- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- user2: Kia Ceed Gold 160 1.5 T-GDI MY2024
- zebra_hun: Hűthető e kulturáltan a Raptor Lake léghűtővel a kánikulában?
- vrob: 1991 - játék a PC-n
- hcl: Kelj fel komám, ne aludjál
- bacsis: Támogassááá', hogy ingyenesek maradhassúúúúnk!!!!
- Ivqkzy-: Eddig
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- bacsis: Gyere el a 10. BRSZK-ra!
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPite
tag
Na az ígért 4-5 nap helyett szűk 2 hét után visszakaptam a Samsung S7 készülékemet, eddig szerencsére minden rendben vele, sőt. A munkalap szerint akkumulátort és USB aljzatot cseréltek rajta és bár a Samsungos eladó lány állítása szerint kijelzőt semmiképpen sem cseréltek, eltűntek róla a karcok, szóval még jól is jöttem ki a dologból
Illetve egy apró karc van rajta, nem tudom, hogy ez hogy lehet, de így is lényegesen jobb a helyzet, mint volt. Majd az idő eldönti, hogy sikerült-e megoldani a problémát, eddig nincs problémám a készülékkel, vagyis részemről rendben volt a javítás.
-
dani993
senior tag
Amiket én felsoroltam, azok a gyártó igenyei. A minimum, amit teljesítenünk kell.
Nem lehet hogy a fogyasztóvédelmi törvény rossz, vagy hogy a gyártók nem követelik meg tőlük ugyanazt(ez is összefügg a törvényi szabályozással)?
Ha sorozatosan túllépnénk az igen szűkös határidőket, amiket a gyártók kérnek tőlünk(ha kifutunk az időből ki kell fizetnünk a készüléket és az ügyfél újat kap) már rég tönkrement volna a cég.
-
dugo_
veterán
Igazából a mások által kifizetett cuccok szándékos tönkrebaszása, a munkafelvételi ill. a javítási jegyzőkönyv meghamisítása, vásárló hazugnak és hülyének nézése szerintem bőven túlmutat a "töketlenkedésen".
Pedzegették egy másik topikban, hogy a Lenovo szakítani tervez velük, mert többek között a kriminális szerviz miatt mélyrepülésben vannak az itthoni eladásaik... Csak aztán legyen is belőle valami.
Noti topikban is ha heti egy-két tucat embert nem beszélünk le a Lenovokról, akkor egyet se. Hadd menjen a híre.
-
dani993
senior tag
En egy ugyanilyen szervizben dolgozom mint a telemax, csak kulfoldon
Nalunk is elofordul sajnos hogy az ugyfel serulten, vagy hibasan kapja vissza a keszuleket, de azert ritka, es ilyenkor a masodszor visszakuldott laptopot 3 napunk van megjavitva visszakuldeni, ha nem sikerul akkor ki kell fizetnunk es az ugyfel kap egy ujat. Normal esetben egyebkent par napon belul javitunk meg minden keszuleket, akkor huzodik el ha nincs raktaron alkatresz. Ha 1 honapja nalunk van mar a keszulek akkor az mar eleg gaz. Ilyen az esetek 5 szazalekaban tortenik kb. Ha alkatreszre is van szukseg, 2-3 nap alatt megerkezik.
Szoval nem ertem mit toketlenkednek a telemaxosok -
MK VII
veterán
válasz
Yogibear974 #292 üzenetére
Emailban azonnal jeleztem a huawei és a Telekom felé. Hétfőn bemegyek és megoldást keresek erre a helyzetre, mert ez így nem kóser.
-
Yogibear974
senior tag
Gyönyörű, mondhatom! Ajánlom ezt ezt olvasmányként!...csak, hogy látszódjék-e gyöngyszem szerviz más készülékeknek is a HIVATALOS márkaszervize! Úgy látszik ez itt Magyarországon megengedhető!
Félreértés ne essék, ez nem csak flame, de örüljön az, akinek megfelelően szervizelték a készülékét
és ugyanolyan állapotban kapta vissza a vigyázott, féltett kedvencét!Ezért kell fotókkal dokumentálni (SN/FW/DATA)....előtte!...és, ha már átvételnél bibi van, akkor reklamálni!!!
-
Yogibear974
senior tag
Lóf@szt sem fog érni! Hasonló cipőben járok én is, (lsd.fentebb). Fogyasztóvédelemnél is jártam már!
Onnan legalább visszahívott a csóka, hogy megkeres(het)i a szervizt de hát, ha foglalt...vannak ugye más ügyek is, így egyre fordítani időt eléggé limitált. Vagyis felejtős!Békéltető IMHO ua., max. annyi, hogy
hivatalból kötelező megkeresni a szervizt, hogy valami kompromisszumra jusson az ügyfele részéről!
Nem hinném, hogy agyontörnék magukat! A szerviz híre, finoman szólva is nem a legjobb, mint a békéltető,
vagy a fogyasztóvédelem részéről!...meglátjuk mit intéznek majd! A képlet rém egyszerű!!!Marad(hat) a polgári peres megoldás! Persze ez egy ilyen "bagatell" összegnél felesleges időpocsékolás,
mert úgyis leperlik a gatyát rólam és fizethetek, mint a katonatiszt!...szeretlek Magyarország!!!
-
MK VII
veterán
válasz
pajszer91 #287 üzenetére
+1 negatív nekik.
Másodjára érkezik úgy vissza hozzám a készülék, hogy használhatatlan a kamera..
Most már komplett kamera modul csere volt a papír szerint amit kaptam a javítás mellé. Ismét poros a kamera lencse, folyamatosan fókuszál, közben berreg és sávokban éles csak a kép.
1 hét híján két hónapja nem tudom használni a készülékem. Még jó, hogy pont a kamerája miatt vettem a P9-cet.
Kezd a tököm tele lenni ezzel a minőségű munkával amit a szervizben végeznek.. -
pajszer91
tag
+1 pozitív nekik, csereutalványt adtak.
-
MPite
tag
Na ma reggel már az online követőrendszer szerint elhagyta a szervízt a készülék, új töltőt és kábelt kapok emellett új akksit és USB modult tettek bele. Remélem minden rendben lesz
-
MK VII
veterán
Nem nagyon tudsz velük mit csinálni.. Közevetlenül a szerviz nem érhető el.. Illetve konkrétan azok az emberek aki javítják ( tönkreteszik ) a készülékeket. Mert ugye a külön márkák ügyintézőivel tudsz beszélni akik majd továbbítják az üzenetedet vagy amit szeretnél a szervizeseknek.. Vagy nem..
Én a Huawei P9-cemmel szoptam be... 1 hónap 3 hete nincs készülékem.. Másfél hónap után úgy kaptam vissza a telefonom, hogy kamera nem fókuszál, poros mindkét lencse előtt belülről az üveg és a kijelzőn fekete sávok jelennek meg és vibrál..
Természetesen azonnal visszaküldtem... Legközelebbi alkalommal már biztos nem megy vissza, hanem egy teljesen új készüléket fogok igényelni.
Ráadásul nyilvánvalóan trükköznek a javítási munkalapokkal.. Nekem komplett hajlott a készülékház és a kijelző tört.. Munkalapon annyi van feltüntetve, hogy hátlap csere 56779ft. Pedig nyilvánvaló, hogy kijelző+érintő + akku + hátlap csere volt rajta. -
MPite
tag
Hát sajnos csak azután bukkantam rá erre a topicra, hogy bebattyogtam a Váci út 30-ba a Samsung S7-es készülékemmel, amely megolvasztotta a töltőmet és elvileg több belső elem is sérülhetett, ezért továbbították ennek a csodás cégnek. 4-5 napot mondtak, ez 8 napja volt, a Samsung nem tud semmit, a szervizes ügyintéző hatodjára vette fel a telefont és még neki állt feljebb már az első mondat után, hogy ő nem tud semmit, keressem a Telemaxot, persze telefonszámot nem tud adni. Olvasgatom itt még a topicot, hogy rábukkanjak a megfelelő taktikára, ahogy ezeket az embereket kezelni kell.
Mivel volt egy-két karc a kijelzőn, előre félek, hogy milyen állapotban fog visszaérkezni, gondolom vissza tudnak majd élni ezzel, hogy nem ők csinálták az új sérüléseket.
-
blizzrd
senior tag
Sziasztok!
Elmesélem az én kis kalandom a TMX-el, főleg hogy kiventilláljam magamból azt a rengeteg felgyülemlett sz**t, ami a sok kókler miatt összegyűlt.
Adott egy januárban vásárolt Honor 4x, amit júliusban kamera pixelhiba miatt elvittem gariba javíttatni (Edigitalos vásárlás volt). Becsattogok az üzletbe, semmi gond, jegyzőkönyvet felveszik irány a szervíz.
Már ott kezdődött, hogy cseretelefont nem adnak, erre szóltam a srácoknak,hogy pedig kéne mert a garijegyben benne van, hogy kötelező. Na ekkor gyorsan két telefont megereszt,senki nem tud semmit, meg ezért még soha nem szólt senki, de akkor válasszak egy Honor készüléket. Szuper.Eltelik egy hónap, megyek a telóért. Emberünk üzletben kibontja, hátlapon tetejétől az aljáig a hátlapon mély bevágás, mint amikor a kretén kibontja a borítékot szikével, amiben egy 4x van. Semmi gond, újabb jegyzőkönyv, hátlap cserét megigénylem. Na persze nem elég a hátlapot visszaküldeni, kell nekik az egész teló. Hogy minek, senki ne kérdezze.
Újabb egy hónap eltelik, telefon visszajön. Ember kibontja, olvassa a szervíz papírjait, úgy csodálkozik, majd kiesik a szeme. Kretén borítéknyitogató barátaim visszaküldték a telót, hogy köszönök szépen de a telefon rendeltetésszerűen működik, a karcot nem ők csinálták. Az már csak hab a tortán hogy leadáskor a gyerek szeme előtt szedtem le a Nillkin hátlapot a telóról, és nem véletlenül írta a jegyzőkönyvbe, hogy a telefon KARCMENTES.
Telefon, szervíz nem tud semmit. Másik telefon, hülye mint a segg. Harmadik telefon, Honor márkaképviselet, ők se tudnak semmit. Honor termékmenedzser, a fő basszájba', ő szabadságon van, helyettese nincs, most várok a kegyelmes úr válaszára, hogy lesz-e hátlap vagy sem.Hozzáteszem, már javasoltam, termék árának levásárlását, főleg, hogy már a 4x-et nem forgalmazzák, és különben is basszák meg.
Jó olvasgatást
-
pajszer91
tag
Hellosztok
Sajnos csak azután fedeztem fel ezt a fórumot miután leadtam Bp 17. ker Pesti úti Samsung Szervizpontba a Galaxy S5 készülékemet. Egy hete csütörtökön adtam le, OTG problémával (semmilyen usb eszközt nem tudok hozzá csatlakoztatni, de a töltés megy). Az alkalmazott azt mondta, 3-5 munkanap és, hogy kb. kedden mehetek érte, hát csütörtök van, eltelt egy hét, de még "Repairing" állapotban van a készülékem a TMX szerviz nyomkövetési oldalán. Természetesen a Samsung szerivzpontnál nem tudtak csere készüléket adni. Email-ben érdeklődtem a TMX-nél, hogy mit lehet tudni a telefonomról. Ezt a választ kaptam:
"A készülék javításával kapcsolatban felvettük a gyártóval a kapcsolatot, a gyártói válasz megérkezéséig szíves türelmét szeretnénk kérni."Elég rossz a mai felgyorsult világban, okostelefon nélkül meglenni. Utána olvasva a dolgoknak, van akinél 2! hétbe telt a gyártói válasz. Ha csereutalványt adnának, nekem sem lenne túl jó, mert előfizetésesként lett véve. Lehet, hogy akkor a "hibás" készülékemet kérem vissza.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Xbox One 1TB Halo 5 Guardians limitált kiadású konzol
- ASUS Zenbook UX3405M (i7 ultra 155h, 16GB, 1 TB, 3k 120Hz) ! AkciÓÓ!
- Újszerű Lenovo Thinkpad X270 laptop (12,5FHD/I5-G7/16GB/256SSD/Magyar/Win11)
- Lenovo Thinkpad X1 Yoga laptop-tablet (12,5 3K/i5-G7/8GB/256SSD) + ceruza
- Lenovo G710 laptop (17,3HD+/intel/8gb/128ssd/Magyar)
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte H610M i5 13400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 6700XT 12GB DeepCool MATREXX 40 650W
- BenQ PD-3200-U Monitor - Designer 4K 32"
- Így lesz a Logitech MX Keys magyar billentyűzetes
- Microsoft Windows, Office & Vírusirtók: Akciók, Azonnali Szállítás, Garantált Minőség, Garancia!
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest