Hirdetés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sh4d0w: StarWars: Felismerés
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Gadomiklos: Sziasztok! Kezdő vagyok, és nem tudom hol tudom megnézni a privát üzeneteimet.
- Meggyi001: Kórházi ellátás: kuka vagy finom?
- WireGuard VPN a mindennapokra
- Kalandor: „Ha engedtem volna a lelkiismeretemnek, az üzlet kevésbé lett volna jövedelmező”
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sziasztok! Hardveraprón vásároltam egy S8 készüléket (48+os embertől...). Azt mondta független. Megérkezett, bekapcsoltam, azt írta ki, hogy figyelem, rootolt eszköz. Javaslatba bedobta, hogy kapcsoljam vissza a vírusírtót, mert fenyegetés található. Megtettem, kért egy újraindítást. Utána meg boot loop-ba ragadt. Vettem a bátorságot és Odin segítségével frissítettem a firmware-t. Nos, nem fogad el semmilyen SIM kártyát. "Nincs regisztrálva a hálózaton" hibaüzenet fogad. Térerőt jelez, APN-t felkínál. Se a magyar, se a német, se az angol (UK-s) firmware nem jó. IMEI szám nem zárolt. Honnét tudom, hogy mi volt a gyári firmware country azonosítója? S/N számból esetleg? Megköszönném, ha valaki tudna segíteni. Életemben nem kellett ilyennel foglalkoznom, nem is gondoltam volna, hogy egy használt készülékvásárlás ezzel járhat. 35.000 forintom bánta...
Új hozzászólás Aktív témák
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Azonnali játékos kérdések órája
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Tőzsde és gazdaság
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Sorozatok
- Red Dead Redemption 2 (PC)
- BestBuy topik
- Gyúrósok ide!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...
- DDR5 8/ 16/ 32GB 4800-5600MHz SODIMM laptop RAM, több db- számla, garancia
- Xiaomi Redmi Note 14 Pro+ 256GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával