, who vary race by race, are going to have to be very clear, consistent, and fair on what is considered one defensive move.

(#26117) Nowhereman válasza sh4d0w (#26114) üzenetére


Nowhereman
őstag

A futam vacak volt. A sok kavarás miatt már szárazon is kész a káosz, annyi javult, hogy a közvetítők nem ragadtak le a dobogós helyeknél. Az ausztrál futam is jobbnak tűnt volna, ha mondjuk a közvetítők legalább replay-ben mutatták volna, ahogy birka vaddisznó módjára átcsörtetett a fél mezőnyön, nem csak a végkifejletet. Én mondjuk rohadtul megnézném azt az előzését, hogy két konkurens között átrepülve vágott be a kanyarba. Belső nézett alapján simán lehetne az év előzése, de mivel lényegében senki se láthatta...

Az erősorrend valahogy ez lehet /a meki formajavulása Bobby feltámadásához hasonló rejtély/
A mercinek meg azért is szívás, mert nincs egy Kobayashijuk vagy di Restá-juk, a "Ladákat"meg nehéz lesz utolérni, mert azért azokat sem kiscserkészek terelgetik...

Utánam a kondenzcsik!

(#26118) D.Orion válasza sh4d0w (#26114) üzenetére


D.Orion
veterán

Sauber-t én Kamui miatt előrébb sorolnám, akár az ötödik helyre is. Kamui nagyon tud ez most is látszik, remélem idén nem lesznek peches versenyei. Perez rendkívül lehúzza jelenleg a csapatot. Force India és Torro Rosso tényleg a Mercedes nyakán van, még az is lehet, hogy előtte.

Szvsz Mercinek valami hatalmasat(+2sec-et kéne találni...) kell alkotnia mire Európába ér a futamsorozat. Ha ez nem sikerül, akkor tényleg dobhatják el az idei évet.

(#26119) MPowerPH válasza sh4d0w (#26114) üzenetére


MPowerPH
félisten

Szerintem a Ferrari nem lassabb, mint a Renault. Független az eddigi eredményektől. Alonso most is gyorsabb volt mint Heidfeld, vagy Petrov, és így volt ez Ausztráliában is. Egyszerűen mindig akad valami, ami miatt nem tudnak rendes eredményt elérni. Most pl. kinézett volna egy 2. hely is, ha a zseniális elmék ott bent egyből kihozzák Alonso -t Button után a boxba, és a szerelők rendes munkát végeznek...mert valljuk be, elég lassúak a gumicserék a Ferrarinál. Régen ebben ők voltak az ászok.
Ebben az esetben simán előtte maradt volna, ugye egyszer megelőzte a pályán, majd 3s előnye volt mikor Button boxba hajtott. Ebből majd kettő elment a boxkiállással, meg még vagy 7s azzal, hogy kint köröztették. lyen pocsék döntésekkel nem lehet eredményt elérni.
A Ferrari csak az IM-en lassú, de ott nagyon az. A versenytempóban tudják tartani a Mekit, azért érdekes.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#26120) Nowhereman válasza Flashcash (#26116) üzenetére


Nowhereman
őstag

Hát szerintem egyszerűbb lenne ha a célegyenesben valaki 0,5s belül van akkor megnyomhatja a dudát, aminek hatására a másik egy stop-and-go bünti terhében kénytelen lenne elengedni a hátul lévőt.
:W

Utánam a kondenzcsik!

(#26121) plömplöm


plömplöm
őstag

"The Spaniard, meanwhile, received the same penalty for causing a collision with the British driver during the fight."

hátez :W
jogsiját nem akarják bevonni, mert nem tartotta be a követési távolságot? ehh...

All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!

(#26122) Nowhereman válasza MPowerPH (#26119) üzenetére


Nowhereman
őstag

Szerintem a nívót inkább maszat, perec, és Sutil adják. Lonzi, csónakos és direcska azok akik hozzátesznek az autó képességeihez. QuickNick nem tiporja ki az utolsó tizedet a verdából, viszont hihetetlenül kevés pontot veszejt el saját hülyeségből. Borítékolom, hogy maszatnál is több pontot fog besöpörni, és ha nem rázza gatyába valaki a vörösöket, akkor a végelszámolásnál még Lonzi is szégyenben maradhat.

Utánam a kondenzcsik!

(#26123) sh4d0w válasza MPowerPH (#26119) üzenetére


sh4d0w
félisten
LOGOUT blog

A boxtaktika éppúgy hozzátartozik a csapat szerepléséhez, mint az autó erőssége. Ebből fakadóan a Ferrari jelenleg nem a 3. csapat, hanem csak a 4.

https://www.coreinfinity.tech

(#26124) kpal válasza sh4d0w (#26123) üzenetére


kpal
veterán

Ez így van és a Red Bull tudja mi mikor következzen .

(#26125) sh4d0w válasza Nowhereman (#26122) üzenetére


sh4d0w
félisten
LOGOUT blog

Ki a búbánat a csónakos?

https://www.coreinfinity.tech

(#26126) MPowerPH válasza sh4d0w (#26123) üzenetére


MPowerPH
félisten

Hacsak a boxtaktikát nézem, akkor a Mercedessel együtt sereghajtók, ez tény. Így van már régóta egyébként. De a Renault eddig a szerencse segítette, mert versenyen nem bírják a tempót tartani. :( Talán Kubica -val más lenne a helyzet, sajnálom, hogy nem lehet itt.

Don't Tread On Me

(#26127) sh4d0w válasza MPowerPH (#26126) üzenetére


sh4d0w
félisten
LOGOUT blog

Tévedés. A Renault-t nem a szerencse segítette, hanem a jó boxtaktika. Autójuk gyengeségeit tudják ellensúlyozni a jó megmozdulásokkal. A Ferrari autója hiába erős versenyen, ha egy futam minden más elemében gyengék (időmérő, boxtaktika). Ebből következően megint csak: a Renault jelenleg erősebb, méghozzá a két 3. hely által jelzett helyen (nem mellesleg Alonso Melbourne-ben csak egy darabig tudott közeledni Petrovhoz, aztán már nem).

Kubicát egyébként én is sajnálom, egy jó autóban akár vb-esélyei is lehetnének. Nem mellesleg nagy potenciált látok még Perezben, Petrovban, Kobayashiban, remélem, lesz alkalmuk megmutatni oroszlánkörmeiket egy élmenő autóban.

https://www.coreinfinity.tech

(#26128) Nowhereman válasza sh4d0w (#26125) üzenetére


Nowhereman
őstag

Kobayashi

Utánam a kondenzcsik!

(#26129) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

Futamgyőzelmek száma a jelenlegi mezőnyben:

Schumi - 91
Alonso - 26
Hamilton - 14
Vettel - 12
Barika- 11
Massa - 11
Button - 9
Webber - 6
Trulli - 1
Kova - 1

Vettel nem gyenge, főleg úgy hogy csak 2009 óta ül versenyképes autóban :)

Schuminak annyi futamgyőzelme van mint az összes többinek együtt :DDD

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#26130) darál0w válasza Motion_Blur (#26129) üzenetére


darál0w
Jómunkásember

jo látni ezt így :)

Aki viszkető seggel fekszik, az büdös ujjal ébred... :]

(#26131) proof88 válasza Motion_Blur (#26129) üzenetére


proof88
addikt

amikor monzában 2008-ban megnyerte a full esős hétvégét, akkor a többiekkel mi is volt, miért voltak hátul? Ha jól emlékszem az időmérőn először száraz volt aztán esős a pálya és a többiek későn mentek ki időt futni vagy mi? Azt nagyon megnyerte azt a futamot. Ha jól emlékszem meg is pörgött egyszer az 1. helyen az ascari kijáratában de nem történt gond, ment tovább. Heppi volt nagyon. És hűvös volt a szobámban.

(#26132) Oliverda válasza Motion_Blur (#26129) üzenetére


Oliverda
félisten

"főleg úgy hogy csak 2009 óta ül versenyképes autóban"

Na de mennyire versenyképes autóban? A mester anno egy ilyen autóval 24 győzelmet szerzett ugyanennyi idő alatt. :))

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#26133) manutdzoli válasza proof88 (#26131) üzenetére


manutdzoli
senior tag

Már az elejétől esős volt az időmérő,csak a nagyágyúk várakoztak bent a boxba,hátha eláll vagy csökken az eső intenzitása.Erre fáztak rá.Viszont Kovalainen ott volt a 2.helyen egy McLarenben,mégse tudott semmit csinálni Vettellel.Gyors a gyerek az biztos :K

FORZA FERRARI!!Ferrari 2007 World Champion-Kimi Raikkönen.........INTEL-NVIDIA.......

(#26134) Xirtam válasza manutdzoli (#26133) üzenetére


Xirtam
veterán

Ha nincs előtte senki! :)

(#26135) adman válasza Oliverda (#26132) üzenetére


adman
tag

Na de mennyire versenyképes autóban?

én meg az előbb pont azon agyaltam h azért annyira nem versenyképes ez a gép, ok, az egyik legjobb jelenleg, de egy adag szerencse meg tudás is kellett Vettelnek. tudom h nincsen ha, de pl ha Melbourne-ben nem 1-2mp-vel érkezett Hami elé a kerékcsere után, ill most meg ha Heidfeld nem áll be a mekik elé, akkor vszínű lenne 2 mekis győzelem.

(#26136) Peat;) válasza D.Orion (#26118) üzenetére


Peat;)
veterán

Perez lehúzza a csapatot? Akkor miért van az hogy az első futamon a csapattárs előtt végzett? Illetve, most is műszaki hiba miatt esett ki, így baromira meg lehet ám ítélni mennyire húzza le őket. Nem Maldonadora gondoltál? Az is mindig kiesik, de ott már alapjáraton látszódik hogy valami nem stimmel, olyan mint Petrov tavaly, hiba hiba hátán, egy körön meg néha gyors.

26129: és ahogy most sem Schuminál, úgy pár év múlva sem fogják nézni hogy "italgyártó" autóval vagy mással hozta-e össze a győzelmeket Vettel.

[ Szerkesztve ]

(#26137) hoffman_


hoffman_
nagyúr

Ezt a vidit egy lojális és vérbeli Schumi fan barátom mutatta, aki nem mellesleg elég objektíven tudja nézni az F1-et.

Nem kell se S4, se DRS, se KERS, se semmi. Szabad pilóták kellenek, a V10, és nincs miről beszélni. A pilótákban ma is megvan.

[ Szerkesztve ]

"The time you enjoy wasting is not wasted time."

(#26138) JColee válasza adman (#26135) üzenetére


JColee
őstag

Ha a tehén vaja szarna, nem kéne köpülni.

(#26139) -Mike- válasza hoffman_ (#26137) üzenetére


-Mike-
addikt

A lojális haverodnak üzenem, hogy ehhez kellett egy koppig feltekert ferrari motor is.

(#26140) hoffman_ válasza -Mike- (#26139) üzenetére


hoffman_
nagyúr

lol, persze, rögtön a legjobbon kell elkezdeni lovagolni, sejthettem volna. pontosan tudom én is, és ő is, hogy agyon volt hajtva a gép. de olyan is volt a futam.

[ Szerkesztve ]

"The time you enjoy wasting is not wasted time."

(#26141) PazsitZ válasza -Mike- (#26139) üzenetére


PazsitZ
addikt

Abban viszont igaza van, hogy ez a korlátozás egyrészről nevetségessé teszi lassan a kategóriát. Másrészt azzal ,hogy a számszerű paramétereket faragták le, motorlimit, egy kerékgyártó, sikerült elérni, hogy csakis az aeronak van szerepe.

Aztán lehet kitalálni olyanokat, hogy mozgatjuk a szárnyat, elektronikusan nyomunk teljesítményt.
Pár év múlva olajcsorgatót, szögszórót, és rakétavetőt pakolnak a kocsikra? :DDD

[ Szerkesztve ]

- http://pazsitz.hu -

(#26142) Motion_Blur válasza hoffman_ (#26140) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Többiek eco módban nyomták a futamot, csak májköl-nek volt 20k rpm üveghangon :P

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#26143) hoffman_ válasza Motion_Blur (#26142) üzenetére


hoffman_
nagyúr

Most élvezted, vagy nem élvezted? Őszintén :D

"The time you enjoy wasting is not wasted time."

(#26144) Motion_Blur válasza hoffman_ (#26143) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Szerintem a 2. legjobb futama volt, 2005 Imola örök mementó :)

[ Szerkesztve ]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#26145) JColee válasza Motion_Blur (#26144) üzenetére


JColee
őstag

Melyik az 1.?

(#26146) -Mike- válasza hoffman_ (#26140) üzenetére


-Mike-
addikt

(#26147) t1 válasza Motion_Blur (#26144) üzenetére


t1
addikt

melyik volt az első? :)

(#26148) P00By válasza PazsitZ (#26141) üzenetére


P00By
nagyúr

Már csak Koba stílusában lehet bízni! :D

(#26149) Motion_Blur válasza P00By (#26148) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Az Utolsó Akcióhőst se írd még le :R

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#26150) hoffman_ válasza -Mike- (#26146) üzenetére


hoffman_
nagyúr

Erről van szó :DDD

A kézjel előzménye Ross Brawn következő, Schumihoz intézett mondata volt:

"Hé Főnök! Megint leszavazták a következő heti fejlesztési pénzt!" ;]

[ Szerkesztve ]

"The time you enjoy wasting is not wasted time."

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.