Nem rossz, tanulságos !
Én hírtelen arrag gondoltam volna, hogy a lemezek részben elrohadtak és összetorlódtak a csőben, az okozza a dugót, de erre nem gondoltam, hogy a lyukak betömődhetnek !!
Sokat mentél a jágánnyal városban ??
Vagy csak ott mentél vele ?
Amúgy nekem már jó ideje egy olyan gondom van, hogy a trabicsek félautómata szivatója szabadnapos és eszibe sincsen működni.
Gondoltam, hogy utána búvárkodok a villanyhálózatban, hogy is van bekötve és mi vezérli, aztán hogy ezekből hol lehet a hiba.
Maga a szivató mágneszelep az működőképes a karburátorban, mert azt próbáltam elmúlt télen, mikor kiszereltem és szétszedtem a karburátort.
Végül arra gondoldoltam, hogy mivel sosincs rá időm, hogy végigbogarásszam az egész elektromos hálózatoto és a trabicsekhez nem találtam kapcsolási rajzot (bár gondolom, hogy a wartburgé gyak. ugyanaz), bépítek egy kapcsolót a műszerfalba, úgyis van még plusz hely rajta és közvetlen adom a +12V-ot a mágnesszelepre, kézi kapcsolásúvá teszem a szivatót.
Egyébként nemrég gyújtáselosztó kupakot fedelet kellett cserélnünk, mert teljesen elporlott benne a szén, sőt még a műanyag is megrepedezett körülötte !
Viszont még így sem tökéletes a gyújtás, gyorsításkor előszeretettel kezd rángatózni, köhögnia a motor, pedig a vákuum csőveket is ellenőriztem a gyújtáselosztón, kéne mennie az előgyújtás szabályozásnak.
Mi lehet vajon még a probléma ??
Üdv.:
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979