Hirdetés

2019. október 22., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#51) GeorgeV


GeorgeV
(tag)

Én fejlesztek iOS-re és Androidra is.

Amíg a rendszerekhez adott fejlesztőeszközökkel dolgoztam, tényleg sok problémát magamnak kellett megoldanom.

Amióta az Unreal Engine-t és a Unity-t használom, azóta tényleg a tartalomgyártással lehet foglalkozni.

Az iOS-re egyszerűbb fejleszteni, már az iPhone 4S is olyan brutális erővel rendelkezik, hogy nem nagyon kell foglalkozni az optimalizációval.

Androidra azonban csak olyan programot lehet kiadni, amelyikben állítható a grafikai szint, ugyanis a piac 90%-át olyan telefonok alkotják, amin éppen csak elfutnak a programok. Na ez az igazi művészet, amikor egy alaptelefonon kell jól futni egy 3D-s játéknak.

(#52) Dare2Live válasza carl18 (#49) üzenetére


Dare2Live
(nagyúr)

"Galaxy S8-on a San andreas olyan grafikai hibákat dobott ki..."

Clash Royale ami ugye top 3as játék még most is majd fél évig nem támogatta S8 kijelző arányait. Aztán amikor 2017 kb decemberi frissítéssel el se indult S8on. upsz.
És S8 volt 2017 legtöbbet eladott top androidos készüléke, azaz biztos prioritás volt, fejlesztők meg az egyik top fejlesztő cég, kb végtelen erőforrással, anyagi lehetőséggel.

A dohányzás se káros, sok nagyapa, dédapa száritott diófa levelet tekert újság papírba, és azt szívta. Mégse a tüdőrák vitte el őket sok esetben. by k.feri80

(#53) GeorgeV válasza carl18 (#49) üzenetére


GeorgeV
(tag)

"Jelenleg az android telefonokba már jó hardver van, de még sincs igazán olyan játék ami profitálna a nagy sebbeségből."

A fejlesztőrendszerek simán alkalmasak arra, hogy nagyon látványos programok készülhessenek Androidra is.

Azonban üzletileg nem éri meg. Először is a telefonok 10%-án tudnak szépen futni a látványos játékok, másodszor pedig a részletes grafika miatt nem férne bele a 100MB-os limitbe, ami felett már csak WiFi-n lehet letölteni a játékokat. A legnagyobb tömegpiacok ez miatt kieshetnek a forgalmazásból.

(#54) Tanisz


Tanisz
(senior tag)

Eddig is tudni lehetett, hogy célhardverre és szoftverre egyszerűbb fejleszteni (lásd konzolok). Nincs ebben semmi meglepő, a Googlenek meg miért lenne szempont rétegigényt kielégíteni? Kb a mobilos társadalom tizede ha játszik komolyabb játékokkal mobilon (droid,iOS).
Ezt csak saját merítésből gondolom, kb a környezetemben (barátok, munkatársak) van iOS, droid bőven, de kb 100 emberből ha 1 játszik rendszeresen, többen vannak akik alkalomszerűen, de azok is logikai játékokkal inkább, nem 3D-s csodákkal.

Azért számomra az is fura, hogy aki megvesz egy 200+ ezer HUF-os telefont, annak miért lenne annyira fontos a 3D-s játék rajta.
Nincs bajom vele, játszon, de valahogy nekem a mobil + 3D játék nem függ össze.
Nem igény. Igaz mások vagyunk, ez tény.

Szoktam nagyritkán játszani(logikai játékokkal szókirakó, sodoku..stb, nulla grafikával), de az más tészta, hisz ahhoz nem kell semmi 3D-s engine.

[ Szerkesztve ]

http://projekt.azigazikincs.hu/ ''Homo loquax nonnumquam sapiens''; "Nam et si ambulavero in valle umbrae mortis, non timebo mala, quoniam tu mecum es. Virga tua et baculus tuus, ipsa me consolata sunt. "

(#55) janeszgol válasza GeorgeV (#53) üzenetére


janeszgol
(veterán)

Ez érdekes, amiket írsz. Ezért szeretek fejlesztővel is beszélni. Van ez a 100 megás limit. Ez hogy működik? Mert minden játékot 100 mega alá lőnek be, aztán telepítéskor meg 1-2 gigát is elfoglalnak. Ezt a nagy adatmennyiséget hogyan szedik le, csak wifin vagy akkor már mindegy, mehet adatkapcsolaton is, a felhasználó nem látja?

A női nemnél csak a női igent szeretem jobban. / Intel is dead. nVidia targeted - AMD

(#56) carl18 válasza Dare2Live (#52) üzenetére


carl18
(őstag)

Szerintem a Galaxy S5 Snapdragoon 801-es hardverre és kellő képen kellő képen erős, csak az alkalmazáson nincsenek rá optimalizálva. :S A San Andreas 2015 óta nem kapott frissitést, nem csoda hogy mai telefonok nem futtatják hibátlanul. Erre gondolok hogy xarnak bele az egészbe menni megy a pénzt hozza, a többi nem érdekli őket.

Lassan 4 éve van a San Andreas android portja a jelenlegi állapotába. De ott a GTA 4 Pc portja amiről köz tudott hogy pocsék, kaphatott volna egy javítást ami a mai cpu-k több szálát kihasználja.
8-12 szálas processzorok is elterjedtek manapság a piacon, de nem is érdekli őket a zsebük teli van.

Más felől eljutunk oda hogy 6-8-10 giga ram van egy telefonba, de minek ennyi? Facebook, messenger, és youtubozni? Meg hogy San andreast futasson az ember? Meg ilyen gagyi 2D-s játékokat?

Jelenleg 4 giga ramot használok asztali gépembe és bírja, nincs vele gond. Lassan több lesz egy telefonba a ram mint számítógépbe.

Hasíts bele! :D

(#57) scyllarus válasza T_chris (#47) üzenetére


scyllarus
(addikt)

Nem bukod egyértelműen. Én pl. egyetlen játékkal játszom mobilon, azt ott folytathattam IOS-en, ahol a droidon abbahagytam. Gmail, Chrome szintén fent van. A mai napig párhuzamosan használom a két rendszert, amit az egyiken megcsináltam, látom a másikon belépve.

"Nem biztos, hogy mindig tisztán látjuk, de Istennek terve van velünk. - Igen, tudom. De miért hiszi mindenki, hogy ez a terv jó?" Lucifer - A Priest Walks Into a Bar

(#58) Dr. Akula


Dr. Akula
(nagyúr)

Nagyobb problémának látom hogy az IGP hardveresen se kompatibilis, ugyanazt a programot meg kell írni Adrenora, Malira, PowerVR-re és Tegrára is külön. Mint a DOS korszakban, ha a program csak Soundblastert támogatott, akkor hiába volt egy jobb GUS-od, kenhetted a hajadra. Ezért aztán nincs is olyan játék ami kihasználná a hardvert, jobbára csak C64 szintű szirszarok vannak, amire meg nem kell csúcstelefon, felesleges ezért jobbat venni.

Xbox One X - PS4 - Dell 5491 - i9-9900K, G.Skill Trident Z 32GB 3200/CL14, MSI 2080Ti Lightning Z, ASUS Maximus XI Extreme, Samsung 970Pro 1TB, Corsair K95 RGB Platinum, Logitech GPro, Benq PD3200U, Phanteks Enthoo Elite

(#59) janeszgol válasza Dr. Akula (#58) üzenetére


janeszgol
(veterán)

És akkor elérkeztünk a cikk tárgyához (ami egy nagyon jó gondolatébresztő cikk, végre!), hogy minek ezek a gamer telefonok? A Honor Play topicban már felvetették, hogy mitől gamer az, meg a többi, amikor a csúcstelefonok mindegyike bír avval a tudással és felszereltséggel. Lehet nem a nevébe kellene beilleszteni a gamer szót, hanem a hétköznapi felhasználásokba.

A női nemnél csak a női igent szeretem jobban. / Intel is dead. nVidia targeted - AMD

(#60) Dr. Akula válasza janeszgol (#59) üzenetére


Dr. Akula
(nagyúr)

Lehet hogy van benne RGB LED, és attól gémer. Mástól nem nagyon. Főleg mert gém sincsen igazán ezekre, csak pasziánsz színvonalú. Pedig igény az lenne rá, de üres hardvert nézegetni nem fog megnyílni a pénztárcánk.

[ Szerkesztve ]

Xbox One X - PS4 - Dell 5491 - i9-9900K, G.Skill Trident Z 32GB 3200/CL14, MSI 2080Ti Lightning Z, ASUS Maximus XI Extreme, Samsung 970Pro 1TB, Corsair K95 RGB Platinum, Logitech GPro, Benq PD3200U, Phanteks Enthoo Elite

(#61) Hopkins95 válasza carl18 (#49) üzenetére


Hopkins95
(őstag)

Na a GTA San Andreas tipikus mintapéldája annak, hogy milyen hülyén működik a játékok támogatása Androidon. Ugye a fejlesztőre van bízva az egész, ami meg is látszik. Pedig nem lenne gond a különböző konfigokkal, mert Windowson is kismillió konfig van. Egy ideális világban ez Androidon is úgy nézne ki, hogy havonta-kéthavonta érkezne a telefonra az Adreno/Mali/Powervr driver, ami javítja mind a grafikai hibákat, mind a teljesítményt.

Dr. Akula (#58) Mondjuk ezt jó hogy mondod, ezek szerint a mobilos IGP-k nem olyan viszonyban állnak egymáshoz, mint az Nvidia és AMD hardverei? Ezt valaki elmondaná, miért van? Hisz mindkettő ARM architektúra.

[ Szerkesztve ]

T610 > K600i > Sony Ericsson Xperia mini pro > Nexus 5x \\ AMD Ryzen 1600 - MSI Vega 56 \\Playstation 4 Slim \\ Origin/Uplay/Steam: Hopkins955

(#62) micafighter válasza [CsuCsu] (#8) üzenetére


micafighter
(veterán)

Azért ez ennél jóval bonyolultabb. Az egy főre/telefonra eső átlagos penzkoltes se jó mérce, mert a gyereknek pl nem hiszem, hogy túl sokan vennének drága telefont, még ha meg is engedhetik, így iPhone alapból kilove. A te mérőszamodat máris rontja ez a telefon vásárlás, de nem minden játékfejlesztő célközönsége a gyerekek.

Úgyhogy inkább egy célközönség vásárlási hajlandóságát kell vizsgálni, úgy lehet eldönteni melyik platform a profitábilisabb egy adott alkalmazáshoz. Pledaul ha én egy konyhai receptekkel foglalkozó alkalmazást akarok csinálni, akkor leginkább a háziasszonyok a célközönség, és az lesz a kérdés, hogy ők melyik platformot preferálják, és melyik platformon milyen a vásárlási hajlandóság/vagy mennyit költenek. De itt a cikk első sorban ugye játékokról szól.

Electronic Arts: You can't spell "steal" without an EA

(#63) T_chris válasza scyllarus (#57) üzenetére


T_chris
(addikt)

Igen, van olyan játék is.
Meg van olyan is ahol ha át akarsz lépni más platformra, vagy adott platformon más készülékre, akkor már kódot kell kérni.
Meg van olyan játék is, ahol a mentés Facebook alapú, így könnyű váltani a platformok között, de van ahol csak Google Play Games alapú a mentés, és ott szerintem az ios-en folytatás kilőve.
Illetve pár játéknál még lehet bukni a microtrazakciókat platformváltásnál.
Jó példa ilyesmire a fallout shelter. A kezdetekben úgy volt rendes mentésed, hogy a vault.sav(?) vagy milyen fájlt másolgattál ki-be, (és volt erre pár hack is) de az elején az sem volt keresztplatformos megoldás állítólag.

53: Jajj... Ez a 100 megás limit egy vicc.
Nincs otthoni netem a klasszikus értelemben. Mivel csak én vagyok internethasználó itthon, így az lett a döntésem, hogy veszek egy frankó mobilnetet. Meg is lett. lett . Amúgy a play store-ban kb pár kattintás engedélyezni a mobilos letöltést, viszont minden nagyobb appnál jóvá kell hagyni újra amikor telepíted. És nem ez a bukó.
Hanem pár olyan appal is találkoztam már, ami mobilnetről hajlandó volt települni, de a kiegészítő fájlt már csak wifin volt hajlandó fogadni. És ez a szívás. Illetve, ha egy alkalommal rányomsz appon belül a wifire, akkor kb soha többé nem tudsz az adott apphoz mobilneten letölteni.

[ Szerkesztve ]

Aki érti a humort az mindent tud. Aki nem, az pedig mindenre képes. (LinuxOnDex alól nem fog menni minden ékezet. Bocs.)

(#64) Daelion válasza nemlehet (#42) üzenetére


Daelion
(aktív tag)

Annyit tény,hogy nem de előző munkahelyemre 1-1 órát utaztam céges buszon és mégse éreztem késztetést játszásra.
Kikapás meg lehet nem de engem nyugtalanít,ismerősi körbe volt akinek fényes nappal kapták ki a kezéből az e-bookot. 'szerencsére el tudta kapni az illetőt'

@T_chris #40:

Ennyire én nem tudom komolyan venni a telefonos 'gamelést',PC-t sose fogom kiváltani vele. :)

Telefonon amiket eljátszogatok néha az ilyen hack&slash RPG stílus 'Darkness Rises pl.' csak ezeknél mint mondtam az a gond hogy nagyon erőltetik a pénzköltést egy idő után.
Egyszerűbb játékok közül a Fallout shelter ami még egész jó szerintem.

[ Szerkesztve ]

(#65) ElektrikusDE válasza Hopkins95 (#38) üzenetére


ElektrikusDE
(tag)

Szia!

Hoppá, Life is Stange:

Szeretném a Life is Strange játékot használni a Mate S telefonomon.

Persze miért müködne...

**Only support devices running Android 6.0 and support OpenGL 3.1. Requires ARM 64 and a minimum of 2 GB of RAM**

Ennek megfelel a telefonom mivel sikerült Marshalowra frissítetnem.

Az OpenGL 3.1 is meg van.

Mégse indul.

Végül kideritetettem, hogy az OpenGL támogatásom nem teljes, valami lebegő pontos dolog nem müködik, mehetek a 2-3 éves felső kategóriás (akkoriban) telefonommal a fenébe ha megtetszett egy ilyen játék.

Teljes mértékben egyetértek veled!

[ Szerkesztve ]

(#66) hunluki válasza micafighter (#62) üzenetére


hunluki
(aktív tag)

Apró kiegészítő infó gyerekekkel kapcsolatban:

Többnyire ők nem költhetnek játékra, nincs playstore-hoz kártya rendelve nekik, szóval két verzió marad:
Vagy néznek reklámot, vagy várnak amíg letelik x idő.

Két unokaöcsémet tudom hozni példának, 9-12 évesek, két teljesen más jellem. Ugyanannál a játéknál a nagyobbik ha bejön egy reklám akkor beragel, kilép a játékból, jó esetben le is törli és keres valami mást. Kicsi ilyenkor elmegy inni/enni/wc-re aztán nyomja tovább.

Magam részéről úgy vagyok vele hogy iPad mini 4-en játszom és azon kapom magam hogy egyre többet. A gép elé csak akkor ülök be ha legalább 2-3 órát rá tudok szánni, az meg sajna elég ritkán fordul elő. Ellenben tablet megy ágyba lefekvés előtt, munkába menet, munkából jövet, (ha unalmasabb a nap akkor munkában is, pl éjszakai műszakban amikor kb semmi nem történik), sőt néha van hogy 2 órányi kádban ázás után jövök rá hogy le kéne állni a motorsport managerezéssel. Méretben pont optimális (próbáltam normál méretűt, nekem túl nagy), teljesítményben bőven jó, nekem ez a "kézikonzol" amin tudok filmezni meg netezni is. Merem remélni hogy lesz utódja, bár látva mostanság az alma féle ámokfutást nem igazán fűzok hozzá sok reményt :(

(#67) janeszgol válasza ElektrikusDE (#65) üzenetére


janeszgol
(veterán)

Huhh. :Y
Na erre sose gondoltam volna. Tényleg hatalmasak a bajok. Oké nem szokatlan a későbbi kompatibilitás, hiszen kezdetekben mindig csak egy csoportot támogatnak a játékok és úgy terjeszkednek ki, pont a driverke miatt. De kérdés, hogy a Huawei fog-e ezzel foglalkozni, illetve a LiS már pár hónapja megjelent.

A női nemnél csak a női igent szeretem jobban. / Intel is dead. nVidia targeted - AMD

(#68) carl18 válasza Hopkins95 (#61) üzenetére


carl18
(őstag)

Szimplán működik a pénztermelő gépezet. Itt az a gond hogy egy csúcs android készülék is már kerül 600-800 dollárba is akár, ami szoftverees téren már nem ilyen téren van.
Azért egy S8-on egy San andreasnak csapágyas 60 fps-el kéne gurulnia, főleg úgy hogy a San Andreas se ingyenes hanem fizetős.

De nem a San andreas az egyetlen androidos játék ami borzalmas teljesítmény produkál bármilyen hardveren.

Más felől teljesen hülyeség ami most van, akinek van egy kicsit jobb hardver a telefonjába a többi 90% miatt szívjon? Jelenleg egy csúcs készülék már odaver egy PS3-at/Xbox 360-at.

Egyrészt így miért váltson a vevő? hogy ugyan azokat a 2 Dimenziós gagyi játékokat nagyobb felbontáson játszhassa.

Ismerek egy emberkét akik Note 8-on ilyenekkel játszik, ameddig ezen a szinten állunk fölösleges bármilyen izomchippel vagánykodni a gyártoknak. Teljesítményel vagánykodik mindenki, de játék meg az ablakba ami profitál is belőle :DDD

Hasíts bele! :D

(#69) Hopkins95 válasza ElektrikusDE (#65) üzenetére


Hopkins95
(őstag)

Én is épp tegnap akartam kipróbálni a Life is Strange játékot Nexuson, a Play áruházban azonban meg sem mutatta, csak böngészőn keresztül, mert azt írta, hogy inkomatibilis.

Mondom sebaj, leszedem netről. Le is töltöttem, elindítom, a töltőképernyőig eljut és utána kiírja, hogy "Download failed because you may not have purchased this app". Itt véget is ért a próbálkozásom.
Ettől függetlenül lehetséges, hogy nekem is az OpenGL támogatással lehet valami...érdekes módon a Life is Strange Before the Storm megjelenik az áruházban és elindul, bár az is összeomlott párszor, mire elindította magát a játékot(teljesen ürítettem a 2 giga ramot és utána már indult). :U

(#68) carl18 +1 Pontosan, nagyon jól mondod! :K Olyan játékoknak kéne érkezni a platformra, mint a The Witness ami jelenleg csak Nvidia shielden elérhető (ellenben az iOS verzióval). Ezek a hardverek még a 2013-as Tomb Raidert is képesek lennének futtatni(bizonyíték az Nvidia Shield), de egy ilyen komolytalan platformon szerintem erről továbbra is csak álmodozni lehet. iOSre hamarabb fognak ilyen játékok készülni szerintem...

[ Szerkesztve ]

T610 > K600i > Sony Ericsson Xperia mini pro > Nexus 5x \\ AMD Ryzen 1600 - MSI Vega 56 \\Playstation 4 Slim \\ Origin/Uplay/Steam: Hopkins955

(#70) Dr. Akula válasza Hopkins95 (#61) üzenetére


Dr. Akula
(nagyúr)

Hát kb. pont olyan viszonyban, ha olvasod Abu cikkeit, a pc-s fronton is tele vannak kivételekkel (kiterjesztések, layerek), csak valszeg ott azért figyelnek rá hogy valahogy menjen a másikon is, itt meg szarnak bele, a mobilos játékpiac annyira nem nagy. Persze mitől is lenne nagy, ha semmit nem tesznek érte a fejlesztők. Mindenki a másikra mutogat, mint egy tengelytörésnél a közútkezelő és az önkormányzat, a másiktól várja a csodát, ami magától nem jön.

Xbox One X - PS4 - Dell 5491 - i9-9900K, G.Skill Trident Z 32GB 3200/CL14, MSI 2080Ti Lightning Z, ASUS Maximus XI Extreme, Samsung 970Pro 1TB, Corsair K95 RGB Platinum, Logitech GPro, Benq PD3200U, Phanteks Enthoo Elite

(#71) Dr. Akula válasza micafighter (#62) üzenetére


Dr. Akula
(nagyúr)

Azért a gyerek általi kisírásra elég sok iparág épül, itt is működne, ha lenne mire, csak itt még a gyerek se akarja kisírni magának a jobb telót, mert azon is csak pasziánszozni tudna.

Xbox One X - PS4 - Dell 5491 - i9-9900K, G.Skill Trident Z 32GB 3200/CL14, MSI 2080Ti Lightning Z, ASUS Maximus XI Extreme, Samsung 970Pro 1TB, Corsair K95 RGB Platinum, Logitech GPro, Benq PD3200U, Phanteks Enthoo Elite

(#72) ElektrikusDE válasza Hopkins95 (#69) üzenetére


ElektrikusDE
(tag)

Köszi, kipróbálom majd az újabb verziót, csak haza kell érnek hozzá, nem pazarlom a mobilnetet.

(#73) Daelion válasza carl18 (#68) üzenetére


Daelion
(aktív tag)

Vannak azért egész jól kinéző játékok telefonon 'telefonhoz képest persze'.

Asphaltok pl vagy amivel én is játszok néha a Darkness Rises és még a Meizu M6 noten is egész normálisan fut.

@Hopkins95 #69:

Life is strange be Episode 1 az ingyenes asszem,pont nemrég próbáltam miután végig vittem PC-n,nem is tudtam előtte hogy van telefonon.
Nálam futott a játék bár voltak kisebb töltögetések de egy ilyen mászkálós játéknál nem volt vészes.

(#74) Hopkins95 válasza Dr. Akula (#70) üzenetére


Hopkins95
(őstag)

Ezek szerint megfelelő szoftveres trükkökel ki lehetne ezt küszöbölni. Akkor viszont továbbra is a Googlet tartom ezért felelősnek. Tudom nehezebb helyzetben van mint a Microsoft, mert az Androidot bárki használhatja. Ez esetben viszont lehetne csinálni egy játék standardot, ahogy az a DRM-nél van az L1-el. Amelyik telefon megfelelne az L1-nek mondjuk, akkor a hardver gyártója garantálná az grafikus illesztőprogramok rendszeres szállítását és a legjobb grafikus élményt.

[ Szerkesztve ]

T610 > K600i > Sony Ericsson Xperia mini pro > Nexus 5x \\ AMD Ryzen 1600 - MSI Vega 56 \\Playstation 4 Slim \\ Origin/Uplay/Steam: Hopkins955

(#75) T_chris válasza Daelion (#64) üzenetére


T_chris
(addikt)

Van itthon egy 24" led gaming monitor, meg egy felbarkácsolt i3 laptop ssd-vel, meg vállalható hang. Sok minden elfut rajta, de a "székhezkötés" nálam a probléma.
Ott akarok játszani ahol kedvem van. Ha busz, kocsma, a létra teteje, nem érdekel. Ott játszom ahol van látszólag felesleges időm, és ha olyan nem félek játék közben kimenni a kertbe, vagy éppen behúzódni onnan.
Nincs ezzel semmi baj, más piaci szegmens célpontjai vagyunk. :)

Aki érti a humort az mindent tud. Aki nem, az pedig mindenre képes. (LinuxOnDex alól nem fog menni minden ékezet. Bocs.)

(#76) carl18 válasza Daelion (#73) üzenetére


carl18
(őstag)

Mondhatni fogjuk rá nézz ki valahogy, de még számomra az Asphalt és társai se ütik meg azt a szintet.
San andreas utolsó frissités, és pár vélemény mit gondolnak a játékról az emberek. Igen lehúzás hogy elkérnek érte 2500 ft-os és tele van hibával. Manapság az emberek lehúzása a cél, nem az hogy kapjanak is valamit a pénzükért.

Hasíts bele! :D

(#77) Dare2Live válasza Dr. Akula (#70) üzenetére


Dare2Live
(nagyúr)

"ott azért figyelnek rá hogy valahogy menjen a másikon is"

MS:
Van két gyártó.
Egy zárt nem összevissza szétforkolt oprendszer.
DX12, esetleg Vulkan.
4-5-6évig supportált HWek. pl Maxwell jelenleg 4+ éves és supportált. Új driver 1-2 havonta javításokkal, teljesítménybeli előrelépést adva.

androidon:
Van "86" gyártó.
Minden gyártó szana szét forkolja OSt. Nem ritka, hogy uaz a telefon más SOCcal jön és mást HWt tartalmaz a megjelenésekor mint fél évre rá...
Ezer sebtől vérző OpenGL. Vulkant ld cikk hagyjuk.
Lényegében 0évig supportált HW. Esetleg bizonyos ritka esetekben új driver is jön új Android főverzióval.

A dohányzás se káros, sok nagyapa, dédapa száritott diófa levelet tekert újság papírba, és azt szívta. Mégse a tüdőrák vitte el őket sok esetben. by k.feri80

(#78) Dare2Live válasza Hopkins95 (#74) üzenetére


Dare2Live
(nagyúr)

"a Googlet tartom ezért felelősnek"

De mit kéne csinálnia googlenek ebben a helyzetben?

A dohányzás se káros, sok nagyapa, dédapa száritott diófa levelet tekert újság papírba, és azt szívta. Mégse a tüdőrák vitte el őket sok esetben. by k.feri80

(#79) janeszgol válasza Dare2Live (#77) üzenetére


janeszgol
(veterán)

Akkor el is érkeztünk oda, hogy a PC-n miért 18 éve jön a Linux éve, csak még mindig nem ért ide?
Windows=iOS?
Linux=Android?
Persze vannak Linuxra is játékok, egyre több, csak néha érdekes megkötések vannak.

A női nemnél csak a női igent szeretem jobban. / Intel is dead. nVidia targeted - AMD

(#80) Hopkins95 válasza Dare2Live (#77) üzenetére


Hopkins95
(őstag)

Azért ez nem igaz, Windows fronton is sok gyártópartner van(Asus, Acer, HP, MSI, ...) ugyanúgy mint Androidon. Viszont hardvergyártó Androidon sincs olyan sok. Van Adreno, Mali, PowerVR és még biztos valamit kihagytam.
Viszont a Microsoft a Googleval ellentétben szorosan kontrollálja Windowsot, nem úgy mint a Google az Androidot. A Googlenak szerintem szigorúbban kellene kezelnie a saját platformját és végre rendet kellene tennie rajta egységes szabványokat, kikötéseket lefektetve a Microsoft mintájára.

(#79) janeszgol Nagyon érdekes meglátás, ezt jó hogy felhoztad. :K

[ Szerkesztve ]

T610 > K600i > Sony Ericsson Xperia mini pro > Nexus 5x \\ AMD Ryzen 1600 - MSI Vega 56 \\Playstation 4 Slim \\ Origin/Uplay/Steam: Hopkins955

(#81) Daelion válasza T_chris (#75) üzenetére


Daelion
(aktív tag)

Nincs is baj vele,kb pont úgy van ahogy mondod. 'más célcsoport'

Én ha tehetném még a telefonos játékokat is PC-n játszanám. :DDD 'most ezeket az emulátorokat hanyagoljuk'.

@carl18 #76:

Akkor csak simán különbözik az igényünk erre,nekem is tetszik egy jó grafika persze de nincs magasan a mérce. 'PC-n is simán játszok 5-8 éves játékokkal ha leköt a játék'

Igazából engem már az meglepett,hogy ilyen szintű játékok vannak telefonon. :B

[ Szerkesztve ]

(#82) [CsuCsu] válasza carl18 (#68) üzenetére


[CsuCsu]
(senior tag)

Vannak jo jatekok telon.

Hearthstone, Terraria, Bastion, The Room sorozat, Infinity Blade, Monument Valley, Kingdom Rush sorozat, Rome: Total War, KotOR, Max Payne, Little Inferno, Don't Starve, Banner Saga...

A teljesseg mindenfele igenye nelkul. Szoval nem ertem a problemat. Ezek azert nem pasziansz szinvonal.

Ja, es Elder Scrolls Blades. Erre en NAGYON durvan ra fogok fuggeni.

[ Szerkesztve ]

(#83) T_chris válasza Dare2Live (#77) üzenetére


T_chris
(addikt)

Kb +1.
"Nem ritka, hogy uaz a telefon más SOCcal jön és mást HWt tartalmaz a megjelenésekor mint fél évre rá..."
Tipikus, ráadásul az általam használt Samsung zászlóshajók az USA piac miatt alapban kétféle SOC-al jönnek.... :(

Aki érti a humort az mindent tud. Aki nem, az pedig mindenre képes. (LinuxOnDex alól nem fog menni minden ékezet. Bocs.)

(#84) carl18 válasza Daelion (#81) üzenetére


carl18
(őstag)

Én csak azt írtam nagy részt hányadék játékok jelenek meg androidra. A San andreas android portja is valahogy nem az igazi, nekem valahogy jobban bejött a pc verzió.

Nem önmagába a grafika a gond, hanem úgy az egészhez a hozzá állás. Más felől egy mai androidos telefon teljes erejében egy Nintendo kézi konzol grafikai szintjét szintén képes volna megjeleníteni. Na ehhez képest írtam hogy egy Snapdragoon 845/855 nem igazán használja teljesítményének valódi erejét.

Ez kb olyan mint egy ha GTX 980-al GTA San andreast játszanál, vagy NFS Pro streetet.

Én is imádom a Mafia 2-őt meg sok régebbi játékokat, örök darab.

Én örülnék ha jönne pár régebbi Pc-s játék androidra, NFS Underground 1-2, Most Wanted stb.

De majd lesz valahogy, én nem igazán érzem megérné egy csúcs hardverrel rendelkező telefont beszerezni, mire? A messenger valóban kéri a 600 gfops számítási teljesítményt :DDD

Hasíts bele! :D

(#85) T_chris válasza carl18 (#84) üzenetére


T_chris
(addikt)

Linkelnél egy ilyen kézikonzolról pár gameplay-t/képet?
Nincs összehasonlítási alapom, és mivel lenéző hangsúly érzek a szavaidban, szeretném látni minél is rosszabb az android.
Szerk.: illetve szerényen érdeklődnék, hogy az ios alapú játék a Nintendo kézikonzolhoz képest hol helyezkedik el?

[ Szerkesztve ]

Aki érti a humort az mindent tud. Aki nem, az pedig mindenre képes. (LinuxOnDex alól nem fog menni minden ékezet. Bocs.)

(#86) Daelion válasza carl18 (#84) üzenetére


Daelion
(aktív tag)

Ebből a szemszögből mondjuk ez igaz.

Annyira nem vagyok otthon a telefonos témába mert még átlag felhasználónak se mondanám magam,ezért is lepett meg hogy már ilyenek vannak.
Arra én is kíváncsi lennék,hogy mire lenne ténylegesen képes egy ~ Snapdragon 845 ha ezek a játékok ennyire le vannak maradva.

Régi NFS-ek meg tényleg jók lennének telefonra. :R

(#87) carl18 válasza T_chris (#85) üzenetére


carl18
(őstag)

Én magam is androidot használok :D Most néztem 730 gfops a maximális számítási teljesítménye egy Snapdragoon 845 GPU-nak.

Itt inkább erre gondolok, hogy a telefonok elmehetnének egy kicsit minőségibb irányba. Ez a nintendo legújabb kézi konzol gépe, és nincs is teljes erejében. Hordozható módban csupán 300 mhz-en jár a GPU.
[link]
Ebbe a videóba a Tegra X1 elég szépen vissza van fogva, és ilyen grafikás lehet rá optimalizálni.
Egészen más a hangulat mint a egy androidos játéknál :)
A mani telefonokból már ilyesmi portokat ki lehet hozni, csak nincs akarat se és hát a haszon mindennek felett.

Ebbe az irányba is mehetnének a telefonok, láthatod meg lehet valósítani. :))
Csak manapság divat lett pár hét alatt összehányni valamit, aztán had hozza a bevételt.

Csak itt az lesz a gond hogy jönnek lassan a 5 és 3 nanométeres chippek és túl lépi egy android telefon az 1 terraflops számítási teljesítményt. És még mindig ezek ezek az Asphalt és társai jelennek meg.

[ Szerkesztve ]

Hasíts bele! :D

(#88) Dare2Live válasza Hopkins95 (#80) üzenetére


Dare2Live
(nagyúr)

AMD, NV gyártópartner sok van. Driver kettő. Egy AMDnek, egy NVnek. KB havi szinten jönnek a driverek. 4-5-6évig.
OS zárt. Nem forkolhat bele csak úgy senki.

Androidon a felsoroltakon kívül van még bőségesen. De még a ref dizájnok pl mali Huawei, Samsung.... implementációja sem sikerül ugyanúgy. (Ami egyik malin lefut az másikon esetleg nem fog). Driver frissitések milyen gyakorisággal? Mennyi ideig?
OS nyilt. Gyártók rendszeresen szétforkolják. (Nem mindha a 4.4tól 8.1ig ne lenne szétesve az egész.)

"Viszont a Microsoft a Googleval ellentétben szorosan kontrollálja Windowsot, nem úgy mint a Google az Androidot. A Googlenak szerintem szigorúbban kellene kezelnie a saját platformját és végre rendet kellene tennie rajta egységes szabványokat, kikötéseket lefektetve a Microsoft mintájára."

Windows zárt. Nincs forráskód. Senki se tud, nyúlhat bele.
Android nyitott. Van forráskód. Akárki belenyúlhat és úgy forkolhatja ahogy nem szégyelli.

Goglenak semmije nincs. Még apsot is kihuzzák lába alól. Ha 40$ lesz villámgyorsan jönni fog a Huawei, Samsung, Xiaomi, Oppo... shop és úgy szétesik a platform amit most még el se tudunk képzelni. És mit tud ez ellen tenni google? Ezt írd le.

A dohányzás se káros, sok nagyapa, dédapa száritott diófa levelet tekert újság papírba, és azt szívta. Mégse a tüdőrák vitte el őket sok esetben. by k.feri80

(#89) T_chris válasza carl18 (#87) üzenetére


T_chris
(addikt)

Jól néz ki. Majd keresek valami natív gameplayt ...
De most tényleg. 1280*720?
Nem elavult már ez egy kicsit?
Mert így telefonon nézve egy youtube videóban lévő konzol képét teljesen rendben van, de nem kicsi az a felbontás élőben?

Aki érti a humort az mindent tud. Aki nem, az pedig mindenre képes. (LinuxOnDex alól nem fog menni minden ékezet. Bocs.)

(#90) carl18 válasza T_chris (#89) üzenetére


carl18
(őstag)

720P ellenére is jobban nézz ki mint bármelyik androidos játék :) a felbontás nem minden, csak valamivel meg kellet vezetni az embereket. A több mindig jobb, az ember sose elégedett. :))

De ha androidra jelenne meg lenne lehetőség grafikát állítani. Csak hát manapság mind cég nagyon profitra megy, és itt ez képes rámenni a termék minőségére is. Gondolok itt a Szoftveres részére, például a San andreassal is mekkorát akasztott a Rockstar.

A San andreas "állítólagos" felújított verzió jelent meg, androidra, Iphonera, és Ps3/Xbox 360-ra.
Legalább annyira lehet korrekt a cég hogy fél évente fríssít rajta valamit, de hát azért fizetni kell.

Hasíts bele! :D

(#91) hombre[EU]


hombre[EU]
(senior tag)

Lehet,hogy hülyeség,de: Szerintem a mobilos játékoknál a legnagyobb probléma (amiért gagyi,volt és lesz),hogy a gpu-nak nincs hozzáférése egy dedikált memória csomaghoz. Vegyünk példának az iX-et.Ha jól tudom (majd kijavítanak) van egy x GB memória mennyiség,amihez limit nélkül hozzáfér a cpu és gpu is. Az app fejlesztō rendelkezik a komplett menedzsment felett és naná,hogy grafika,,mert natívba kell a qHD-t. Illetve ezzel együtt a memória sávszélesség is osztódik,így kevesebb jut a cpu-ra. Lehet bármilyen szép ( :N nem csak a felbontáson múlik),ha 10-15 éves játékmechanikával,fizikával rendelkeznek. A jelenleg legtutibb mobilos játék is fényévekre van egy Mafia-tól (idén volt 16 éves)

you must be the change you wish to see in the world

(#92) mzso válasza [CsuCsu] (#1) üzenetére


mzso
(addikt)

Szerintem meg nem is érdemes olyan játékkal foglalkozni mobilon ami Vulkan-t igényelne. (sem felhasználóként sem fejlesztőként.)

Az ember előveszi pár percre simogatni Where's my watert, vagy valami egyéb puzzle játékot amikot nincs mit csinálni, majd félbehagyja. Ennyi. "Komoly" játokokra a konzol meg a PC való.

(#93) [CsuCsu] válasza mzso (#92) üzenetére


[CsuCsu]
(senior tag)

Mi szamit nalad "komoly"-nak? Aminek szep a grafikaja? Ezek szerint, ha a buszon ulok, csak a pixeles szarral szabad jatszani? Ha mar veszek tobb szazezer forintert egy jo telefont, ami erosebb barmelyik kezikonzolnal, akkor ki szeretnem mar hasznalni.

De az ervelesed szerint az osszes eddig letezo kezikonzol felesleges volt. Az olyan jatekok is, mint az Infinity Blade, a Bastion, a Hearthstone, a kozelgo Elder Scrolls Blade, a Fortnite, mind hulyeseg es senkinek sem kell ezek szerint.

Neked ez nem a stilusod, megertjuk. En a focit nem szeretem, de sokan masok igen, ezert nem mondom azt, hogy nem erdemes vele foglalkozni.

(#94) carl18 válasza mzso (#92) üzenetére


carl18
(őstag)

Ja akkor az ember ne játszon a telefonján :D Játsz a buszon rubik kockával és a telefonod se fog lemerülni :D
:DDD

Hasíts bele! :D

(#95) janeszgol válasza mzso (#92) üzenetére


janeszgol
(veterán)

Én sem az utcán, sem a melóhelyen nem játszom. Otthon viszont igen és igényem is van a normális mobilos játékokra. Nem kell mindig a konzol meg a PC.

A női nemnél csak a női igent szeretem jobban. / Intel is dead. nVidia targeted - AMD

(#96) BlueDea


BlueDea
(csendes tag)

Ki gondolta volna hogy a Google-t nem zavarja

ZoZo™

(#97) moleculez


moleculez
(addikt)

iOS-re valamit letöltök, az megy. Kész pont. Androidos ismerősöknél Samsungon ez a baj, Huaweien az, Sonyn megint más.
Nagyon ritkán játszom telón, nem igazán tetszik az IAP rendszer, amire a legtöbb game épül. De egy héten 1x PUBG iPadon. Hibátlan. Jöhetne több game Tabra simán.

"Nem vagyok pesszimista. Az nekem úgysem menne...@abusalempictures

(#98) T_chris válasza moleculez (#97) üzenetére


T_chris
(addikt)

Samsungon mi a baj?

Aki érti a humort az mindent tud. Aki nem, az pedig mindenre képes. (LinuxOnDex alól nem fog menni minden ékezet. Bocs.)

(#99) CJ4567 válasza Dare2Live (#43) üzenetére


CJ4567
(addikt)

Emulátorok nem, vagy nehezen működnek iOS-en tudtommal.

(#93) [CsuCsu] Meg nem véletlen portolnak elég sok játékot PC/konzolról telefonra, ahogy egy PSP emulátor se kottyan meg egy erősebb telefonnak.

(#91) hombre[EU] GTA 3, VC, San Andreas? Life is Strange, LiS: Before the Storm? Star Wars: Knights of The Old Republic? Bully? XCOM: Enemy Within? Max Payne? Hirtelen ennyi jutott eszembe(ezek között van 10-15 évesnél idősebb játék is, aláírom), amik eléggé jó szinten vannak telefonos játékokhoz mérten.

[ Szerkesztve ]

(#100) Aprósólyom


Aprósólyom
(őstag)

"komoly játékot tervezni Androidra" :DDD Ez önmagában is jó vicc volt.

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.