Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#739) Csabex válasza embe (#738) üzenetére


Csabex
őstag

Érdekes... Előző alatt is upc-s modemre gondolsz, vagy sajátra? Olyan nincs, hogy ez ilyen... Ne hagyd magad amíg nem derül ki a hiba forrása, ugyanis kötelesek megfelelő eszközt biztosítani a felhasználónak és ugye a hiba bejelentéstől talán 3 munkanapjuk van az elhárításig, mert utána kötbér is szóba jöhet. A szervizest ne engedd el amíg nem próbáltátok ki és működik megfelelően. Nekem pl. 3 hibabejeletés kellett amíg eljutottam a modem cseréhez korábban, mert folyamatosan újraindulgatott, (ettől független az is működött hibátlanul miden téren) és a végén nem sima szerelő jött, hanem egy profi szaki aki komoly hálózat mérést is csinált és egészen a gerincing minden rendben volt, tehát senki nem zavart be a házból valamilyen eszközével. Ha minden eszköz produkálja, akkor egyértelmű, hogy a modem a ludas sajnos :( Próbáld ki azt, hogy egy néven hagyod és nézd meg pár óra múlva, vagy másnap, mert az elején nekem is azt csinálta, hogy a Chromecast nem az 5, hanem a 2,4-re csatlakozott és a videók minőségét butította, de aztán egyszer csak átcsatlakozott az 5 GHz-re és utána nem is volt gond...

"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.