Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ateszm

    senior tag

    válasz proci985 #553 üzenetére

    1280,és amit csak lehet bekapcsoltam... nagyon nagy atacknál sem megy le 50 alá az fps :C

    szerk: (minden alap órajelen)

  • VinoRosso

    veterán

    válasz proci985 #553 üzenetére

    azt elfelejted hogy igazából nem kimondottan a textúrák tárolásához kell sok vram, hanem a rajtuk végzett számítások miatt( pl szűrés ). Nálam egészen addig 50-60 fps amig a napsugarak meg nem jelennek. Aztán a hajnali párában jó ha 25 megvan([link] [link] [link]), de inkább 20 fele tendál. szép, meg minden, de most akkor lehet visszagondolni a fikázott a crysiséra, ami ugyanez csak sokkal szebb és 35 fps ugyanezzel a teljesítménnyel. Arra lennék kiváncsi, hogy egy gt200-asnál mennyire esik vissza az fps, szerintem annka ez a fajta számolás jobban fekszik, mert gyorsabb sokkal a shader domain, nagyobb a mem sávszélesség és nem számít annyira a párhuzamosítás foka, mint az órajelek.

    mod: ja 55 manós core2? :DDD

  • proci985

    MODERÁTOR

    válasz proci985 #553 üzenetére

    picit továbbgörgetve a témát: meg lehetne nézni adott vidkari, felbontás és beállítások mellett, hogy meddig tart a procilimit. pl alapórajel, 100mhz húzás, 200mhz húzás, stb... fraps második monitoron, CS csak egy magon -tehát defaultban- Fraps második monitorra kirakva mert komolyan befolyásolja a mérést ha a háttérben még az is fut az elsőn. aztán nézni, hogy kb hol érjük el azt a helyet, amikor már semmit nem képes javulni, avagy mégis mekkora processzornál válik nem procilimitessé a játék (adott felbontás, vidkari és beállítások mellett). a dolog ugye amiatt csúnya, mert a phn nem egész egy hete volt egy cikk, ami pont arról szólt, hogy 3ghz mellett már nem igazán van procilimit (ami ugye azért is muris, mert ezen órajel fölött gyárilag nem sok cpu van), nos jött a CS, és bebizonyította, hogy csak programozás kérdése az egész:) más kérdés, hogy a teszt időigényes, avagy a fenének lenne kedve ezzel bíbelődni.

    azt hisem a GSCnek hatalmas mázlija van, hogy már kijött a SoC, nomeg hogy jópár helyen elnapolták a megjelenést, mert ebből biza hatalmas bukta lenne (általában a megtérülésnél az első pár hónapot veszik figyelembe a kiadónál elsősorban, arra pedig egy játszhatatlan bugtenger -még ha időközben patchelik is- erősen rányomja a bélyegét... ld SiN, Deus Ex 2), már ha így nem lesz végeredményben az. azt hitte az ember, hogy tanulnak az SoC hibáiból... :W

Új hozzászólás Aktív témák