Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 03:06:43

LOGOUT.hu

Star Wars Jedi: Fallen Order
-Az Összefoglaló tartalma frissül-

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#751) bulikavagyok válasza RetroJack (#750) üzenetére


bulikavagyok
nagyúr

Még nem volt időm végignézni, de nem lepődnék meg rajta ha így lenne.

(#752) keIdor válasza RetroJack (#750) üzenetére


keIdor
titán

900p, de eshet lefele még.

¡GLORIA A LAS PLAGAS!

(#753) RudY válasza RetroJack (#750) üzenetére


RudY
addikt

PS4 Pro vs PS4 Frame Rate Comparison [link]

(#754) Deck


Deck
titán

Hát srácok. A pálya design, az hogy nincs rendes térkép és nem mutatja az irányt, a mentési pont helyek, a puzzle elemek.. Rohadtul bejönnek! Végre kell gondolkodni és nem csak mutatja merre menj.. Bár több ilyen játék lenne. :R

PS5

(#755) gduck válasza Deck (#754) üzenetére


gduck
addikt

Ráadásul a "rövidítések" irtó ötletesen meg vannak oldva. Szinte bárhova el lehet jutni pillanatok alatt, ha már egyszer feltérképezted a pályát ;)

(#756) Deck válasza gduck (#755) üzenetére


Deck
titán

Igen. Bár én mindig minden játékban eltévedek, öcsém nem ilyen.. :C

PS5

(#757) Deck


Deck
titán

Ez az enemy nem oda támad ahonnan indítottad a dodge-ot hanem ahova érkezel.. A nehézség egy új szintje.. Komolyan mondom ilyen még a souls gamekbe sincs. Imádom :C
Könyebb nehézségeken is van ez?

[ Szerkesztve ]

PS5

(#758) vvega30


vvega30
senior tag

20 óra után rájöttem, hogy mi hiányzik a játékból.
3 dolog kell bele és akkor 100%-os lesz a geme. Loot loot loot. Amikor megküzdesz egy rohadt ládáért, vagy 5x leesel mert béna vagy és van benne egy poncsó skin... Nem tudom ti, hogy vagytok ezzel, de nekem ez nagyon hiányzik belőle. Maga a game nem rossz, van benne kihívás, főleg mikor belassítod a mobot, megütöd és instant visszaver rád egy közepesen halálosat :) Az említett dodge problémáról nem is beszélve :)
Mivel eléggé hiánypótló a játék és bár az újrajátszhatósági faktor 0, de ezért adok rá egy 10/6-ot. . Sokkal többet vártam tőle, de azért nem bántam meg, hogy megvettem. Az SW érzés azért keményen ott van :)

NEE NED ZB 6TNN DEIBEDH SIEFI EBEEE SSIEI ESEE SEEE !!

(#759) Deck válasza vvega30 (#758) üzenetére


Deck
titán

Pont, hogy skinek vannal benne az a fasza. Meg ez egy single game. :))

PS5

(#760) myckey


myckey
veterán

Polygon most is elkészített egy útmutatót a játékosoknak, melyben szó esik sok hasznosról.
Star Wars Jedi: Fallen Order guide

"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "

(#761) myckey válasza vvega30 (#758) üzenetére


myckey
veterán

(#758) vvega30

Nincs 100% -os game.
Minden embernek nem lehet megfelelni, Soha .
Van akinek ez kellene, a másiknak meg az nem tetszik...a "többi" meg elégedett mindennel.

Ebben nincs stat, nem leszel lvl 100-as baszó dzsedáj. Nem kell ráhajtani a menő lootra, ami majd feltápol.

Van helyette sok sok dolog, aminek lehet örülni.
Le is írtam most jó pár mondatban...de kitöröltem, mert már unom magamat.

Ez mi már ?!
Kettévágnak egy Venatort! Pofám leszakad ettől a jelenettől, is ! :Y


Trust only in the Force !


no comment

[ Szerkesztve ]

"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "

(#762) Xaels válasza vvega30 (#758) üzenetére


Xaels
félisten

Szerintem meg nem kell bele loot. Ez egy sztori alapú akció-kalandjáték mint az Uncharted széria. Ott sincs loot, maga a kaland, a sztori és a felfedezés a lényeg. Az, hogy megoldod a puzzle-öket, hogy megtalálod a helyes utat. Azt aláírom, hogy (PS4 Pro-n) vannak kisebb gondok és a látvány minősége is kicsit hullámzó, de Zeffo-n az ősi romok között ahogy a kirakós-ügyességi feladatot csináltam majdnem annyira profinak találtam mint az Uncharted 4-et ami szerintem a generáció legjobb játéka.

PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL

(#763) sz.atesz89


sz.atesz89
tag

De jó h az origin nem ment felhőbe! Kezdhetem előről. Pedig már elég jól álltam. :(

PSN: szuhi

(#764) Gergello válasza sz.atesz89 (#763) üzenetére


Gergello
addikt

Cloud Sync van benne, ha ki nem kapcsoltad vagy meg nem hibásodott.

8 órám van benne, még a második bolygón vagyok, mert olyan béna vagyok harcban. :DDD
Látvány, hangulat nagyon jó.
Epic-en megy még egy GTX 1060-on is.

(#765) markknight válasza vvega30 (#758) üzenetére


markknight
veterán

Loot? Skinekbõl lehetne több, mert az artbookban van egy raklap ötletes cucc. Minden bolygóhoz outfitet szeretném, force unleashedben jól jött. Gondolom looter shootereket tolsz mostanában azért hiányolod ezeket :D

(#766) Dilikutya válasza vvega30 (#758) üzenetére


Dilikutya
félisten

A loot a legfogyatékosabb dolgok egyike. Nem ládákért küzdesz egy single játékban, hanem a sztoriért.

Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)

(#767) #10186752


#10186752
törölt tag

Nem lett tartós a barátságunk a játékkal. Eleve nem vagyok egy nagy SW-rajongó (láttam majdnem az összes filmet, de nem tolom csípőből, ki kicsoda), így elvárásaim sem voltak. Azt hittem kapunk egy 2019-es látványvilágot egy izgalmas játékmenettel.

Nem ezt kaptam. Eleve X1X-en is a látványvilág mehh, a Pró verzát nem láttam. A karakter futásanimációja borzalmas, mint egy csípőficamos ló, úgy fut. Nekem ellenszenves volt a főhős, a kalács képével, RD-1 viszon nagyon aranyos.

Az EA úgy tűnik még mindig nem találta meg a megoldást a jó facial animation-re, a cutscenek közben fel-felvillant a Mass Effect Andromeda, valahogy beszéd közben nagyon hasonló arcszerkezeteket láttam, mint ott, bár azt el kell ismerni, hogy itt azért annál jobban sikerültek, de valahogy még mindig nem az igazi.

Az Uncharted-szerű csimpizés nekem itt nem jött be, az egész játékmechanika összelopkodott (From-játékok, TR/Uncharted), túl sok kreativitást nem vittek bele a fejlesztők. Nekem ez a játék a felvágottak parizerje. Én őszintén, szívből gyűlöltem minden percét, amit vele töltöttem.

Akiknek tetszik, azoknak jó játékot kívánok!

(#768) Deck válasza #10186752 (#767) üzenetére


Deck
titán

Ne, hogy már a játék hibája legyen, hogy a konzolok ennyire képesek.. Bár számomra nincs baj a látványvilággal.

Mint, ahogy a másik topikba is írtam neked.. Persze, hogy nem jön be neked hisz gondolkodni is kell benne.

Ez az összelopkodós szöveg meg.. Irtó gáz.. Ennyiből minden játék úgy van összelopkodva máshonnan. Egy játék vagy jó vagy nem, vagy működnek benne a dolgok vagy nem..

PS5

(#769) BoneDragon válasza Deck (#768) üzenetére


BoneDragon
veterán

Mint, ahogy a másik topikba is írtam neked.. Persze, hogy nem jön be neked hisz gondolkodni is kell benne.
:DD
Én még soha nem láttam tőle pozitiv megnyilvánulást itt a forumon, nem is értem mit vártál. :)

(#770) Deck válasza BoneDragon (#769) üzenetére


Deck
titán

Jogos! :C

PS5

(#771) Dilikutya válasza Deck (#768) üzenetére


Dilikutya
félisten

Igazából én marhára nem értek sok embert. Miközben arra panaszkodnak sokan, hogy a legtöbb játék összelopkodott -miközben valójában csak a tömegeknél jól bevált dolgokat hasznosítják, amolyan mire van igény alapon-, addig gondolkodós, kicsit nehezebb játékokra meg alig van igény a pénztáraknál. Bár nem tudom, mennyire gondolkodós a Fallen Order, én még várok néhány akciót vele, egy játék sem olyan sürgős, hogy újkori árán vegyem.

Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)

(#772) markknight válasza #10186752 (#767) üzenetére


markknight
veterán

Komolytalan fröcsögés és próbálkozás, hogy megint legyen egy jó vita a fórumon. A futás tényleg érdekes az elején, de mondjuk én megszoktam. A facial animation nem igazán érdekel, de nem is találtam sok bajt benne. Ezt az összelopott szót rá lehet ám aggatni a Spider-man-re, God of War-ra, sok játékra. Egyébként ha alapból zsémbesen ülsz le a játék elé, akkor nem is fog tetszeni, az élet problémáit egy program sem tudja megoldani. :R

[ Szerkesztve ]

(#773) Deck válasza markknight (#772) üzenetére


Deck
titán

Érdekes, hogy sokan mások kiemelték milyen jók a mozgás animációk a játékba.. Nem a szokásosak.

Se lootbox, se SP, farmolni se kell, se időhúzó mellékküldetések, se multi.. Csak egy tiszta single játék amit mindenki akart régóta.. Erre itt van. De sose jó semmi ugye.. :C

PS5

(#774) Dilikutya válasza Deck (#773) üzenetére


Dilikutya
félisten

Ritka az ilyen játék, a mai fiatalok már loot láda meg hipililára mázolt CS:GO Kalasnyikov nélkül nem tudnak létezni. Már a legalja, amikor nem az élményért játszol, hanem hogy milyen műbráner lesz a szörnyből kieső ládában.

Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)

(#775) BoneDragon válasza Dilikutya (#774) üzenetére


BoneDragon
veterán

Na jó, a műbráner része még érthető is. ;]

(#776) Joccc07 válasza #10186752 (#767) üzenetére


Joccc07
addikt

BD-1 lesz az.;)
Ez nem a te játékod. Köszönjük, hogy megosztottad velünk ezt a negatív kritikát.

>Gar taldin ni jaonyc; gar sa buir, ori’wadaasla<

(#777) sirszevenap válasza Deck (#768) üzenetére


sirszevenap
őstag

"Persze, hogy nem jön be neked hisz gondolkodni is kell benne." - UHHHHHH :D

Más: Hol is kezdjem? Talán életem legjobb SW játéka, sőt mondanám, hogy legjobb Single Player játéka. Megjegyzem, nem játszottam Uncharted-el, de játszottam az összes Tomb Raiderrel. Nem tudott lekötni a story és az egész légkör. Tudjátok miért? Mert nem vagyok a téma rajongója. Viszont SW rajongó vagyok amolyan medium-high szinten. Most kaptam egy olyan játékot, aminek minden percét élvezem. Kifejezetten az erő használatát, ami az elején még kevéske, de most (54%, 14 óra. Másképp: Ninth Sister-t most győztem le) már nagyon élem. Gyakorlatilag minden nagyobb SW címmel játszottam és soha nem éreztem ezt, mint ennél a játéknál. Konklúzió? Nem elég csak az, hogy SW... Ez egy jól összerakott, nem "végigrohanok a pályán oszt' jólvan" játék.

Grafika: Látom, hogy szidjátok. Ja, hogy konzolon? Hááát. Nem tudom, Én pc-n nem igen panaszkodom full-ra állítva mindent. :)

Nehézség: Na ez kemény. Jedi Master szinten álltam neki, mondván "nem vagyok b*zi gyerek!". Hát szenvedtem vele keményen. A második Second Sisteres találkáig bírtam, visszaraktam Jedi Knight-ra, most már élvezem is a harcokat! :) Bár még lehet visszapattintom, megnézzük fejlődtem e! :D Megj:. Nem játszottam semmilyen Dark Souls-al meg mittudom' Én mivel.

Kérdés a panaszkodó kollégához?
Hogy tudsz nekiállni olyan játéknak, aminek az atmoszférája kb hidegen hagy? Én nem állok neki a Narutonak, mert bármennyire jó, engem nem érdekelne, úgyis otthagynám a fenébe.

Összegzés: Köszönjük Respawn, ez már kellett. Többször végigjátszós lesz szerintem. Nem is tudom mikor láttam utoljára akármilyen játékot, aminél nem 10/9 komment fika volt. Na, itt 10/9 dicséret, bárhol nézzük. :) De aki utálja, az nagyon! :D

Bankkártyával? Hát persze!

(#778) Deck válasza sirszevenap (#777) üzenetére


Deck
titán

Örülök, hogy másnak is annyira bejön mint nekem :C

PS5

(#779) sirszevenap válasza Deck (#778) üzenetére


sirszevenap
őstag

Tőlem tényleg nagy szó, mert kompetitív függő vagyok. Pont jókor jött, mert kezdtem épp rosszul lenni a mindennapos apextől! :D

Bankkártyával? Hát persze!

(#780) markknight válasza sirszevenap (#779) üzenetére


markknight
veterán

Én ahogy végeztem a játékkal, egyből ugrottam vissza Apexre, már nem bírtam :D

[ Szerkesztve ]

(#781) sirszevenap válasza markknight (#780) üzenetére


sirszevenap
őstag

Hát úgy lesz itt is, ne aggódj! Csak nem éppen sietek vele! :D

Bankkártyával? Hát persze!

(#782) F_Peter


F_Peter
őstag

Hétvégén kicsit rákockultam a játékra.

SW rajongóként már bejelentés óta nagyon vártam és eleve úgy áltam hozzá hogy jóformán mindegy mi lesz, lejátszom, mert SW. Még nem fejeztem be, de 12-14 óra biztos benne van.

A indulás bejött, azt éreztem hogy végre egy jó kis SW story game. A képivilág már a bemutatókban sem tetszett, így most sem szívem csücske, de ezt félre tudom tenni. Pár helyen kifejezetten zavart viszont a karakterek kivitelezése. Aztán valahogy hozzászoktam és idővel nem zavart, persze azért is mert másra helyezte a hangsúlyt a játék.

A kezdés után jött a Prince of Persia Jedi köntösbe, ami viszont csalódást okozott. A műfajt lehet szeretni meg nem szeretni, sokakat idegesíthetnek az ugrálós / puzzleos részek, én sem vagyok annyira oda értük. Nagyon régen játszottam ilyen jellegű játékkal így újra bele kellett lendülni, amivel nem is volt gond és már a második bolygón rákaptam az ízére, aztán egyre jobban megkedveltem az ugrálós, csúszkálós, kapaszkodós kihívásokat. Azt viszont megértem, hogy ez sokaknak elveheti a kedvét az elején. Nekik azt tanácsolom, hogy tisztázza magában a térképet, hogy megtanulja használni, majd kövesse a sárga jeleket az elsőre leglogiksabbnak tűnő úton. És ne felejtse el hogy az útrövidítések unlockolása, leginkább a gyorsabb visszajutást (vagy a következő bejárást) segítik, nem az aktuális célhoz jutást.
No, de miért is volt ez a rész a csalódás. Pont az SW érzés hiányzott belőle. Egy dungeon hentelés éreztem inkább, ahogy ölöm a bogarakat, meg kosokat, békákat meg kitudja milyen bestiáriumból előkapott lényeket, amik ugyan nem idegenek az Sw-től, de nemis ennyire jellemzőek. Illúzió romboló volt ránézni a területre fentről és látni, ahogy áll két rohamosztagos mellettük 10 méterre két bogár, arrébb meg egy kos-szerű valami és várnak arra hogy arra menjek hogy beinduljon valami. Ráadásul amikor szembesültem hogy bizony minden helyre többször vissza kell mennem (miközben a pályák/bolygók is egymáshoz képest átskinnezettek csak), akkor meg szidtam hogy mennyire önismétlődő lett és hogy mindent amit tudtak újrahasznosítottak - igaz, okosan tették - a játékidő kedvéért. Az egészet ekkor nagyon "olcsónak" találtam.
És szerintem ezekere az érzésekre sokan ráfutnak, aztán adják is el a játékot pár óra után, vagy behajítják a polcra, viszont itt jön a de...

Már a csalódottságom közben is jött egy-egy rész, ami erős SW sztori játék érzését adta (pl. megérkezés Kashyyykra) és elégedetten dőltem hátra, hogy "na, csak jó fog kisülni ebből", de akkor ezek rövid ideig voltak csak. Ahogy haladtam előre ezekből egyre több lett, egyre erősödött bennük, hoyg ez valóban egy SW történet. Az ugrálós-mászkálós részek már zsigerben voltak és úgy haladtam rajtuk hogy szinte észre sem vettem, a harcok pedig egyre jobbak és jobbak lettek és képességeknek hála ezekben is egyre inkább SW-t láttam és nem egy átskinnezett Prince of Persiat. Itt már fel tudtam figyelni arra, hogy milyen jó az audio anyag is és hogy ezzel is adták az érzést, amit vártam.

Összeségében a konklúzióm, hogy én ugyan jobban örültem volna egy más műfajú SW játéknak, de ezt is sikerült megkedvelnem, csak idő kellett neki. Az egyre gyakrabban feltünő "erős" részek, amik feledtetik mindig a számomra "olcsó" megoldásokat.
Ha a jó tündér kérdezné, akkor egy Open world SW, mondjuk a Battlefront 2 grafikájával, AC-s fejlődési rendszerrel jöhetne (ezt úgy is csak össze kell lopkodni :D ).

[ Szerkesztve ]

(#783) S e t h válasza F_Peter (#782) üzenetére


S e t h
nagyúr

Ha a jó tündér kérdezné, akkor egy Open world SW, mondjuk a Battlefront 2 grafikájával, AC-s fejlődési rendszerrel jöhetne

Na igen.

This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!

(#784) Deck válasza S e t h (#783) üzenetére


Deck
titán

Ha OW lenne dögunalomba fulladna, sok időhúzó mellékküldetés, a térkép egyik végéből a másikba, farmolások.. Főleg, hogy az AC-t hozod fel.. Ne, hogy azt higgyétek, hogy egy W3 féle minőségű SW játékot fogunk kapni valaha is OW-be, ha lesz is csak átskinezett AC lesz.

PS5

(#785) S e t h válasza Deck (#784) üzenetére


S e t h
nagyúr

Mit hoztam fel? Hol?

Azért szeretnék én vmit 100 óra alatt megunni 15 helyett.

This signature is completely useless! Don't waste any time by reading it!

(#786) Deck válasza S e t h (#785) üzenetére


Deck
titán

Egyel feljebb akartam válaszolni.. Bocsi :R

PS5

(#787) #10186752 válasza F_Peter (#782) üzenetére


#10186752
törölt tag

Nos, úgy tűnik, hogy vajon olyan rajongó is, akit nem vett le a játék a lábáról, sőt, józanul ír a bőséges hátrányairól. Kedvelem, ha valaki tud attól még csalódott lenni, mert valami épp a kedvence, és józan véleményt alkotni arról, amit lát, csak azért, mert rajongó.

[ Szerkesztve ]

(#788) F_Peter válasza Deck (#786) üzenetére


F_Peter
őstag

Akkor jelen! :D

Az AC-nak a fejlődési rendszerét írtam csupán, ahogy fejlesztheted a karatert.
Egy OW-t lehet jól meg rosszul csinálni, abban igazad van hogy az AC unalomba tud fulladni és önismétlődő, de pl. az RDR számomra meg nem az.

Nem, nem fognak OW-t csinálni, mert nincs okuk rá.
A Fallen Order időben, költségben elég barátian kijöhetett nekik és ez is nagyjából meghozza azt a pénzt amit egy 5x nagyobb volumenü OW hozna mondjuk 4-5 év fejlesztési idővel. Vagy marad az általad is írt átskinezés, illetve egy lehetőség lehetne még: ha GTA /RDR szerűen lenne online része, ahol tudnak pénzt kaszálni (amivel szerintem már óvatosan bánik az EA)..
No, de ettől én még várhatom a jó tündért, ha jön szólok mire juttotunk. :)

[ Szerkesztve ]

(#789) keIdor


keIdor
titán

Nálam ez a harmadik legjobb Star Wars játék, amivel életemben találkoztam, letolva a dobogóról a Jedi Knight: Jedi Academy-t.
Ami jobban tetszett, az a Kotor 1-2, mert ott mélyebb volt azért a story meg elkezdett egy új korszakot (4000 BBY) rengeteg új lehetőséggel és ezeket jól ki is használta akkoriban.
Revan a kedvenc karakterem az egész SW univerzumban.
(de jó is volna egy remaster vagy rendes harmadik rész... MMO hülyeségek nélkül)

Engem nagyon megfogott a Fallen Order eddig, megkockáztatom neki a GotY-t is.
Nekem a látványra sincs panaszom, de van szebb játék ez tény.
Nyílván az is közrejátszik, hogy eltelt egy évtized normális Star Wars játék nélkül, "mindenki" ki volt éhezve már rá. A Disney filmek után már kezdtem temetni az egészet, hogy akkor ennyi volt a Star Wars-ban, kinyírták, de ez a játék egy amolyan "New Hope".
A Darth Vader képregények is rohadt jók lettek szerintem, a Kenobi trailer is jónak tűnik, szóval nincs minden veszve... a decemberi film viszont nem érdekel már, az előző kettő csalódás volt.

Egyébként God of War (2018), Tomb Raider meg UC4-re engem is emlékeztet a játék, de nem zavar, hogy átvettek onnan elemeket... mindenki ezt csinálja.

[ Szerkesztve ]

¡GLORIA A LAS PLAGAS!

(#790) Deck válasza F_Peter (#788) üzenetére


Deck
titán

Értem mit szeretnél de az ebbe a fél OW játékba teljesen felesleges lett volna. OW meg úgysem lesz. Persze álmodozni szabad.. :C

PS5

(#791) Deck válasza keIdor (#789) üzenetére


Deck
titán

Nálam is a Kotor 1,2 után jön és Revan a legjobb karakter is a SW univerzumbam :C

Amúgy van sok mod a Kotorhoz amitől pl szebb lesz, vagy ha új élményre vágysz androidon is játszható.

PS5

(#792) keIdor válasza F_Peter (#788) üzenetére


keIdor
titán

Nem kell annyi OW játék, én az AC: Odyssey-t a mai napig nem vittem ki és az oka az, hogy túl nagy lett a térkép, túl van nyújtva az egész. Igaz az sem tett neki jót, hogy egy évvel az Origins után kiadták, már ott is nagy volt a térkép, a fele nem is kellett egy kijátszáshoz. Bár ez tipikus Ubisoft betegség.
Az Origins-t még kivittem, élveztem, szerettem is minden percét, első AC volt, ami ismét annyira megfogott mint az Ezio trilógia, de az Odyssey túl hamar jött és túl nagy már a map.
A mostani Ubisoft bukdácsoláson látszik, hogy nem kell mindenhova tolni az OW-t mert a minőség rovására megy.
Az RDR2-t imádtam, csak a Rockstar egy évtized alatt kiad két játékot, AC-ből viszont annyi van mint a szemét és ez nem is tesz jót neki. Nem tudják kellő mennyiségű tartalommal megtölteni azt a marha nagy térképet, fetch quest-ekkel maximum.

¡GLORIA A LAS PLAGAS!

(#793) Hartigan


Hartigan
csendes tag

Van egy problémám :
A 4 választható bolygó közül a vöröset hagytam utoljára. Előtte a Kashyyykon voltam ahonnét tovább álltam abban a tudatban hogy teljesítve van. A vörös planétán aztán összeakadtam azzal a fura vándorral majd kiderült nem tudok tovább haladni a dupla ugrás hiánya miatt. Amit mint kiderült a Kashyyykon lehet megszerezni. Szóval visszamentem de sehol sem találtam semmit. Youtube-on mikor beírtam akkor olyan helyen mutatta a Kashyykon ahol még nem jártam azt pedig senki se mutatta meg hogy jutok oda. So nagyon kéne az a dupla ugrás, van aki tudna segíteni?

(#794) markknight válasza Hartigan (#793) üzenetére


markknight
veterán

Nézz bele ebbe: [link]

(#795) F_Peter válasza Hartigan (#793) üzenetére


F_Peter
őstag

Ha nem császkálsz, csak mész mindig oda ahol a Main mission jel van és minden mindig meg van időben.

(#796) vvega30 válasza markknight (#765) üzenetére


vvega30
senior tag

Ha kotot 1-2 annak számít akkor igen.
SW gamekkal hangoltam magam erre a játszásra :)

NEE NED ZB 6TNN DEIBEDH SIEFI EBEEE SSIEI ESEE SEEE !!

(#797) gduck


gduck
addikt

Érdekesek a vélemények a játékról. én is írok pár gondolatot ;)

Grafika: X1X-en tolom, FullHD-s TV-m van és a grafika gyönyörű, a pályák hangulatosak. Nem is értem miért esik ilyen sok szó a grafikáról, szerintem semmi baj nincs vele.

"Lopás?": a mozgás, ügyességi feladatok, pályaszerkesztés kapcsán nekem egyértelműen TR feelingem van, de ezt egyáltalán nem érzem lopásnak!

Feeling: a SW feeling számomra félelmetes. Minden másodpercét élvezem ;)

Tőlem ennyire tellett, mert én olyan lelki szegény vagyok (mindig is ezt hangoztattam), hogy nekem ha elindul egy játék akkor (még ha abban egy pálcika embert kell mozgatni akkor is) én azt szívvel, lélekkel JÁTSZOM! Soha nem keresek benne hibát, élvezem a játékot!!!

Jó játékot mindenkinek! ;)

(#798) moven


moven
csendes tag

Sziasztok! Par napja mar nyomogatom a jatekkal, nagyon tetszik az atmoszfera. Bar eszrevettem par grafikai peoblemat amit alabbiakban taglalnek, vagy az is lehet h a bepeo szintu videokarim ennyit bir amibe bele kene torodnom 😀

A konfigom (laptop):
I5 proci
16gb ram
Gtx 1050
+ 27” full hd monitor

Eloszor leszogeznem h maximum beallitasokon jatszom full hd felbontasban es nem eszlelek lassulast a jatekmenetben. Ellenben nagyon szembetuno h a karakter feje korul ha forgatom a kamerat, ilyen grafikau zajt eszlelek. Valamint ha eppen szabd helyszinen vagyok sokkal fakobb, szarazak es mintha nem lennenek olyan fittek a texturak. Bocsi, nem vagyok melyen beagyazodva a temaba szoval nem tudom specifikusabban megfogalmazni 😀

Tud valaki valami megoldast erre a problemara? Vagy esetleg az nvidia control panelben valami trukkot lehet alkalmazni (alapertelmezett beallitasokat hasznalok)?

Koszonom szepen a segitseget! :)

(#799) syIex


syIex
veterán

Tegnap tudtam végre beülni elé este 8 körül.
Az optimalizálás eléggé ott van szerintem a játéknak és szépen fut! :K
Éjfél után álltam fel, mert akkor néztem rá az órára... :DDD
Egyszerűen beszippantott, mert a grafika eléggé ott van szerintem és a történet meg érdekes nagyon (számomra mindenesetre)
Elkezdte a legnehezebb szinten, de aztán lejjebb kellett vegyem, mert egyszerűen nem haladtam. Mostmár Jedi Knight szinten nyomom és így sikerülgetnek a dolgok nagyjából 2 próbálkozás után... :DD
Az irányítás az egyetlen negatívum amit fel tudok hozni, mert azon borzasztóan érződik a konzolos port...
Egyébként szerintem baró kis játék és végre egy olyan single SW amiben nem tudsz egyből kilómétereket ugrani és stb, tehát az erőt fel kell fedezd szép lassan. Ez persze kicsit (nagyon) nehezít is a dolgokon, de mindenesetre szerintem simán megérte a pénzt! :C

[ Szerkesztve ]

Me, I always tell the truth. Even when I lie!

(#800) myckey


myckey
veterán

Vártam már a játékot, nem kicsit. Hol volt már a Force Unleashed....hogy messzebbre ne is kalandozzak gondolatban !

Mikor ráakadtam ere a projektre, nem sokat reméltem tőle....tartottam az EA től, és bizonyos körülményektől melyekről lehetett hallani a játék kapcsán.

DE ahogy elmélyedtem a témában, és elkezdtem Tájékozódni ( Bizonyosságot nyert sok sok szóbeszéd - Utánajártam a fejlesztői gárdának ), úgy fordult egyre inkább át a kezdeti pesszimizmusom, Optimizmusba !
Mindezekre pedig az idő előrehaladása csak rátett egy lapáttal...ugyanis ahogy közeledett a játék, úgy kaptunk egyre hitelesebb és biztatóbb információkat / játékmenet videókat.
Majd a megjelenés előtt nem sokkal megrendezett Event, és számos preview végleg meggyőzött !

- PC -
Max. grafikai részletesség
1440P - Freesync
i5 6600K / RX 480 / 16GB RAM / SSD

A játék telepítése zökkenőmentesen lezajlott ! Az Origin rendszerből percek alatt letöltötte az 50GB adatot , és a plusz tartalmakat is megkaptam ahogy illik.

Persze ennél a procedúránál is is volt az emberben némi félsz...."mikorra jön le", "milyen hibaüzenet fogad" és "hogy fog futni" egy 3 éves számítógépen, ami már az építés évében sem volt csúcs ( ráadásul 1440P gaming monitor társaságában ) .

7 órányi játék után kijelenthetem, hogy elégedett vagyok a tapasztaltakkal. Számomra a program teljesítmény, technikai kivitelezés szempontjából Jóra vizsgázott. Nem reméltem, hogy ilyen folyékony lesz a gameplay a fenti beállításokon, valamint hosszabb töltési időkre számítottam...de ez is alig pár másodperc, Nekem elhihetitek...GrandMaster fokozaton játszom, van tapasztalatom az elhalálozásban . :)

Ugyan apróbb megakadásokat tapasztaltam a pályák bizonyos részein, de ezek annyira minimálisak nálam, hogy majdnem el is feledkeztem róla beszámolni. A textúrában is látok némi fogyatékosságot, itt ott...de ez is beleolvad az egészbe.
Tényleg keresnem kell azokat a részleteket, amik beárnyékolják az összképet a performance és vizualitás terén !

Talán még a mozgásanimációba bele tudok kötni, ezen a téren kicsi funkcionális probléma adódik a test szempontjából itt ott, rácsodálkoztam már egy két furcsa testtartásra és végtag mozdulatra, mikor Cal interakcióba lép a tereppel. Számomra ezt dobta a gép, ezekről tudok nyilatkozni ! ( ezidáig )

Maga a látványvilág, itt, ezen a rendszeren....Elkapott! Az Unreal Engine 4-ből sikerült kihozni egy nagyon kellemes összképet. Vannak bizonyos részek, melyek jobban fekszenek a motornak, azokon a helyeken leesik az ember álla...míg van olyan részlet, ami kevésbé mutatós.
Teljes egészében viszont magával ragad, egyszerűen jó ránézni és beleélni magam a helyszínbe. Természetesen az átélésben sokat segít, hogy a pályatervezők is kitettek ám magukért ! Az egész klasszul és ötletesen van felépítve-berendezve. Remekül gazdálkodtak a rendelkezésre álló térben, kiváltképp Vertikálisan. Játszanak az ember érzékeivel, szépen érzékeltetik azt, hogy mennyire kis pont vagyunk az adott világban.
A zene és a hangeffektek is nagyon el lettek találva. Árad belőle a SW feeling, így ez is nagyban hozzátesz a NAGYBETŰS SW élményhez !
Sokszor olyan az egész dolog audiovizuális tekintetben, mintha a moziban ülnék, az egyik SW filmen ( mondjuk azon, ami több embernek tetszik ) :B .

Engem személy szerint, már az első bolygón annyi jótékony impulzus ért, hogy ilyet már régen kaptam Csillagok háborúja játéktól. A kezdeti képsorok és Hangzás/Zene ! Azok a bizonyos roncsok, melyek utalnak az elmúlt időszakokra ! A lebontás és újrahasznosítás folyamata ! A megtalált Jedi űrhajó, majd az utána következő jelenetek ! Cal álomba merülése, és a Jaro T. feltűnése ! A Birodalmiak megérkezése, na meg Prauf alakítása és a megmenekülésünk ! Pfff, de jó !

Mindig is tetszettek azok a játékok, ahol a felhasználóknak nem csak az ellenfelekkel kell megküzdenie, hanem a terepviszonyokkal is. Mindezeket pedig kiegészítik logikai feladványokkal, felfedezéssel.
Na itt aztán rendesen megkaptam, örülhetek a fejemnek! Lehet ügyeskedni/akrobatikázni ( Meg kell jegyezni, hogy a mozgásanimáció itt nagyon jól el lett találva ! ) a karakterrel, ki lehet használni az agyat a feladványokból és az útkeresésből adódóan! Na és akkor ez is egy olyan pont, ami vagy tetszik a nagyérdeműnek, vagy nem...lehet túlzás, másnak pedig megfelelő!

Bizony oda kell figyelni, meg kell tanulni és ki kell ismerni azt a világot, amit a készítők megálmodtak ! Így aztán nem fog hiányozni a gyorsutazás....
Én örömömet lelem a helyszínek összefüggésében, "kiskapuk" felkutatásában és gyalogszerrel történő leküzdésében.

Számomra nem hiányzik a lootolás, a szinteződés ebből az egészből. Elégedett vagyok a bolygó/helyszín felkutatásából eredő érzéssel.A titkok kigyűjtésével. Az oda vissza történő ingázással. A kozmetikai cuccok beszerzésével ( ami lehetne bővebb ), a Fénykard eddig nem tapasztalt részletességével ! A karakter fejlődésével szellemi / testi / harcászati téren. BD-1 fejlesztésével.... Én a Játékélményért, a hangulatért játszom vele, nem pedig azért mert várom az ajándékot az egyik dobozból. Én így olyan külalakot adok mindennek, ami nekem TETSZIK ! Valamint ez a játékmenet reálisabb is az Én nézetemben.

Nekem a harcrendszer.....Telitalálat! Olyan dolgokat művel Cal, hogy az államat elhagytam párszor. Mondom ilyen nincs.... Az az elegancia, finom mozgás és hatékonyság ! Harcászat terén irgalmatlan jó a program. Természetesen rá kell érezni, ki kell tapasztalni és alkalmazni kell mindazt, amit elsajátítunk idővel ! Én már csak tudom....ez a Grandmaster rendesen megfingat, De minden egyes pillanata élményszámba megy. Köszönöm a fejlesztőknek, hogy ilyen minőségben lehet részem! :R
Az animáció, itt is nagyon szép és sima, akár az ügyességi elemeknél. Persze mikor elhalálozom többször is a legnehezebb fokon, vagy egyszerre többen rontanak rám, és ráadásul még eltérő távolságból is kapom az eltérő támadásokat.... Na én is szívom a fogam! Viszont az élményért megéri. Az is jó dolog, hogy el lehet rakni a lightsabert, lehet Erő használattal operálni. Meg a közelharci elemeket is szépen belecsempészték, a harcművészetet....azok a nyak meg válldobások stb....( nálam ez is külön öröm, aki ebben jártas ).

A történetről nem írok különösebbet, azt mindenki tapasztalja meg maga. Tetszik. Chris Avellone és Aaron Contreras csak csak kitalálta ezt. Ők már azért tapasztaltak és mutattak ezt azt, bíztam is bennük ezen a téren !

Még a végére, az űrhajót ( Stinger Mantis ) majdnem elfeledtem! Pedig nagyon pofás darab, és ezt azt lehet vele kapcsolatosan csinálni. A Map különösen tetszik, és az egész utazás kicsit KOTOR feeling...meg a karakterekkel történő interakció is. Éljen !

Én ettől a játéktól, már most többet kaptam ( hol a vége... ), mint azt reméltem. Nem osztályozom....arra itt van ez OpenCritic . Ezen nincs mit ragozni. Nem csalás, nem ámítás.

Visszahozta azt az érzést, amit már rég nem kaptam Star Wars programtól.
Ettől többet nem is kívánhattam volna !
Köszönöm Respawn Entertainment.
EA.

A képek in game jelenetek. 4K.

[ Szerkesztve ]

"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.