Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) shaft72


shaft72
tag

Nekem volt egy manuális Type-S-em, az hatosban 80-nál kb. 8 litert fogyasztott :D 10-12 között evett amúgy, igazán kajálni csak 190-200 és afelett kezdett. Hiába, jók ezek a Soichiro motorok :D

(#2) hoffman_


hoffman_
nagyúr

nagyon impozáns :K

a "nagymotor" azért sok előnnyel jár, már amennyiben 3.0 alatti "nagymotor" felette már erős lehet a fogyasztás, de addig sokszor van ilyen érdekes kontraszt.

a 2008-as 1.4es fiesta behörpöl 8 litert simán, ha vezetem. újabban ez persze nem sűrű jelenség. igaz, ez kis motor, és hogy menjen, kicsit jobban oda kell lépni, bár manuális, önsúly ~ 1200kg.

szóval királyak a számaid. btw cimboráéknál egy ugyanilyen fiesta és egy hasonló korú full extrás mondeo kombi volt, az is ilyen 1500kg körül, 2000es dízel manuális. kevesebbet evett, mint a fiesta, 6-7el el lehetett menni vele.

ez az accord pedig még mindig nagyon szép :)

ui.:

ja, viszonításképp. 80-as audi cabro, 150LE, 2.6 V6 - el lehet menni vele 8 literből! :K de akkor nagyon nem törnek a tojáshéjak :D

[ Szerkesztve ]

"The time you enjoy wasting is not wasted time."

(#3) Huma


Huma
addikt

Nem lehet, hogy valami hiba van a képletben? Tényleg elég kevésnek tűnik a fogyasztás.

Izospórás harasztok: Sporofitonjuk sporangiumaiban haploid meiospórák keletkeznek.

(#4) Viszlát válasza shaft72 (#1) üzenetére


Viszlát
addikt

12 litert akkor evett az enyém amikor Fehérvárról 2 óra 4 perc alatt értem Debrecenbe. :)

Van egy ismerősöm, akinek ugyanez van a kétezres motorral, először manuálist vett, aztán két év után lecserélte automatára és mindig elmondja amikor találkozunk, hogy nem hiszi el, hogy az automata kevesebbet eszik alatta...

hoffmann: na a tojáshéjak most nálam is épen maradtak volna, durván be voltam "drogozva", kínos óvatossággal gyorsultam, lassultam... Egyébként tényleg nagyon ideális volt minden, valószínűleg sose lesz többet ilyen. Az M5-ön eleve alig vannak, meg talán egy emelkedő sincs rajta, a szél se fújt, még a hőmérséklet is 17-18 fok körüli volt. Egyetlen halála van ennek (ami minden autóval így van általában), a csak rövidtávú használattal bizony megkajál 9 liter körül.

Szeretem amúgy nagyon, még mindig, sokszor elmondom, hogy ennél jobb autó nem kell nekem. Ha meg kikeveredek a hitelgödörből egyszer, akkor újra kap szép felnit, meg valószínűleg egy fényezést is, mert lecserélni nem akarom, de egy-két hiba azért már van rajta (barátnő és a Tesco parkoló, kisnyugdíjas fémkosarat pakolt a csomagtartóra, kőfelverődések). :)

[ Szerkesztve ]

"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."

(#5) hoffman_ válasza Viszlát (#4) üzenetére


hoffman_
nagyúr

igen, városi fogyiban azért kicsit veszítenek a szép számokból. de szerintem ezt be kell nyelni, ha valaki autót használ, akkor annak van egy ilyen árnyoldala, amit üzemanyagnak hívnak :D inkább egy 2.4es accord, bármikor, mint egy citroen c3, csak mert utóbbi megelégszik 5 literrel. nekem legalábbis. amíg nem tudok fenntartani egy 8-9 literes átlagfogyasztást, addig nem kell autót venni - szerintem. persze tudjuk, hogy azért a körülmények ennél komplexebbek :)

barátnő és a Tesco parkoló

szegényke :N

[ Szerkesztve ]

"The time you enjoy wasting is not wasted time."

(#6) Lauda válasza Viszlát (#4) üzenetére


Lauda
félisten

300 km-t 2 ora alatt. ;)

(#7) Viszlát válasza hoffman_ (#5) üzenetére


Viszlát
addikt

Komplexebbek igen, én csak annyit javaslok, hogy amíg nem alakulnak ki nagyjából az életkörülményeid, szokásaid, igényeid, addig nem érdemes drága autót venni.

Én egy '81-es 1.3-as Kadettel kezdtem és imádtam, annak ellenére, hogy négysebességes volt és az 1.6-os karburátor miatt lazán benyakalt 7-8 litert, mert iszonyatosan tágas és kényelmes autó volt, fiatalságom szerelmi kalandjainak remek helyet biztosított. :D Aztán jött egy '95-ös 1.6 16V Astra, amit szintén nagyon szerettem, mert ment mint a golyó és szép volt, meg nem volt vele sok baj, viszont hosszú távra kicsinek éreztem egyben is, meg a komfortját is keveselltem. Aztán jött életem legrosszabb döntése, vettem egy 2000-es évjáratú Vectra 2.0 DI-t, mert bele voltam szerelmesedve a motorháztetőből tükörre kihúzódó ívbe, meg nagyobb autót akartam és ilyen szempontból is pont megfelelt. Jó is volt, megjártam vele spanyolt 5.7-es átlaggal, csak amit megspóroltam az üzemanyagon a benzineshez képest, azt elköltöttem a javíttatására, pedig vigyáztam rá amennyire csak tudtam.

Ezután jött az Accord szerelem, mert sose voltam Honda rajongó, sőt, amikor az Astrát vettem akkor megnéztem egy 1.5-ös hasonló korú Civic-et is, de olyan fapados volt a belseje, hogy hiába ment nagyon jól, nem akartam kis túlzással párnázott padokon ülve száguldozni. De az Accord már a Totalcar bemutatóban is nagyon tetszett, aztán egy jó barátom vásárolt egyet és kipróbálhattam, hajajj... :)

(#6) Lauda: büszke nem vagyok rá, csak a körülmény extremitását akartam érzékeltetni a 12 literes fogyasztáshoz.

[ Szerkesztve ]

"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."

(#8) DeFranco


DeFranco
nagyúr

Te 110-zel nyomod pályán? Miért?

(#9) Lauda válasza Viszlát (#7) üzenetére


Lauda
félisten

150-es atlagot hogy mentel? ;)

(#10) Viszlát válasza DeFranco (#8) üzenetére


Viszlát
addikt

Pestig azért, mert ment haza a sok majom a Balatonról és legtöbbjük szeret a középső sávban ennyivel tanyázni, ami miatt a belső sáv is erősen hullámzik az előzgetők és utolérők miatt, miközben a külső sáv szinte üres. Ha ilyenkor megpróbálok haladni, akkor általában Martonvásár környékén már az agyvérzés kerülget. Pest és Szeged között meg azért, mert szép idő volt, szépek voltak a fények és baromira ráértem, gyönyörű zöld minden, zenét hallgattam, élveztem az utat. :)

(#9) Lauda: most miért adod az értetlent, írd le, hogy nem hiszed el aztán annyi. :) Siettem és késő este volt, úgy. :)

[ Szerkesztve ]

"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."

(#11) Lauda válasza Viszlát (#10) üzenetére


Lauda
félisten

Jo. Nem szoltam. Elnezest. :)

(#12) Viszlát válasza Lauda (#11) üzenetére


Viszlát
addikt

Nem azért írtam, csak kacsintgatsz itt, mintha akarnál tőlem valamit. ;]

Pontosan tudod te is, hogy mi kell a 150-es átlaghoz, ezért írtam, hogy nem vagyok büszke rá...

"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."

(#13) bambano


bambano
titán
LOGOUT blog

nem tudom, az enyém mennyit fogyasztana, ha az mHETESEN indulnék szegedre, de a végeredmény ijesztő lenne :)

egyébként relatíve kis motoros, kis autóknál ez nem olyan rekord fogyasztás... :P

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#14) zoo8800


zoo8800
veterán

Ez mondjuk tényleg közel áll a hihetetlenhez. A spritmonitor szerint közel 10 litert eszik átlagban :)

[ Szerkesztve ]

rip and tear, until it is done

(#15) bambano válasza Lauda (#6) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

300 kilométer 2 óra alatt pályán annyira nem vészes (nem kapsz érte túl nagy büntit), 300 kilométer 2 óra alatt akkor válik kemény menetté, ha abból 50 kilométer Pest, rossz időpontban :)

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#16) Lauda válasza Viszlát (#12) üzenetére


Lauda
félisten

Nem akarok toled semmit. ;]

Igen, tudom mi kell hozza. Viszont azt is tudom, hogy a jelenleg meglevo utakon, utcai autoval semmilyen korulmenyek kozott nem fogod megtenni ezt az utat ennyi ido alatt.

Na de reszemrol ennyit is errol. ;) Nem fuznek hozza mast. ;)

(#17) bambano válasza Lauda (#16) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

-1

dögivel látok autókat, amelyek sebességéből következtetve rutinszerűen elérik ezt az átlagot.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#18) hoffman_ válasza Viszlát (#7) üzenetére


hoffman_
nagyúr

Komplexebbek igen, én csak annyit javaslok, hogy amíg nem alakulnak ki nagyjából az életkörülményeid, szokásaid, igényeid, addig nem érdemes drága autót venni.

a félkövért emelném ki: addig nem érdemes semmilyent. szerintem. imádom az autókat, elég közel is állok hozzájuk, szóval nagyon fogom nyomni ezt az autóprojektet, de a devizahiteles törlesztő-szívást is első kézből látom, szóval nyilván elég komolyan meg lesz rágva a dolog. egyébként ilyen lesz az első autóm :) illetve, mire odajutok, már ilyen :D (ah, ez annyira gyönyörű)

meg hát egy kombiban mégiscsak több hely van a boldogóráknak, oda játszi könnyedséggel befér egy hármas is :DDD

ilyen accord-ban még nem ültem, de elhiszem, hogy szereted :K én sok-sok autóban(50 fölött bőven) megfordultam(s600, a6, gl, sorento, 525, kadett, omega, az egész paletta árban is kb), no persze zömmel még nem sofőrként, és ennek fényében mondom, hogy a v70 a kedvencem. de a fiestát is megszerettem már nagyon. a lejjebb említendő vectrán tanultam meg vezetni, még otthon, azok is nagyon szerethető autók voltak. igazából van pár kedvenc, de végig tudnám sorolni a fél használtpiacot, mert szeretem az autókat :D

bambano:

anno, mikor apám még járkált ügyekben szerte az országba, napi 4-5-600km-eket, akkor ő annyival pályázott, amennyit ment az autó, ez 1.9es cdti vectráknál 219 volt, de ahány csillag, meg karika, meg kék/fehér pötty, annyi féle. lazán lehet menni 150 átlagot. szóval -2

[ Szerkesztve ]

"The time you enjoy wasting is not wasted time."

(#19) zenke válasza Lauda (#16) üzenetére


zenke
aktív tag

Szinte végig pálya. Ha néha kell csak lassítani, lazán lehet 200 felett haladni.

Galaxy Ace Xperion V5, Galaxy SIII 4.1.2+Siyah, Galaxy Note2 Stock 4.1.2

(#20) Viszlát válasza Lauda (#16) üzenetére


Viszlát
addikt

Nem igazán értem én ezt a troll megközelítést. Állítasz valamit, aminek alátámasztására semmit nem szolgáltatsz, mert még a legnagyobb tisztelet mellett is kevés az, hogy ezt gondolod. Próbáltad már? Ha igen, milyen autóval, egyáltalán milyen autókat vezettél kellő mennyiségben ahhoz, hogy maximálisan tisztában legyél a képességeivel? No meg a te vezetői képességeid is befolyásolhatják a dolgot. Ami mind oké, csak azt nem értem, hogy mégis mit szeretnél elérni egy ilyen kategorikus kijelentéssel, ami csak lóg a levegőben...

Szóval amellett, hogy nevetséges színvonalon sikerült lehazugoznod, a végére benyögöd, hogy részedről ennyi. Ne haragudj meg, de vagy szedj össze néhány stabil alapokon álló érvet, vagy inkább tényleg maradj csöndben.

(#14) zoo8800: ahogy a németek vezetnek, úgy nem is csodálom, nem sokan döcögnek le 2-300 km-t kilencvennel. :) Egyébként ahogy írtam, én is csak pislogtam a benzinkúton, mert számomra is hihetetlen, na meg legalább ötször átszámoltam mindent. :D

[ Szerkesztve ]

"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."

(#21) hoffman_ válasza Viszlát (#20) üzenetére


hoffman_
nagyúr

[link] mindig, mindenre jó. :D

"The time you enjoy wasting is not wasted time."

(#22) Viszlát válasza hoffman_ (#18) üzenetére


Viszlát
addikt

Volvoval nagyon nem lehet mellényúlni. Nagyon jó barátom egyébként V70 mániás, 20 éve használja őket, talán 2 éve cserélte a mostani modellre és tényleg jó kis verdák, az újak meg nem csak masszívak hanem szépek is már. :)

Autóra hitelt semmiképpen, ezt mindenképpen vésd észbe. Főleg újat ne, bár ma, miután megírtam ezt a bejegyzést, megnéztem, hogy mennyit ér a verdám, hát a sírógörcs kerülgetett, mert már 1.4-ért is hirdetnek. Mindegy, az vigasztal, hogy ilyen jó állapotban biztos nincs egyik sem, mint az enyém. :D :O

#20: hja, ez tényleg jó, el is raktároztam. :)

[ Szerkesztve ]

"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."

(#23) shaft72


shaft72
tag

Azt ugye elfelejtitek, hogy Viszlát a furgonozás közben szerzett tapasztalatait átülteti az autózásba is :D Így már érthető az a fogyasztás, esetleg ha be tudnál állni egy kamion mögé 70-nel, lemenne az 5 liter alá is... :D

[ Szerkesztve ]

(#24) Viszlát válasza shaft72 (#23) üzenetére


Viszlát
addikt

Furgonnal csináltam néha, laza másfél-két litert jelentett, csak hát nagyon fárasztó úgy menni huzamosan, hogy csak pár métert látsz előre. :)

"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."

(#25) DeFranco válasza Viszlát (#24) üzenetére


DeFranco
nagyúr

Én nem szeretem, mert (pályán mondjuk ez éppen ritka, de közúton jellemző) nem látod az esetleges úthibákat, és simán tarolod az összes kátyút.

Ezért is szoktam rá az előzgetésre, pedig amúgy úrvezető vagyok, nem száguldozok.

[ Szerkesztve ]

(#26) baluka26 válasza Viszlát (#20) üzenetére


baluka26
veterán

Mostanában rászokott erre...

DeFranco: Még mindig várok a püdre :D

They said I once was lost, but now I'm truly found. || Eladó Eastpak hátizsák: http://tinyurl.com/balutaska

(#27) DeFranco válasza baluka26 (#26) üzenetére


DeFranco
nagyúr

Azóta nem alszom rendesen (nem emiatt :D) ezért szét vagyok esve, nem tudok koncentrálni, és kiesek a szememen, Bónusz vizsgára készüléssel párhuzamosan szivességi laptoptelepítést csinálok két napja, szét van az agyam, holnap vizsga és még csak addig jutottam el, hogy a puska kész, elolvasni még nem sikerült. Bónusz persze a munkahelyen is imitálni kell valami munkát.

Nincs elfelejtve, de ehhez agy kell, hogy értelmesen leírjam. Sorry.

[ Szerkesztve ]

(#28) Viszlát válasza DeFranco (#25) üzenetére


Viszlát
addikt

Közúton már csak azért sem érdemes ezzel szórakozni, mert sokkal nagyobb az esélye bármilyen hirtelen, előre nem látható eseménynek, míg autópályán azért ha balhé is van, az már messziről látszik. De annyit nem ér az egész amúgy, csak hát sokszor nagyon unalmasak voltak az utak, amikor már hatszázadjára teper az ember ugyanazon a úton, akkor mindenféle hülyeséget kitalál, hogy lefoglalja magát. :)

"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."

