Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kasya

    nagyúr

    válasz Aryes #46696 üzenetére

    A szallasadoknak is kettos azonositas van beallitva (evek ota azt hiszem kotelezoen). Ettol meg a szallasado recepciosa, aszisztense (de akár a tulaj is) lehet olyan szerencsetlen, hogy phising scam aldozata lesz. Ez nem a Booking sara, hanem a szállásadóé.

    Raadasul a foglalaskor meg kell adni a kartya adatait. Ha ott rosszat utsz be, a(z elő)foglalás sem lehetséges. Ennek fényében a tapasztalatlan vendég is ráfuthat a hibára, hogy utolag azt gondolja, tényleg hiba tortent. Olyan esetben, mikor fedezet nincs a terheléskor, akkor valoban kuld a Booking egy értesítést, hogy sikertelen fizetes. De ezt a vendég bankjanal is megjelenik (altalaban az appban, de ellenorizheto).

    A szallasadok és vendégek is egyaránt lehetnek ebben hibásak, persze a Booking is, hogy a dologrol tud és nem tett meg mindent a probléma kikuszobolesere (pl. felhasznalok ertesitese, egyéb technologiai fejlesztesek). Itt jar nekik a nagy pofon.

    Vegul, a szallasado donthet ugy, hogy nem a Booking fizetesi rendszerét hasznalja (ami amugy nem is ingyenes, tehat nem feltetlen eri meg mindenkinek). Ezesetben a nyáron tapasztalt kifizetesek csuszasa is kikuszobolheto. Nem kotelezo rendszer, csak opcionalis. (Megjegyzem, nekunk sem teljesult a kifizetes idoben. Viszont meg mindig olcsobbnak és biztosabbnak latjuk kis szallasado oldalarol a Booking rendszeret, mintha sajat rendszerunk lenne.)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés