Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mrmft

    senior tag

    válasz bnorci71 #39704 üzenetére

    Olvasd el a promocio szabalyait! Eselyesen ρσгτσnak van igaza, nem tudsz felmutatni szamlat a promocioban resztvevo kereskedotol. E miatt siman vissza is dobhatjak a javitasi igenyedet.
    Viszont mindez csak talalgatas amig tenylegesen javitani nem kell, a rendes garancia lejarta utan. En is szolgaltato szektorban dolgozom, csinalunk garancialis javitasokat. Nalunk is vannak regisztralhato termekek - extra garanciaert. Ha ezeket javitani kell, mindent bekerunk (szamla, regisztracio, ... stb.). Tolunk is kerik ezeket, amikor kifizetik a javitast. Ha barmelyik hianyzik, nincs ingyenes javitas.

  • ρσгτσ

    addikt

    válasz bnorci71 #39704 üzenetére

    Az SN szám valószínű nem volt benne a rendszerben, tehát nem volt mi alapján visszaigazolják a garanciát. Az megint egészen más dolog, mint összenézni a számlán szereplő kereskedőt a weboldalon kitöltött céggel.

    A tény az, ami le van írva a promóciós szabályzatban. Az pedig az, hogy meghatározott készülékek és meghatározott kereskedők vesznek részt a promóban.

    De biztosan vannak esetek, amikor megnézik, csak ilyen nem sűrűn fordul elő. Például a korábbi Digi vásárlás az egyik fórumrársnál, aki "vitázott" is velük, hogy már egy cég a One -nal. Aztán végül jóváhagyták neki.

    Szerintem inkább az a probléma, ha azzal hitegetjük egymást, hogy biztosan elfogadják a szándékosan rosszul kitöltött regisztrációt majd garanciális ügyintézés során is. Amikor világosan le van írva a promóciós szabályzatban, és a visszaigazoláson is, hogy mikor érvényes.

    De legyen úgy. Fogadja el a szerviz is majd, ha lejárt a rendes garancia.

    Szerk.:
    Látom szerkesztettél egy linkkel, de én másról beszéltem a korábbiakban. Ezért kérdeztem, hogy pontosan miről van szó.

    Remélem a szerviz el is fogadja majd neki.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés