Hirdetés

2024. március 28., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#51) .Szaki. válasza alkatraz3000 (#49) üzenetére


.Szaki.
addikt

Ez igaz, de most akkor továbbra is kérdés, hogy hány éves autókról beszélünk. Ha a Logan ellenében keresünk megfelelő használt autót, akkor szerintem attól függően, hogy egy új Logan árát miben határozzuk meg (fapados ára, vagy pedig fullos, vagy a kettő közt valahol) nagyjából egy 3-4 éves Mazda3 már kijön, akkor pedig ha számításba veszem azt, hogy nagy általánosságban úgy tartják, hogy egy telefont két évig használsz, egy autót pedig 5 évig, akkor a Mazda3 rozsdásodásával már foglalkozzon az, aki a harmadik tulajdonosa az autónak, tehát ilyen szempontból engem baromira nem érdekel,hogy rohadni fog-e valamikor vagy nem, mert az első rozsdafolt már biztos, hogy más tulajnál fog jelentkezni.

(#52) bitpork válasza Agostino (#50) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

A szerelőt biztosítani kell h az autó megéri a pénzt és ne sajnálja ki belőle a semmit sem.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#53) bambano válasza bitpork (#52) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

vagy kétszer elkövettem azt, hogy azt mondtam a szerelőnek, csináljanak meg mindent rendesen az autómon, kerül, amibe kerül.

a számla végösszegét látva valószínűleg platinával meg gyémánttal dolgozhattak...

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#54) bitpork válasza bambano (#53) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Nem ilyen egyszerű. Amikor azt mondom én a szerelőmnek h legyen jól megcsinálva, akkor is felhív h milyen árban legyen az alapanyag csak onnantól már többet foglalkozik vele. És inkább legyen 16000-rel több a munkadíj de legyen odafigyeléssel megcsinálva.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#55) Feketelaszlo válasza .Szaki. (#6) üzenetére


Feketelaszlo
senior tag

Minden közvetlen befecskendezésű motorban előfordulhat PM2.5/PM10 meg egyéb kis PM képződés, függetlenül attól, hogy feltöltött vagy szívó. A turbó akármennyire is hangzik misztikusnak, csupán egy nagy űrtartalmat megmozgató ventilátor, ami a légköri levegőt kintről a hengerbe erőszakolja, de önnönmagában kevés az égési tulajdonságokat jelentősen befolyásolni. Azt főleg a magas nyomású befecskendező képe alakítja ki.
Egyébként a nanométeres tartományba eső korommal nem feltétlen az a baj, hogy lerakódhat a tüdőben (olyan port szívunk más, természetes forrásokból is), hanem hogy onnan felszívódhat a véráramodba, ahol sokkal-sokkal csúnyább dolgokat művelhet. A többi helyes.

(#56) .Szaki. válasza Feketelaszlo (#55) üzenetére


.Szaki.
addikt

Köszönöm! :R

(#57) j-cool válasza bitpork (#42) üzenetére


j-cool
tag

Szerintem a Q7 lomha, megvan a tank milyet gyorsul érzés, de inkább ez adja az élményt mint a mellbevágó gyorsulás.
Egy kissebb kaszniban egy nagy motor a tuti (legalábbis nekem), A4 2.7 TDI (bátrabbaknak 3.0 TDI). Egy nehezebb nap után hazafelé gázfröccs és elfelejted minden gondod (kivéve ha faképnél hagy a lámpánál egy 0.9 Tce ;] ) és fogyasztásban is kb 1.6-os benzines Astra szintje (város 8-10, autópálya 6-7), olyan 400 ezerig nincs nagy gond vele.

3 M körül ha megbízható kocsit akarnék én Toyota Camry Hybridet vennék, megy is (2.4 benzin) nem fogyaszt szinte semmit (6 körül) és megbízható (nincs benne sebváltó csak egy kevés alkatrészből álló bolygómű) és még váltogatni sem kell (ez lehet csak nekem szempont, de nagy automata ellenes voltam, most meg már nem kellene más), a borzalmas műanyagokkal meg együtt lehet élni.

Mazda azért annyira nem nagy szám megbízhatóságban (a visszatérő váltó problémák nagyobb futásteljesítménynél, problémás diesel motorok és lengőkarok sem az ide lettek tervezve), de lehet jókat kifogni belőle. Toyota, KIA, Hyundai, Lexus (kivéve IS220d korai szériák) tényleg jók, franciát és fordot sosem vennék, VW, Skoda, Seat a további sorrend. E46-ra főleg dieselre, főleg E90-re nagyon lehet költeni :)
Viccesen megbízható kocsi (mármint a márkához képest) az Alfa 159 ami pont a vele egykorú A4 szintjén van (nem nagy problémái vannak de valami kis dolog mindig van vele).
Adatok forrása: saját online autószervízprogramom típusra összesített adatbázisa (pár hónap és elérhető lesz mindenki számára tallózható, de anonim módon). Daciák egyébként alig fordulnak meg azokban a szervizekben, amelyek a mi rendszerünket használják, így nagyon nyilatkozni sem tudok róluk.

Hatékony, online, gyors autós szerviz program, ami ráadásul ügyfeleket hoz? ---> http://szerviz7.hu ugyanez elérhető általános célú (minden szerviznek megfelelő) átalakítható verzióban is, érdeklődni privátban.

(#58) bambano válasza j-cool (#57) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

tegyünk helyre egy dolgot: a 2.7 az nem nagy motor.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#59) bitpork válasza j-cool (#57) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Hát akkor elmondom h volt allroadom is a 3.0 motorral, és ott sem érződött a nagy gyorsulás, pedig annak az alaki tényezője is 0,27 körül volt. A q7ben nem a sebesség ami adrenalint pumpál hanem az hogy úgy érzed leesel az útról a mozgástól.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#60) dabadab válasza bitpork (#59) üzenetére


dabadab
titán

"A q7ben nem a sebesség ami adrenalint pumpál hanem az hogy úgy érzed leesel az útról a mozgástól."

Ja, ismerem az érzést, volt Matizunk.

;]

DRM is theft

(#61) bitpork válasza dabadab (#60) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Egyébként pont olyan , csak ott nem érzed magad biztonságban mert nincs körülötted anyag. A suvokban meg azért meg a kis világ ami körülötted van akar leesni az útról.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#62) j-cool válasza bitpork (#59) üzenetére


j-cool
tag

Nyilván mindenki más, sok embert ismerek aki hasonló okból vezet Q7-est, X5,X6-ost vagy ML-t.
A6 Allroad egész nehéz (összkerék hajtás + A6 kaszni közel 1900 kg) ezért mondtam az A4-et példának (1600 kg körül). De vezetési élményben a BMW a három nagy német közül messze a legjobb.

Nekem pont a stabil útfekvés kell (S-line futómű, bár ráz, de a munkába szerpentinen (Pilis) járok be, ha jön a gyerek sajnos tuti megy a háztól), de a Te érveid is érthetőek.

Hatékony, online, gyors autós szerviz program, ami ráadásul ügyfeleket hoz? ---> http://szerviz7.hu ugyanez elérhető általános célú (minden szerviznek megfelelő) átalakítható verzióban is, érdeklődni privátban.

(#63) bitpork válasza j-cool (#62) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Neked. és itt a lényeg, mert nekem az audinál jobb nincs ;)

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#64) Victoryus válasza alkatraz3000 (#30) üzenetére


Victoryus
addikt

Kollégám vett 7-es BMW-t, 2.5 millió volt, tizenéves, ismerősé, céges volt. Automata, szép, fullos. Nem rossz, nem rossz, de a kor akkor is meglátszik rajta. Megvette, majd fél éven belül ráköltött kb 1 milliót, mert a váltó nem volt 100%-os, fékek kuka érettek, lengéscsillapítók szintén, téligumi szett, klíma alig hűtött... stb. Értem én, hogy prémium, de annak a fenntartása is az. Akkor még az első fényszórókat is cserélni, újítani kéne neki.

Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle

(#65) bitpork válasza Victoryus (#64) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

2,5 misiért csak akkor veszünk felső kategóriásat ha nem önámítunk, hanem tudjuk biztosítani a ráköltést mert egy idős autó nem azért kerül csak ennyibe mert már nem használják.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#66) j-cool válasza bitpork (#63) üzenetére


j-cool
tag

Nekem sincs jobb az Audinál összeségében :R

Csak vezettem már 330d-t is és jobb volt vele menni, sima normál futóművel fekszi majdnem úgy az utat mint rázós S-line-al az Audi és a motorja is harapósabbnak érződik, fogyasztásban is jobb és sajnos Audiban nincs meg a beriszál a segge 50-nél lepadlózva érzés sem. De ez csak 1-2 dolog amiben más (talán jobb), ettől függetlenül sosem vennék BMW-t, de vannak irigyelt dolgok más márkáktól.

[ Szerkesztve ]

Hatékony, online, gyors autós szerviz program, ami ráadásul ügyfeleket hoz? ---> http://szerviz7.hu ugyanez elérhető általános célú (minden szerviznek megfelelő) átalakítható verzióban is, érdeklődni privátban.

(#67) bitpork válasza j-cool (#66) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Neeeem, ne érts félre a bmw sokkal sportosabb. Az audi más, a quattro-val. Meg a maga technokrata stílusával - én amúgy sem vagyok egy száguldozós típus akármilyen motor is van a kezem alatt. Barátomnak van M3. Megengedte h vezessem, de kb 600m után közölte h ez így nem lesz jó majd ő, mert nem mentem csak 80-nal ötödikben :DDD

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#68) 8th válasza bambano (#58) üzenetére


8th
addikt

Magyarországon? Itt az már masszívan big block. :D

A vallás akkor keletkezett amikor az első csaló találkozott az első ostobával

(#69) .Szaki. válasza bambano (#58) üzenetére


.Szaki.
addikt

Mihez képest? Amióta lehet kapni 1.0 Ecoboost motorral szerelt Mondeo-t...

(#70) bambano válasza .Szaki. (#69) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

valamin nekem is röhögni kell...

egyébként az ilyen fűnyíró motorok arra jók, hogy sokszorosan szennyezzék a környezetet ahhoz képest, ami normálisan az autóhoz van méretezve. rátolnak egy böszme turbót, mire az felpörög, a digisport már ismétlésben adja az eseményt, amiről lemaradtál... vezettem már olyan autót, ami kicsit nagyobb motorral volt, de szintén laggolós turbóval, súlyosbítva egy hagyományos váltóval. hát mit mondjak, nem éreztem azt a fölényt, amit a papíron levő adatok mutattak.

szerk: azért a ford bizonyos mértékben vezekelt emiatt a hülyeség miatt, mikor belevágott egy ötliteres v8-at a mustangba és nálunk is elkezdte árulni. ami még mindig smallblock amcsiban :)

[ Szerkesztve ]

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#71) 8th válasza bambano (#70) üzenetére


8th
addikt

A Mondeo 125 lovas 1.0T motorja egy szolid chiptuninggal 140ló és 220Nm úgy, hogy bőven van még tartalék benne és nincs koppra írva. Nehogy már az ne legyen elég a napi közlekedéshez egy 1.4 tonnás kocsiba. Ráadásul olyan apró csiga van a motoron, hogy ténylegesen úgy viselkedik mint egy szívóbenzines. Konkrétan semmi, de semmi turbólyuk nincs. Fogyasztása már más kérdés mert semmivel nem eszik kevesebbet mint ha 2.0 szívó lenne. :P

A vallás akkor keletkezett amikor az első csaló találkozott az első ostobával

(#72) bitpork válasza 8th (#71) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Azért az a tartalék a legtöbb esetben nem azért van benne hogy megírják és utána azzal menjen el mittomén 200k+ -t, hanem azért hogy minden körülmények között az optimálishoz legközelebbi teljesítményt adja le tengerszinten is meg az Alpok tetején is.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#73) 8th válasza bitpork (#72) üzenetére


8th
addikt

165-167ló koppra írva. Ez a 140ló még bőven tartós minden szempontból.

A vallás akkor keletkezett amikor az első csaló találkozott az első ostobával

(#74) bitpork válasza 8th (#73) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Nálad , vagy nálam lehet. Ne feledd el az egységsugarú júzert aki nem hűti vissza a turbót, meg hidegen is kitolja a szemét.
Értem amit mondasz , de szerintem ezzel csak lovat adsz a magyar "mindenhezISértek" mentalitáshoz és sokan azt fogják gondolni h majdéntom nem a gép :R

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#75) bambano válasza 8th (#71) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

egy literes motor... lol.
az a baj ezekkel, hogy egy mondeo kategóriás autóba kellene mondjuk egy 3 literes szívó benzines motor ahhoz, hogy normálisan, strapabíró módon működjön. ha ezt egy literből kell kihozni, ott meglehetősen nagy töltőnyomást kell alkalmazni, amitől először a fogyasztás megy el az égbe, másodszor meg a nitrogénoxid kibocsátás.

mondjuk egy egy literes turbó motor szerintem pont jó lehet... az ablakmosó meghajtására.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#76) Ed3r_X_ válasza bambano (#75) üzenetére


Ed3r_X_
nagyúr

Ez tényleg olyan, mintha egy IT fórumon a GHz-ekre vernétek.. ja várjunk :D

Csak a "nagyobb" a jobb? Pár helyen ez már megdőlt szerintem.

“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”

(#77) bitpork válasza Ed3r_X_ (#76) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Pedig autók esetében ez igaz.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#78) 8th válasza bitpork (#74) üzenetére


8th
addikt

"Nálad, vagy nálam lehet" ??? Ismersz. Sosem vennék benzinest. Én már dízelből ülök át elektromosba. :D

A vallás akkor keletkezett amikor az első csaló találkozott az első ostobával

(#79) 8th válasza bambano (#75) üzenetére


8th
addikt

Az 50/70/90/130-hoz minek is 3liter v6? Sor4 1.6-1.8 nyomatékra hangolt turbós benzines moci bőven elég oda. És közel sem eszik annyit mint egy elavult benzintemető ókori lelet. :DDD

A vallás akkor keletkezett amikor az első csaló találkozott az első ostobával

(#80) bitpork válasza 8th (#79) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Csak a 3.0 nem pörög csak 1300-t 60-nál pláne ha van 6 fokozat. Csendesebb, kímélőbb. USAban is csak ott hallani a gumizajon kívül mást ahol idióta motorosok és rájszerek vannak. ( na jó néha egy -egy nagyon lepukkantnak v tuningnak van hangja)

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#81) bambano válasza 8th (#79) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

mert egy 3 literv6 szabadszívású tisztább és kevesebbet fogyaszt, mint egy turbós 1.6-os benzines. ráadásul a turbó csak plusz hibaforrás.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#82) 8th válasza bitpork (#80) üzenetére


8th
addikt

60km/h-nál? Hatodikban? Jajj... Általában autópálya tempónál a legmagasabb fokozatban mérhető fordulatszám a mérvadó fogyasztásilag. A Lexus RX 300 (3.0 24v V6 klasszikus szívóbenzin) 2500-at forog 130-nál, a Skoda Rapid 1.2 TSI valahol 2900 körül az egy literes C-Max szintén ergo a sokat szidott "downsizeing" turbósok sem forognak 3000 felett pályán. Nem vagyok meggyőződve arról, hogy kímélő bánásmód egy motornak ha 60km/h-nál, hatodikban, 1300-as fordulaton nyektetik. :N

A vallás akkor keletkezett amikor az első csaló találkozott az első ostobával

(#83) bitpork válasza 8th (#82) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Régen rossz ha nem automatáról gondolkodunk ekkora motor mellett...

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#84) 8th válasza bitpork (#83) üzenetére


8th
addikt

Automata váltó teljesen megöli a vezetés élményét. Egy nagy ccm erős dízelnél legyen nem bánom oda kell is a brutál nyomaték miatt de egy szívóbenzinesnél mi a f.szanak a robotváltó? :D

A vallás akkor keletkezett amikor az első csaló találkozott az első ostobával

(#85) bitpork válasza 8th (#84) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Robot? Automat! Az mindenhova KÖLL :D

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#86) GabN73 válasza 8th (#84) üzenetére


GabN73
addikt

"Automata váltó teljesen megöli a vezetés élményét."

Ha valami komolyabb gépről van szó, akkor nem tartom igaznak már ezt se. Persze, kuplungolni + rakosgatni a váltót ide oda az igazi feeling, de egy duplakuplungos, kormányról is váltható gyors automata is képes nagyon nagy és széles mosolyokat okozni ;)
Meg hát 7-8. fokozat kezd terjedni, azt kézzel mire végighúzod. :)) Ja, persze nem para, hisz lehet azt is... ;]

[ Szerkesztve ]

(#87) 8th válasza bitpork (#85) üzenetére


8th
addikt

Max. kávéfőzőnek meg mosogatógépnek. :DDD

A vallás akkor keletkezett amikor az első csaló találkozott az első ostobával

(#88) 8th válasza GabN73 (#86) üzenetére


8th
addikt

De az igazság az, hogy még manapság is bőven elég lenne egy öt sebességes váltó a boldogsághoz feltéve ha van némi ereje az autónak. De ugye azzal nem lehet olyan hatékonyan csalni az emissziós méréseken. A hét-nyolc-kilenc fokozatú duplakuplungos automataváltó megint csak nem a user érdekében jött létre. Ha a harmadik tulajnál majd tíz évesen 450ezer kilométerrel a háta mögött szét kell borítani az tuti, hogy azt is megbánja az illető, hogy anno világra jött már a munkadíj összegétől is és a cserélendő alkatrész(ek) ára még sehol sincs. Azért nem érdekes, hogy nemrég még elég volt öt fokozat is a boldogsághoz? W202 C250TD-ben is csak egy sima proli ötös kézi váltó van ráadásul marha rövidre áttételezve (mert üresen is 1,5t az autó) és bőven elég bele. Dinamikus nem zabál pedig forog rendesen a motor. Most meg az utolsó egy literes pöcsköszörűre is rábiggyesztik a hatos váltót.

A vallás akkor keletkezett amikor az első csaló találkozott az első ostobával

(#89) Cathfaern válasza 8th (#88) üzenetére


Cathfaern
nagyúr

Én autópályán mindig is hiányoltam a 6. fokozatot az összes autóban amit vezettem. 120-nál még ok, de fölötte már jó lenne ha fel lehetne váltani és nem pörögne feleslegesen a motor. De én nem vagyok teljesen mérvadó, nekem az autó csak egy eszköz hogy eljussak A-ból B-be :)

(#90) Ed3r_X_ válasza 8th (#82) üzenetére


Ed3r_X_
nagyúr

Az utolsó mondattal nagyon is egyet tudok érteni.

“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”

(#91) 8th válasza Cathfaern (#89) üzenetére


8th
addikt

Szó se róla autópályázáshoz jól jön egy hosszú váltó de szerintem Magyarországon nincsenek akkora távolságok, hogy ez komoly problémát jelentsen bárkinek. Nyíregyháza - Budapest 220km autópályán. Ha 120km/h helyett 160km/h-val tolja végig az ember még egy fél órát sem nyer. A többletfogyasztás viszont fájdalmas lesz.

A vallás akkor keletkezett amikor az első csaló találkozott az első ostobával

(#92) GabN73 válasza 8th (#88) üzenetére


GabN73
addikt

A W202 előtt meg elég volt az a drága jó lomha 4 sebis automata is, nem? :))
Fejlődik a technika, ennyi.

(#93) 8th válasza GabN73 (#92) üzenetére


8th
addikt

Nem is a technika fejlődésével van a baj.

A vallás akkor keletkezett amikor az első csaló találkozott az első ostobával

(#94) #56573440 válasza GabN73 (#86) üzenetére


#56573440
törölt tag

Meg közúton milyen "vezetési élmény" van? Vezetek egy ideje, meg voltam itt is ott is, de így nem igazán találkoztam ezzel az állattal. Szerintem már rég ez valami olyan mint a dodó? A vezetési élmény szerintem a sportolás vonatkozásában értelmezhető, de a sportolós autók közös tulajdonsága, hogy ha valóban jóra csinálod meg az rendszámnak látszó tárgyat se kap itthon.

Persze lehet hogy a nem 10+ éve vezető fiatal és lelkes országútjárók esetében még van valahol mélyen élmény, de bárcsak inkább azt az erre szakosodott szakellátó helyeken vezetnék le a bukóterek békés ölelésében...

A Logan meg biztos kvajó autó. Csak én nem hiszem, hogy a három hengeres pöttöm agyonturbózott, nagy kompressziós motorok nem fogják azt csinálni mint psa prince szériája ugye... Biiztons is, hogy itt már megoldották hogy ne kokszolja magát szénné a szívósortól befele minden, az ne egye meg a turbót pl. Aha. Tök jó egyébként amíg jó, azért annyira nem környezettudatos mint beállítják, de igazából szinte mindegy is. Csak ezekből igen ritkán lesz tízen éves harcos azabaj.

(#95) Victoryus válasza #56573440 (#94) üzenetére


Victoryus
addikt

Akkor évi 240e forint kuka, ha tíz évig használom? :D Ennyit a tizen-huszonéves vackokra is költeni kell egy évben, főleg ha tele van elektronikával. Meg 10 éves korában csak lecseréli az ember. Addigra remélhetőleg olcsóbbak lesznek a villanyautók.
Mondjuk egy szép és jó veteránra nem sajnálnám, de azzal meg nem ingáznék naponta.

[ Szerkesztve ]

Eladó Lego: 42139 All terrain vehicle

(#96) #56573440 válasza Victoryus (#95) üzenetére


#56573440
törölt tag

A vételárat leosztani 10-el ugye a képlet egyik fele lehetne, de nem az, az csak az értékvesztését mutatná ha bontóba dobod a végén 0-áért. 10 éves koráig lehet a Logan is kér majd ezt meg azt. Egyik autóban sem örök életű úgy semmi se, meg valójában semmi sem az.

Részemről nem bízok ezekben a motorokban, sokkal hamarabb a mazda skyactive, vagy hibrid használtan vagy akármi vagy bármi. De persze ne úgy legyen :)

[ Szerkesztve ]

(#97) GabN73 válasza #56573440 (#94) üzenetére


GabN73
addikt

Milyen vezetési élmény? Komolyan ezt az álszent dumát kell felhozni mindig? :D Mert itt biztos mindenki szigorúan betartja a korlátozásokat, senki se rúgta még el, senki se ment még kanyarvadászni... Ja, kezdek is spórolni valami hiper-csúcsra faragott versenygépre amit csak pályán használhatok... :) (amúgy meg SP rendszám :) ) szerk: vagy külföldi ...

[ Szerkesztve ]

(#98) #56573440 válasza GabN73 (#97) üzenetére


#56573440
törölt tag

Jah értem. Akkor azzal racionalizálunk, hogy de abban a 0.1%-ban amikor úgy alapvetően nem közlekedek, hanem kimegyek kanyarvadászni vagy elrúgni -jelentsen ez nálad bármit is- akkor ezzel jobban kiadja. A maradék dugózásban, meg társaiban meg... Egyébként meg a kanyarvadászokat pusziltatom. Két kezem nem elég ahhoz, hogy megszámoljam hány sporttárs segge jött már az én sávomban keresztbe kanyarban. Olyan cukik zsanettezném mind.

Így már értem.

Engem csak a drága javíthatóság és extra hibafaktor tart vissza tőle úgy egyébként, mert a felhasználásom 99.9999%-a köszöni szépen városi szenvedés. Lámpától elrúgni meg az újabb automaták azért nem mindig viccelnek.

[ Szerkesztve ]

(#99) Cathfaern válasza GabN73 (#97) üzenetére


Cathfaern
nagyúr

Én szívesen vállalom, hogy akárhányszor elrúgom meg kanyarvadászok, fizessek neked 10.000 Ft-ot Cserébe ha te csinálod, akkor fizetsz nekem 1.000 Ft-ot. Hamar meggazdagszok majd :))

(#100) GabN73 válasza #56573440 (#98) üzenetére


GabN73
addikt

Szóval van az a réteg aki azért vesz egy autót hogy dugóban üljön meg eljusson A-B-be. Tök mindegy hogy milyen autó, eszközként, használati tárgyként használja. Meg van az a réteg, aki nem csak dugóban ül, eljut A-B-be, de viszont amikor a kormány mögött ül, vagy amikor kiszáll, akkor mosolyog. Ő inkább szereti a kocsit, kicsit jobban odafigyel rá és élvezi vezetni is. Nevezzük őket petrolheadnak. (egyik kedvenc ilyen fazonom Magnus Walker #youtubealert)
És most nem a smók end csárm füstifecskékre meg az ültetett béjemvésekre (vagy sorolhatnék még sok márkát) kell gondolni, akik felelőtlenül nyomják neki orrba szájba, meg kúpolnak meg racseprivát....
Hanem az igényesebb rétegre, hidd el van belőlük elég. Ha megtehetik akkor 2 autót tartanak fent, van egy a szokásos napi dugóban ülésre, meg van egy hétvégi. Vagy éppenséggel nem közúton feszegetik a határaikat, hanem képesek elmenni egy egy pályanapra, vagy vezetéstechnikai tréningre. (tudom ez a ritkább fajta sajnos)
És nem, nem kell sokszáz lóerőre gondolni, meg sok milliós-sok tízmilliós autóra.

Lóf*sz nem értesz... Nem tudom mi volt a legerősebb kocsi amit vezettél, vagy amiben vittek, ha nem vonz akkor úgyis csak annyit fogsz mondani, hogy mehh, ha meg vonz akkor pedig újra és újra vágyni fogsz rá. Tudod vannak olyan emberek, akikre drogként hat az ilyesmi... :) Ha egyszer rászoksz... ;)
(Engem pl nem nagyon mozgat meg a fotózás, mégis van olyan ember aki sokszázezret-milliókat költ felszerelésre - ő tudja, ha boldog tőle akkor hajrá - felőlem bélyeget is gyűjthet)

Engem is toltak már le romhalmazokkal, ki nem látott még idiótán vezető üzletkötő Astra-Focus-cégeskocsi-Unix-Bárdi-pizzafutár-taxis (meg sorolhatnám még egy darabig) embert?

Cathfaern
Tudjuk, tudjuk, remélem autópályán se állsz ki sose a belsőből :)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.