Hirdetés

2024. május 27., hétfő

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#26851) Motion_Blur válasza cyberkind (#26850) üzenetére


Motion_Blur
félisten

A pontokat nem spirituszra osztják. Itt arra kell figyelni hogy magas legyen az átlagteljesítmény, minden pályán favorit tudj lenni. Nem elég három versenyenként megvillanni.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#26852) cyberkind válasza Motion_Blur (#26851) üzenetére


cyberkind
félisten

Igen, és ez nem Webber, alatta van egy jó kocsi (talán a legjobb) de mégsem tudja kihasználni, amíg ez a Vettel gyerek mindent kihajt amit aláraknak ! :K

Paranormal Cocktivity

(#26853) hoffman_ válasza Motion_Blur (#26851) üzenetére


hoffman_
nagyúr

A pontokat nem spirituszra osztják.

Hamiltooon :DDD

Amúgy teljes mértékben igazat adok. Viszont cyber is mond valamit, Alonso is kicsit kezd belefásulni a rossz kocsiba, nagyon jó lenne, ha innen már csak felfele lenne. Mondjuk megmondták, ha nem lesz eredmény, jön a komplett új kocsi. Kicsit van pénz :D

"The time you enjoy wasting is not wasted time."

(#26854) cyberkind válasza hoffman_ (#26853) üzenetére


cyberkind
félisten

Pontosan ezért sem akarta/akarja a költségsapkát a Ferrari, és a tesztelést is vissza !

Paranormal Cocktivity

(#26855) kpal válasza hoffman_ (#26837) üzenetére


kpal
veterán

DRS segítségével szinte majdnem kiment a világbol (látszódott a másik kocsi camjábol is ) mi lett volna +KERS használattal is . :U

(#26856) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

Török pályán nem a hátsó nagy egyenesre kéne rakni a DRS-t, mert az egyébként is egy különösen jól szélárnyékozható szakasz (dombra mennek fel, majd le + van egy jobbos íve), hanem a célegyenesbe. Ott tökösebb dolog lenne előzni :K

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#26857) cyberkind válasza Motion_Blur (#26856) üzenetére


cyberkind
félisten

Szerintem meg a pilótáknak kéne szabályozni, ahogy az időmérőn is, és nem az FIA-nak vagy kinek kéne eldönteni ! :N

Paranormal Cocktivity

(#26858) hoffman_ válasza kpal (#26855) üzenetére


hoffman_
nagyúr

Nem azt mondtam/mondom, hogy nem működik, hanem azt, hogy felesleges.

"The time you enjoy wasting is not wasted time."

(#26859) kpal válasza hoffman_ (#26858) üzenetére


kpal
veterán

Jól van ez még hozzá jön a gumi kopás és így sokkal élvezetesebb leesznek futamok mint tavaly .

(#26860) darál0w válasza cyberkind (#26857) üzenetére


darál0w
Jómunkásember

akkor még könnyebb lenne előzni...

Aki viszkető seggel fekszik, az büdös ujjal ébred... :]

(#26861) Motion_Blur válasza cyberkind (#26857) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Mármint a pilótákra bíznád az előzési zóna kijelölését, vagy egyáltalán ne legyen zóna hanem a pilóta döntse el hogy mikor aktiválja?

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#26862) cyberkind válasza Motion_Blur (#26861) üzenetére


cyberkind
félisten

Igen, a pilóta döntse el, mikor akarja a DRS-t használni ! :K

Paranormal Cocktivity

(#26863) Oliverda válasza Motion_Blur (#26846) üzenetére


Oliverda
félisten

Mi lett a topikból? Hamilton fan club?;]

Azt várnám, hogy MS és Alonso ádáz csatájáról folyik a vita, erre tessék.:))

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#26864) Motion_Blur válasza Oliverda (#26863) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Nekem is furcsa hogy nem folyik a vér a topikban, bezzeg a régi szép időkben..

;]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#26865) szőröscica válasza Motion_Blur (#26841) üzenetére


szőröscica
addikt

Nagyon egyetértek. Abban semmi izgalom nem volt, hogy megnyomta a szárnyat és hiperűrugrást csinált.

(#26866) darál0w válasza Motion_Blur (#26864) üzenetére


darál0w
Jómunkásember

most nem "csalt", csak szépen versenyzett. ez jár neki. ;]

Aki viszkető seggel fekszik, az büdös ujjal ébred... :]

(#26867) SzalaiG válasza darál0w (#26866) üzenetére


SzalaiG
addikt

Inkább csak szerencsés volt. :U

(#26868) IreN!CuS


IreN!CuS
őstag

Nem kéne ide DRS,annyi kéne szerintem,hogy amikor átmennek a célegyenesen a hátsó kap +4 sec(vagy 3-5 mindegy) KERS-t. Így a védekezőnek marad esélye a támadó meg próbálkozhat a kisebb egyeneseknél is a KERS-el lásd Hamilton

Ja és az egy irány váltásos butaságot is kukába!

[ Szerkesztve ]

Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"

(#26869) D.Orion


D.Orion
veterán

Üdv! No mindjárt nekiállok visszaolvasni a hétvégén keletkezett hsz-eket, de addig is feltennék egy kérdést:

Rajtam kívül már is észrevette, hogy a Mercedes GP végsebessége megáll 298km/h-nál(kers-el)? DRS-el együtt is csak 305km/h. :F

Versenyen rengeteget figyeltem mind Rosberg-et, mind MS-t, de ennél többet nem tudott a kocsi. Miközben pl egy RB vagy egy McLaren DRS nélkül is 310-et verdeste csak kers-el. :(

Nem tudom mi van azzal a Merci-vel, de ha ezt nem orvosolják Törökországra, akkor megint szét fogják őket verni az egyenesben. :(

(#26870) D.Orion válasza D.Orion (#26869) üzenetére


D.Orion
veterán

Valaki kérdezte, hogy a KERS növeli-e a végsebességet. Pont a Mercedes-nél lehetett hallani a futom során nem egyszer(onboard-ból), hogy ha a KERS-et rátolják a motorra, akkor tisztán kihallható volt, hogy túlforgott a gép. Olyan fordulatszám növekedés volt, hogy az hangban is tisztán hallatszott. Mondhat akárki akármit, hiába van leszabályozva a motor egy bizonyos fordulatszámra, ha hetesben 18.000rpm-nél rátolják a kers-et, akkor bizony 5-10km/h órával megugrik az autó. Ez tisztán hallható is és ha mázlid van akkor látod is kiírva az adatokat.

(#26871) Flashcash válasza D.Orion (#26869) üzenetére


Flashcash
Közösségépítő

A mostani Kínai futam a végsebesség szempontjából egy speciális eset volt.

-Az előre meghatározott DRS zónát később megrövidítették.
-A BBC-n mondták is, hogy 1-2 csapat emiatt elrontotta a váltó áttételezést, így a végsebességük nem az optimális értékre volt beállítva.

-Rosberg azért előzgetett simán a DRS zónában is, így nem tudom náluk tényleg ilyen alacsony volt-e a végsebesség.

[ Szerkesztve ]

(#26872) prmcsk válasza Oliverda (#26863) üzenetére


prmcsk
addikt

Most feldobjam a lasztit és a topikot ? :DDD

Sumi mögött Alfonz, legalább 10mp-et ott hagyott a jópár kör alatt és nagyon a hátában volt.
Sumáktól azért nem volt túl gusztusos az-az idő előtti megfékezése a kocsinak, hátha Alfonz első szárnya megsérül. Mi ez, ha nem tudatosság...

Így jó lesz ? :D

"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?

(#26873) szőröscica válasza prmcsk (#26872) üzenetére


szőröscica
addikt

És mikor Vettelke elvette a gázt Hamilton előtt, hátha megkóstolja hátulról?

(#26874) D.Orion válasza Flashcash (#26871) üzenetére


D.Orion
veterán

Érdekes. A végsebességük tényleg ilyen alacsony volt, de ezek szerint másoknak még szarabbul lett beállítva.

(#26875) Sanya595 válasza prmcsk (#26872) üzenetére


Sanya595
senior tag

Szerintem nehogy már a hátúlrol jövö határoza meg,hogy az elöl haladó milyen sebbeséggel haladjon.
Ez nem az elsö esett és a "nagyok" is alkalmazták régebben is és most is.
Tudatos és azért történik álltalábban,hogy nem tudjon ideálisan kigyorsitani a hátsó auto.
Legalábbi Én igy gondolom.

[ Szerkesztve ]

(#26876) MPowerPH válasza SzalaiG (#26867) üzenetére


MPowerPH
félisten

Szerencsés? :U Vettel szerencsés, hogy olyan autó van a segge alatt, ami magasan a mezőny legjobbja, legalábbis IM-en biztos. És Vettel volt a szerencsés, mert Button ha nem nézi be a boxot, akkor lehet simán még hátrébb szorult volna.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#26877) kpal


kpal
veterán

Irigykedik Alonsó W ebbere [link] :B talán a Ferrari nem elég jó... :DDD

[ Szerkesztve ]

(#26878) -Mike- válasza szőröscica (#26873) üzenetére


-Mike-
addikt

Há'persze.

(#26879) MPowerPH válasza kpal (#26877) üzenetére


MPowerPH
félisten

Azt hiszem érthető a csalódottsága. :(

Don't Tread On Me

(#26880) szőröscica válasza kpal (#26877) üzenetére


szőröscica
addikt

Az autóval nincs gond.
Érdekesek voltak a Ferraris nyilatkozatok is, mind azt hangsúlyozta, hogy a taktika milyen jó volt és 3 kiállással se lett volna jobb. Nem a frászt nem!

(#26881) Frenky89 válasza prmcsk (#26872) üzenetére


Frenky89
őstag

Ezt szüli a DRS... a védekező szinte kénytelen trükközni különben simán megelőzik.

(#26882) Oliverda válasza SzalaiG (#26867) üzenetére


Oliverda
félisten

Nem indult el az autó a rajtrácsra menet. Bő fél percen múlott, hogy nem a boxutcából kellett rajtolnia.

A versenyen pedig egy körrel tovább kint kellett maradnia:

""A remek rajt után minden jól alakult, egészen az első kerékcseréig. Jensont behívtuk, de nem hallotta, és csak egy körrel később jött ki. Ekkor tévedésből rossz helyre állt be, amivel egy pozíciót veszített a Red Bull Racinggel szemben. Általában nem szokott ilyen hibát elkövetni" – jelentette ki a csapat vezetője, Martin Whitmarsh.

"Mivel Jenson később jött ki, Lewisnak is egy plusz kört kellett futnia, amivel ő is pozíciót veszített Felipe Massával szemben. Az első kör után az első és a második helyen álltunk, az első kerékcsere után pedig az 5. és 6. helyen. Ez bosszantó volt, de a csapat remekül reagált és úgy döntöttünk, hogy háromszor hívjuk ki a versenyzőket. Ennek döntő szerepe volt, akárcsak a nagyszerű előzési manővereknek" – tette hozzá a szakember."

Ez meg no comment.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#26883) MPowerPH válasza Oliverda (#26882) üzenetére


MPowerPH
félisten

Ez tényleg no comment. :(

Don't Tread On Me

(#26884) darál0w válasza Oliverda (#26882) üzenetére


darál0w
Jómunkásember

uristen. ez idiota? :U

azzal, hogy ő rossz helyre állt nem Vettelthátráltatta, hanem saját magát...

Aki viszkető seggel fekszik, az büdös ujjal ébred... :]

(#26885) Imperator999


Imperator999
aktív tag

Remélem idén is elég izgalmas lesz a Török nagydíj, mint tavaly.
Az azért nem volt semmi, mikor a 2 Redbull összeért... :W

(#26886) Imperator999 válasza Imperator999 (#26885) üzenetére


Imperator999
aktív tag

(#26887) #95904256 válasza Oliverda (#26882) üzenetére


#95904256
törölt tag

Ezt a Whitmarsh-ot seggbe kellene rúgni. Button hibájaként emlegeti, hogy rossz helyre állt, pedig ő és a csapata legalább annyira ludas a dologban. Elfelejtették minimalizálni az emberi tévesztés lehetőségét. ( integető nyalókás ember, figyelemfelhívó rádióüzenet, stb. )

(#26888) D.Orion válasza #95904256 (#26887) üzenetére


D.Orion
veterán

Nem tudom, hogy mit láthat egy pilóta a sisakban, de gyanítom, hogy csak a nyalókát és a szerelőtömeget figyeli. Kétlem, hogy képes lenne még pluszban a ruhára is figyelni, akármennyire is eltérő.

Hozok ide egy példát a mindennapi életből: Ha megtámadnak egy embert az utcán fényes nappal és kirabolják, akkor utána az esetek 85%-ban hibás személyleírást adnak a támadóról. Sokszor nem, hogy a magasságot, de még a bőrszínt és a ruha színét se tudják megmondani. Előfordul, hogy egy szürke rövidnadrágot hosszúnadrágnak írnak le, teljesen más színben(!), meg ilyenek... Én egyáltalán nem hibáztatom Button-t.

(#26889) Motion_Blur válasza darál0w (#26884) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Ha Hamilton-ról lenne szó, minden további nélkül elhinném ;]

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#26890) Pompi


Pompi
MODERÁTOR

Kicsit már régi, de most találtam rá, emlékszem anno -Mike- említette az esetet, de video nem volt róla akkor. Kimi a versenymérnökének, miután kiegyenesítette a kanyart: Don't talk to me in the middle of a corner. LOL :D

[ Szerkesztve ]

Feel Good Inc.

(#26891) kisza25 válasza Oliverda (#26882) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

ez tényleg no comment... :(

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#26892) Motion_Blur válasza Pompi (#26890) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Hatalmas! :DD

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#26893) darál0w válasza Motion_Blur (#26889) üzenetére


darál0w
Jómunkásember

hát....cinkes. de talán én is elhinném. :DDD

Aki viszkető seggel fekszik, az büdös ujjal ébred... :]

(#26894) JJános válasza Imperator999 (#26886) üzenetére


JJános
addikt

És ezen van aki nevetni tud? :O

2007-05-06 óta itt!

(#26895) Integra


Integra
titán

button lol
biztos sms-t irt vagy mi.. :)

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#26896) X3B6O0X válasza Imperator999 (#26886) üzenetére


X3B6O0X
aktív tag

, de nagyon sokszor.

"...a vörös árnyalatú gombok azonban nem kaptak háttérvilágítást, viszont fényvisszaverő festést igen, ami persze jópofa, de pont sötétben annyit ér, mint egy tetszőleges politikus vagyonnyilatkozata" © Bog

(#26897) Motion_Blur válasza JJános (#26894) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Szerintem is undorító..

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#26898) Integra válasza X3B6O0X (#26896) üzenetére


Integra
titán

én csak most láttam, vicces :)
mondjuk ezen a szinten azért ciki is:DDD

...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...

(#26899) Tomeee80


Tomeee80
csendes tag

http://overdrive.web4.hu/cikk/f1-palik-kivulkivulkivulkivul-megvanneki

Palik megint teli torokból üvölt, majd hülyeséget beszél, de ennek ellenére beleéli magát sokszor szerencsére az eseményekbe mint ahogy azt az ember egy jó kommentátortól elvárja :)

(#26900) Nowhereman válasza Oliverda (#26882) üzenetére


Nowhereman
őstag

Azért én kommentálnám, mert sok kérdést felvet, és sokat megválaszol: Ha valaki ennyi ésszel főszerelő, akkor milyen lehet a beosztott? A Red Bull vezérkar nem szabotálgatja Webbot: szimplán megkeresték az angol nyelvterület legalacsonyabb IQ-jával rendelkező szerelőjét, és megtették főszerelőjének, hisz ilyen szerelő esetén egyenesen az a csoda, ha végigmegy az autó a versenyen.

Utánam a kondenzcsik!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.