Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 03:06:43

LOGOUT.hu

Star Wars Jedi: Fallen Order
-Az Összefoglaló tartalma frissül-

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#1201) myckey válasza scyllarus (#1199) üzenetére


myckey
veterán

Meg a nyitó planétát.
Kár érte. Nagyon jó volt ott a design. is. :(

(#1200) S e t h

Így vagyok a Mémekkel is....
Játék közben meg a Birodalmiak vs Élővilág ami elég vicces tud lenni.
Na meg a saját szerencsétlenkedésemen is tudok röhögni...vannak nagyon WTF :Y szituációk.

Igen, van jó pár derűs dolog.

[ Szerkesztve ]

"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "

(#1202) Xaels válasza scyllarus (#1199) üzenetére


Xaels
félisten

Nem igaz. Bracca sem elérhető, sem Zeffo után egy kis rész tudtommal.

PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL

(#1203) Joccc07 válasza scyllarus (#1199) üzenetére


Joccc07
addikt

Uhh, köszi akkor vissza tudok menni 100%-ozni.:R

>Gar taldin ni jaonyc; gar sa buir, ori’wadaasla<

(#1204) BoneDragon válasza Xaels (#1202) üzenetére


BoneDragon
veterán

Zeffon barhova vissza tudsz menni. Egyik nap 3x jartam korbe az egeszet, mert mindig kihagytam vmit. Mar az idegroham kerulgetett. Brutal nagy az a map.

(#1205) Wesder válasza Deck (#1197) üzenetére


Wesder
félisten

Most azért úgy elképzeltem, hogy Restart?/Respawn? kérdés helyett kiírnà a jàték hogy: Kojima?
Erre meg ugye csak igennel vàlaszolhatsz.:C

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#1206) Xaels válasza BoneDragon (#1204) üzenetére


Xaels
félisten

Nem Zeffon van amire gondoltam, hanem amikor Respawn helyett Reawaken-nel térsz magadhoz.

PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL

(#1207) BoneDragon válasza Xaels (#1206) üzenetére


BoneDragon
veterán

Ja igen, leesett mire gondolsz. Oda valóban nem lehet.

(#1208) Xaels válasza BoneDragon (#1207) üzenetére


Xaels
félisten

Próbáltam spoilermentes lenni :D

PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL

(#1209) scyllarus válasza Xaels (#1202) üzenetére


scyllarus
veterán

A térképen választható bolygókra gondoltam :)

"Nem biztos, hogy mindig tisztán látjuk, de Istennek terve van velünk. - Igen, tudom. De miért hiszi mindenki, hogy ez a terv jó?" Lucifer - A Priest Walks Into a Bar

(#1210) myckey


myckey
veterán

Minecraft Cal and BD-1

[ Szerkesztve ]

"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "

(#1211) zola79


zola79
csendes tag

Ahoj,

Egy "kis" egyéni vélemény a játékkal kapcsolatban.
SW játékkal sosem játszottam, mindig is úgy gondoltam, hogy egy SW játék az RPG. (RPG-vel semmi bajom, Witcher 3 az örök kedvenc marad, csak az SW világa engem nem vonz.) Unaloműzésből néztem meg a trailer-t, és meglepetésre egy platform gameplay fogadott, PoP-s mozgáslehetőségekkel. Tudom-tudom Uncharted meg TR, de azoknak az alapja is a Prince of Persia volt, ráadásul a SWJFO abszolút nélkülözi az Uncharted és a TR nagyobb nyílt területeit, kb annyira cső platform, mint amilyenek a PoP játékok voltak.
A cső platform viszont nem hiba, hanem így szippant be a játék, így működik a mechanikája és a dinamikája.
A story az szo-szo, annyira nem nagy, mint ahogy itt páran magasztalják, a végén nem igazán csavar van, hanem inkább egy flash ami egész jó lett. Egy kisebb csavar van a játékban, de álomgyáros filmet látott ember ki fogja találni, szóval nem nagy bumm. Aki pl játszott a PoP Warrior Within játékkal olyan csavart ne várjon, ami abban volt. (Megjegyzem annál nagyobb csavart nem lehet csinálni, csak egy újszülöttnek még egyszer megmutatni)
Pályaszerkezet azon felül hogy cső a DS játékokat idézi egymásba kapcsolódó szakaszok lerövidítése terén (azonnal nem feloldhatóak, storyval kell menni előre). Harcrendszer DS/Sekiro klónszerűség ha csak a kardban bízik az ember. Nem kell dodge-dodge-dodge-stamina figyelés-belecsípek egy kicsit stílusban nyomni, de az ellen pofájába beleállni és pengeváltásba bocsátkozni sem lehet grand mester fokozaton. Egy az egy ellen mehet a Sekiro vívás stílus, több ellen (már kettőnél is) muszáj úgy helyezkedni, hogy csak egy érjen el. GM fokozaton pepecselés a kardozás, erő használata és inkább annak a fejlesztése ajánlott. Nagyon sokat könnyít, nagyon látványos, nagyon jól van megcsinálva. Többnyire megvan a jedi érzet benne. Szerintem túl erős lett az erő, nem találták el az egyensúlyt a kard és az erő közt. GM fokozaton szintet muszáj lépni, nem DS/Sekiro kategória hogyha ügyes valaki, akkor szintlépés nélkül is akár sérülés nélkül kijátszhatja. A dodge alatt nem sebezhetetlen a karakter, és a távolsága se túl nagy. Legcélravezetőbb bossok ellen a parry, ha védhető, nem védhető támadás esetén a nagyon jó ütemben eltalált kitérés. Mobok ellen legjobb az erő, ehhez kicsit rá kell érezni, hogy a terep nem hátrány, hanem előny.
GM módban kb 30 óra volt nekem a végigjátszás főboss is simán megcsinálható ezen a fokozaton: nagyon sokadik elhalálozás után rá lehet jönni a taktikára és a ritmusra.
Újrajátszási faktora nem nagy, maradék ládák/gyűjthető dolgok összeszedése egy kis időre még gép elé tudja szegezni az embert.
Kevés a boss, ráadásul könnyen kiismerhetőek. PS4Pro-n 4K és HDR felejtős: GM fokozaton van annyira nehéz, hogy igényli a minél nagyobb fps-t. Szerintem egy "csőjátékot" illene 60fps-sel megcsinálni 4K-ástól HDR-estől. Az elvesztett xp visszaszerzéshez megütendő ellen egyszínű átszínezése wtf kategória, szinte láthatatlan mikor jön védhetetlen támadás. Lock érdekes, kijelölt ellenről nagyon könnyen le vagy átugrik, a kamera mozgása harcban lassú. Pár bug akad, pl leesik olyan helyről, ahol talaj van alatta. Sikeres parry-nél a lassítás arra jó, hogy kizökkentsen a ritmusból, másra nem igazán. Ráadásul ilyenkor is sebezhető a karakter, és mivel nem csak a környezet lassul be, hanem a karakter is, így tényleg csak látványelem a lassítás sikeres parry estén. Én szívem szerint kikapcsoltam volna.
Játékidő a maga 20-30 órájával rövid, újrajátszási faktor platinázás után egyenlő a nullával, szereplők/mellékszereplők nem nőttek a szívemhez, hiába van relatíve sok szereplésük, dialógusuk, velük kapcsolatban fellelhető háttérinfó. Én pl. a főhős nevét sem tudom, valami call vagy carl cestrel vagy mi (igaz engem abszolút nem vonz az SW világa), ellenben a Sekiro szereplőit név szerint fel fogom tudni sorolni 2 év múlva is, pedig töredék a szereplésük ehhez a játékhoz képest. Valahogy az egész nem "eposzi".
A felsorolt hibák ellenére a játék be tud szippantani, leköt, szórakoztat, a hibák nem mennek a játékélmény rovására. 20K huffocskáért azonban kevés, ezért is lemezen vettem meg, nem pedig store-ból töltöttem le. Ehhez az árhoz kb kéne még 4 bolygó, változatosabb ellenfelek, még több boss, puzzle. Ha jönnének ki tartalommal bíró ingyenes DLC-k, akkor addig megtartandó, ha nem akkor már most eladandó.
Az eladási mutatónak örülök, talán a kiadók észreveszik hogy az egyjátékos, mikrótranzakció nélküli játékokra nagyobb kereslet van, mint azokra amiket le szeretnének nyomni a torkunkon. Kicsit több tartalom, min 50 játékóra, NG+ és akkor a 20K-ás árat sem fogom sokallni értük.
Akinek már nagyon hiányzik egy minden tekintetben szépre csiszolt PoP remake, vagy SW fanatikus annak lehet megéri a mostani áron is, aki csak könnyed szórakozást keres ahol nem kell sokat szöszmötölni karakterfejlesztgetéssel, nekik szerintem érdemesebb várni, míg lejjebb megy az ára.

(#1212) myckey válasza zola79 (#1211) üzenetére


myckey
veterán

Számomra a csőjáték az teljesen mást jelent.
Van mozgástered, inkább lineáris open world, ahogy mondani szokás.
Nem "csőjáték".

A játékidő pedig már stílus függő, van itt aki beletett 130 + órát.
De a 20-30 óra teljesen rendben van, a többi hasonló játékhoz mérve. Nem más stílusúakhoz. Azokhoz képest rövid.

A helyszínekből is akad pár....persze lehetne több, hogyne.

A bossokból is van kisebb, meg nagyobb...így aztán kiegészítik egymást. Helyszínenként megvan a "fő fő ".
Persze ebből is lehetne több, meg ellenfélből is, amiből azért nem 1-2 tucat akad, szóval van változatosság is.

Ehhez a stílushoz, nem igen fogunk 50+ óra játékidőt kapni, ha csak a játékos nem úgy áll hozzá és generál magának .....

A történetben jelentkező fordulat is mást jelent egyiknek és másiknak.
Simán mondható, hogy már az elején van benne csavar. Engem megleptek....( függetlenül tetszéstől vagy nemtetszéstől )

GG a végigjátszáshoz!

szerk:
Valóban jó lenne több tucat órányi játékidő-szárazon. Még jó pár planéta és sorolni lehetne mi minden.
De akció kaland vonulaton, kötve hiszem hogy ilyet kapunk.
Viszont sztm lesz még ennek folytatása, bővítése, bármiféle más tartalom....lehet erre utaló dolgokat találni. Jó lenne !

[ Szerkesztve ]

"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "

(#1213) zola79 válasza myckey (#1212) üzenetére


zola79
csendes tag

Az open worlddel vitáznék. Semmilyen jelzővel nem lehet ráaggatni, ráadásul a lineáris open world már önmagában paradoxon. Ez egy visszafelé is járható platform játék. Megjegyzem ha a gameplayekből nem derült volna ki, hogy ez nem open world, akkor meg se vettem volna. Rengeteg ow játékkal játszottam, most olyat kerestem, ahol nem kell térkép felfedezéssel elszuttyogni az időt, gondolkodni a stratégiai irányon, mellékküldetéseknél oda-vissza rohangálni, karakterfejlesztésre/szintlépésre órákat rászánni, elrejtett loot megtalálásáért napokat mászkálni.
Olyan játékot akartam, ami elé ha munka után leülök nem tovább zsibbasztja az agyam, hanem instant kikapcsol. És ezt megkaptam ettől a játéktól, csak ezért az árért több tartalmat, vagy több újrajátszási lehetőséget vártam volna el. Nem tudom mennyire volt a készítők keze megkötve történet vonatkozásában, de 3-4 fajta befejezés az nagyon előre lendítette volna a játék megítélését.

(#1214) myckey válasza zola79 (#1213) üzenetére


myckey
veterán

Nem én találtam ki ezt a kifejezést.
De a csőjátékot sem lehet ráaggatni ( vagyis lehet, mindent lehet mondani )....max mikor mész a barlangban. ;]

Platformer elemek vannak benne, az is biztos !
Itt is van felfedezésre váró terep ( zeffo- hajjaj )....nem árt forgatni a mapot-mert bele lehet gabalyodni a pályába. Összetettségébe.

Az tuti, hogy nem open world, nem is mondták soha.

Az időszakot tekintve, keretek közé voltak szorítva a fejlesztők.
Mivel kánon része, ez is befolyásolt pár dolgot. Azt is lefektették, hogy itt bizony Nem lesz moralizálás a jó és rossz oldal között.
A történetre egyébként direkt Chris Avellonet egy évre "megvették". Karakterek,átvezető és esemény alakulás.... Ő meg a Kotor2-Fallout stb....már bizonyított.
Narratíváért felelős, a Maffia III nál volt előzőleg.

Lényeg a lényeg, elvoltál vele. :K
A tartalmat, játékidőt stb.....tekitve már mindenkinek egyéni az elvárása.

Magam részéről, többet kaptam mint vártam.
Pláne az előzetes visszhangok alapján.
Láttam ezzel a játékkal kapcsolatban ezt azt,olvastam......és amik itt a topicban "vita" tárgyát képezik, azok nagyon minimális dolgok azokhoz képest, amiktől tartottak az emberek, illetve amit sokan ,tényként kiabáltak be, előre!

[ Szerkesztve ]

"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "

(#1215) Xaels


Xaels
félisten

Nem tudom, hogy volt e már szó róla, de nekem a címe ami kicsi furán hat ezzel a SW Jedi kettősponttal. Simán el tudnám képzelni, hogy a "folytatás" pont ne a Jedi oldalról jönne, hanem pl. az FO eseményeivel párhuzamosan lenne a Sithek/Inquisitorok részére is egy sztori vagy a lázadók más csoportjaival.

PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL

(#1216) myckey válasza Xaels (#1215) üzenetére


myckey
veterán

Elég sok ilyen jellegű találgatás van már .
Fejlesztők is benne lennének, bennfentes részéről is volt már pedzegetés...

Ötletek is vannak szép számmal folytatásra vonatkozóan, inkvizítorok és sötét oldal tekintetében is.
Tartalmakról is van szó.

Én igazából bármiféle tartalomnak - játéknak örülnék ebben a világban, ami megüti ezt a szintet és hozza ezt a játékélményt.

[ Szerkesztve ]

"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "

(#1218) Chronos85 válasza myckey (#1214) üzenetére


Chronos85
tag

Látom kinevezted magad a topik és a játék önkéntes védőjének.
Gyorsan leszögezném, hogy összességében nálam 8/10 mai viszonylatban, ha régebbiket nézünk akkor 7-7.5. Mondom ezt úgy hogy imádom az SW-t a Jedi Academy óta várok egy jó fénykardos kalandjátékra.
Ha elszáll a rózsaszín köd, azért amiket zola79 fórumtárs írt nekem is hiányoztak.

Zene, hang, harcrendszer, táj nagyon rendben van.
Bár a tájnál többször van belekényszerített kamera állás, ami a folyamatosságot megakasztja, Jaj nézzétek ezt is megszeretnénk mutatni, mert mennyire super! Valóban megéri, nézzük el ez legyen a legkevesebb. Úgy gondolom ezek ma már egy 3A-s címtől elvárhatók.

Pályák: Szeretek elkolbászolni, gyűjtögetni ezeket itt meg is kapom rengeteg háttérinfót megtudhat így az ember, ügyesen sikerült beépíteni ezt a "régészkedést" az SW környezetbe. Még azt a döntést is megértem, hogy bizonyos részek a történet miatt egy-egy képességhez vagy erős mobokkal vannak elzárva, Hé haver erre ne akarj tovább menni! Lássuk be néha elég rövid az a póráz, közelebb áll a csőjátékhoz, mint az open worldhöz, nevezhetik ahogy akarják. Összességében rendben van, apróbb bugok voltak, de szerencsére olyan nem ami miatt végleg elakadtam volna. Fejtörők jók, de lehetnének nehezebbek, esetleg több is.

Story: Nah itt az ahol nekem a legtöbb fájó pont volt. Mivel ez a játék egyik lényegi eleme, és erre aztán tényleg a cső a megfelelő jelző, ezért igyekszek nem elspoilerezni semmit, de mindenki saját felelősségre haladjon tovább vagy ugorjon az utcsó bekezdéshez.

-----
Itt lehetett volna nagyot alakítani, és amit el akartak mesélni azzal nincs bajom.Durva fordulatokra azért ne számítson az ember. Az állandó vívódás ami végig kíséri a történetet, viszont remek talaj lett volna a "karma rendszer" használatának, amivel nemcsak az újrajátszhatósági faktor, hanem bizonyos "sith skillek" is megjelenhettek volna. Ha már skillek a 3. fénykard harcstílus pl. nekem szintén nagyon hiányzott.
Az, hogy a történet kb. 20%a egy másik műfaj filmjéből 1-1ben át van emelve szintén nagyon fájt. Ráadásul úgy, hogy egy másik a SW filmekből szintén kevésbe ismert résznél, meg egy igen komoly történetet és hátteret tudtak felépíteni.
Persze vannak benne klisék, de ezek ha már bekerültek miért nem lettek rendesen kidolgozva. Az egyik ráadásul annyira logikátlan, hogy ordít róla csak azért raktuk bele hogy legyen ilyen is. Így kicsit olyan Nézzétek ez is benne van! De minek is, remélem egy esetleges későbbi DLCnek ágyaztak meg. Van egy igen terebélyes mellék szál (talán az egyetlen hosszabb), ahol a fő storiban is "éppen" jó hangulatban vagyunk, de a végén kapunk egy elvarratlan szálat. Lehet tényleg majd visszaköszön egy DLCben vagy csak nem volt idő rendesen befejezni, de itt többet vártam volna.
Beszélgethetünk a társakkal, nagy ritkán feldob egy válaszadási lehetőséget, de ez semmiben nem befolyásolja a társalgás kimenetelét. Azok a részek tetszettek, ahol vizuálisan is láthatjuk, hogy nem egyedül vagyunk a birodalom ellen és nem csak néha rádión lezavarunk egy gyors csevejt a többiekkel.
Esetleg 1-2 rövid küldetésre, a hajó többi utasának bőrébe is belebújhatnánk. Volt rá példa, majd gyorsan kihátráltak és mégis inkább a biztonsági játékot játszunk és maradunk a bevált egyszemélyes háborúnál.
Kismillió dolog gyűjtésének hála kedvünkre alakíthatjuk karakterünk és fegyverének külsejét, éppen egy Jedi játék leglényegesebb dolgát a fénykard színét sajnos csak nagyon a stori vége felé van lehetőségünk megváltoztatni.
-----

Fentiekből úgy tűnhet, hogy csak bajom van, de igazából élveztem. Bejártam mindent, olvasgattam így valahol 30-35 óra között volt normál fokozaton (nemtom pontosan mert többször hosszabb időre is ott kellett menet közben hagynom). SW fanatikus ként is sokkalom érte a 60 pízt. Nekem rövid. Bossok, harcrendszer kellően nehéz 1-2 halál után, azért már látja az ember, hogy mi a nyerő taktik miket kellene elkerülni. 40ért már jó szívvel ajánlanám, így aki annyira nem nagy rajongó és tud várni annak inkább az utóbbit.
Nem tökéletes, de szerethető és mint látható lenne és remélem lesz is még ilyen típusú játékra igény.

(#1219) myckey válasza Chronos85 (#1218) üzenetére


myckey
veterán

Kineveznek, én magamat nem neveztem semminek.... ;)
Az már a te dolgot, mit minek látsz, míg a topicot nem visszük el rossz irányba. :R

[ Szerkesztve ]

"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "

(#1220) Wesder


Wesder
félisten

Vége lett. Megérte a 35€-t. Vàrom a folytatàst.

SPOILER

Egy dolog zavart, hogy a kardom nem lehetett piros színű.

[ Szerkesztve ]

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#1221) S e t h válasza zola79 (#1211) üzenetére


S e t h
nagyúr

Az eddigi legösszeszedettebb leírás a topikban, korrekt.

This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!

(#1222) keIdor válasza Wesder (#1220) üzenetére


keIdor
titán

Mert csak Sith vagy egyéb dark side usernek lehet piros.

¡GLORIA A LAS PLAGAS!

(#1223) Wesder válasza keIdor (#1222) üzenetére


Wesder
félisten

Ez fasssàg. Gondolom megvan magyaràzva valamelyik könyvben, de szerintem hülyeség.

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#1224) scyllarus válasza Wesder (#1223) üzenetére


scyllarus
veterán

Nem. Ez alapvető dolog az univerzumban, könyvekben és filmekben.
De egyébként van rá hivatalos magyarázat is.

"Nem biztos, hogy mindig tisztán látjuk, de Istennek terve van velünk. - Igen, tudom. De miért hiszi mindenki, hogy ez a terv jó?" Lucifer - A Priest Walks Into a Bar

(#1225) myckey válasza Wesder (#1223) üzenetére


myckey
veterán

Lore & History Behind the Red Lightsaber

Valóban van rá magyarázat....
Ez az egész SW velejárója, ahogy scyllarus is mondta.

(#1227) wesder
Akkor egy kicsit már van belőle, ha belenézel abba, amit mutattam... :D

De tényleg jó lenne ilyen jellegű karaktert irányítani. Jah !

[ Szerkesztve ]

"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "

(#1226) Joccc07 válasza Wesder (#1223) üzenetére


Joccc07
addikt

Nem, nem az. Meg van ennek a miértje. De ez a filmekből nem derül ki.

>Gar taldin ni jaonyc; gar sa buir, ori’wadaasla<

(#1227) Wesder


Wesder
félisten

Mondtam hogy kb semennyire sincs meg az univerzum.:D

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#1228) scyllarus válasza Wesder (#1227) üzenetére


scyllarus
veterán

Igen, ezért nem is hökkentem meg, hogy nem tudod.
Egy csomó ilyen dolog van egyébként, az űrhajók hangja az űrben, maga a fénykard fizikailag, stb.
Ezeket el kell fogadni, hogy az adott univerzum ilyen, mint a varázslat vagy a sárkányok egy fantasy világban, vagy a repülés és lézerszem Supermannél.

"Nem biztos, hogy mindig tisztán látjuk, de Istennek terve van velünk. - Igen, tudom. De miért hiszi mindenki, hogy ez a terv jó?" Lucifer - A Priest Walks Into a Bar

(#1229) markknight válasza Wesder (#1223) üzenetére


markknight
veterán

A kristálynak van egy "lelke". Na a gonoszok ezt a lelket kínozzák, ezért vörös a kardjuk. Ez most a kánon. Előtte meg azt hiszem az volt, hogy a sithek szintetikus kristályokat használnak, a jedik meg természetest szedegetnek az ilumról és azok több színben előfordulnak, de szintetikus csak pirosban van.

[ Szerkesztve ]

(#1230) Wesder válasza scyllarus (#1228) üzenetére


Wesder
félisten

Biztos kiverte volna a biztosítékot egyeseknél hogy a Jedi piros fénykardot hasznàl, illetve ha egy Sith-el lennénk, aki jóra hasznàlja a sötét erőt.

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#1231) scyllarus válasza Wesder (#1230) üzenetére


scyllarus
veterán

Egyeseknél? Kb. mindenkinél :D

"Nem biztos, hogy mindig tisztán látjuk, de Istennek terve van velünk. - Igen, tudom. De miért hiszi mindenki, hogy ez a terv jó?" Lucifer - A Priest Walks Into a Bar

(#1232) zola79


zola79
csendes tag

Kicsit off.

PS4/PS4pro betegség az alacsony fps, vagy az én gépem gebaszos?
A fentebb belinkelt indexes cikkben lévő videóban (elvileg xbox) nagyon szépen selymesen folynak a képkockák, és a grafika is pöpec. Nálam (PS4pro) hdr off, performance mode on és nem tűnik 50 fps-nek sem és a grafikát se mondanám mindig szépnek, pedig a Digital Foundry szerint átlagban megy annyi fps-sel pro-n.
Ugyanez volt a Sekiro-nál, bár ott az alacsonyabb felbontás szemre elégségesen megdobta az fps-t, de a 60fps-t ott sem érte el.
Általában azoknál a játékoknál veszem észre, amik nem PS exlusive játékok. Portolni nem tudják jól? Vagy lenne valami lehetőség a PS4 alap settingjében, ami jól el van dugva, hogy még nem találtam meg? Nem ragaszkodom a 4K-hoz, sőt a HDR-hez sem, de a felbontás 1080p-re állítása és a HDR kikapcsolása sem oldja meg a dolgot mindig.

(#1233) myckey válasza zola79 (#1232) üzenetére


myckey
veterán

Nem tartja a stabil 60FPS-t....
Mikor készítették, akkor is csak úgy mondták, hogy "target 60fps" ami sajna nem fix 60 fps.

Itt topicban, meg máshol is eltérő a vélemény.
Van aki a minőségi módot favorizálja, mások meg a teljesítmény móddal vannak el konzolon.

Vizuális beállításokat szokták még ki-be kapcsolgatni, hátha alapon....

Elméletileg a Frissítések, amik már jöttek -jönnek- orvosolnák a halál utáni töltést, megzuhanó sebességet.....egyebet.
Ez is változó.
Itt is van, kinek javult a teljesítmény, futás minőség...van akinek meg nem.

Gondolom átvezetőknél, és bizonyos helyeken ( pálya töltés háttérben ) még inkább tapasztalható akadás.....
Nálam ez jelentkezik PC-n. De nem hangsúlyos. Ez mellett pedig a folyékonyság ok.

Nem off- ez.
Nem különben, mint......

[ Szerkesztve ]

"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "

(#1234) myckey válasza zola79 (#1232) üzenetére


myckey
veterán

Reddites "panaszok"

Tényleg változó a szitu, de általánosan akad teljesítmény probléma konzolon.
Kinél így kinél úgy jelentkezik, javítás vagy bejön vagy sem, sőt....

[ Szerkesztve ]

"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "

(#1235) zola79 válasza S e t h (#1221) üzenetére


zola79
csendes tag

SW fanok csapják még hozzá Chronos85 hozzászólását, úgy teljesebb lesz a kép.

(#1236) zola79


zola79
csendes tag

FPS-sel kapcsolatban:

Lehet megoldódott, nem teszteltem, mivel kiplatináztam és nem indítottam már el.
Spiderman-t most vettem meg, tele háztömbbel, szép fehér függőleges ablakkeretekkel. Kamerát forgatva olyan szépen vibrált a fehér ablakkeret mozgás közben, hogy belefájdult a szemem 720p felbontásnál is. TV-n a képbeállításokban a játék módról átraktam eredetire, és meggyógyult. 4K HDR-ben is szép selymesen folyékony.
Konzolos fps problémáknál a TV is ludas lehet, a TV mégsem egy monitor. Ráadásul a 4K HDR 30 Hz-re van korlátozva a tévéken. Amelyiken nem, azt meg a burzsoá fizeti meg.

(#1237) Novver válasza myckey (#1195) üzenetére


Novver
senior tag

Polygonnak van egy nagyon jó összefoglalója a guideokról. Megtalálsz mindent.
https://www.polygon.com/star-wars-jedi-fallen-order-guide
Ezt használtam az olyan helyeken ahol nem találtam a secretet vagy a ládákat.
Illetve youtubeot hogy összeszedjem az összes databank entryt. Volt egy-két érdekes amit kihagytam és nem is értettem hogy hagytam ki, pedig kb minden egyes group leölésénél mentem egy szép nagy kört benézve mindenhova :D
Mindenesetre várom a folytatást pár év múlva, így hogy mindent kimaxoltam, modifikációkat, skilleket, skineket a ponchohoz/buddyhoz/mantishoz, databank entryket, stb
Imádtam. El tudtam volna még vele lenni legalább ennyit.
Miután meglettek bizonyos képességek, sokkal gyorsabban kezdtem haladni és unlockolni a cuccokat, mivel egyre több helyhez fértem hozzá adott bolygón. Pl. Dathomiron már kb a második visszamenetelnél össze tudtam szedni mindent, mivel a story szerint haladtam és azt hagytam utoljára.

Life is a game... The game is my life!

(#1238) myckey válasza Novver (#1237) üzenetére


myckey
veterán

Nagyon köszönöm!
De már bedobtam fórumra, meg egyebet is...ps4walkt.ignguide. sőt most találtam még jobbat, látványosabbat ( de ez még nem 100% )
:) :D :R

Módjával halad az összegzés, lesz benne minden földi jó...meg amit majd a "nép" akar.
előbb-utóbb

Ahogy mondani szokás....
Elvan a gyerek, ha játszik !

Reméljük lesz még folytatása, vagy bármilyen jellegű tartalom...mondjuk amiket már mutattam, mások alapján.

(#1236) zola79

Majd berakom összegzésbe, hátha más is hasonló cipőben jár, esetleg.

(#1239) sylex1

Neked is GG! mint mindenkinek, aki lejátszotta.

[ Szerkesztve ]

"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "

(#1239) syIex


syIex
veterán

Nos én most értem a játék végére.
Eszméletlenül lekötött és nagyon bevonzott már az első perctől fog.
Ahogy folyamatosan fejlődni kell és az Erő úgy jár át minket, mint tényle egy olyan embert aki rég nem használta és titokban kell lennie szerintem nagyon jól meg volt oldva. Folyamatosan tudtál fejlődni és nem volt a monotonitás, mint sok játék esetén, hogy újra és ugyan azt csak más helyen.
Ezzel szerintem nálam átvette a legjobb SW játék szerepét az elmúlt 10 évben! :K
Leghidegrázósabb rész számomra az volt, amikor a 66-os parancsot végrehajtják és Padewanként a templomban vagyunk. Egyszerűen szó szerint rázott a hideg, hogy kb ilyen lehetett (volna) a dolog amit át éltek a kis ifjoncok. Amúgy is a 3. rész a kedvencem és ezáltal mégjobban bele éltem magam. A végén amikor Vader megjelent az már csak hab volt a tortán. :D
Egy szó, mint száz nálam simán 10/10 volt a játék! :C

The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.

(#1240) VikMorroHun válasza Wesder (#1079) üzenetére


VikMorroHun
senior tag

A Star Wars világában sosem volt plazmakard, hiába magyarázzák fizikus szemmel így. Bár tényleg jól néz ki a II. epizódban, amikor átégeti a páncél zsilipet.

