Hirdetés
- sh4d0w: StarWars: Felismerés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Gadomiklos: Sziasztok! Kezdő vagyok, és nem tudom hol tudom megnézni a privát üzeneteimet.
- Meggyi001: Kórházi ellátás: kuka vagy finom?
- WireGuard VPN a mindennapokra
- Kalandor: „Ha engedtem volna a lelkiismeretemnek, az üzlet kevésbé lett volna jövedelmező”
Új hozzászólás Aktív témák
-
helkis
veterán
válasz
kiss8672
üzenetére
az automatikák nem a maximumot hozzák ki a lehetőségekből (vagy eléggé túlfeszelik a procit), egy bizonyos szintig segítik a dologot, hogy aki nem ért annyira hozzá annak is legyen sikerélménye.. meg marketingnek is jól hangzik..

szóval aki már tudja hogy mi mit jelent a biosban, az ugyanazt vagy jobbat is be tud állítani mint az automatika (illetve ezzel az a cumi, hogy egy-egy leállás után nem biztos hogy ugyanoda értékeli ki a rendszer magát, ami fagyásokhoz vezethet..), ehhez hosszú az út, amin végig kell menni, illetve itt max iránymutatást tudunk adni, konkrét beállítást nem lehet, mivel minden proci és alaplap más és más, még a gyártósorról egymás után lekerülő darabok között is lehet jókora különbség.. ezt mindig figyelembe kell venni..
de alapvetően minden tuning alapja, hogy rendesebben meg kell hűteni a procit/vgat, mint gyárilag (elég lehet egy ventit jobban megpörgetni, vagy aftermarket coolert felrakni), ekkor nyílik lehetőség alapfeszes tuningra, ha ez bizonyos szint felett van, tehát nagyságrenddel megugrik a hűtési kapacitás, akkor már fesz-t is lehet érdemben emelni, de a játékszabályok betartásával..