20K elég lessz h rendmeszedd, és átmegy magától is. A féknek tökéletesnek kell lennie, mindenki érdekében!!! A vizsgapapir nem segit, ha meg kell állni!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
Mágus2
Közösségépítő
Mágus2
Közösségépítő
Egyetértek és tiszteletben tartom a véleményed, de a kutak között,márkán belül is van külömbség !
Mágus2
Közösségépítő
Ha 2 év mulva el nem csúszol valamin . A gumit nem csak a kopása miatt illik cserélni, hanem 5-6 évente az öregedés miatt is. 10 évre tervezel 1 garnitúra gumival? Veszélyes.
Akkor elmondom hogyan jutottam alkatrészekhez egy mindig garázsban tartott 40 000kmt futott favoritból.
Ezt a csodát egyik imerősöm találta csehországban. Egy nyugdijas bácsitól vette 5000 cseh koronáért. Hazafelé a pályán eldurrant a vadi újnak tűnő 15 éves abroncs, felborultak, és majdnem ottmaradtak!!!!
Igy lett váltóm, meg sok minden más is.
Atuska75
tag
Hívj fel 06 30 553 88 87
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
Atuska75
tag
Azért az se rossz ami itt van nálunk, lementem az Agip kútra tankolni és jött a meglepi ott állt a Mol-os tanker és töltötték a tartályokat. Tehát itt az Agip, Mol benzint ad.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
peti_s
addikt
Elvileg mindegyik kút a Mol-tól veszi a benzint, csak adalékanyagokat adnak később hozzá. Én legalábbis így tudom.
Sanyo91
csendes tag
akkor a 136-ba mit ajanlasz?? mert mar nekem is vennem kell,mert szegnykem mar elege rangat
Mágus2
Közösségépítő
Ird körül jobban, mit jelent az h rángat??? Milyen körülmények között rángat? Biztosan a váltóval vana baj, nem lehet h a kuplung a ludas? Nekem már elég durva hangokat adott alapjáraton üresben. Valami rettenetesen morgott benne.
Ha találsz eredeti 90-esből származó 136os váltót, akkor azt ajánlom. Nekem is az van.
[ Szerkesztve ]
Sanyo91
csendes tag
en nem a valtora irtam hanem a gyertyara, a rangatas meg akkor van amikor gyorsitok,es mar a karburatort kitisztitottam,most jon a gyertya csere
Mágus2
Közösségépítő
Akkor BRISK DR15TC EXTRA.
Elosztófedelet és kábeleket is cserélned kell.
Sanyo91
csendes tag
miert?? azok jok! es az kb menyibe kerulne??
Mágus2
Közösségépítő
Kb 7-8 euro lesz a 4. És 40 000km-re elfelejtheted a gyertyákat. Csak teszik a dolgukat. (3 pólusu)
[ Szerkesztve ]
Sanyo91
csendes tag
azt neztem a gyertyat neztem hogy annyi de en az elosztora gondoltam,amit irtal,es miert kellene azt is cserelnem?
Mágus2
Közösségépítő
Majd meglátod, ha leveszed. A sok hideginditástól beleég a pára a levegőből az elosztüfedélbe, szinte biztos, h emiatt rángat. Hidegen egyenletlen az alapjárat? . Én évente 2 db.-t fogyasztok el.
Új elosztófedéllel egész másképp reagál a gázadásra.
[ Szerkesztve ]
Sanyo91
csendes tag
egyenletlen de mar most nem nagyon,de nincs beszurkulve,mondjuk en tobb mint 1 eve vettem az autot es azota semmit se csereltem benne ,mert nem kellet meg de most mar rangatozik.
az elsoztora a holmi kb menyibe kerul??
Mágus2
Közösségépítő
Elosztó 3-4E kábelek 10, de az nem biztos, h kell. Először cseréld le a gyetyákat, meg a fedelet, és meglátod hogyan fog viselekdni a motor.
Benzinszürő van a kocsin? mert a 90-eseken még nincs gyárilag. Érdemes azt is ellenőrizni.
[ Szerkesztve ]
Sanyo91
csendes tag
kabel az mar volt cserelve,mert atutogetett
Sanyo91
csendes tag
szuro nincs ,ez rokton az elso kiadas,a legelso favoritok kozott volt
Mágus2
Közösségépítő
Akkor van egy rossz hirem. Ismét pucolhatod a karbit! Ki kell tisztitani, és egy szűrőt tenni az AC és a fém benzincső között lévő gumicsőre. Nekem is voltak gondjaim vele, néha fulladt a kocsi, amióta szürő van enyhült a tünet, aztán kitakaritottam a tankot is, és megszűntek a gondok.
Sanyo91
csendes tag
a szurorol ne is beszelj egyszer betettem mert itt mondtatok hogy jo dolog,feltettem es az auto nem birt menni rendesen fulladt kivettem ment rendesen,
rob210
nagyúr
Milyen szépen és jól válaszolgatsz.
Örülök, amikor nem nekem kell mindent megválaszolni, meg amikor van kivel tapasztalatot cserélni, mert ért is ahhoz amit leír.
Renault power
rob210
nagyúr
Na akkor az azért van, mert rosszul kötötted be a szűrőt , annak is van folyás iránya ugyanis, vagy pedig annyira koszos a tankod, hogy egy perc alatt eltömíti.
Egyik se jó.
Renault power
Sanyo91
csendes tag
jol volt bekotve,meg annyira nem mocskos nemtudom mi volt vele ,de rendesen tiszta volt a szuro ,de a motorom valamiert nem birta atszivni,arra gondoltam lehet hogy valami benzinpumpas aotra valo volt
Mágus2
Közösségépítő
Hová tetted a szűrőt? Nem mindegy hová teszed. Ott a helye ahol irtam, 92 után rájöttek, és gyárilag rakták bele a papirszűrőt.
Sanyo91
csendes tag
ahova mondtad
peti_s
addikt
Akartam már korábban is linkelni nektek, most jutottam el a cselekvés szintjéig. Itt volt nálunk Pécsen, elég rendesen összetörött az a Favorit.
Mágus2
Közösségépítő
"nem birta atszivni" Le kell venni a tankot és kimosni, meglátod majd, miféle álatkák vannak benne.
A szivókosarad lesz eltömődve. ha nem akarodzik levenni a tankot, akkor nem szükséges. A hátsó ülés alatt találsz egy kör alaku kivárást, ha azt felfeszited, alatta lesz a benzinszintmérő +szivókosár kombó. maximum félig lehet a tank, ha ki akarod venni a szivókosarat. Az egészet egy hatalmas müanyag fedélanya tartja. 2 csavarhuzóval le lehet tekerni, meglazitani meg gumikalapács+nagy lapos csavarhuzó. Ha kivetted, megtalálod a fulladás okát
rob210
nagyúr
Az nagyon érdekes.
nem lehet, hogy gyártás hibás volt a szűrő?
Olyannal már találkoztam, hogy ahogy a darabolóból kikerült a cső fele sorjás volt ezáltal az áteresztő keresztmetszete majdnem, hogy a felére csökkent.
Ami viszont már okozhat ilyen gondot.
Renault power
Mágus2
Közösségépítő
Köszi, csak olyasmit szoktam tanácsoni, amit már magam is kipróbáltam, akkor nem lehet mellébeszélni. Kb 15éves korom óta szerelek. Gyűlnek a tapasztalatok, meg a káromkodások, egyes hibák, tipushibák, megoldások láttán.
Mágus2
Közösségépítő
Ja, mindig ellenőrizni kell a szűrőt, beszerelés előtt. Még a mérete sem mellékes.
Sanyo91
csendes tag
az nem ok,mert mar 3 kivolt szedve,meg uszot csereltem,most nemreg,a szuro meg lehet hogy hibas volt,az csak itthon volt es kivancsisagbol bettem
Mágus2
Közösségépítő
Én újra gondoltam, amikor azt irtam h kell bele, mert a használtba beleragad a por és te sem birnád átfújni.
Sanyo91
csendes tag
az nem hasznalt volt az uj,de mindegy azt meg meggondolom most elso a gyertya,utana a fedel ha meg meg gond lessz akkor kabel es vegul a szuro,de mar nem nagyon akartam ra koltani mert feliciat akarok venni, de most azt tanacsoltak hogy varjam meg a tavaszt,es akkor muszaly ezeket megvennem
rob210
nagyúr
NE haragudj, hogy ezt mondom, de szerintem ne vegyél felíciát.
A favorithoz képest a kényelmi opciókon kívül semmit nem fogsz elérni ezzel a "fejlesztéssel"
Nagyon rohadnak a feli csiták
Sajnos ez tény meg kockázatatom némelyik rosszabb állapotban van sokkal fiatalabb kiadása ellenére mint egy jó pár favorit.
Valahogy a feilcia kaszni nem lett egy jól sikerült darab.
Küszöb, sárvédőív, csomitér fedél rendszámtábla körül.
Azt kell mondjam nagyon kevés makulátlan felicia fut az utakon.
A havernak az a mókolt feliciája is 2Xszer volt kasznisnál, ezek miatt.
Most ugyan jó lett és már nem rohad, de kapott küszöböt, íveket és egy darab doblemezt is kellett vágni már rajta.
utolsó kasznizás óta kapott egy jó alapos alvázvédelmet a rugalmas fajtából, meg üregvédelmet így most el ne kiabáljam megállt a rohadása.
Renault power
peti_s
addikt
Ami előrelépés lenne az az injektor, ami nekem tetszene. De, valóban igazad van, elég rendesen rohadnak, én amiket az utakon látok, azok nagyon szépek, szinte egytől-egyig, az eladó példányok a legrosszabbak, itt-ott rohadás, stb.
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
Ha már eldöntötted, nem fogunk tudni lebeszélni róla. Ha tényleg előrelépést akarsz a favorit után, akkor 1.6MPI, a jó állapotú eladó példányok ritkábbak mind a fehérholló. Ha 1,3 -ast választasz, akkor lesz egy körbeköszörült favoritod annak minden előnyével és hátrányával.
+ Elpusztithatatlan motor(szerviz-intervallumokat betartva)
+(kis fogyasztás)
+Kényelmes utazás A -bol B-be
-(karoszéria még gyengébb, alalcsonyabban is van mint a favorit)
-a 40kwos lomha de strapabiró, az 50-es pörgős, de hangos, és nem érezni sokkal erősebbnek a 40esnél(kevés ahhoz h megtörténjen a csoda
-És a legnagyobb hátrány, bár eddig senki nem irta, h a kisseb lámpái miatt tompitott fénnyel(vak a ködnek efektus) A régi 100as skodánk előtt ehhez képest tejútrendszer volt kocsi előtt a tompitottal.
Ha ezekkel meg tudsz békélni, vágj bele nyugodtan, és akkor nem fogsz csalódni.
Sanyo91
csendes tag
koszonom a tanacsokat!
en ugy gondolkoztam hogy venni akarok egy 1.6os,lpg-vel,jo allapotut, olyan max 100ezer km-vel,meg azert akarok feliciat venni mert kenyelmesebb mint a favorit,es a favoritomra is most sokat rakellene koltenem,mert mar pleheket cserelnem kellene aztan festeni,es mar nem akarok annyit rakolteni,a lampa meg annyi hogy a favoritba most vettem osram nightbreaker-oket,es a valtozas csodalatos,sokkal elvezetesebb vezetni ejszaka,nem hittem benne hogy igaz,de komolyan az,mert hogy 90% fenyero meg minden de igaz
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
És ha nem müködik hozzá a lámpamagasságállitás(100%, h nme működik, Vizsgán azt mondták nekem, h 10 éve az enyém volt az első amelyken működött, 10 percig játszott vele..), akkor velem ne találkozz szembe éjszaka!
Minden este kifolyik a szemem mire hazaérek, a sok tuning égő miatt. Sokan nem is tudják mire van a lámpamagasságállitás. Szomorú
Elő a farbával emberek! Kinek működik???
[ Szerkesztve ]
Sanyo91
csendes tag
nekem nem de jol vilagit engem megdicsertek muszakin,de meg szep mikor apum autoszerelo
Mágus2
Közösségépítő
Küldtem neked privát üzenetet keress meg ha lesz időd.
[ Szerkesztve ]
rob210
nagyúr
Nekem megy de nem favorit.
Renault power
Mágus2
Közösségépítő
peti_s
addikt
Nem tudom h működik-e, nem használtam még.
Mágus2
Közösségépítő
Erről beszélek. És ültek már hátul a kocsiban? Mert ha igen a szembejövőknek kiégetted a szemét. 0-fokozat egyedül üres csomival, 1-fokozat 2 ember teli csomagtartoval. 2 es fokozat, ha valaki beül hátra.
Bár, ha sosem használtad, akkor kétlem, h működne.
[ Szerkesztve ]
Mágus2
Közösségépítő
Az a lényeg h a lámpák a kocsi sulyához és magasságához lettek belőve, ha megváltozik a sulya akkor változik a magassága, Pl. ha valaki beül hátra a kocsi hátulja leül, és az elején a lámpák emelkednek, ezért azt találta ki a skoda 1990ben, h tettek egy hidrokorrektort a lámpákra, ami egy folyadék segitségével a fokozatoktól függően lefelé forditja a lámpatükröket, h mindig optimális legyen a szöge a szembejövők miatt.
rob210
nagyúr
(ez az ami az enyémben már elektromos motorral és az egész lámpatestet állítja.)
Renault power
Mágus2
Közösségépítő
Sokan sajnos azt sem tudják mire van, és hogyan kell használni.
peti_s
addikt
Mindig 0-n van, de nem vakító. (Úgy emlékszem picit alacsonyabbra van állítva a fénye, mint amennyi lehet max. ) Másik autóval mentem már szembe a Favorittal(3-n voltak kb. benne), és egyáltalán nem volt zavaró a fénye, nem úgy mint minden második autónak már lassan éjszaka.
Sanyo91
csendes tag
mar valaszoltam