Egyébként nekem nagyon tetszik a játék. Az elején tiszta Uncharted érzés fogott el. :) Bár voltak problémás részek is, pl. amikor végtelenítve jöttek a rohamosztagosok, és a játék azt akarta megtanítani, hogyan kell blokkolni. Ott egy idő után kénytelen voltam megnézni a Gamepressure végigjátszást.

Grafika. Full HD-ban szerintem remekül néz ki. Ma fogom kipróbálni 2K fel (le?) skálázva, miután frissítettem a grafikus meghajtót (kösz a tippet, eszembe nem jutott volna), illetve megnézem, mi a helyzet a tripla puffereléssel. Meg a függőleges szinkronizálástól is búcsút veszek, hátha úgy nem esik le 60-ról 40 környékére időnként. Bár ezt lehet, hogy az árnyékok lecsökkentése megoldotta.

Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.

(#1241) VikMorroHun válasza D013 (#1145) üzenetére


VikMorroHun
senior tag

Én megpróbáltam azt a trükköt, hogy felülről ráugorva leszedem az életereje felét, aztán elszaladok, felmászok, és újra felülről támadom. Nem jött be, mire oda értem ( fél perc alatt) visszatöltötte magát.
De 5-6 próbálkozás után sikerült leverni. Jedi knight fokozaton. Nem vagyok mazochista. :)

Nem lehet körökre osztott módba váltani, mert a karakter halott.

(#1242) markknight válasza Wesder (#1079) üzenetére


markknight
veterán

De hisz le lett írva, hogy a lézerkard az olyan szleng mint pisztolynak a stukker. Csak ezt a vasat ütöd? :D

[ Szerkesztve ]

(#1243) myckey válasza VikMorroHun (#1240) üzenetére


myckey
veterán

Van itt pár PC performance dolog, ami segíthet.
[link]
[link]
[link]

Árnyék nem annyira befolyásol, inkább post processing ami legjobban belenyúl fps be.
De az fps bezuhanás sajnos bizonyos helyeken megvan. háttérben-töltés. Átvezető. Jönnek javítások is ami majd...hátha.

off
kép :D

[ Szerkesztve ]

"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "

(#1244) Xaels válasza myckey (#1243) üzenetére


Xaels
félisten

Ahhoz képhez volt videó is anno.

PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL

(#1245) bestyen válasza markknight (#1242) üzenetére

A lézerkard a Star Wars univerzum kockásfüzete. :DD

(#1246) Wesder válasza markknight (#1242) üzenetére


Wesder
félisten

Értő olvasàs, mondom azért mondtam hogy lézerkard, mert így maradt meg bennem.

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#1247) asuspc96


asuspc96
senior tag

Helló,

Lehet halott a topik, de azért hátha :D
Volt egy pár harc helyzet, ahol szétb@szott az ideg rendesen, hogy 8. nekifutásra is meghalok, szóval felszeretnék tenni pár kérdést, hogy is kell itt harcolni :DDD
Most fejeztem be a 2. bolygót (Zeffo), szóval még csak az időlelassítás, és a lökés van meg.
Észrevettem, hogy ebbe a játékban nagyon nagy hangsúlyt kapott a stamina az ütközetek során, meg a counter attack.
Nos, amikor bepirosodik a karakter felszíne, az mit jelent ?
Ahogy észrevettem, akkor olyan támadást indít, amit ha nem kerül ki az ember, akkor jelentős életet veszít.

(#1248) Wesder válasza asuspc96 (#1247) üzenetére


Wesder
félisten

Pontosan azt jelenti, amit észrevettél + nem tudod kivédeni, el kell ugranod előle.

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#1249) BoneDragon válasza asuspc96 (#1247) üzenetére


BoneDragon
veterán

A jatek legeslegelejen az arcodba nyomja hogy szaladj akkor mert seggberaknak. Addig nem is tudsz tovabb jatszani mig ki nem okezod. Mondjuk oke, kinyomja az ember hirtelen, de hogy erre 2 bolygo kellett hogy ra gyere, az kemeny.... :D

[ Szerkesztve ]

(#1250) asuspc96 válasza BoneDragon (#1249) üzenetére


asuspc96
senior tag

lol, koszonom a melyenszanto eszmefuttatasod amit "segitsegkeppen" szantal :))

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.