Hirdetés

2024. június 19., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1301) Silent77 válasza trettret (#1300) üzenetére


Silent77
veterán

Az elején én se voltam vele kibékülve, főleg a recsegés miatt, de amint tok került rá megszűnt.
Azóta viszont, nagy megelégedettséggel használja a család. Igaz most gariba van. :)
Se fagyás, se lagg. Pedig teli van játékkal, programokkal.
Én megbarátkoztam vele, és nem bánom, hogy nem samsungot vettem.
Amúgy első sonym, samu párti vagyok. ;)

Még a launchert sem cseréletlem le, nem úgy mint samsungnál, hogy az első a nova felrakása.
Mióta megvan, nem volt újra rakva, mondjuk a notám se. :)

[ Szerkesztve ]

Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek

(#1302) trettret válasza Silent77 (#1301) üzenetére


trettret
csendes tag

Igen egyébként jól pörög az tény.Nem akad,nem szaggat,de ez szerintem azért alap ebben a kategóriában.:-) A recsegés engem se zaklat amúgy csak kicsit paráztam tőle hogy mikor felveszem kettéesik XD.

(#1303) Silent77 válasza trettret (#1302) üzenetére


Silent77
veterán

Gondolkoztam, hogy lecserélem tab s-re, de végig olvasva a topikot inkább nem tettem. :) ott azért van lagg, akadás.
Filmet nem nézek rajta, így nem érdekel, hogy a tab s jobb kijelzővel rendelkezik.
Nincs tökéletes készülék, nem is lesz soha. :)
A notám tökéletesnek mondom, de van akinek nem az.

Attól én is féltem. ;)

[ Szerkesztve ]

Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek

(#1304) szzoo válasza trettret (#1286) üzenetére


szzoo
tag

Értem, hogy az opendott csak egy példa volt. A lényege az a mondandómnak, ha csalódtál, ha nem szereted, akkor halott az ügy. Ez legalább olyan fontos, sőt fontosabb, mint hogy mi a gép specifikációja. Többek között ezért is menők az apple termékei, pedig ott is van gond dögivel.

Hogy megéri-e az árát, az nekem szubjektív dolog. Egy opendott számomra nem érne sokat, mert csak ~7 colos, és 1 Gb memóriával nem vennék tabletet. Nekem azért kell a sok ram, hogy stabilan fusson egyszerre több alkalmazás, ezt egy tabletnél elvárom. Persze elég kevesebb is, androidos telefonomban csak 1 Gb RAM van, de nem is haragszom rá, ha ritkán kilép a zenelejátszóból, mert közben Chromban a több oldalnyi macskás gifekre rányitok véletlenül egy másik alkalmazást.

Az ára most nem tudom mennyi a tabletnek, ameddig követtem nem volt túlárazva (120.000-99.000 között mozgott a wifis tavaly a sony centerekben, néha ajándék dokkolóval, én is így vettem). Mióta kifutott, talán ennek is megugrott az ára, ez így szokott lenni. Én ennyiért nem vártam sok extrát a dobozba. Jó lenne, de nem vagyok naív.

Na az Xperia Z4 Tablet az túl van árazva, most még a wifis modell 215.000 Ft. Kíváncsi vagyok beesik-e 150e alá. Tudom az árát, mert néztem, átfutott az agyamon, hogy később váltanék rá, ha szervizbe kell vinni a Z2-őt amikor már csak pénzvisszafizetés lesz. Mondjuk a Z4 specifikációját átnézve, nem az én tabletem, mert pl. kihagyták a mágneses töltő csatlakozót és a dokkolót. Ezt nagyon szeretem a Z2-ben. Megint szubjektív dolog, de ha +10e forintért cserébe most benne lenne a Z4-ben is, akkor én nem bánnám, így viszont bármennyiért sem kell. Ha több kell, akkor szépen emelkedik az ár is, mindennel így van.

A recsegéshez, cuppogáshoz: nekem semmi ilyen sincs. Sajnos lehet neked nem volt szerencséd. Ha én így járnék, akkor használnám amíg nem súlyosbodik a helyzet, majd beadnám szervizbe. Így járta meg a Z2 Tablet a szervizt decemberben sárgásodás miatt. Ilyen tekintetben nagyon nyugodt ember vagyok. Előfordul hogy valami elromlik, hát csinálják meg. Persze egy szériahiba ettől kínos dolog, de a sárgásodás kapcsán azt tapasztaltam, hogy szó nélkül cserélik a tabletet, ami korrekt.

Kamera: már megjelenésekor lehúzták a kamerát, erről tudnod kellett. Nem tudom miért, de valamiért nem raknak jó kamerákat a tabletekbe. Én igazából nem is tartom fontosnak. Számomra vérlázítóbb, mikor alapvető dolgok silányak egy termékben. Ilyen, mikor egy drága tv hangszórója ugyan úgy kopog mint az olcsóé, pedig ez is megszokott dolog.

Ritkán veszek elektronikai cikket, de azt már megtanultam, olyan hogy tökéletes nincs. Nem a hibás darabokra gondolok.

"szintén gagyi túlértékelt állítólag zajszűrős vagy milyen fülest amihez hasonlót a trafikban veszek 250 ftért."
Mi a füles típusa? Ezt nehezen hiszem el :) . Szinte az egyetlen ami miatt nem váltanék másra az a zenei hangzás. Napi sok órát hallgatok zenét munka alatt. Sony tablet vagy telefon + Sony füles ami nekem bevált. Például számítógép integrált hangkártyáját képtelen vagyok a fülesemmel zenét hallgatni. Más márkák is biztos jók lennének nekem, de nincs időm/kedvem/pénzem kísérletezni. Nem a zajszűrős fülesem van, de csak nem lehet az sem olyan rossz.

Ha megtartod a tabletet és lehetőségedben áll, akkor szerintem vegyél hozzá dokkolót. Nagyon jó dolog, úgy tűnik ez neked is fontos szempont.

(#1305) szzoo válasza Silent77 (#1303) üzenetére


szzoo
tag

A samsung tabletek nekem főleg azért estek ki, mert fizikai gomb van rajtuk, ami szerintem óriási hátrány egy tabletnél. Sokat használom állítva, így nem jó.

Ami még rossz tapasztalatom volt, az az akksi élettartam. Nem tudom mi a helyzet most, de egy évvel ezelőtt még gyakrabban kellett tölteni a samsungokat. Plusz valaki írta, hogy a sony lassan tölt. Ez így van. Viszont (gondolom a gyorsabb töltés miatt) nekem észrevehetően romlott egy samsung akkumlátor élettartama és egy éven belül el is szállt az akksi. Biztos nem jellemző, lehet csak nem volt szerencsém. Több Sony eszköznél, van aminél év távlatából sem érzékelek lényeges akku kapacitás csökkenést. Eddig, szerencsére.

[ Szerkesztve ]

(#1306) trettret válasza szzoo (#1304) üzenetére


trettret
csendes tag

Alapvetően egyre gondolunk.Sőt,a tv-vel is pont így jártam ahogy írtad....Én úgy érzem azért vesz az ember prémium cuccot hogy ne keljen kompromisszumokat kötnie.Nem fogok megválni ettől a tabtól sem mert egyébként átlépek a hibáin és azért sok a pozitív oldala.A véleményem szubjektív a dologról,mindenkinek mást jelent a prémium,nekem azt hogy hibátlan a kivitelezés vagy megközelíti.Természetes hogy semmi nem tökéletes van hogy ez meg az tönkre megy,de alapvetően nem ezt kell szerintem normálisnak venni.Dokkolót nem vestek hozzá mert feleslegesnek tartom,bár kényelmes meg aki szerti letéve használni annak meg hasznos is nekem a lényege pont az hogy mindig a kezemben legyen,különben ott a laptop.A töltőkábelen pedig nem gondolkozom azt veszek mert macerás az usb port,főleg este félhomályban a tv fényénél... XD A füles típusát nem tudom,benne volt a dobozban,de nekem egy tök átlagos cuccnak tűnik bár ez megint szubjektív vélemény.

(#1307) mody válasza trettret (#1306) üzenetére


mody
tag

A füles nem széria tartozék a tabokhoz. Egyik gyártónál sem. A Z2-höz sem jár az international kiszerelésben, de az előfordulhat, hogy régiónként adnak hozzá.

Tedd össze a két kezed, hogy kaptál. És ne a fórumot flameld a vélt vagy valós sérelmeiddel.

(#1308) nismoka válasza mody (#1307) üzenetére


nismoka
addikt

Igen, és ha [ezt a tipust] kapta hozzá azért nem járt vele rosszul mert jó kis füles.

[ Szerkesztve ]

(#1309) mody válasza nismoka (#1308) üzenetére


mody
tag

Szerintem is nagyon jól szól. De igazából bármelyik Sony füles jól tud szólni. Én őt használom nagy megelégedéssel.

(#1310) trettret válasza nismoka (#1308) üzenetére


trettret
csendes tag

Nem ezt a fajtát kaptam.Valószínüleg csak azért rakják bele hogy a rádiót tudjad használni.Amúgy a Telekomnál vettem.

(#1311) trettret válasza mody (#1307) üzenetére


trettret
csendes tag

És nincsenek vélt se valós sérelmeim,a véleményemet mondtam el,ez a lényege ennek a fórumnak nem?Vagy félre értelmeztem akkor pedig bocs.A lényege az volt a fülhallgatós dolognak hogy máshol dokkolót adnak hozzá,vagy más értelmes dolgot erre utaltam.A 250 forintos fülhallgatóért nem fogom összetenni a kezem.

(#1312) nismoka válasza trettret (#1311) üzenetére


nismoka
addikt

Márkaboltokban sokszor dokkolót adtak hozzá, gyári tokot és/vagy 10000mAh-es sony power bankot.

[ Szerkesztve ]

(#1313) trettret válasza nismoka (#1312) üzenetére


trettret
csendes tag

Hát én a mobilnet miatt vettem a Telekomtól,így olcsóbb volt mint a márkaboltban.Így nem sok választásom volt sajnos.:-)

(#1314) szzoo válasza trettret (#1311) üzenetére


szzoo
tag

Nyugodtan leírhatod, nincs harag. :) Többünknek van/volt baja a tablettel, megy itt is joggal a szidás mint más termékeknél. Csak az opendottos és az azt követő hozzászólásod kicsit túlzóra és hisztizősre sikeredett, mi meg átvettük.

A zajszűrős fülesből én is arra gondoltam amit (#1308) nismoka linkelt. Lehet olcsó fülest kaptál ahogy írtad. Párom tavaly egy Xperia M2-höz is egy olcsóbb Sony fejhallgatót kapott. Plusz akkor a netes vásárlásért járt még egy txtr beagle könyvolvasó is. Örültünk nekik, elvárható szinten működnek, de nem nagyon vannak használva.

[ Szerkesztve ]

(#1315) lillaanna


lillaanna
csendes tag

Sziasztok. Nálam is sárgul. T mobilos garanciás. Elvittem, küldik Pestre.
Cserélik vagy javítják? Van még csere készülék? Esetleg le kell vásárolni?
Olvastam,többen így jártatok. Nektek mi lett a megoldás?

Zte blade-Zte skate-Sony sp-Sony-z2-Samsung galaxy s7- Ede-Samsung Note 8 -Samsung galaxy note 20 ultra 5g

(#1316) Silent77 válasza lillaanna (#1315) üzenetére


Silent77
veterán

Én felküldtem közvetlen a szervizbe, gyorsabb mintha a t intézi.
Egyelőre még nincs hír róla. Múlthét hétfőn kapták meg.
Mondjuk erről sem értesítettek.

Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek

(#1317) szzoo válasza lillaanna (#1315) üzenetére


szzoo
tag

Nektek a nagy melegben kezdődött a sárgulás, mi?

(#1318) Hungarikum87 válasza Silent77 (#1316) üzenetére


Hungarikum87
tag

Közvetlen szervíz melyik? Össze tört tablet helyett, tegnap a T-mobilnál vettem egy újat. Az előző nekem független volt. Próbáltam volna javítást eszközölni, de a gyári szerviz 3napig nem vette fel nekem a telefont, az emailekre nem válaszolt. Végül benéztem a Tmobilba érdeklődés jelleggel, aztán amúgy is volt előfizetésem, úgyh jött az új. Érdeklődtem az ügyintézőnél erről a szervízről ( Cordon Electrics), mihelyt meghallotta a nevet fogta a fejét, azt mondta adjam fel, kritikán aluli a hozzá állásuk, ők már a sony termékek javíttatását nem is velük végzik. A sony információs hölgy annyit tudott mondani, h küldjem el a szervíznek postán aztán majd lesz vmi :)) Mondom ezt ön se gondolja komolyan, h semmilyen egyeztetés nélkül, főleg úgyh telefont se veszik emailre se válaszolnak, fogom és felküldöm..... Tiszta vicc... Intéztem már képernyőcserét samsung meg Lg telefonba, telefonszám kereséssel együtt kb 10perc alatt le volt beszélve a dolog a központi szervízekkel.... Hétfőn felhívom a fogyasztóvédelmet , h ilyenkor lehet e tenni vmit

Hülye vagyok, ezért sokat kérdezek, ilyen ez ()

(#1319) Silent77 válasza Hungarikum87 (#1318) üzenetére


Silent77
veterán

Cordon Electrics.
Nekem ezt a céget mondta a tés faszi. Először felvették, utána semmi. :(((
10 percenként vonalat bontanak, így elvoltam 40 percig, aztán feladtam.
Végül mailt írtam nekik, amire válaszoltak is. Ekkor rendeltem meg a futárt.

Akkor kivel javíttatnak? :U Mert, hogy állítólag a cordon az egyedüli hivatalos sony parter.
Időben benne vannak, 15 napot írtak, vagyis megpróbálják tartani... Meglátjuk. :(

Samsungnál házhoz szerviz, problem solved. Huawei, bevittük, szóltak pár nap múlva, hogy kész. Ennyi

[ Szerkesztve ]

Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek

(#1320) nismoka válasza Silent77 (#1319) üzenetére


nismoka
addikt

Szerintem telefonon nem is érdemes őket keresni, csak mail-ben. A T is ott javíttat, máshol nem hinném.

(#1321) Silent77 válasza nismoka (#1320) üzenetére


Silent77
veterán

Nekem is azt mondták, hogy ők is oda küldik, de gyorsabb ha én intézem.
Mailra másnap válaszoltak legalább.

Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek

(#1322) Hungarikum87 válasza nismoka (#1320) üzenetére


Hungarikum87
tag

Nekem nem válaszolnak az emailemre

Hülye vagyok, ezért sokat kérdezek, ilyen ez ()

(#1323) trettret válasza Hungarikum87 (#1322) üzenetére


trettret
csendes tag

Bocs hogy beleszólok,de ha úgysem garanciás javítás miért erőlteted ezt a szervízt?

(#1324) Hungarikum87 válasza trettret (#1323) üzenetére


Hungarikum87
tag

Lg telefon kijelzőcseréje sokkal egyszerűbb volt, itt nem találok annyi lehetőséget. Két napig telefonálgattam oda ahol te csináltad de nem vették fel. ráadásul úgy vagyok vele, h ott kezdem az informálódást ahol a gyári javítások történnek. Most eljutottam oda, h ha ennyit kiadok egy prémium készülékre, az a minimum h a gyártó biztosítsa számomra a szervízelés lehetőségét, és az már pofátlanság h a gyári szervíz napokig elérhetetlen, amire az információs vonal másik végén annyit tudnak mondani, hát ez van, vigyem be vagy küldjem el postán. Én nem fogok úgy postázni semmit, h előtte ne kaptam volna róla tájékoztatást, azért meg nem fogok felutazni pestre és bejárni a fél várost, h hátha a gyári szervíz fogadni fog engem. Nem hiszem h nagyon elrugaszkodott elvárás h a telefont felvegyék vagy az emailemre válaszoljanak.

Hülye vagyok, ezért sokat kérdezek, ilyen ez ()

(#1325) trettret válasza Hungarikum87 (#1324) üzenetére


trettret
csendes tag

Hát meg tudlak érteni...

(#1326) Silent77 válasza Hungarikum87 (#1324) üzenetére


Silent77
veterán

Teljesen igazad van.
Bemásolom nekem mit küldtek, szerintem nyugodtan add át a futárnak. Én DPD-vel küldtem.
Semmi értelem várni rájuk, úgy se mondanak mást mint itt a levélben.
Tisztelt Ügyfelünk,

Készülékét a1045 Bp. Széchenyi tér 9. címre juttathatja el. Beküldheti postai úton ajánlott küldeményként a fenti címre, vagy a vásárlás helyén leadva is eljuttathatja hozzánk. Amennyiben futárral küldi be hozzánk, mellékeljen hibaleírást és egy elérhetőséget, melyen, szükség esetén fel tudjuk venni Önnel a kapcsolatot, valamint jótállási jegyet.
A készülék javítására 15munkanap a vállalási időnk, melynek betartására törekszünk.
A készüléken lévő adatok a javítási folyamatok során sérülhetnek, elveszhetnek. Sajnos ezekért felelősséget nem tudunk vállalni, ezért amennyiben az Ön számára fontos adatokat tartalmaz készüléke, kérjük, leadás előtt lementeni szíveskedjen, ellenkező esetben az adatok mentését csak térítéses úton áll módunkban vállalni.
Megértését köszönjük.
Tisztelettel:

Ügyfélszolgálat
CORDON ELECTRONICS HUNGARY

[ Szerkesztve ]

Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek

(#1327) Hungarikum87


Hungarikum87
tag

Elkezdtem használni az "új" tabletet. azt tűnt fel legelőször, h közel sem olyan jó az össze szerelése, mint amit egy éve vettem Sony centerbe. Amit most a Tmobilba vettem jobban recseg ropog, engem különösebben nem zavar, csak érdekes. Felkerült rá a legújabb frissítés, nem kellett volna, nem tetszik, de majd megszokom.

Úgy felidegesített a Cordon Electrics "gyári szervíz" , h tegnap beszéltem a fogyasztóvédelemmel. Annyit kértek, írjam le emailben amit elmondtam nekik, és intézik.

Hülye vagyok, ezért sokat kérdezek, ilyen ez ()

(#1328) Optika01


Optika01
tag

Sziasztok
Segítséget szeretnék kérni.
Most vettem egy ilyen tabot, de valami nem ok. :-(, és lehet 72 òràs csere lesz.
Ha kikapcsolom, és utána be, bizonyos beállítások megvaltoznak.
Pl: fènyerõ beállítások, bt ki volt kapcsolva, de utána be van kapcsolva, billentyűzet beállítás.
Lehet, h valami be van állítva, és azért vannak ezek a furcsaságok?
Loli frissítés meg van.
Előre is köszönöm a segítséget.
Udv

Optika

(#1329) Optika01 válasza Optika01 (#1328) üzenetére


Optika01
tag

Továbbra is fennáll a hiba.
Beállítom, kikapcsolom, majd bekapcsolom.
Ok minden, majd minta valami képernyő kimélő indulna el, és a beállításoknak annyi. :W
Képernyő teljes fényerőre vált, bt bekapcsol.
Mar volt visszaállítás, reset, de ugyan úgy sz.r.

Optika

(#1330) vwgolfhárom


vwgolfhárom
újonc

helló nekem 1olyan problémám van hogy a wifi folyamatosan eldobja a netet mit tegyek?

(#1331) Optika01 válasza Optika01 (#1329) üzenetére


Optika01
tag

Köszönöm, megoldottam. :)

Optika

(#1332) gusthy válasza mgTerminator (#145) üzenetére


gusthy
veterán

Nem ott hordja az ember, de pl. táskában igen.

(#1333) #35723520 válasza gusthy (#1332) üzenetére


#35723520
törölt tag

Hú! Ez aztán a fáziskésés... :DDD a 145. hsz.nem mostanában volt...

(#1334) Hungarikum87


Hungarikum87
tag

A törött tablet helyett t-mobilba vásárolt ugyan csak z2es készülék , nem igazán üti meg a szintet. Létezik ekkora különbség egy sony centerben és egy évvel később T-mobilban vásárolt ugyan azon típus között?

Azt h úgy recseg ropog mintha össze akarna törni még el tudnám viselni, de a képernyő állandóan kifagy és nem érzékel semmit hosszú másodpercekig, ráadásul a futó programok igen nagy gyakorisággal kiakadnak ás azt írja ki a cucc h "Hardver gyorsítási hiba" ás leáll a futó böngésző videólejátszó vagy épp ami...

Hülye vagyok, ezért sokat kérdezek, ilyen ez ()

(#1335) gusthy válasza #35723520 (#1333) üzenetére


gusthy
veterán

Öööööööööö

(#1336) Carambola válasza Hungarikum87 (#1334) üzenetére


Carambola
tag

Hard reset....

(#1337) Dolphine


Dolphine
addikt

Sziasztok!

Lehet még valahol hivatalosan ilyen tabletet venni? :O
Nem sufnira gondolkodtam!

Nem egyenlőre, hanem egyelőre! Nem ez miatt, hanem emiatt, vagy ez által!

(#1338) gusthy válasza Dolphine (#1337) üzenetére


gusthy
veterán

Ha az árgépen rákeresel, elég sok találatot kapsz. Telekomnál már elfogyott.

[ Szerkesztve ]

(#1339) Dolphine válasza gusthy (#1338) üzenetére


Dolphine
addikt

Az a sok találat ami nem LTE-s az kettő, olyan helyen, amikről még életemben sem hallottam! :F
Lehet, hogy én csinálok valamit rosszul!

Nem egyenlőre, hanem egyelőre! Nem ez miatt, hanem emiatt, vagy ez által!

(#1340) Nova91 válasza Dolphine (#1339) üzenetére


Nova91
tag

Már nem forgalmazzák. Ilyen helyekről tudsz majd csak vásárolni.

(#1341) Dolphine válasza Nova91 (#1340) üzenetére


Dolphine
addikt

Sejtettem, köszi! :(

Nem egyenlőre, hanem egyelőre! Nem ez miatt, hanem emiatt, vagy ez által!

(#1342) gusthy válasza Dolphine (#1339) üzenetére


gusthy
veterán

Azt nem írtad, hogy LTE vagy se...

(#1343) Dolphine válasza gusthy (#1342) üzenetére


Dolphine
addikt

Nem ragaszkodom az LTE variánshoz!

Nem egyenlőre, hanem egyelőre! Nem ez miatt, hanem emiatt, vagy ez által!

(#1344) gusthy válasza Dolphine (#1343) üzenetére


gusthy
veterán

Mert LTE-re 4 webshopot is kidob. Szerintem amúgy teljesen mindegy, hogy ezek közül melyiket választod. Gondolom, kifutó készleteket árulnak. Jobban megéri, mint a z4, azt gondolom - nem tud 40.000 ft.-tal többet (hacsak nem vesszük, hogy valószínűleg tovább lesznek rá frissítések).

(#1345) dh1


dh1
csendes tag

Sziasztok! 5.0.1-re elerheto mar mukodo Root megoldas? Valaki megcsinalta mar?

* Amiga Mania Magazin http://www.facebook.com/AmigaManiaMagazin * http://issuu.com/amigamania *

(#1346) Silent77


Silent77
veterán

Most hívott a cordon electronics, kész a tab.
GLS hozza majd, 3000ft-ért... :(
Megy is fel apróra, nincs kihasználva, most, hogy mindenki kapott normálisabb telefont.

Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek

(#1347) Mátésum


Mátésum
aktív tag

Üdv. Azt szeretném kérdezni, hogy miként tudom ellenőrizni a lehetséges hibákat, amikről itt szó volt (kijelzőhiba). Lehet, hogy nem vagyok elég figyelmes, átsiklok felette, nem veszem észre, viszont nem akarok úgy járni, hogy gari lejárta után derül ki valami bakit. Köszi!

(#1348) krx21 válasza Mátésum (#1347) üzenetére


krx21
nagyúr

Teli alap szineknél... Legfőképp fehér... Ott szépen látszik a képernyő homogenitása... Ja és ilyenkor vedd le a fényerőt! Mert a túlzott fényerő sok hibát elnyel...

(#1349) Jumapili


Jumapili
tag

A Z-s fórumból átemelve:

Android 5.1.1 - Ikon méret változtatás:

Alapbeállítások - Ikon mérete

„A főoldalon hosszan nyomsz, majd alul felugrik négy lehetőség / Alk.felületek és alkalmaz. - Háttérképek - Témák - Kezdőkép. beállításai / itt rákatt a Kezdőkép beállításaira, majd előjön két lehetőség, melyikből az alsó az ikon méret állítás!!!
Nosza rajta!!! :-)”

By Giorgio7105

(#1350) Silent77 válasza Mátésum (#1347) üzenetére


Silent77
veterán

Pl
krx21 jól mondja, fehérnél látszódott legjobban a sárgásodás. Feketén pedig a zöld pöttyök.

Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.