Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) [CsuCsu]


[CsuCsu]
őstag

Az mar nagyon regota alap, hogy aki jatszani szeretne telon, az vegyen Apple-t. Meg is tudom erteni, sok kisebb fejlesztostudio egyszeruen nem tud eroforrast biztositani az ezerfele Androidra valo optimalizalashoz. Meg a nagyobbaknal is jellemzoen lassabb/rondabb az egesz, es/vagy eves kesessel jon.

Apple-nel keves fele (egymashoz hasonlo) hardver van, es egy darab operacios rendszer. En szoktam Hearthstone-t jatszani, ev vegen pedig jon az Elder Scroll Blades. Ceges iPhone X vegre izzad majd egy kicsit ;]

(#2) arn


arn
félisten

a googlet, amig az o oprszet hasznaljak, konkretan szerintem leszarja az ilyen retegigenyeket... nekik az a lenyeg, hogy a userrol minden informaciot megszerezzenek, es azt tovabbertekesitsek a reklambizniszeben. ebben meg egy mobiltelefon eleg jo forras. ehhez kepest, hogy jobb vagy rosszabb jatekok vannak rajta... es hogy milyen fejleszteni? ugyse tudnak nagyon mashova mennu, ha nem akarjak a userek jelentos reszet elvesziteni.

de ezert mukodik az osszes tobbi "ingyenes" termekuk is.

facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld

(#3) Dare2Live


Dare2Live
nagyúr

"az operációs rendszer frissítéseiért az adott eszköz gyártója felel, és a Google nem igazán erőlteti azt, hogy a régebbi ultramobil szerkezetekre felkerüljön a legújabb verzió."

Mit tehetne google?
Androidot licensz alapján bárki használhatja, úgy modosítja ahogy akarja és úgy supportál ahogy nem szégyel.
És hogy tudná eröltetni. Talán saját api/ökoszisztémával vmit ki lehetne kényszeríteni de:
[link] Na ha EU rákényszeríti googlet akkor 40$ lesz licenszelni storet... jönni fognak az ilyen olyan saját rendszerek, Samsung store, Huawei store... és nem a vulkan... lesz a probléma hanem, hogy teljesen szét fog esni az android ökoszisztéma.
És ekkor teljesen elegem lesz nekem is és megyek IPhonera.

don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

(#4) Dare2Live válasza [CsuCsu] (#1) üzenetére


Dare2Live
nagyúr

anno egy nagyobbacska app tesztelésébe picit beleláttam pár éve.

Applera 4db telefonnal teszteltek.
Androidra 70+db telefonnal. És kevés volt, így is 3*annyi időt elvitt.

don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

(#5) [CsuCsu] válasza Dare2Live (#4) üzenetére


[CsuCsu]
őstag

Es ehhez tedd hozza, hogy az Apple vasarlobazisa tobbnyire tobb vasarloerovel is rendelkezik, igy a raforditott ido meg annal is kevesbe terul meg.

@arn Hogy a bubanatba ne erdekelne? A Google Play Store-on massziv reszesedese van minden eladason. Az Apple profitjanak egy jokora hanyada is az online eladasokbol jon.

[ Szerkesztve ]

(#6) arn válasza [CsuCsu] (#5) üzenetére


arn
félisten

Jah es vagy harmada, negyede a masik piacnak.

facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld

(#7) Dare2Live válasza arn (#6) üzenetére


Dare2Live
nagyúr

Ugye azt akarod mondani, hogy az IOS sokkal több bevételt hozó piac app fejlesztőknek mint az android nem?

don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

(#8) [CsuCsu] válasza arn (#6) üzenetére


[CsuCsu]
őstag

Szerinted a parezer forintos Android vackokkal jatszok mennyit koltenek miktrotranzakciokra vagy teljes jatekra? Az Android-os piac tulnyomo resze beloluk all, ha a telefonokat szamolod. De senki nem igy szamol piacot.

Nem a hasznalatban levo telefonok szamat kell nezni, hanem az egy telefonra juto atlagos penzkoltest. Ott az Apple pedig massziv, tobbszoros elonyben van

[ Szerkesztve ]

(#9) Yany válasza arn (#2) üzenetére


Yany
addikt

Azért szerencsére nem teljesen ignorálják a réteget. Elég jól támogatják a Unity-t is pl. Amúgy a Unityben már készül a Vulkan render, és innentől az engine fő gondja lesz azt jól kiaknázni, nem a terméket fejlesztőé. Legalábbis high level szinten.

Építs kötélhidat  -  https://u3d.as/3078

(#10) nemlehet válasza [CsuCsu] (#8) üzenetére


nemlehet
őstag

Azért ne becsüld ám le az androidos játékosokat sem. Nézd meg a kínai piacot, kb csak az ingyenes játékok mennek, de igen súlyos pénzeket beleölnek az emberek a mikrotranzakciókba. De úgy az egész keletre ez a jellemző, nem vesznek meg egy 5 dolcsis játékot, mert az drága, de simán elszórnak heti 10 dolcsit mikrotranzakción keresztül.

A legtöbb droidos játékban a bálnák vagy kínaiak vagy oroszok. Pl amivel én játszok, a legmagasabb VIP szintre feljutni 12.000 dollár körül van. Nem viccelek. Nos ebből van a szerveremen majdnem 30 db, ebből 1 német, 8 arab, a többi kínai. Az enyém a legújabb szerver, szóval itt még kevesen vannak.

Csaj úgy mondom. Ettől függetlenül én is úgy tudom iPhone-ra jobban megéri fejleszteni, de azért nem annyival. Plusz talán inkább egyszerűbb és olcsóbb mint hogy abszolut értéken többet hozna.

Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3

(#11) hombre[EU]


hombre[EU]
veterán

ProblemSolved?

Life, Uh, Finds A Way

(#12) azbest válasza Dare2Live (#4) üzenetére


azbest
félisten

arról nem is beszélve, hogy mondjuk a mostanában divatos huawei-re jön egy android frissítés és attól kezdve alapvető dolgok nem működönek azokon a készülékeken, mert a hivatalos megoldások helyett valami inkompatibilis kókányolást csinál a rendszerük. Persze csak az, amelyik széria utólag kapta meg azt az androidot (gyári 5 -> update 6, gyári 6 -> update 7 ...). Amivel megjelenik az még talán okés, de lehet valami külső kókány céggel csináltatják az update-ket.

Szép is az, amikor rebootol a telefon bizonyos app telepítés közben valami misztikus okból. Kedves huawei mate7 android6-ra frissítve... de hogy ugyanez történik Soraka Z8 (sikítva induló, kínai alsópolcos, nem viccelek [link]) és archos 50e neon nóname készülékekkel is. Fyi, a legfrisebb gradle pluginnek mintha megszűnt volna ez az inkompatibilitás.

Vagy, amikor a grafikus felületben felülbírálják az appok által definiált megoldásokat, mert az ő dizájnjukba az jobban illik. A fejlesztők meg pislognak, hogy miért jönnek az ügyfélpanaszok és a kressek, amit nem lehet reprodukálni a konkrét készülék nélkül.

Erre most az eu is bekavar és mindenféle kókány forkra is fel kell engedjék majd tenni a play service pakkot. Amelyek még annyira sem kell, hogy kompatibilisek legyenek a sima androiddal, mint a nevesebb gyártók kókányai. Mondjuk a google most a target sdk kényszerítést bevezette, de lehet majd ebbe is beleköt valami kókány gyártó és eu-ra viszi, akik majd törvénybe foglalják, hogy minden szemétre meg kell engedjék a telepítést.

Az egészet pedig megkoronázza az, hogy a play store értékelési rendszerében minden panasz halmozódik és soha sem lehet megszabadulni a rossz értékelésektől. Míg ios esetén minden új app verziónál el lehet dobni a korábbi rossz karmát..

(#13) [CsuCsu] válasza nemlehet (#10) üzenetére


[CsuCsu]
őstag

Senki nem becsuli le oket. Puszta szamokrol van szo. Azok a balnak valoszinuleg a csucs telefonokon jatszanak, ugy adodik az a helyzet, hogy sok jatek csak a jobb telokon mukodik normalisan. A tobbin egyszeruen nem is tesztelik, minek, aki olyat hasznal ugysem fizet.

Es en pont errol beszelek. Az Apple-hoz nem erdemes a teljes Android-os felhasznalobazist mericskelni, ugyanis elobbi kizarolag premium telefont gyart. Ott pedig ok a piacvezetok.

A balnak szamarol is lehet vitatkozni. Az arab es kinai piacokon oriasi szerepe van a statusszimbolumoknak, es tobbek kozott ez magyarazza, hogy kozuluk kerul ki a legtobb balna. Aki pedig ennyire ra van fuggve a statuszra, tobbnyire Apple-t vesz, tehat valoszinuleg a balnak szama is joval nagyobb naluk.

(#14) Remus389 válasza [CsuCsu] (#5) üzenetére


Remus389
veterán

Es ehhez tedd hozza, hogy az Apple vasarlobazisa tobbnyire tobb vasarloerovel is rendelkezik, igy a raforditott ido meg annal is kevesbe terul meg. Ez lehet hogy így van, viszont:

[link]

Elég egy pillantást vetni a grafikonra.

Szerk: látom valami reklám jön, szóval 2018H2 Android 88%, iOS 11,9%

Különben nekem i9000-em volt és most SGS 6, de amilyen játékokat próbáltam, mind vajsimán ment, szóval ezt sem kell nagyon felfújni.

[ Szerkesztve ]

Már csak egy darab maradt!!! https://hardverapro.hu/apro/burson_v5i_dual_opamp-ok_2db_2/friss.html

(#15) Nirvanus


Nirvanus
aktív tag

A Google mostanában egyre többször kerüli az Android kifejezést és a Pie vagy az az utáni verzió nyíltan nem jön tabletekre. Elindultunk egy irányba?

[iTX-or-GtfO!]

(#16) Remus389 válasza Remus389 (#14) üzenetére


Remus389
veterán

Arról nem is beszélve hogy az iPhone a nők körében különösen népszerű és ők nem hiszem hogy fizetnének 3D-s játékokért. [link]

[ Szerkesztve ]

Már csak egy darab maradt!!! https://hardverapro.hu/apro/burson_v5i_dual_opamp-ok_2db_2/friss.html

(#17) Silεncε válasza Nirvanus (#15) üzenetére


Silεncε
őstag

Elvileg a Fuchsia lenne a más irány, kérdés mikor meg lesz-e belőle valami is.

A telefon nem játékra való. Pont. Aki út közben játszani akar, vegyen kézikonzolt. Jah, nem tud, mert a Switchen kívül nem maradt ilyen a piacon (a 3DS már életciklusa végén van, a PS Vitat meg beszántják). Én már csak elvből sem vagyok hajlandó mobilon játszani, a sok freemium szeméttel.

(#18) #33253120 válasza Dare2Live (#3) üzenetére


#33253120
törölt tag

(#19) #33253120 válasza Silεncε (#17) üzenetére


#33253120
törölt tag

Lófa**t.
Mióta a legtöbb telefon már kender, meg dinnyemagos, igenis alkalmas.
És nem csak a lekvárkaszáló appok viszik a piacot. :)

(#20) utomi válasza Remus389 (#16) üzenetére


utomi
senior tag

Jesszus te full agyhalott vagy. :DDD Ez már olyan szint ami rendesen fáj. :C :C :C

(#14) Remusz911

Öööö, hogy mondtad? [link]

vagy

[link]

Sokra megy a Google a 88%-al. :C :C

[ Szerkesztve ]

(#21) Remus389 válasza utomi (#20) üzenetére


Remus389
veterán

Nem tudom mi ütött beléd, hogy egyből személyeskedsz.

Én legtöbbször ájfónt női kezekben látok, és alá is tudom támasztani, mi ebben az agyhalottság? A nők pedig jellemzően nem veszek Infinity Blade-et és társait.

A Google 88% részesedéssel bír, ergo ez kompenzálja a jellemzően kisebb vásárlóerőt, tehát Androidra is megéri fejleszteni.

Amit belinkeltél pedig többtényezős dolog, egyrészt Androidon több ingyenes cucc, ugye ott készülékenként nézik az a tizedet, de viszont ez nem azt jelenti hogy egy játék amit is kifejlesztenek tizedannyit hoz, közel sem. Másrészt meg ugye 10 eladott készülékből, 9 Androidos, tehát ez kompenzálja.

[ Szerkesztve ]

Már csak egy darab maradt!!! https://hardverapro.hu/apro/burson_v5i_dual_opamp-ok_2db_2/friss.html

(#22) hombre[EU] válasza utomi (#20) üzenetére


hombre[EU]
veterán

Ugye tudod,hogy a GooglePlay csak egy a sok közül? Tencent,360 mobile assistant,baidu megvan?

[ Szerkesztve ]

Life, Uh, Finds A Way

(#23) Norb79 válasza Remus389 (#21) üzenetére


Norb79
őstag

és #21-re is ugyanaz a válaszom, hogy több fejlesztőtől is olvasni, hogy a platform szerinti bevételi megoszlás mindenféle boltot egybevéve is inkább 6-10 az 1hoz az iOS javára. Szóval nem, nem kompenzál a nagyobb darabszám. Lehetne így is, logikus amit mondotok, csak a tények ezt egyértelműen cáfolják.

Pl egy konkrét eset, de gugli dob még ezer ilyet.

(#24) Remus389 válasza Norb79 (#23) üzenetére


Remus389
veterán

Tudnál valami mást linkelni, mert nekem nem működik, illetve bejön az a Yahoo Oath, amit inkább kihagynék.

De nézzük amit kisbarátunk belinkelt:

Látható hogy 4,4x annyi a letöltésenkénti nyereség, de viszont 7,4x több az Androidos eladott telefon. Ha ehhez hozzávesszük hogy Androidon több az ingyenes cucc, ami lejjebb viszi az átlagot, akkor kiderül hogy ha megírunk egy játékot Androidra, több nyereségre számíthatunk, sőt a konkurrencia is kisebb. Persze nyílván hátrány a csúnya szóval fragmentáció, szép szóval változatosság Android vonalon.

[ Szerkesztve ]

Már csak egy darab maradt!!! https://hardverapro.hu/apro/burson_v5i_dual_opamp-ok_2db_2/friss.html

(#25) azbest válasza Remus389 (#24) üzenetére


azbest
félisten

hát persze... vannak kacsák meg vannak disznók, ebből következik hogy milliomos lesz, aki andoidra játékot fejleszt. Jaj én is képes vagyok ilyen zagyvaságokat összehordani.

Ilyen apróságok, hogy androidon mennyivel lehet nagyobb a kalózkodás... meg hogy mennyivel nehezebb ios-en kalózkodni, az biztos nem számít. Majd a sok-sok 100 dolláros telefonnal jól bevásárol a sok android felhasználó, csak mert sok kicsi semmi sokra megy.

[ Szerkesztve ]

(#26) Remus389 válasza azbest (#25) üzenetére


Remus389
veterán

Kacsák, disznók, milliomos...

Ha nem értesz valamit, szólj, segítek.

[ Szerkesztve ]

Már csak egy darab maradt!!! https://hardverapro.hu/apro/burson_v5i_dual_opamp-ok_2db_2/friss.html

(#27) azbest válasza Remus389 (#26) üzenetére


azbest
félisten

nem kevésbé zagyvaság, mint az a minden alapot nélkülőző légből kapott levezetésed abból a grafikonból.

Ezzel szemben, 8ad annyi készülékkel dupla annyi bevételt generálnak az ios platformon. [link]
Az app letöltések száma pedig csak valamivel több, mint duplája androidon az ios-hez képest, mert a fehasználók többsége nem telepít minden nap tucatnyi alkalmazást.

Nem meglepő módon ez passzol is az általad is beidézett grafikonhoz:
android letöltésenként 0.1 * 2 mert dupla annyi letöltés mint ios, tehát 0.2 és durván fele így is az ios-nek, ami 0.44

[ Szerkesztve ]

(#28) Remus389 válasza azbest (#27) üzenetére


Remus389
veterán

Jó ez már sokkal reálisabb.

Technikailag ez úgy néz ki, hogy megcsinálod iOS-re a játékot és később átírod Androidra.

Tehát Androidból is van bevételed.

Gondolom átírni Androidra egy kész játékot, nem olyan befektetés mint egy teljesen új játékot megírni.

Tehát aki koca gamer, annak jó a Droid, csak az ilyen nagy mobilos gamereknek(akik éjjel nappal nyomkodják a telót) kell az iPhone.

Én is gamer voltam pár éve, de én PC-n, mobilon azért nem az igazi.

#17: Aki út közben játszani akar, vegyen kézikonzolt. : Minek? Mindig nálad van? Mindig játszol?

Nem, néha ha nagyon unod magad előkapod és tolsz a buszmegállóban egy kis game-t ennyi, erre jó egy mobil.

[ Szerkesztve ]

Már csak egy darab maradt!!! https://hardverapro.hu/apro/burson_v5i_dual_opamp-ok_2db_2/friss.html

(#29) Norb79 válasza Remus389 (#24) üzenetére


Norb79
őstag

(#30) janeszgol válasza Nirvanus (#15) üzenetére


janeszgol
félisten

Nem is baj. A tablet piac halott! Ezer éves hardverek, vacak gyártások.

2024: nem lesz kegyelem a HMD-féle hulladékgyáraknak.

(#31) janeszgol válasza Silεncε (#17) üzenetére


janeszgol
félisten

Én szeretek mobilon játszani! Igénylem is. Mindjárt november, és idén kb 5 játékot vásároltam Playen. Tavaly ez a szám 15-20 körül járt, tavaly előtt pedig igencsak felette. Hiába: gagyi játékok, online előre tolás, IAP, ami a legsúlyosabb a három közül.
Szóval várom a mai telefon trendet (mivel a tablet piac halott) egy kb 7 colos, 60 ezernél nem vagy alig drágább Xiaomi személyében (amire lecserélem a csak játékra tartogatott, mára elavult telefonom) és ha nem lesz inkompatibilitás, akkor megveszem a Baldur's Gate Sagat és évekig nem veszek semmi mást. Nem akartam ezeket a hosszú RPG-ket mobilon játszani, de kénytelen leszek.

2024: nem lesz kegyelem a HMD-féle hulladékgyáraknak.

(#32) Remus389 válasza janeszgol (#31) üzenetére


Remus389
veterán

Én most ezzel játszok, full ingyenes androidon és szórakoztató: [link]

Már csak egy darab maradt!!! https://hardverapro.hu/apro/burson_v5i_dual_opamp-ok_2db_2/friss.html

(#33) Alchemist


Alchemist
addikt

Jöhetnének már komolyabb játékok és alkalmazások Gear VR-ra...

Éppen olvasok egy érdekes könyvet az antigravitációról... képtelen vagyok lerakni.

(#34) janeszgol válasza Remus389 (#32) üzenetére


janeszgol
félisten

Köszi, ez érdekel engem! :)

2024: nem lesz kegyelem a HMD-féle hulladékgyáraknak.

(#35) Yany


Yany
addikt

A megélni akaró fejlesztő multiplatform sdk-val dolgozik.

[ Szerkesztve ]

Építs kötélhidat  -  https://u3d.as/3078

(#36) markknight


markknight
veterán

Na igen! Sajnos az összes 3D-s android játék 85-90% resolution scale-lel operál ami elfogadhatatlan! Ráadásul laggol az összes játék.

(#37) DraXoN


DraXoN
addikt
LOGOUT blog

A probléma leginkább az, hogy nincsenek hardveres "korlátok" szabva a droidok esetén a google részéről. Így kis milliónyi felbontás és elérhető teljesítmény van.. Mind2 probléma "önmagában" is.

...engem mondjuk csak közvetetten érint, a telefonos app-fejlesztő "kollégáim" majd megbirkóznak vele módon állok a kérdéshez (én nem fejlesztek mobilra, én inkább backendes vagyok)..
...szabadidőmben meg én próbáltam telefonon játszani, de a sudokun kívül más nem köt le rajta 1-2 napnál tovább ... fps-ek irányítása meg "borzalom" számomra... inkább nem... kipróbáltam.. de ... kösz, tényleg nem....
egy-két platformerrel el-el tudok szórakozni, de azok is pár nap után feledésbe merülnek... a "ritmusjátékok" amit még előveszek ... de azt is csak pár havonta pár napra.. de az az egyetlen visszatérő az állandó sudoku mellett... Ha játék nálam marad az asztali gép..

The human head cannot turn 360 degrees... || Ryzen 7 5700X; RX580 8G; 64GB; 2TB + 240GB + 2TB || Samsung Galaxy Z Flip 5

(#38) Hopkins95 válasza Silεncε (#17) üzenetére


Hopkins95
addikt

Akkor meg minek a bika hardver a telefonokba? Belerakják a sok Ramot meg az erős processzort, de kihasználva igazából nincsen. Szerintem az igenis egy reális elvárás, hogy a 1000 Eurós telefonok korában lehessen okostelefonon normális játékokkal játszani...és ez mára igenis realitás, mivel konzol játékok kerültek portolásra telefonokra(pl. The Witness, Fortnite, Pubg, Life is Strange, stb.)

Amúgy sosem értettem, hogy az Androidon miért nem úgy működik az eszközillesztők cserélgetése, mint Windowson. A Google ugyanúgy megcsinálhatná mint a Microsoft és akár manuálisan is lehetne cserélgetni a drivereket.
Bár az is lehet, hogy anyagilag nem éri meg nekik és nincs sem motivációjuk sem tapasztalatuk ebben, a Windows meg már eleve úgy indult a Mac-kel szemben, hogy a PC családok számára a legjobb, mert lehet rajta játszani is.

Szerintem egyébként a Google úgy van vele, hogy oldják meg a fejlesztők. Ami egy nagyon komolytalan hozzáállás egy ekkora cég részéről, valljuk be. :(((

[ Szerkesztve ]

Nexus 5x > Pixel 4a 5G \\ AMD Ryzen 5800X3D - Gainward RTX 3070 Phoenix \\ Asus Zenbook 14 Oled UM3402YA \\ Playstation 5 \\ DJI Mavic Mini \\ Nintendo Switch Neon v2 \\ Steelseries Arctis Nova 7 \\ Steam/Origin/Epic Games Store/GoG/Ubi Connect: Hopkins955

(#39) Daelion válasza Remus389 (#28) üzenetére


Daelion
őstag

"Nem, néha ha nagyon unod magad előkapod és tolsz a buszmegállóban egy kis game-t ennyi, erre jó egy mobil."

Lehet csak én vagyok túl paranoiás az utcán/idegenek közt de én meg arra is utálom elő venni a telefonom,hogy megnézzem az időt nem hogy játszak rajta a buszmegállóban. :DDD

Játszani szoktam néha telefonon de max akkor ha géphez nincs kedvem oda menni vagy kikelni az ágyból.
Gond az,hogy van pár játék ami tetszik is de mindegyik ilyen mikrotranzakciós 'szar' és pár hónap után elérem azt a szintet hogy kb nem bírok haladni tovább ha csak nem önteném bele a pénzt.

(#40) #33253120 válasza Daelion (#39) üzenetére


#33253120
törölt tag

Nem csak te. Mások is ahogy látom...
De én pont nem. Azért vettem egy 4k+ felbontású, sokmagos, sokramos S9+-t, hogy bárhol is tudjak játszani, és azért ne akadjon rajta mondjuk a városi tv.... :D
Pc elé én nem ülök. Ha jó idő van, akkor irány a napozóágy, ha rossz, akkor meg bent döglök valahol telefonnal a kezemben. Buszon, megállóban, melóhelyen kajaidőben, bárhol tudok játszani, persze nem árt egy vállalható bt füles sem.
A másodtelefonom meg egy S7. Nem mondom, hogy nincs rajta játék. :D

(#41) AAAgold válasza Daelion (#39) üzenetére


AAAgold
senior tag

Túl szemérmesek itt páran - a buszmegállót nyugodtan be lehet helyettesíteni a wcvel... :)

"Miért imádják az aranyat? Nem lehet megenni..."

(#42) nemlehet válasza Daelion (#39) üzenetére


nemlehet
őstag

Láthatóan te nem utazol mondjuk 1,5 órát munkába. Hidd el nagyon jól tud jönni hogy van a mobilodon játék és azért az, hogy kikapják a kezedből a telót közel sem olyan gyakori itthon mint azt egyesek megpróbálják beállítani.

Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3

(#43) Dare2Live válasza #33253120 (#40) üzenetére


Dare2Live
nagyúr

Ha ennyire játék akkor mért nem szifon, mért S9+?

Én eléggé androidos vagyok de ha játék főszempont lenne egyértelműen méret függően XS, vagy XS maxot vennék.

don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

(#44) Dare2Live válasza DraXoN (#37) üzenetére


Dare2Live
nagyúr

Azért nem szab google "korlátokat", mert nem tud. Próbálta többször max gumikeretek sikerültek strore... segítségével.

Android nyilt az rakja fel arra ha úgy van kedve szana szét forkolva amire nem szégyelli. Ez van.

don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

(#45) icp1970 válasza Dare2Live (#44) üzenetére


icp1970
senior tag

Egyet értek.Szerintem is.

(#46) #72042496 válasza Dare2Live (#43) üzenetére


#72042496
törölt tag

Igaz, csak S7-en és S8+-on próbáltam játékokat, de amit tapasztaltam, az számomra érdektelen, gagyi, vagy csak simán taszít.

Én, hiába más állatfaj, egy Switchet vennék ha annyira szeretnék út közben játszani. Lehet lesz is, mert az a mobilos (droidos) felhozatal gyakorlatilag ellentettjeként hozza azt, amiért szívesen merülök el egy-egy játékban. :)

[ Szerkesztve ]

(#47) #33253120 válasza Dare2Live (#43) üzenetére


#33253120
törölt tag

Soha fel sem merült az iPhone lehetősége.
Egyrészt használom a google ökoszisztémát, (Gmail, Chrome, Google Play Games, Google Play Store, Keep, stb.) és vásároltam is már az áruházból, így egy esetleges platformváltásnál a megvett dolgaim bukom, mind a játék, mind a zene vonalon. Illetve körülményesebb lenne az idegenvezetői státuszomat is folytatni.
Másrészt (bár az utóbbi időben a makrózási lehetőségeket kivették belőle) a Samsung elég jó játéktámogatást ad igen régóta. A Game launcher kiszedi az applistából a játékokat, azokat külön helyen láthatod. Nálam pl a klasszikus kezdőképernyő alsó sora így néz ki:

Azaz elszeparáltan lehet kezelni a játékokat, az alkalmazásoktól. A Game Tools segítségével akár játékonként is be lehet állítani az energiagazdálkodást, kijelzőfelbontást, ilyesmi. Illetve beépített, könnyen elérhető lehetőség van a gameplay videók mentésére, mivel sok játék pause-ba váltja magát ha rázárod a telefont van lehetőség itt a telefon lezárása nélkül csak a képernyőt lezárni, automata fényerőt korlátozni a játékok futása alatt, és még sok apróság ami nem jut azonnal eszembe. Pl játékstatisztikák mind a Game Launcherben, mind a Google Play Gamesben. Utóbbiban acsik is vannak egyes játékokhoz, és ismerek olyat aki favorizálja ezek gyűjtését.

Biztos van még valami ami kimaradt, de mivel IOS vonalon nem vagyok képben, ott a rendszer ad hasonló lehetőségeket?
Ha a méret lenne a lényeg, akkor meg tabot vennék. Ez a méret is kompromisszumos már, mert ha portrait módú játék van akkor is két kézzel kell fogni, nem csak landscape-nél. Én meg amíg az S5Mini/S7 párost használtam ezt szoktam meg. Most az S7/S9+ párosnál már csak az S7 tudja ezt.

(#48) janeszgol válasza #33253120 (#47) üzenetére


janeszgol
félisten

Mondjuk abban igazad van, hogy a Samsung komolyan veszi ezt. Sok termékük saját SoC-val jön ugye, de az SD SoC-ra is időben hozza a drivereket. De amúgy nem kéne eldobni a jól bejáratott márkádat, csak játékra venni valami Apple cuccot. Biztos vagyok benne, hogy iOS-re is találsz olyan játékot, ami nem keresztplatformos és érdekel téged. Mondjuk pár játék miatt nem érdemes belevágni, de érdemes szétnézni gépen, hogy mennyi lenne az annyi. :)

2024: nem lesz kegyelem a HMD-féle hulladékgyáraknak.

(#49) carl18 válasza #72042496 (#46) üzenetére


carl18
addikt

+1 számomra is ez a gond a droidos játékokkal. Nagyon minimális az ami valóban hozz egy elfogadható szintet. Más felől az optimalizálás és teljesítmény gondok és hatalmas hiba android téren.

Sok oldal 2D-s vaccak játékok vannak, ezért szükség van Snapdragoon 845-ős chipkészletre.
Jelenleg az android telefonokba már jó hardver van, de még sincs igazán olyan játék ami profitálna a nagy sebbeségből.

Személy szerint néha androidos játékoknál nem hogy a ps2 szintet nem ütik meg, valahol a PS1- PS2 szint közé raknám őket. Az a borzalmasan lemaradt fizikai, és néha az irányítás, meg a dropok.

Galaxy S8-on a San andreas olyan grafikai hibákat dobott ki, az fps szám még se volt az egekbe. (Maximálisan beállításon persze)

Hiába hoznak le pc játékokat androidra, ha ez a "Gagyi edition" érzést érzek utána a számba. Valahogy a telefonos játékok nagy részénél nem érzem azt hogy játék volna, csak azt hogy egy összecsapott munka ami várja a bevételt.

Majd ha ide eljutunk akkor elismerem, de ez android szemmel 10 év legalább :D
PS3 GT 5-ből származik a kép ami 720P-n futott és egy Geforce 7800GTX teljesítmény szintjén fut.

Hiába szúr, itt Ryzen a úr!

(#50) Dare2Live válasza #33253120 (#47) üzenetére


Dare2Live
nagyúr

Nem tudom android vonalon mozgok. :)

don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.