Hirdetés
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Asszociációs játék. :)
- Megérkezett a Android 15 és a HyperOS 2-!
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Ingyen kellene, de tegnapra
- CPU-im eddig
- Szólánc.
- A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Tökéletes töketlenség
Új hozzászólás Aktív témák
-
st.hubertus
tag
a ''régi'' Swiftekkel nem volt ilyen gebasz. Igaz, az nem is ilyen formás. Kis pénz, kis foci. a Corsa is ilyen áron van, és talán jobb az alapfelszereltsége is. (de lehet, hogy tévedek)
-
st.hubertus
tag
nem kell megkockáztatni, tényleg az. A kategóriájában nagyon rendben van, és ha az ár/érték arányon a használati értéket vesszük, akkor tényleg OK az autó, nem nagyon vannak olyan hibái, ami miatt rossznak számítana. Még a Totalcar sem húzta le a riportjában, pedig ők elég alapos munkát végeznek, ha tesztelésről van szó. (nézzétek meg a wagon r+ sport tesztjét, ott kapott a suzuki rendesen az arcába). Nem tudom, a jelenlevők között ült-e már valaki új swiftben, (én igen) elég kényelmes, olyan 206-hoz tudnám hasonlítani, és a műszerfal &kezelőszervek is rendben vannak. Persze nekem a Mini a szerelmem
-
st.hubertus
tag
Tulajdonképpen nem mindegy, mire hasonlít, ha nem csúnya? Azt azért nem árt figyelembe venni, hogy a Mini egy élményautó, a Swift pedig egy alsó-középkategóriás valami. Nemhogy örülnétek, hogy a Suzuki elkezdett olyan autókat gyártani (nálunk) amit külföldön is autószámba vesznek. Ugye jön lassan az SX4, ami megint jól néz ki, és ha jól tudom, az olaszokkal (FIAT) együtt tervezték. Annak azért örülök, hogy az Alto nem fogy annyira nálunk.
[Szerkesztve] -
st.hubertus
tag
azért ilyen jó a suzukik gyári mért fogyasztása, mert 140 cm magas 38 kilós kis sárga kamikázékkal tesztelik ezeket.. valaki megmodaná, hogy az 1000 köbcentis swift gl-ünkben miért van a kilóméterórán 220 km/h-s végsebesség?
nálam 7-et eszik, a család többi tagjánál olyan 5,5 körül..
[Szerkesztve] -
st.hubertus
tag
Nem azért, de a ''régi'' swiftek biztonsága átlagos volt akkor, amikor elkészült az első darab, akkor még Metro néven. Figyelembe kell venni, hogy ez olyan 20 éve volt, és nem a cápa BMW-khez kell hasonlítani őket. Az új Swift pedig biztonságos a kategóriájában. Ha jól emlékszem a Corsa is ebben a kategóriában volt a ncap (jól írtam?) oldalán..
-
st.hubertus
tag
válasz T. Almeida #2133 üzenetére
Igen, ha egy Logan, vagy Matiz, stb mellé állítjuk, akkor azokat bőven. De ha nem a Swiftet nézzük, hanem pl az új Grand Vitara-t, akkor már ugye nem az alsó kategória népautójáról kell beszélnünk, hanem valami egész másról. (Igaz, az nem is nálunk készül)
-
st.hubertus
tag
Azért jófejek vagytok, hogy a Swifteket a BMW-hez hasonlítjátok. A családnak Suzukija van, most megy az első műszakira, eddig egyetlen dolgot kellett cserélni, a szélvédőt, mivel egy kavics betörte (esőben, kamion, az ablaktörlő nyele is megsérült, olyan erővel vágódott oda). A fűtéssel nem vágom, mi a gond, a miénkben rendben van, kb 2km után jó 20 fok van. Nyáron azonnal 40..
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest