Jó akkor megint kiderül hogy nekem ha akarnám sem lenne ilyesmikre pénzem.
Akkor ez csak az én betegségem hogy előrébb való a motor a váltó a felfüggesztés meg ezek után az alvázvédelem is.
Mivel az enyém 2007-es évjárat, sokat is használom, és "túl jó" a fülem, ezért mindig (értsd. évente) kell kisebb nagyobb dolgokat cserélni, olyat amivel más, nem műszaki beállítottságú ember még évekig használná az autóját, de engem már pl. zavar
Ezért mondják sokan hogy tőlem jó autot venni, de igazuk is lehet
Tehát az a baj hogy maximalista vagyok az autommal kapcsolatban és azt szeretem ha mindig rendben van, ez meg pénzbe kerül
- 8000 km vagy inkább általában kevesebb km-nél olajcsere
- dsg automata váltóban 30e km-ként olajcsere az ajánlott 60e km helyett
- olajcserekor nem csak olaj és olajszűrő, levegő és pollenszűrő csere van hanem üzemanyag szűrő csere is
- évi 30e km-t mentem, most azért már ez redukálódni fog, na számoljatok egy kicsit így mennyibe van az auto
ezért nincs kedvem $ optikai tuningra
[ Szerkesztve ]
Akkupakkok készítését, javítását, szerszámgépek, rollerek, kerékpárok akkufelújítását vállalom. Eladóak 18650 Cellák!