Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#101) Cathfaern válasza GabN73 (#100) üzenetére


Cathfaern
nagyúr

Hát ööö ... nem :) Valószínűleg nagyon unalmasan vezethetek :)

Amúgy élvezem a vezetést meg az erős(ebb) autókat, de szerintem forgalomban, közúton egyszerűen élvezhetetlen.

(#102) #56573440 válasza GabN73 (#100) üzenetére


#56573440
törölt tag

Logaszt nem értek. Hát jó. Végülis igaz, hogy a cimbora az aceltoku amiért m6-on a cibbert elhúzta 280-ig. Valóban becses cselekedet. Visontan, kakucson meg úgy egy ilyen helyen se járt. Meglepő. Én talán párszor többször mint kellett volna. Ami lúzer faszsag, mert a tökös legények kurvára a közúton kell probalgassak a határokat, amikor én a Mátrába tartok a pár hónapos lányommal pl. Mert a vezetési élmény az ott van. Nem ott ahol megmérettetik a kocsi és a zsoké, ahol ha elkottazod és nem adja ki kavicsra esel, ahol ha mögéd érek az csak azért lehet mert hagytad. Az buziknak való...

Na de a közúton, ott van minden, a határ feszegetes főleg.

Szerintem meg aki valóban megérezte hogy mi az a vezetési élmény, az kurvára kirohogi azt, aki ezt közúton keresi.

Szerintem. Persze én csak egy dilettans fasz bevallom jogsim sics...

[ Szerkesztve ]

(#103) GabN73 válasza #56573440 (#102) üzenetére


GabN73
addikt

Leírtam a normális, tudatos felhasználókat, te meg persze hogy a másik oldalt folytatod... :U

(#104) 8th válasza #56573440 (#94) üzenetére


8th
addikt

"A vezetési élmény szerintem a sportolás vonatkozásában értelmezhető, de a sportolós autók közös tulajdonsága, hogy ha valóban jóra csinálod meg az rendszámnak látszó tárgyat se kap itthon."

Vezetési élményt arra értettem, hogy vannak tipikus anti-autók (Prius II) aminek már a gondolatától is a hideg ráz és olyan autók amit egyenesen élmény vezetni pl. Focus ST vagy Astra OPC. És itt nem arra kell gondolni, hogy mivel sportmodell ezért lámpától lámpáig nonstop rúgja neki az ember és minden kanyarba szervdonor módon vakon sodródva esik be és padlón gyorsít ki. Egyszerűen csak élmény őket vezetni, a hétköznapokban is jó vele közlekedni. Nem vagyunk egyformák. Egy ratyi Priusban meghalnék. Belehalnék, hogy a gázpedállal 90km/h felett csak a motor hangerejét tudod szabályozni a sebességet már nem nagyon, hogy nincs futóműve, hogy nincs féke, hogy a kormányzása és a hangja is egy nagyon rossz vicc. Tipikus bácsiautó olyan embereknek akik amúgy rühellnek vezetni.

(#105) #56573440 válasza GabN73 (#103) üzenetére


#56573440
törölt tag

Jaja. Majd leírtad, hogy lofaszt nem értek.

Az alap allitasom, a közúton nem igazán van vezetési élmény cáfolata nem a palyanap, mert azt én írtam a celgeppel. Azzal kotottel a mondandomba, hogy kanyarvadasz felhasználásra elrugni közúton ez kell.

Valóban lofaszt nem értek, mert a mondandod nem konzisztens.

(#106) #56573440 válasza 8th (#104) üzenetére


#56573440
törölt tag

St meg opc? Max ha valahol olyan helyen laknek ahol nem olyan az út, amire gyalog is sajnálom a cipőm koptatni. Stben spec ültem, hasznalos autónak nem kéne. A feszes futómű az utakon amiken érdemben használom nekem nem előny, a sportülések meg nem túl kényelmesek rövid távon sem. Azon kívül több bugit látok konkrétan bármilyen hatsokerekes dögben. Ha már kanyar meg elrugas..

Igazából én közúton el akarok jutni egyben két pont között. Spec pesti rohangalosnak egy plugin hibridet nézek hazvasarlas utánra. Leszarom a hangját mert ne legyen. Nem vagyok már 20, hogy a sportdobot hallgassam meg a trombitalast, akkor abarth 500-ast néznék inkább. Legyen kényelmes, ferjen el a család, ilyenek. Minden mást kielek ott ahol az erre rendszeresített intézmény van.

[ Szerkesztve ]

(#107) #56573440


#56573440
törölt tag

Egyébként félreértések elkerülése véget értem hogy mindenkinek más kell az autóban, és mást vár el tőle. Nem csak személyenként, hanem élethelyzetenként is. 10 évvel ezelőtt simán vállaltam volna valami hothatch-et. Most már érdektelen, mert gyerekülés, mert keményebb mint szeretném, mert sokminden más. Az eladási adatok alapján viszont van rá kereslet úgyhogy ez is ennyi.

Nekem csak az fáj, hogy visontára bszik kijönni a sok roadwarrior aki szinte el tudja tenni nedves úton a körforgóban a 320 dezsőt, hogy korrektül leégessen egy két garnitúra gumit. Pedig ott aztán lángba boríthatná az aszfaltot gond nélkül ha menne -de nem megy-, és ha nem adja ki hát nem veszélyeztet senkit. Cimborák közül akinek a pályanap nem adja megy amatőr timeattackra meg rallira amikor úgy van, az olcsó fosokkal mint 2-es gti golf olyan jókat szántanak amilyet közúton forgalomban soha nem lehetne.

Ezek az emberek valahogy látják, hogy megmutatni a közlekedő proliknak pirostól a híres és méltán világszínvonalú padlógázas indulást vagy az országutakon villogni, hogy még 153-al is megy az a kanyar igazából viszonylag érdektelen. Ezért is mondom azt, hogy ha valaki valóban vezetési élményt szeretne, menjen el szakellátó intézetbe, ne sajnálja a gumit, a féket, a technikát, mutassa meg mire képes ott. Mindenkinek jobb lesz.

(#108) csibor


csibor
őstag

Nincs pénzem autót venni, ettől még álmodozok :) Jelenleg 2001 1,6 16V Megane hajtok. Dacia nagyom tetszik ár/értékben, de az én felhasználói szokásaimnak nem felel meg a 0.9 TCE. Rövid távon használom napi 2X15km + ami jön. 1.2 16V kéne. Vagy még inkább a Nissan 1,6 benzinese a Loganba. Az már utánfutó miatt sem tiltakozna.

(#109) Victoryus válasza csibor (#108) üzenetére


Victoryus
addikt
LOGOUT blog (1)

Én 2x10km-re használom a tce-t. Meglátjuk meddig bírja. Elvileg ha megkapja a normális olajat, meg karbantartást, akkor rendben lesz.

Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle

(#110) GabN73 válasza #56573440 (#105) üzenetére


GabN73
addikt

Figyu te olvasod amit írsz? :DDD

Majd ha nem csukott szemmel és habzó szájjal ugatsz tovább, akkor talán megérted. Felettem is leírták, hogy ezeket nem mindenki folyamatosan a saját és az autó határait feszegetve csinálják :U
A többit pedig saját magadnak válaszoltad meg mr konzisztens. :)

(#111) #56573440 válasza GabN73 (#110) üzenetére


#56573440
törölt tag

Soha nem írtam, hogy folyamatosan, azt meg végképp nem, hogy mindenki.

A képlet roppant egyszerű. Én azt írtam, hogy közúton nem található valódi vezetési élmény szerintem. Erre kaptam, hogy de mert el lehet rúgni, vagy kanyart vadászni. Jeleztem, hogy erre jobb fórumok is vannak ott kéne talan, mert akkor kiderül mi az az igazán jó. Erre jött, hogy nem értek hozzá.

Ha a vezetési élmény az, hogy anyuval egy szép tavaszi napon egy kabrioval krúzolunk, akkor ok. Minden másból többet, jobbat, nem mellesleg biztonságosabban érhető el.

Ha átment átment, nem én tereltem személyes síkra, nem is minositettelek. Hacsak nem sorolod magad oda amiket de. Te valamiért viszont igen, aztán fáj ha olyan a hangnem. Értem.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.