(#29) deicide válasza Lauda (#16) üzenetére


deicide
veterán

A gagyi F astrammal mentem 1 órás Kecskemét-Fehérvár távot 2006-ban ha jól emlékszem, akkor talán még nem voltak automata trafik az M0-n. De az a 150-es átlag is csak úgy jött össze, hogy nem volt számottevő forgalom és M0-n is 140-150-el mentem, M5/M7 pedig végsebesség, 190km/h. Akkora BP-i szakasszal szinte elképzelhetetlen, akkor pályán minimum 240 körül kellene menni ;]

[ Szerkesztve ]

Live fast - On high - Repentless - Let it ride

(#30) bambano válasza deicide (#29) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

egyáltalán nem az, aki 150-es átlag fölött megy a pályán, az pesten se 35-öst fog menni, és ha egy dugók szempontjából szerencsés időpontban érsz pestre, akkor simán összejön az átlag.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#31) deicide válasza bambano (#30) üzenetére


deicide
veterán

De azért a nyugati végétől a keleti végéig elég sok lámpa is van, nagyon össze kell jönnie a dolgoknak. Mondjuk éjjel elképzelhető, amikor nagy részük sárgán villog.

Live fast - On high - Repentless - Let it ride

(#32) Viszlát válasza deicide (#31) üzenetére


Viszlát
addikt

Hungárián mentem, ami kerülő, de sokkal gyorsabb mint a belváros, főleg este.

Egyébként azt se felejtsd el, hogy Fehérvár-Debrecen vonalon sokkal nagyobb távolságot teszel meg gyorsabb sebességgel mint Kecskemét felé, ami nyilván felfelé húzza az átlagot.

[ Szerkesztve ]

"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."

(#33) baluka26 válasza deicide (#31) üzenetére


baluka26
veterán

Mit keresne a Nyugatinál, ha Fehérvárról jön befelé?!

They said I once was lost, but now I'm truly found. || Eladó Eastpak hátizsák: http://tinyurl.com/balutaska

(#34) bambano válasza deicide (#31) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

Pesten ismerik a szinkron fogalmát. Amikor még nincs dugó, csak már nagy a forgalom, akkor is végig lehet menni 2-3 megállással pesten. Ez utóbbi személyes tapasztalat, a 300 km-t két óra alatt az nem :)

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#35) bambano válasza baluka26 (#33) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

olvasás terén kihívásokkal küzdő fórumtársunk kedvéért: a Nyugati az egy pályaudvar és nem beszélt róla senki. Pestnek a nyugati vége, amiről szó volt.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#36) hoffman_ válasza bambano (#34) üzenetére


hoffman_
nagyúr

pöst mókás egy hely, sok helyen vannak belőve a lámpák úgy, hogy pl. 72km/h-val el lehet kapni egy fél városon átível zöldhullámot, viszont ha a forgalommal mész 60-70 között, akkor minden második lámpát benyalod. persze napszaktól is függ.

"The time you enjoy wasting is not wasted time."

(#37) baluka26 válasza bambano (#35) üzenetére


baluka26
veterán

Nem kellene ebéd közben fórumoznom, nem is gondoltam erre. :D

hoffman: Létezik olyan fogalom, hogy direkt csinálnak dugókat-piroshullámokat, hogy modal splitet eltolják tömegközlekedés felé.

[ Szerkesztve ]

They said I once was lost, but now I'm truly found. || Eladó Eastpak hátizsák: http://tinyurl.com/balutaska

(#38) bambano válasza hoffman_ (#36) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

ez ismert forgalomszervezési módszer. nagyon gyakran használják arra, hogy a városon belüli torlódásokat csökkentsék, azaz úgy hangolják a lámpákat, hogy a kifelé menő forgalmat szívja kifelé, gyorsítsa, a befelé menő forgalmat meg akadályozza még a város széléhez közel. ilyenkor gyakran megállapodnak a rendőrséggel is, hogy nincs traffizás.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#39) hoffman_ válasza bambano (#38) üzenetére


hoffman_
nagyúr

tiszta sor, tudom én, csak naiv módon újat akartam mondani :D

ilyenkor gyakran megállapodnak a rendőrséggel is, hogy nincs traffizás.

erre lennék kíváncsi amúgy nagyon. nem kétlem, de azért érdekes kérdés.

"The time you enjoy wasting is not wasted time."

(#40) Lauda válasza Viszlát (#20) üzenetére


Lauda
félisten

Nincs ebben semmi trollkodas. 17 eve jarom az utakat hivatasoskent es mellette a szabadidomben is. Bejartam amit csak lehet, a leheto legkulonfelebb jarganyokkal. Amit allitasz az keptelenseg. Nem hivnam hazugsagnak, inkabb fullentesnek, nagyzolasnak. Amint az latszik, sokaknal be is jon. Aki megfelelo tapasztalattal a hata mogott, ertelmesen vegiggondolja ezt, az pedig max nevet rajta.

(#41) bambano válasza Lauda (#40) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

aki megfelelő tapasztalattal a háta mögött olvassa ezt, az tudja, hogy te tévedsz.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#42) Viszlát válasza Lauda (#40) üzenetére


Viszlát
addikt

A problémám nem változott, továbbra sem látok egyetlen érvet sem, csak fellengzős mellveregetést. No mindegy.

"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."

(#43) zoo8800 válasza Viszlát (#20) üzenetére


zoo8800
veterán

Nekem inkább az első "kör" piszkálja a csőröm, olyan körülmények között már illene 10 liter körül kajálnia a gépnek. Nem fér a fejembe. :D

#36
Ezt aláírom, egyszer hétvégén napközben ezt a 9 km-es távot tettem meg zöldhullámban, át a belvároson. Nem nagyon voltam 50 alatt :B

[ Szerkesztve ]

rip and tear, until it is done

(#44) Viszlát válasza zoo8800 (#43) üzenetére


Viszlát
addikt

Ah, annyit akkor eszik ha idegbeteg modjara rarajtolok minden zoldre. Vagy meg akkor ha autopalyan suru forgalomban allandoan feltartanak es percenkent vissza kell gyorsitanom. :)

"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."

(#45) bambano válasza Viszlát (#44) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

a zöldre való "rárajtolás" miért idegbeteg dolog? :)

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#46) Viszlát válasza bambano (#45) üzenetére


Viszlát
addikt

Felcserélted a szórendet: az idegbeteg módjára rárajtolás nem egyenlő a rárajtolással, legalábbis nálam nem. :)

"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."

(#47) bambano válasza Viszlát (#46) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

rárajtolni akkor van értelme, ha ettől lifo lesz a kereszteződés :) félgázzal vagy poroszkálva minek rárajtolni, akkor állj be a sorba. következésképp rárajtolás egyféle van (legalábbis nálam), tehát az eléírt jelző nem erre a szóra vonatkozik.

hogy ez miért idegbeteg dolog, nem tudom, de érdekel.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#48) Viszlát válasza bambano (#47) üzenetére


Viszlát
addikt

Én is leírtam, te is leírtad, hogy legalábbis nálam, mi akkor a kérdés? Számomra teljesen egyértelmű, hogy másképp értjük a kifejezést. :)

Nálam az alap rárajtolás az azonnali reakciót és dinamikus elindulást jelent, az idegbeteg rárajtolás meg a padlógázos startot, üveghangon a következő pirosig. Elképzelhető, hogy más számára ez hibás így, de nálam meglepően jól működik már egy ideje.

"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."

(#49) bambano válasza Viszlát (#48) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

nálam a rárajtolás nem a következő lámpáig való üvegelést jelenti.
sok olyan kereszteződést ismerek, ahol a túloldalon parkoló autók miatt elfogy a külső sáv. itt debrecenben a birkák ilyenkor csak a belsőbe sorakoznak, a külső sáv meg üres. komplett kocsisorokat lehet megelőzni úgy, hogy kimegy a szélére, jól indul, majd visszajön.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#50) Viszlát válasza bambano (#49) üzenetére


Viszlát
addikt

Á, értem. Nekem erre nincs külön elnevezésem. :)

"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.