Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#101) [CsuCsu] válasza hombre[EU] (#91) üzenetére


[CsuCsu]
őstag

Valoszinuleg az embereknek nem egy komplex leulos jatekra van igenye mobilon, hanem valami egyszerure. Legalabbis a legtobb esetben. Ami attol fuggetlenul lehet szep.

De a kommented alapvetoen torzit, ugyanis ha van legtutibb mobilos jatek manapsag, az a Fortnite. Nekem nem kenyerem, de nagyon nepszeru. Mai darab, modern, jol nez ki. Inkabb a Mafia van fenyevekre ettol.

(#102) janeszgol válasza CJ4567 (#99) üzenetére


janeszgol
félisten

Szép felsorolás, csak minden láttuk már PC-n. Amikor jó játékról beszélek, én nem az ezer éves PC-s játékok portját értem ez alatt.

2024: nem lesz kegyelem a HMD-féle hulladékgyáraknak.

(#103) Sinesol válasza [CsuCsu] (#101) üzenetére


Sinesol
veterán

Fortnite mint modern game és jól néz ki? Háát...

(#104) [CsuCsu] válasza Sinesol (#103) üzenetére


[CsuCsu]
őstag

Jobban nez ki, mint a Mafia. Mobilon foleg. Mivel a fel vilag ezt jatssza, modern is a kifutott regi PC-s cimekhez merten. Vagy te mit varsz mobilon, Battlefield 4K 120fps?

(#105) Sinesol válasza [CsuCsu] (#104) üzenetére


Sinesol
veterán

Hát nem azért, de ott a Switch, nézd meg miket hoznak ki belőle, vagy ott van egy PS2-3-as játékok, amik legalább 10 évesek.

(#106) CJ4567 válasza janeszgol (#102) üzenetére


CJ4567
veterán

A LiS 2015-ös játék, a Before the Storm tavalyi. Ha telefonon akarsz jó játékot, az "ezer éves" PC/konzolportoknál kevés jobb választás van.

No Sana No Life

(#107) Hopkins95 válasza janeszgol (#102) üzenetére


Hopkins95
addikt

Pedig szerintem kezdetnek teljesen megfelelnek ezek a régebbi konzol portok. Nagyon figyelemreméltónak tartom, hogy a technológiai fejlődés ma lehetővé teszi akár PS3-as szintű játékok futtatását egy tenyérben elférő eszközön. Szerintem ez egyébként óriási előrelépés és durva, hogy milyen gyorsan elértünk ide. Csak szerintem több ilyen port kéne(pl. Tomb Raider portok valamiért eltűntek a Storeból, Return to Castle Wolfenstein, Half Life, Cod 1, The Witness, Firewatch). Én ezekkel simán el tudnék lenni mobilon.

Nexus 5x > Pixel 4a 5G \\ AMD Ryzen 5800X3D - Gainward RTX 3070 Phoenix \\ Asus Zenbook 14 Oled UM3402YA \\ Playstation 5 \\ DJI Mavic Mini \\ Nintendo Switch Neon v2 \\ Steelseries Arctis Nova 7 \\ Steam/Origin/Epic Games Store/GoG/Ubi Connect: Hopkins955

(#108) #06658560 válasza moleculez (#97) üzenetére


#06658560
törölt tag

Huawei esetében mire panaszkodnak?

(#109) haxiboy válasza Dare2Live (#3) üzenetére


haxiboy
veterán

Az android open source, a google appok miatt kell licenszelni. Ha nagyon akarná bármelyik gyártó gyomlálhatná a play-t, akárcsak sok kínai telefonnál...

Premium Mining Rigek és Gamer/Workstation gépek: tőlem, nektek :)

(#110) hombre[EU] válasza CJ4567 (#99) üzenetére


hombre[EU]
veterán

Én nem azt írtam,hogy nem lehet mobilra jó játékot készíteni,hanem azt,hogy nem akarnak és/vagy tudnak a developerek. Az általad felsorolt címek is ezt bizonyítják. A legjobb mobilos játékok lebutított portok,amiket már egyszer egy/vagy több platformra kitaláltak.

Life, Uh, Finds A Way

(#111) Silεncε válasza Remus389 (#28) üzenetére


Silεncε
őstag

Nem. A mobil nem erre való. És mint mondtam, elvből nem játszok mobilon, nem pazarlom az időmet a sok freemium szemétre

(#112) Apollo_21


Apollo_21
addikt

Nekem most gyomros szintű ez a "lázadás".
Főleg az első hozzászólás ami "tetszett"
Aki játszik telón Apple-t vesz...
Amig egy s6 edge el vagy a mostanival p10 plus, szinte csak a tárhely korlátlol le, én tuti nem almázok!
Bár 1nagy játék amiről mondhatom azért hogy xar...
Real racing 3, na az akadozva megy az utolsó 2 frissítése óta.
Én vígan eltolok egy dota vagy hots szintű moba-t telón, semmi hiba...

Asus ROG STRIX /ROG-Join the republic/

(#113) M@cika válasza #33253120 (#63) üzenetére


M@cika
őstag

Biztos írta már valaki, de mióta az alsó kategóriás okostelók is tudnak wifi hotspotot, simán egy kis nyamvadtba berakod a sim-et, bekapcsolod a megosztást és wifi solved. 😁

Nasit a kis fehér medvének!

(#114) ConseQuence


ConseQuence
csendes újonc

Én már a mobil gaming létezését se értem. Mért jó kis képernyőn aktívan játszani? Időtöltésre egy képregény,film is képes. Másrészt sztem jobb megoldás emulátorozni akkor már, vagy valami cloud cucc.

(#115) Dare2Live válasza ConseQuence (#114) üzenetére


Dare2Live
nagyúr

Nem tudom, de amikor a mobilos játék piac bevételei behozzák, lehagyják a PCset akkor elég sokan máshogy gondolkodnak mint te. Őket kéne megkérdezni.

don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

(#116) Gibo válasza janeszgol (#30) üzenetére


Gibo
senior tag

Annyira azért nem halott, jönnek egyre újabb értelmes tabletek, csak ezek nem 10-15e Ft-os kategóriában, hanem a 30e + -osban. Huawei, Samsung, Teclast, Chuwi..

Hogy témába is vágjon, nekem a ZUK Edge-en nem volt még gond játékkal...igaz frissítés sem jön hozzá már nagyon :DDD de ez azon nem változtat, hoyg megy minden amivel játszom ha idöm engedi... (PUBG, GoG, Townsman (a legjobb Settlers koppintás amit idáig láttam :DD ) OpenTTD)

[ Szerkesztve ]

Nokia 6101 -> Samsung J700 -> Samsung C5212 -> Samsung S8500 (Wave) -> Samsung S4 Mini -> Honor 7 -> ZUK Edge -> Vivo IQOO Pro

(#117) hunluki válasza ConseQuence (#114) üzenetére


hunluki
senior tag

Igaz tablet, de most vettem pár játékot rá, nagyságrendileg 5k huf körül költöttem. PC-re már nem is tudom mit vettem meg utoljára, igaz ott begyűjtögettem mindent akciókban, amikor van időm azokat jászom. De sajnos többet vagyok úton ésvagyper lusta mint a dög, ilyenkor marad a tabletes játékvilág. Ugyanúgy szórakoztató, van benne kihívás, hozza a játékélményt.

Kőkemény PC gamernek tartom magam, ennek ellenére black fridaykor szeretnék PS4-et venni plusz ahogy látod tabletes "mobil gaming"-re se sajnálom ha jó az élmény. Mások is írtak jó pár példát ahol nagyon megy a mobil gaming, relatíve egyszerű rá fejleszteni (pc/konzolhoz képest), ennek ellenére ha berobban akkor dől belőle a lé. Márpedig a játékgyárosok nem pusziért csinálnak játékokat hanem pénzért.

Persze csak hogy ellenpélda is legyen, tegnap picit több időm volt, szóval leültem a gép elé és 5 órán át püföltem a witchet 3-at :)

(#118) janeszgol válasza Gibo (#116) üzenetére


janeszgol
félisten

150 ezer ft alatt csak az iPad 6 a normális. Láttad a Huawei új tabletjeit? M5 és T5. Bóvlik!

2024: nem lesz kegyelem a HMD-féle hulladékgyáraknak.

(#119) Crob


Crob
tag

Az alapvetö félreértés, hogy a gyàrtok azért jönnek ki "gamer mobilokkal" mert annyira faszàn lehet androidon gamelni.
Azért léteznek ezek, mert ugy lätjàk, hogy van rà igény, és a pozer "gamerek" mindent megvesznek ami igy van eladva, meg fényes meg vilàgit legalàbb 3 szinben. :U

(#120) zoltszalay válasza Silεncε (#17) üzenetére


zoltszalay
tag

"A telefon nem játékra való. Pont. Aki út közben játszani akar, vegyen kézikonzolt. Jah, nem tud, mert a Switchen kívül nem maradt ilyen a piacon"

Az ugye tiszta hogy pl Amerikában, Japánban és a legtöbb nyugat európai országban 2017 tavaszi megjelenése óta a switch vezeti az eladási listákat, ami nem is csoda, egy iPhone árának harmadáért free2payes elder scrolls blade helyett a skyrimet lehet tolni azon tvn is úgy hogy méteres 4K tvre kötve is szép a grafika (nem egy PS4 proval összehasonlítva)

Igaz hogy nagyobb mint egy 3DS de egy táska oldalzsebébe még ez is belefér.

[ Szerkesztve ]

(#121) Silεncε válasza zoltszalay (#120) üzenetére


Silεncε
őstag

Nyilván ez is azt mutatja, hogy lenne igény kézikonzolra, normális játékkínálattal, a mobil géming a nyomába se érhet sose mondjuk egy Switchnek

(#122) Timer válasza [CsuCsu] (#8) üzenetére


Timer
veterán

Nyilván többet költenek, amikor többszörösébe kerül minden rá, mint ugyanaz a kategória Androidon. Nemrég vettem tabletet, és nagyon elgondolkodtam, hogy android modell helyett ipad-et vegyek. ott ment el a kedvem, amikor elkezdtem nézegetni a szoftverek árait. Nevetséges összegbe került már egy profi email kliens is, pedig az Androidon sem olcsó. RSS reader szintén... Szóval, úgyis lehet sok pénzt keresni a telefonon, ha sűrű a fillér, meg úgy is, ha kevés a forint. A jelek szerint utóbbi taktika jobban fekszik a piacnak.

@janeszgol: ugyan mitől lenne egy M5 bóvli? Komolyan érdekelne, mert ebben az ársávban (max 125 ezer, de én 118-ért vettem) maximum az iPad 2018 jöhet szóba, az meg nemhogy nem jobb hardverben, hanem konkrétan rosszabb az M5-nél. Sebességben szintén. Az iOS / Android kérdés szubjektív, szóval abba ne menjünk bele, csak a specifikációt, és az általános minőséget nézzük!

[ Szerkesztve ]

(#123) Carlos Padre


Carlos Padre
veterán

Vélemény: amíg nincs egy többé kevésbé szabványos dokkoló tévéhez, rendes kontroller támogatás, megoldás a cikkben leírtakra valamint az ápékázásra, addig miért akarna bárki is "komoly" játékot fejleszteni a platformra?

Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.

(#124) #06658560 válasza zoltszalay (#120) üzenetére


#06658560
törölt tag

Mármint milyen eladási listákat? Összevetve vele mennyivel több Iphone-t, Samsung Galaxy 9/9+/Note kel el? Csak hogy érzékeltessük, mennyire van igény egy plusz behemót eszköz hurcolására.

(#125) janeszgol válasza Timer (#122) üzenetére


janeszgol
félisten

Kijelző.

2024: nem lesz kegyelem a HMD-féle hulladékgyáraknak.

(#126) [CsuCsu] válasza Carlos Padre (#123) üzenetére


[CsuCsu]
őstag

Ez igy igaz, de hardveresen semmi akadalya.

Ha valaki az altalad leirtakat meg tudja oldani, az az Apple, ugyanis ott a szoftver es hardver egy kezben van. Android eseteben necces, a fentebb sokak altal kitaglaltak miatt.

En latok is benne raciot, hogy megtoljak almaeknal a jatekokat elobb-utobb. A filmes es zeneipari bizniszbe is beszallnak, tehat nyilvanvaloan jelen szandekoznak lenni a szorakoztatoiparban. A jatek is beleillik a sorba. Pakolnak ala rendes tamogatast, adnak penzt par jobb fejlesztonek, es indulhat a moka.

(#127) Timer válasza janeszgol (#125) üzenetére


Timer
veterán

2K IPS panel. Miben jobb ezért a pénzért az iPad 2018? Ha még AMOLED lenne, akkor azt mondanám, igazad van. Az egyetlen negatívuma a relatíve alacsony maximális fényerő lehet, bár én ezt a mindennapokban nem tapasztalom, viszont tény, hogy a korábbi Samsung T580 ebben jobb volt.

[ Szerkesztve ]

(#128) zoltszalay válasza #06658560 (#124) üzenetére


zoltszalay
tag

A konzolosat. Azokat a telefonokat hányan veszik a videojátékokat szem előtt tartva?

És milyen azokon a játékélmény? Az ember elkezdi "ingyen" aztán nemsokkal később a szoftver reklámokat kezd szórni/fizetős fal megy a játékos idegére kb. meg az irányítás sem az igazi

[ Szerkesztve ]

(#129) #06658560 válasza zoltszalay (#128) üzenetére


#06658560
törölt tag

Senki nem tudja. Ellenben azt jól látni, hogy mennyi ember akar plusz egy lófaszt hordani magánál, hogy jobb hangzása, jobb játékélménye, jobb képe legyen a végén.

(#130) DooMbo


DooMbo
tag

Nem kellene ebből nagy problémát csinálni, legtöbben nem játékra veszik a telefonjukat és ha mégis játszanak nem várnak el számítógép szintű grafikát. A programozási oldalról is vehetnék lazábban, aki olcsó telót vesz annak nem fog elindulni vagy esetleg elindul de akadozni fog, régen is volt ilyen még a számítógépfejlődés aranykorában :D

(#131) janeszgol válasza Timer (#127) üzenetére


janeszgol
félisten

Meg is válaszoltad. Világos helyiségben nem jó, lámpafényes helyiségben (iroda) nem jó, kint nem jó.

[ Szerkesztve ]

2024: nem lesz kegyelem a HMD-féle hulladékgyáraknak.

(#132) Carlos Padre válasza [CsuCsu] (#126) üzenetére


Carlos Padre
veterán

Nyilván nincs. Ilyen rendszerben nagy pénzköltő lennék én is, de a mostaniban nem érzek késztetést rá. Meg úgy a játékra se.

Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.

(#133) zoltszalay válasza #06658560 (#129) üzenetére


zoltszalay
tag

A switch ilyen szempontból érdekes jószág, mióta megvan (kb egy éve) pcn alig játszom pedig nincs rossz gépem, mobilon meg egyáltalán nem -ezt nem hittem volna.

Hogy hányan akarnak? A 3DS kb 85 milliónál tart a ps vita kb 15 milliónál, a switch meg valami 25 millión áll, de folyamatosan vezet a konzolok előtt.

[ Szerkesztve ]

(#134) #33253120 válasza M@cika (#113) üzenetére


#33253120
törölt tag

Egy simen van a net, és a hívás, nem lenne életszerű pakolgatni, vagy egy szuykot hordani, magammal úgy, hogy az erőművet meg csak kompromisszumosan tudom használni.
114: Van napi két alkalommal 32-32 perc egybefüggő utazásom. Felcsapom a bt fülest, és mehet a móka. Játékot félbe lehet hagyni, vagy egyszerűen nem haladni benne tovább, de film esetén max a 26 perc körüli sorozatrészek működhetnének.

(#135) #33253120 válasza #06658560 (#129) üzenetére


#33253120
törölt tag

+1

(#136) #33253120 válasza DooMbo (#130) üzenetére


#33253120
törölt tag

nem várnak el számítógép szintű grafikát
De, vannak elvárások, csak még senki nem akarja megugrani a 4k 60fps-s játékokat.

(#137) Timer válasza janeszgol (#131) üzenetére


Timer
veterán

Ahogyan azt is leírtam, hogy én személy szerint semmi kirívót nem tapasztalok, de sebaj...

[ Szerkesztve ]

(#138) Remus389 válasza Silεncε (#111) üzenetére


Remus389
veterán

Nem. A mobil erre IS való.

A legtöbb embernek miért nincs kézikonzolja? Azért mert nincs igénye rá, plusz pénz, hova rakja stb.

A mobil mindig a zsebedben van és lehet vele játszani.

De nem is tudom minek magyarázom ezt, olyan egyértelmű, még egy ötéves is tudja :( :N

A napnál is világosabb. :U

De ha nem tetszik ez neked, ne játsz mobilon és vegyél egy kézikonzolt. Mi akadályoz meg ebben?

[ Szerkesztve ]

Már csak egy darab maradt!!! https://hardverapro.hu/apro/burson_v5i_dual_opamp-ok_2db_2/friss.html

(#139) carl18 válasza Remus389 (#138) üzenetére


carl18
addikt

Szerintem is egy mobil már játékra is való. Ez ugyan olyan buta kijelentés hogy egy telefon nem való játékra, mint ha azt mondanád. A számítógép nem való játékra és vegyen mindenki konzolt aki játszani akar :D

Van olyan telefon ami vízhűtést kapott, a telefonok hardveres téren már kellő képen gyorsak. Itt A Szoftver téren kéne helyre vágni a dolgot, azért ha valóban jönnének ígényes telefonos játékok lenne motiváció is arra hogy az ember erősebb telefont vegyen.

Hiába szúr, itt Ryzen a úr!

(#140) Remus389 válasza carl18 (#139) üzenetére


Remus389
veterán

Bár én nagy Android fan vagyok, de elismerem hogy az iPhone jobb ebben.

Aki nagy gamer mobilon (teenager, vagy 20 év körüli fiúk), az vegyen iPhone-t.

De a legtöbb ember koca játékos(fiatal férfi), vagy semmilyen játékos (teljesen felnőtt emberek, nők), koca játékosoknak meg jó az Asphalt és társai, meg a 2D-s logikai játékok, az nyugodtan vehet Androidot, ugye az olcsóbb jóval, főleg a kínaiak.

A kézikonzol meg baromság, hova rakod, az is plusz pénz, lemerül, külön kell tölteni, ilyen "apróságok" vannak csupán. Akkor már inkább megpróbál az ember az okostelefonján játszani, ha unja magát.

[ Szerkesztve ]

Már csak egy darab maradt!!! https://hardverapro.hu/apro/burson_v5i_dual_opamp-ok_2db_2/friss.html

(#141) zoltszalay válasza carl18 (#139) üzenetére


zoltszalay
tag

Az biztos, mert tényleg senki nem szeret több gépet hordozni, de a jelenlegi -szoftveres- állapotban az lenne inkább furcsa, ha nem lenne százmilliós piaca a kézikonzoloknak.

(olyan hírek jöttek hogy a ps2 nem fogyott annyira első évében mint a switch)

[ Szerkesztve ]

(#142) #33253120 válasza Remus389 (#140) üzenetére


#33253120
törölt tag

41 vagyok, 2/3-ad gamer, nekem mit ajánlasz ami napi használatra is jó a Google ökoszisztéma mellett? :U

[ Szerkesztve ]

(#144) Remus389 válasza #33253120 (#142) üzenetére


Remus389
veterán

Mit jelent az hogy 2/3-ad gamer?

Koca gamer?

Azt ajánlom, ha nagyon benne vagy a mobilos játékokban és epekedve várod az új Infinity Blade-et vagy mit, akkor iPhone. Vagy akár egy kézikonzol is jó, ha tudod magaddal cipelni.

Ha koca gamer vagy, akkor szerintem jó az Android is, úgyse tudod végigjátszani az összes csodát, sem időd sem kedved. Van androidra is néhány csoda azért.

Én a Samsungot ajánlom, Androidból talán ők csinálják a legjobb droidos telefonokat. Szoftveresen és hardveresen is az S széria.

Én PC-n játszom, nagyritkán mobilon, nekem ez így megfelel. Letojom, hogy milyen csodák jelennek meg iPhone-ra, esetleg megnézek róluk youtube videót azt kész, 450 ezerért nem fogok mobilt venni, pedig megtehetném. Meg azért PC-n az igazi játszani, sokkal több részletet látsz mint egy hiperfelbontású egérmozin.

[ Szerkesztve ]

Már csak egy darab maradt!!! https://hardverapro.hu/apro/burson_v5i_dual_opamp-ok_2db_2/friss.html

(#145) #33253120 válasza Dr. Akula (#143) üzenetére


#33253120
törölt tag

Haszontalan időnek érzem egy munkaállomást játékra használni.

Maga a játék lényege mi? Kb, öröm, felszabadultság, versenyhelyzet, meg marhaságok mint sikerélmény, tapasztalat, stb....

Nekem ez nem megy röghöz kötve. :(

(#147) #33253120 válasza Remus389 (#144) üzenetére


#33253120
törölt tag

S9+-om van. Mit tud adni egy iPhone azokhoz képest amiket visszább írtam?
Vagy akkor ha nem olvastad, zanzásítva nézzük újra
-4k felbontás, akár 60 fps. (Magamat trollkodva, keresztrejtvénynèl biztos megvan :D )
-Globális játékbeállítási lehetóségek teljesítmény/energiatakarékosságügyileg, de akár játékonként prociteljesítmény/energiatakarékosság/felbontás állítási lehetőség.
-Natìv gameplay rögzítés a Game launcheren keresztül.
-A Game Launcher-ben minden játékod kigyűjtve látod, nem kell nagyítóval vakargatni az app választót.

(#151) GeorgeV válasza janeszgol (#55) üzenetére


GeorgeV
aktív tag

Alapesetben a 100 MB feletti Androidos játékokat csak WiFi-n keresztül lehet letölteni.

Azonban néhány multi trükközik, felraknak egy szuper játékot 30MB-os telepítővel, erre a user letölti.
A program indítása után már a játék kezében van a gyeplő, ezért elkezdi leszedni a netről az akár 4GB-os kiegyészítést. Ez lehet WiFi, de akár mobilnet is. A folyamat persze leállítható, ha túl sokat tölt a program.

(#152) azbest válasza GeorgeV (#151) üzenetére


azbest
félisten

Fogalmazzunk inkább úgy, hogy a play store-ba nem tehető fel 100MB feletti apk. Viszont engednek 2x2GB kiegészítő pakkot is használni az ő szervereiken keresztüli terjesztésre. Régebben a fejlesztőknek kellett saját tárhelyet biztosítania a plusz adathoz [link]

Emlékeim szerint az appok telepítése és frissítése van wifire limitálva alapbeállítással a play store appban. És valóban, ezzel volt már nekem is negatív tapasztalatom. De nem azért, mert olyan nagy lett volna az app, hanem mert aki csak mobiltelefont használt mobilnettel, az nem frissítette sohasem az alkalmazásokat. Volt aki egy push notira is 1-2 hónap késéssel nyomott rá. Szóval a tanulság az volt, hogy muszáj force-update opciót tenni az appba, ami a backend alapján felszólítja frissítésre a felhasználót.

[ Szerkesztve ]

(#153) Remus389


Remus389
veterán

Mondjuk annyit hozzátennék, saját tapasztalat, bár nem vagyok nagy mobil gamer, de i9000-esemen az Asphalt 5-öt toltam meg valami korabeli Modern Combat-ot és vitte zokszó nélkül.

A mostani S6-osomon is valami Modern Combat-ot játszottam, valami újabbat az is vajsima volt, meg valami 3D lövöldözős robotost, az is elment.

Ja meg i9000-esen második világháborús repülőst is játszottam, elég jó grafikával full folyékony volt.

A többi játék az meg 2D-s volt azok se szaggattak.

Szóval én nem nagyon érzem ezt hogyAndroidon nem lehet komoly 3D-set játszani, igaz a Galaxy S szériából vannak az okostelóim, és szerintem a legjobban a Samsung csinálja meg az Androidot, talán ezért. Lehet ha valami Xiaomi "ár/érték" bajnok telóm lett volna azzal szaggatott volna, mert pl kispórolják a GPU drivert vagy valamit.

Ez hogy a passziánsz a csúcs Androidon pedig szánalmas kijelentés.

Arra jó az Android ha valaki unatkozik a vonaton és kipróbálni egy-két ilyesmit, arra jó ez is. Ha valaki nagyon belebuzul, akor vegyen kézikonzolt vagy iphone-t.

MOndjuk annyi hátránya van, hogy eléggé lemeríti az akksit az ilyen komoly 3D játék, tehát ezt is bele kell kalkulálni.

[ Szerkesztve ]

Már csak egy darab maradt!!! https://hardverapro.hu/apro/burson_v5i_dual_opamp-ok_2db_2/friss.html

(#154) zoltszalay válasza Remus389 (#153) üzenetére


zoltszalay
tag

*a xiaomi pont azért lett híres mert szoftveresen teljesen rendben van, még a régebbi telefonjaik is máig megkapják az új frissítéseket

szemben pár zs kategóriás kínai gyártó telefonjával amik az életben nem látnak frissítést, azok "még a xiaominál is jobb ár-érték arányúak"

Nekem redmi note 4xem van, a pubg bár gyengébb grafikán de járszhatóan futott.

[ Szerkesztve ]

(#155) GeorgeV válasza azbest (#152) üzenetére


GeorgeV
aktív tag

A fejlesztőrendszerrel két részre szedett app első (100 MB alatti) részét hagyományos módon kellett feltölteni, utána a maradék részt, mint egy kiegészítést kellett hozzá tölteni az első részhez.

Nekem is kiírja a programom, ha van új verzió, akkor frissítse, de szerintem a 100 MB alatti programokkal érdemes foglalkozni.

Androidra fejleszteni igazi kihívás. Legyen a program konzol kinézetű, akadás nélkül fusson az alap telefonokon is, továbbá a mérete kisebb legyen, mint 100 MB.

Ja, és a fejlesztőrendszerek hetente frissülnek (Unity, Unreal Engine) és tele vannak hibával. Minden frissítés kijavít 100 hibát, de generál újabbakat. Nagyobb frissítésnél az új verziók használhatatlanok, annyi hiba van bennük. Mire használható lenne, arra már jön megint a főfrissítés, amelyik szintén használhatatlan, a korábbi verziókat meg éppen csak vakargatják.

A jelentett hibákra csak annyit válaszolnak, hogy amennyiben a fejlesztők jelentős részénél előfordul, akkor kijavítják, egyébként meg nem.

Ja és akkor jövedelmezőnek is kell lenni a programnak. Ha nem fut a szekér, akkor elsüllyedsz, ha meg nagyon beindul (TOP100), akkor a Google egy év után kiszedi a programot a listából, nehogy mindig ugyanazt a programot lássa a user a TOP100-ban. Szerintem.

(#156) mzso válasza [CsuCsu] (#93) üzenetére


mzso
veterán

Az a te bajod ha többszáz ezret elpocsékolsz egy nyamvadt okostelefonra... Nekem elég volt a pártízezer is.

"De az ervelesed szerint az osszes eddig letezo kezikonzol felesleges volt."

Tetriszezni teljesen hasznos volt a gameboy, vagy a kínai tetris koppintások. :)

[ Szerkesztve ]

(#157) Yany válasza GeorgeV (#155) üzenetére


Yany
addikt

Unity-nél nem is a stable release-eket kell használni annak, aki megélhetésként űzi, hanem az LTS verziókat. Nem azt mondom, hogy hibátlan, de minimális előfordulással találkozni issue-val és azt is kezeli a support. Ráadásul Unity partnerként élő chat support van kvázi azonnali mentorálással, szóval professzionális szinten a 4. bekezdésed teljesen érvénytelen.

Persze freelancer/hobbi szinten együtt kell élni néhány kényelmetlenséggel, de basszus, amennyit lendít egy elképzelés megvalósításán ma egy Unity szintű eszköz ingyen, annyira én meg is békélek egy-két aprósággal. De mondjuk a nested prefab, addressable asset témákat meg várom, mint a messiást... vagyis jobban, mert nem várok messiást, de ez off és hú kerz. :)

Építs kötélhidat  -  https://u3d.as/3078

(#158) Yany


Yany
addikt

Egy kis friss erődemonstráció a várható dolgokból: Unity Keynote 2018

[ Szerkesztve ]

Építs kötélhidat  -  https://u3d.as/3078

(#159) #33253120 válasza Remus389 (#153) üzenetére


#33253120
törölt tag

Vagyis a mai kor telefonjainak az ismeretei nélkül akarsz átküldeni Android prémium vonalról, iPhone prémium vonalra, durva ráfizetéssel úgy, hogy ugyanúgy nem akad a játék, de bukom a jelenlegi szolgáltatások egy részét?
Ezt valahogy nem érzem megfelelő motivációnak egy esetleges váltáshoz.

[ Szerkesztve ]

(#160) GeorgeV válasza Yany (#157) üzenetére


GeorgeV
aktív tag

Nem tudunk mást tenni, jelenleg az LTS verziót kell használni, mert az újabb tele van még hibával. Ráadásul kiszedték az újból például a GUI Layert, a Substance Designert, meg az Elipsoid Particle Emittert, hát írja át a fene az új verzióért ezeket a dolgokat.

Nekem a support még egyszer sem tudott segíteni, pedig PRO előfizető vagyok már évek óta. Például az árnyékokat Diffuse shader esetén hibásan jeleníti meg a terrain, ezzel sem tudtak a mai napig mit kezdeni.

Ezeket a nested prefab, adressable asset dolgokat egyelőre nem tudom elképzelni, hogy mire lehetne használni, és a sok újdonságnak hirdetett dolgokból, például az a shader-es valami, szinte semit nem használok.

Unity 5-től kezdve sajnos elment konzol irányba a Unity, a mobil fejlesztés mostoha lett, és nagyot romlott a teljesítmény is. Erre kitalálták a Scriptable Render Pipeline-t, amelyre van már gyári mobil verzió. Hát először is teljesen át kellene hozzá írni a programot, mert a régi shaderek nem működnek alatta, ráadásul a teljesítménye is gyalázatos. Háromszor gyorsabb shadereket írtam a normál Render Pipeline-re, mint a gyári Mobile Render Pipeline.

Hogy minek kellett a szuper gyors Unity 4.7-nél használt shadereket az újban a lassú PBS shaderekre cserélni?
Ja, persze GI (global Illumination), stb. Na ez az első, amit mobilon kikapcsolsz, ha játszható framerate-et akarsz elérni.

[ Szerkesztve ]

(#161) Yany válasza GeorgeV (#160) üzenetére


Yany
addikt

A nested prefab az egyik legjobb dolog, ami a Unity-vel valaha történt. A fent linkelt videó is demózza (bár nem magyarázza), de mind workflow, mind content oldalról eszméletlen értékes feature-set. Annyira, hogy mikor ismerkedtem még csak a Unity-vel, nekem alapból úgy lett volna logikus, ahogy végül most lesz is.

A shaderes gondolatodat abszolút osztom: meglepően mostohán bánnak a mobil teljesítménnyel, a Unity kvázi a saját "rajongóit" hanyagolja a legjobban. Ezt a részét nem is értem, hogy miféle üzleti modell szerint haladnak ezen a téren, totál irracionális.

[ Szerkesztve ]

Építs kötélhidat  -  https://u3d.as/3078

(#162) Piftuka válasza carl18 (#49) üzenetére


Piftuka
veterán

Klassz kép egy remek grafikájú játékról! Mondjuk a "Gran Turismo" sorozat mindig is tipikusan az a cím volt, ami eladta a Playstation konzolt.

Én mindazonáltal örülök annak, hogy a telefonomat csak telefonálásra használom! Nem érint az Android-os játékok problémája... :N

"Aquila non captat muscas."

(#163) haxiboy válasza Piftuka (#162) üzenetére


haxiboy
veterán

Én eleve a játszunk telefonon dolgot nem értem.
Alkalmanként még rendben van, de a komolyabb játékokat régen is úgy fejlesztették hogy bizonyos SOC-okhoz külön.
Nem is tudom melyik játék volt ahol külön volt Snapdragon, Tegra meg Exynos 3 verzió. Az az akkori hardvereket nyúzta ahogy lehetett, ma már ritka az ilyen, de azért elő-elő fordul, mindenesetre nem a telefon lesz az amit órákon keresztül tudnék nyomkodni, kézikonzolokra van egy csomó alternatíva, FIX hardverrel.

Nem az OS-t kell szidni, nem is a fejlesztőket mert nyilván nincs annyi erőforrás hogy minden androidos SOC-ra külön optimalizáljanak, hanem a hardvergyártókat hogy ekkora a szórás az egyes hardverek képességeiben, és olyan gyorsan frissítenek, hogy egyszerűen lehetetlen követni, illetve felesleges a végletekig optimalizálni, mert mire a fejlesztő kiismerné a hardvert azóta 5 generáció is lefolyik azon a bizonyos folyón.

Apple ezen a téren egyszerűbb helyzet, megszámolható hardver, fix felbontás, Androidnál ezek tetszőleges perverz változataival találkozik egy fejlesztő, legyen szó felbontásról, képarányról, egy GUI-t is halál összerakni úgy hogy minden eszközön jó legyen.

nem válasz akart lenni

Premium Mining Rigek és Gamer/Workstation gépek: tőlem, nektek :)

(#164) carl18 válasza Piftuka (#162) üzenetére


carl18
addikt

Én se igazán játszok androidon, nincs is olyan játék ami nagyon megfogná az embert. Csak mikor már a csúcs mobil ott jár hogy közel 3X nagyobb a gpu teljesítménye mint egy PS3/XBox 360-nak akkor azért elgondolkozik az ember miért kap még mindig ilyen szörnyen gagyi játékokat/portokat.

Más felől azért úgy vicces hogy minden mobilban ott van a magas számítási teljesítmény, de a végfelhasználás kimerült a facebook, instagram appokban. Erre a jelenlegi készülékem is bőven elég, "Galaxy S5"

Dragon ball Legends az egyetlen amit játszok androidos játékokból, de az a jelenlegi telefonom is jól fút.
Na mindegy 3-4 év és talán beérek a telefonom cseréje :DDD

Hiába szúr, itt Ryzen a úr!

(#165) zsoltti válasza carl18 (#164) üzenetére


zsoltti
senior tag

Foleg ha Fozott ROM-od van akkor meg a uj Android szoftver veziorokrol sem kell lemondanod :)

(#166) Hopkins95


Hopkins95
addikt

Ezt ma találtam véletlenül az XDA fórumában a kommentek között, bemásolom ide:

AndreDNA • a year ago

I've tryed borderlands pre-sequel, talos and doom 3. Noone even started (snap 835). Maybe I'm missing something, but this seem pointless to me.

Alen Ladavac AndreDNA • a year ago

I'm a developer of The Talos Principle (and Serious Sam). Talos generally works on 835 - on latest drivers. Sad reality on Android is that just saying 835 is not same as saying GF1080 on PC. All GF1080 users on PC (can) have latest drivers. On Android, most devices get drivers that are years (I'm not kidding) old.
And _that_ is the main reason why Talos is still available only on Nvidia: they actually have driver update frequency (and quality!) comparable to that on the PC (which means reported problems are fixed and shipped in weeks, not years) . No one else does (yet). The moment any manufacturer with decent hardware (you'd be surprised how even much lower than 835 can work well on a good driver) starts shipping updates regularly, we will ship the game for that device.

Forrás: How to Legally Install Unsupported Android TV or NVIDIA Shield Games on any Android Device

[ Szerkesztve ]

Nexus 5x > Pixel 4a 5G \\ AMD Ryzen 5800X3D - Gainward RTX 3070 Phoenix \\ Asus Zenbook 14 Oled UM3402YA \\ Playstation 5 \\ DJI Mavic Mini \\ Nintendo Switch Neon v2 \\ Steelseries Arctis Nova 7 \\ Steam/Origin/Epic Games Store/GoG/Ubi Connect: Hopkins955

(#167) Gibo válasza janeszgol (#118) üzenetére


Gibo
senior tag

Xiaomi Mi Pad 4?

Nokia 6101 -> Samsung J700 -> Samsung C5212 -> Samsung S8500 (Wave) -> Samsung S4 Mini -> Honor 7 -> ZUK Edge -> Vivo IQOO Pro

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.