Hirdetés

2024. július 19., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) PandaMonium


PandaMonium
őstag

Köszi a cikket, jó játéknak tűnik.
Ha kicsit olcsóbb lesz netán valami leárazás keretén belül (~10€) tuti bekerül a Steam könyvtáramba. :)

What I cannot create, I do not understand

(#2) menpee


menpee
aktív tag

Volt szerencsém hozzá és tényleg el lehet vele taktikázni a világ összes idejét. Mindenre kiterjedő csapat, sorrendek, képességek, hogy meglepetés esetén se kelljen 3-4 kört a semmibe dobni sorbaállítással, trinketek optimalizálása, stb. Egészen addig, míg rá nem jön az ember arra, hogy magasabb szinten csak hit és crit kell a gyors öléshez és a stressz 0-ra csökkentéséhez. Ezek után pihenés nélkül be lehet verni az összes bosst egymás után. Tehát sok balance kell még a tökéletességhez, de összességében nem bántam meg a rá fordított időt.

,,Piracy is almost always a service problem and not a pricing problem." - Gabe Newell

(#3) fogtunder válasza menpee (#2) üzenetére


fogtunder
nagyúr

megjelenésig szerintem még elég sok mindenbe bele fognak nyúlni, remélem, hogy a trinketekbe is, mert kb. az is ilyen van, de minek kategória. én az új classockra is kíváncsi vagyok, és hogy lesz-e Chtulhu mint főellenség.

I hate morning people. And mornings. And People.

(#4) Tom5


Tom5
addikt

Jó írás, felkeltette az érdeklődésem. Most álltam neki. A Diablótól megcsömörlött lelki világomnak jót tesz stressz és az összeomlás. :DDD Viccet félretéve, bejön ez a dark hangulat.

(#5) MageRG


MageRG
addikt

Nagyszerű ismertető.
Annyit azért hozzátennék, hogy Lovecraft nem kifejezett horror, hanem az ún. weird fiction (van magyar megfelelője?) keretében alkotott.
Soha sem lett volna híres, ha nem alakul ki körülötte az az írói társaság, akik halála után is népszerűsítették a műveit. (Mellékesen: HPL és Rober E. Howarddal is ismerték egymást, akinek többek közt Conan a barbárt köszönhetjük.)

A játékról meg annyit: egyelőre egy bizonyos pont után elég monotonnak tűnik. Sokkal több sztorielem kell még bele. A narrátort meg jó lenne úgy kikapcsolhatóvá tenni, hogy csak a sztori előrehaladtával pofázzon.
A készítők nagyon hangsúlyozták a fény fontosságát (ezért nem mindegy mennyi fáklyát viszel).
Jelenleg nem igazán világos (höhö), hogy is akar működni. Talán ha nagy a világosság, nem tudnak meglepni, de te sem tudod meglepni az ellenfelet. Felhomályban meg igen. Töksötétben meg stresszelnek az emberek, de több a loot.
Hosszabb küldetéseknél kapsz táborozási lehetőséget, de nem muszáj élni vele! Ha ügyes vagy, egyben is végignyomhatod. Táborozás közben meg is támadhatnak.
Ja, még egy dolog, mert szvsz nem evidens: limitált az inventory, ezért nem vihetsz magaddal egy tonna kötszert, ráadásul a loot is helyet foglal. És nincs savescumming, automata mentés van.

"What is bravery, without a dash of recklessness!"

(#6) fogtunder válasza MageRG (#5) üzenetére


fogtunder
nagyúr

Lovecrafttel kapcsolatos témákba szerintem felesleges belemenni mélyebben, tudtam volna 5-6 oldalt is írni róla, de nem ez volt a lényeg, hanem hogy az is értse, miről van szó, aki sosem hallotta a nevét és semmit sem olvasott tőle. nem mellesleg sehol nem írtam, hogy horror író volt, pusztán azt, hogy tőle eredeztetjük a modern kori horrort.

a táborozásról van szó a cikkben.

a fényesség hatását a játék írja, ha ráviszed a kurzort a fenti fáklya ikonra, ezt még lehet beleírom valahova.

az előző cikkemben, amit direkt a bevezetőben ki is emelek, pont a roguelike-ról van szó, illetve arról, hogy a kategória velejárója permadeath, plusz a játék direkt figyelmeztet az elején, erre külön már nem tértem ki, mert így is túl hosszú lett.

a sztorit én nem érzem elhanyagoltnak, nem az a lényeg, ez nem egy RPG, hanem dungeon crawler, itt az gyilkoláson és loot gyűjtésen van a hangsúly. egyébként sem ítélném meg ilyen szempontból a játékot még, mivel kvázi pre-béta státuszú, fogalmunk sincs, mi kerül még bele.

I hate morning people. And mornings. And People.

(#7) Šolaire válasza fogtunder (#6) üzenetére


Šolaire
veterán

Remek írás gratulálok hozzá. Lovecraft nekem örök kedvenc lehet a játékkal is teszek egy próbát ha elkészül.

“Praise The Sun” \[T]/

(#8) Kasya


Kasya
nagyúr

Steam feldobta a jatekot es megtetszett annyira, hogy itt is rakeressek. Viszont latom a cikk mar regebbi. A Steam tapasztalatok alapjan nem reg volt egy nagy update es az egesz jatek kaoszba fulladt es elvesztette a jatekelmenyt. Megtudjatok esetleg erositeni ezt? Jatszik meg vele valaki?

(#9) fogtunder válasza Kasya (#8) üzenetére


fogtunder
nagyúr

Bocs a megkésett válaszért az alacsony érdeklődés miatt nem igazán néztem a kommenteket. Valóban volt egy nagyobb frissítés, ami felborította a játék kezdeti egyensúlyát, de szerintem inkább jobb lett tőle, mint rosszabb, kisebb az esélye, hogy a random miatt totálisan esélytelen helyzetbe kerülj. A kezdeti brutális nehézségi szint kissé lejjebb került, de azért így is van benne kihívás bőven, pláne a magasabb szinteken.

I hate morning people. And mornings. And People.

(#10) CriticalHit válasza fogtunder (#9) üzenetére


CriticalHit
őstag

és most a 0.szinten is ....

Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.

(#11) XuChi


XuChi
addikt

Én ma kezdtem el vele ismerkedni. A hangulata nagyon jó. A látvány tökéletes. A narrátor hangja epic. Nagyon bejön. Nálam simán 10/10!!

(#13) XuChi válasza #32839680 (#12) üzenetére


XuChi
addikt

Ez egy réteg játék. Irdatlan nehéz, és a váratlan helyzetek miatt, simán bukhatsz egy tökéletes party-t, az összes megszerzett item-el együtt. De ez az ami miatt folyton benned van a para :)

(#14) fogtunder válasza XuChi (#13) üzenetére


fogtunder
nagyúr

amúgy milyen lett a végleges? én december óta nem játszottam vele egyáltalán, most meg kijött az XCOM 2, szóval ez egy darabig még tuti félre lesz tolva.

I hate morning people. And mornings. And People.

(#15) CriticalHit


CriticalHit
őstag

Vékony mezsdje húzódik a szívatás és a kihívás között. "A hősök elhullanak, jönnek újak"- biztat a narrátor. Azért sem hagyom, hogy a csapatattagjaim bevégezzék a katakombák mélyén. Finomabb taktikák, döglenek a rémek. "Győzelmek, de vigyázat az elbizakodottság könnyen végzetessé válhat"- figyelmeztet a narrátor. Folytatom a felfedezést, bár csapatom már eléggé leharcolt. Lássuk el a sebeket mielőtt tovább indulunk. Nem megy, csak csata közben lehetséges a gyógyítás. Miért is? Már csak két sötét helység áll előttem. Hopp, Collector.

Aki kötődik a kis kalandozó csapatához és nem csupán feláldozható bábokként tekint rájuk annak kemény szivatás a The Darkest Dungeon. A hangulata viszont mindig visszacsábít. Talán, ha megszabadulok ettől a fránya kötődéstől. Nem, nem nevezem át a karaktereket. Csak semmi kötődés. Hátha most nem szórják a kritikálokat ugyanazok a csontik, akiket az előbb még félkézzel lenyomtam. De bizony, mert meg kell halni és új lelketek kell bevetni újra és újra...
Szeresselek vagy gyűlöljelek?

Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.

(#16) chris0000


chris0000
őstag

hi.
elkészült hozzá a magyarítás (TRC) ,ami kellett is nem kicsit,mert nagyon összetett...!
és erre még rájön az,h qva nehéz!! :U :)
én most kezdtem el...nagyon tetszik...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.