Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#64) KovyBoy


KovyBoy
tag

Sziasztok!

Az alábbi történetemet adom közre.
Igyekszem minden rizsát elhagyni, mivel hosszú és még mindig nem ért véget az ügy. Ennek ellenére sajnos mégis hosszú lesz, de még így is töredéke a Samsunggal váltott sok oldalas levelezésnek.

Típus: Samsung GT-I9515 Value Edition
Vásárlás dátuma: 2014.09.17.
Garancia típusa: gyártói

A telefonnal 2 problémám adódott. Az egyik saját hibából, mivel kb. 40 cm-ről leesett, ezért – igaz csak kis mértékben, de 2 sarkánál megsérült a krómszínű keret.
A másik gond, amit a vásárlást követő 1 hét után vettem csak észre, de nem foglalkoztam vele, hogy a hangszóró rácsnál fel volt válva a kijelző. Ezt azt követően vált igazán láthatóvá, miután a zsebben lévő por berakodott oda.
Fotó mellékelve.

2014.10.08.
Levél a Samsung-nak, melyben alázattal kértem a kijelző cseréjét. A készüléket vidékről beszállítottam szegedi gyorsszerviz pontjukra (Szuper Elszo '57 Kft.), onnét bevizsgálásra továbbították a Telamaxhoz.

2014.10.27.
Elbírálást követően tájékoztattak, hogy a készüléket javítják garanciában, azt alázattal megköszöntem.

2014.10.29.
A kijavított készülékről Telemax elkészítette a szállítólevelet.

2014.10.31.
Szuper Elszo '57 Kft. többszöri telefonhívásomat követően, nagy nehezen elárulták, hogy igen, átvehető a készülék, bemehetek érte. Ezt követően ismét utazás Szegedre, készülék átvéve, boldogság.

2014.11.03.
Újabb levél a Samsungnak.
A készülékbe sikerült olyan kijelzőt építenie a Telemaxnak, ami hosszanti irányban csíkos. Mivel a jelenség alig vehető észre és csak egyszínű felületen látható, ezért először észre sem vettem.
Másik hibajelenség, hogy a vékonyabb keret a kijelző alsó szélén tapinthatóan kintebb van az üvegnél. Az ívek végeztével aztán egy síkban fut végig a kijelzővel, normálisan. Tehát lentebb van egy rendellenes pereme. Fotó mellékelve.
Pár nap elteltével valami oknál fogva (?) a csíkozódás szinte teljesen eltűnt (de nem 100%-osan). Próbáltam megbarátkozni a helyzettel, de úgy gondolom, csak nincs ez rendjén, valaki vizsgálja át normálisan ezt a telefont!

2014.11.12.
Premium Assistant futár igénylése, hogy ne kelljen ismét utazni, amit azóta nagyon megbántam, mindjárt megértitek miért. Hát ennyit a prémiumságról, egy kalap… túrót sem ért az én esetemben.

2014.11.17.
Ez a futár visszaigazolt érkezési dátuma, amellyel kapcsolatban azt megelőző munkanapon elvileg értesítik a fogyasztót. Még az elszállítás napján sem hívtak Telemaxtól hogy egyeztessenek.
Ekkor küldtem Samsung ügyfélszolgálatának egy újabb levelet és kértem tájékoztatásukat, hogy mikor jönnek a készülékért. Tájékoztattak, hogy továbbítják igényemet ().
Véleményem szerint ez nem prémium szolgáltatás!

2014.11.20.
3 nap csúszással délután megjött a „futár”.
Pontosabban egy postás autó (ők a Samsung szerződött futárszolgálata), egy minden elismerésnek eleget tévő dobozzal, 2 db plombával lezárva, stb. A postás jelzi, hogy meghozta a csomagot. Mire én, hogy igen tudom, de el is kéne vinni valamit. Erről bizony ő nem tud. Telefonált és megkérte a kollégáját, hogy máskor szóljanak már neki, ha ilyesmi van, mivel ő csak beugrós.
Gyakorlatilag fogalma sem volt a folyamatról (részletek a Samsung weboldalán) én világosítottam fel, hogy mit kell ilyenkor tenni.
Ez legyen a legkevesebb, megoldottuk, igaz nem számított rá, hogy ki kell tölteni 2 példányban még egy munkafelvételi lapot is, stb. és hogy ennyi időt tölt majd a cégnél, ahol dolgozom.
Kivettem a cserekészüléket (Galaxy Ace) és a mellékelt sim kártya adaptert.
S4 VE atom biztosan becsomagolva (általam), dobozba bele és elküldve Telemaxnak ismét.

A lényegi dolog jön most, és ha valakinek van tippje, akkor segítsen kérem!
Trollok kíméljenek, azt is kérem alázattal (), van elég bajom így is. Kérem csak az reagáljon, akinek építő javaslata van.

Átvételt követően áttettem az S4-ből az Ace-be egy 32 GB-os gyári Samsung Pro micro SDHC UHS-I kártyát, kb. 22 GB régóta őrzött adattal + az S4-ről készült Samsung által kiadott program mentésével (Samsung Smart Switch Mobile).

Galaxy Ace mondja a több mint 1 éven keresztül hibátlanul működő adattárolóra – sérült kártya, formázzam?
Mondom ne. Mint laikus arra gondoltam először, hogy nem ismeri fel az SDHC-t. Annak utána jártam, hogy 32 GB-os kártyát bizony kezel.
Kártya át egy másik telefonba, ugyan ez. Kártya át egy profi USB 3.0-ás Kingston kártyaolvasóba, eredmény ugyan ez.

A cserekészülék egy ütött-kopott …, az akkuja púpos, kicsivel bír többet fél napnál, pedig semmit nem csinálok vele, még telefonálásra is alig használom. Az SD kártya slot környéke sérült, fotó mellékelve.

Az egy dolog, hogy az első körben 2014.10.08-án bejelentett gyártói garanciás S4 VE még mindig nem működik megfelelően, de hogy még az adataim is elvesszenek, az már hallatlan.
Tudom, folyamatos adatmentéssel ez elkerülhető, de mint életszerű gyakorlat (ha csak nem rendszergazda az illető és napi rutinnal végzi azt) nem mentegeti folyamatosan egy olyan háttértár tartalmát, ami az első perctől kezdve több mint 1 éve kifogástalanul működik, mivel profi cucc.
A kártya egyértelműen akkor adta be a kulcsot, amikor belekerült az ütőtt-kopott cserekészülékbe.

Egyik kollégám tegnap jelezte, hogy az ő hajdani Galaxy Ace telefonja 3 db SD kártyát tett tönkre, ezt követően típust (és márkát) váltott.

A legnagyobb tisztelettel kérdezlek titeket, hogy mi a fenét érdemes csinálni most azon kívül, hogy várom az újabb elbírálást/javítást a reklamációmmal kapcsolatban?
Megkárosítva érzem magam, vásárlást követően alig tudtam normálisan használni a telefont, de fogalmam sincs, hogy van e értelme bármit is tennem a várakozáson kívül.

Köszönöm válaszotokat.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.