Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pcnet

    addikt

    WayteQ szerviz tapasztalat

    Nos! Hálózat eldobálással küldtem ugye a telefont szervizbe október 24-én. Munkalap szerint másnap délután meg is érkezett hozzájuk. Tegnap hívtak, hogy kicserélték, átadják futárnak, ma megkapom. Közben GLS csomagpontra kértem, letelefonálták, vissza hívtak, hogy oké. Szóval segítőkészek.

    Ma meg is jött a telefon. A telefon teljesen új, kijelzőjén a matt fóliával, hátlapján az IMEI-t tartalmazó matricával. Töltő, adatkábel, doboz a régi telefonomé. A munkalapra azt írták, az átvett telefon állapota "koszos, karcos". Ez mondjuk érdekes, mert direkt tisztára töröltem LCD tisztítóval és szemüveg tisztító kendővel, mert hallottam több helyről, hogy némelyik szerviz "előszeretettel" karcolja meg a készülékeket. Ezért minden oldalról lefényképeztem feladás előtt. A vissza út költségét a szerviz állta.

    A garancia időtartama a szervizben töltött idővel nem hosszabbodott meg!!! Ez fura!

    BOE kijelzős telefont küldtem szervizbe, EBBG-st kaptam vissza. Persze nem tragédia, nálam ez nem e-pénisz, de már beállítás varázslóban észrevettem, hogy sárgásabb a színe. Szóval szabad szemmel kiszúrható a panel típus.

    Kb ennyit szerettem volna leírni. Nálam 4/5 pont a WayteQ-nek. :R

    Úgy döntöttem egyelőre megtartom. Aztán majd elválik, hogy megszokjuk egymást, vagy elválnak útjaink. :)

    [ Szerkesztve ]

    “A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés