Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • proci985

    MODERÁTOR

    válasz Hun'reeth #2378 üzenetére

    az a helyzet, hogy artifactok csak fix helyeken spawnolnak, és ha kiszedted őket, respawn nincs. ha úgy kategorizáljuk az artifactokat, hogy gyenge, közepes, erős, akkor minden pályán gyenge-közepes vagy közepes-erős hullhat egy adott anomáliából, minden anomália saját artifactszülési táblával rendelkezik. az, hogy a gyengébbet vagy az erőssebbet találod a kettő közül, a pályára való első belépéskor határozódik meg (maximalisták pályák előtt menthetnek és újrapörgethetik a pályát, ha nem megfelelő esne, főleg red forest és military warehouse előtt).

    végső páncélnak három lehetséges verzió van:

    exo: 30as resist, 40-50 közötti rapture, 60 bullet, baromi drága, kék éjjellátó, emelt súlyhatár, nem tudsz futni. az utolsó kikötés bizonyos taktikájú harcmodort lehetetlenné tesz. max 3 arti megy bele. baromi drága, mire kimaxolod. leginkáb terminátor/sniper harcmodorhoz jó, gerillára felejtős, urbánus környezetre határeset. integrált plusszhealth és plussz stamina (magyarul nagyon megterhelve se kell kifújnod magad kétlépésenként).

    bulat avagy a régi military spec: 65 bullet, 35 allres, kettő között rapture. max két slot. tudsz futni, asszem csak sárga éjjellátó van, kevés az artifact hely. az exo árának feléből megáll, mire maxolod. mindenféle harcmodorhoz tökéletes. sajnos egyszerre -bleed+health kombó nem működik

    seva: 37 allres, 45-55 közötti bullet és rapture: kék éjjellátó, 5 socket, viszont leggyengébb védelem lő- és szúrófegyverek ellen a highend vértek közül. kb a bullattal egy árban maxolod. remek összvér megoldás, de terminátoroknak nem ajánlott (sniper/gerilláknak simán, főleg a szent quicksave/quickload hívőknek a gránát/akna/fejlövés szektán belül). cserébe nyugodtan bele lehet sétálni az összes anomáliába:D

    a durability igazából csak a javítási költségek miatt fontos, utolsó pályán is bőven lesznek mechanikusok.

    a duty és a freedom exoját én még nem láttam, pedig állítólag olyan is van a játékon belül...

    bullet értékeket lehet elszúrtam és az SoC értékeit írtam be, ez esetben bocsánat :B

  • remington2

    senior tag

    válasz Hun'reeth #2378 üzenetére

    Swampsban körülbelül 6 arti van, ennél többet nem találtam. Netes térképeket nem szoktam nézegetni, bár tudom, hogy komplett walkthrough mapek vannak :DDD A legértékesebb egy +20 kiló súlyhatárt kitoló cucc, a többi relatív értéktelen, bár a legelején a torony felé haladva, az első arti is egy -2 sugárzást adó, az sem rossz, főleg itt a legelején.

    A SEVA kapcsán igazad van. Utolsó szint nélkül, páncél/védelem vonalon fejlesztve kevés bulletproofot ad, elég megnézni egy ilyen uppolt, és egy sima ruha összehasonlítását egy kereskedőnél :( Viszont ami csalóka, hogy elvileg a fejlesztett ruhán nem "látszik", hogy növelve van az ellenállása, tehát nehezebben romlik az állapota, 5 update pont közül 3 ehhez köthető, az utolsó fejlesztési pont, amihez meg banditák kellenének, lenne elvileg egy szuper páncélzat. Persze, a ruha romlásának lassításával annyira egetverő eredményt nem lehet elérni, plusz páncél jobb lenne. A másik vonalon, a kémiai / radiológiai védelmen meg nincs kék éjjellátó, így, ha ehhez ragaszkodom (mindig), akkor meg egy se ilyen, se olyan öszvér ruhám lesz, ami meg nem jó (magas burn, de alacsony radioaktivitást pl).

    Bulatot kipróbálom, de sok artit használok (élet+vérzés), és ezekhez még általában kell sugárzás-csökkentő is.

  • zeoos

    tag

    válasz Hun'reeth #2378 üzenetére

    Szerintem az artkaft használás és ruha összefüggése egyértelműen a játék szakaszaihoz igazíthatóak:
    Játék legelején nem a harc a lényeg (persze azért van benne részünk), mint inkább a logika kiismerése, a részvevők feltérképezése és magunk felszereléseinek, képességeinek és anyagi helyzetének a biztonságossá tétele.
    Második nekifutásra inkább a másodküldetések által kialakított kapcsolataink okos szervezése a feladatunk más résztvevőkkel, a "kincsek", artifaktok, relikviák begyűjtése, az elrejtett tárgyak és driverek lelőhelyének felkutatása (ebben a szakaszban érdekes a sok relikvia megléte és egy olyan ruha, amely a max.5 darabot képes kezelni ... artifaktok folyamatos és eseti cserélgetésével minden egyes szopatós rész nagy biztonsággal kivitelezhető)
    Fő résznek gondolom a limanszki hídtól visszafordulva és a játék legelejéről újra végigjárni mindent, az időközben ki- és megismert frakciók közötti szerepvállalásunk és csak ekkor érdemes csak a frakcióháborúba belebonyolódni. Ennél a résznél már vegyes érzelmeim vannak a védőfelszerelés témakörben, mert vegyesen jól jöhet katonai-, vagy tudós tipusú hacukák (ekkor tesz nekünk nagy szolgálatot a tuningSEVA, hogy ne kelljen két és egyben váltogatható ruhát magunkkal cipelni)
    Végül a Limansz városba már végleg bemenve (sajnos a játék vége olyan amilyen) ... ezt a részt én levezetésnek gondolom. Szóval itt már a képességeink és fegyverzetünk lehetőség szerint a maxon vannak, nem lényegesek már az anyagi javak. Külsőváz ruha kell, legyen az bármely frakció legmarkánsabb öltözéke és már csak menni kell töretlenül előre.

    Játékban mindig minden ugyanott van, csak a másodküldetések bevállalása nem egy-egy szereplőhöz mint inkább a játékban elért különböző szintek eléréséhez kötött.
    átfogó térkép

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés