Hi
A hétvégén szombat és vasárnap délután is több órán át szereltem a trabicsek fékjét.
Egyrészt végre le lett cserélve benne a régi, ki tudja hány éves folyadék, másrészt próbáltam volna légteleníteni, mert eléggé rugós volt a pedál és nagyon erőssen meg kellett nyomni, hogy fogjon.
A totális folyadékcsere végül sikerült, dfe a légtelenítés, akáhogy igyekeztem, még mindíg nem tökéletes, mert, bár jobb a fékhatás, még mindíg messze nem az igazi.
Mondjuk már nagyon koszos volt, és még most is az a fécső rendszere, valszeg az lenne a legjobb megoldás, hogy darabokra szedem az egészet, minden darabját belülről átsúrolom, összerakom, majd feltötöm és ismét légtelenítem, akkor már talán tényleg jól menne.
Valszeg ugyanez vár rám a sajátomnál is, mert annak is már nagyon mocskos a fékfolyadéka és ki tudja, hogy mikor volt cserélve, stb.
Amúgy lehet, hogy eladásra kerül a járgány, mert nagybátyjám gondolkodik egy másik járgányon, egy ismerőse ajánlgatja neki nagyon.
Mondjuk tényleg jó ajánlat csak sajnálom a trabantot.
Már a szivemhez nőtt az is, hogy én szervizelem, meg mostanában sokat si mentem vele, meghát mégiscsak kiskorom óta, 17 éve nálunk van, a második új autónk volt, a kétütemű trabant után.
Üdv.:
[ Szerkesztve ]
Batman2 - Viva la Mercedes W123-200D 1979